|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 11 februari 2018 - 17:13 schreef van geil het volgende:[..] Jawel , maar er zijn grenzen. Op dat niveau wil ik praten over voetbal. En niet over El Immers Tapia en Ayoutube en dergelijke. Koffie rondbrengen is ook belangrijk Henk, echt! Eendimensionaal kijken is gevaarlijk. En jezelf herhalen en geloven. Daarom ben ik nodig. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
We kunnen eigenlijk niet zonder je deskundige inbreng en advies. Maar , we gaan het toch proberen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 februari 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 11 februari 2018 - 17:21 schreef van geil het volgende:We kunnen eigenlijk niet zonder je deskundige inbreng en advies. Maar , we gaan het toch proberen. Prima, koop ik een spiegel en stuur ik op als welkomstcadeau. De zaag hou ik zelf. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Geen boete gehad? Grote vriend van Gio |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Tijd dat Fred Rutten hem weer nummerborden laat opschrijven |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
GvB: 'ik denk dat Bilal specifieke kwaliteiten heeft, vooral met zijn snelheid. In heel veel wedstrijden zijn die kwaliteiten bruikbaar, dat heeft hij af en toe laten zien, maar ook soms niet. Voor mij een bruikbare speler
Hahahaha |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vanavond gaat hij het .....misschien doen .....of niet....of toch wel ...ach weet ik veel |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: tja, goeie vraag. Weet nauwelijks wat ik gisteren gegeten heb, laat staan quotes van 4 jaar terug ;) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wat is er misgegaan met deze in aanleg goede voetballer? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Goal was wel prima.
1e helft alleen maar balverlies.
Weg doen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Spel hervattingen waren wel beter dan ik in weken zag |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Is wel waar, corners waren beter dan normaal |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 18 april 2018 - 23:50 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] tja, goeie vraag. Weet nauwelijks wat ik gisteren gegeten heb, laat staan quotes van 4 jaar terug ;) Hahahahaha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Je vraagt je wel af waarom ie hier nog steeds rondloopt. Dat heeft geen enkele zin zou je denken. Hopen tegen beter weten in. Die had je eigenlijk twee zomers al moeten verkopen/verhuren. Hoe vaak gebeurt het namelijk dat een speler na zo'n lange tijd nog sterk verbeterd? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 april 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 22 april 2018 - 03:00 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Je vraagt je wel af waarom ie hier nog steeds rondloopt. Dat heeft geen enkele zin zou je denken. Hopen tegen beter weten in. Die had je eigenlijk twee zomers al moeten verkopen/verhuren. Hoe vaak gebeurt het namelijk dat een speler na zo'n lange tijd nog sterk verbeterd? Precies....maar ik sluit niet uit dat hij het bij een middenmoter best goed gaat doen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Besiktas? Haha en Lens onze kant op zeker. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Lens mag komen. Haha ken ik niet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Denk dat jij hem kunt betalen Ar. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ik denk van alles geile |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Hij is onderweg een lantaarnpaal tegengekomen...en die komt ie niet voorbij |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Schijnt een bod van 5ton gekomen Zijn van besiktas |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Geen idee wat de vraagprijs is van Feyenoord. Toch proberen het onderste uit de kan te halen, of hopen dat een paar gekke clubs gaan bieden. |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kunnen we weer wat toiletrollen halen bij de Aldi. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Alvast een nieuw boete potje maken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ras
|
|
|
Een half miljoen, maar dan wel Lens erbij. Anders is dit veel te weinig. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat zou een flinke afschrijving zijn . 4 jaar salaris en aankoopsom, minus 500.000 |
|
|
|
|
ras
|
|
|
quote:Op donderdag 24 mei 2018 - 22:53 schreef van geil het volgende:Dat zou een flinke afschrijving zijn . 4 jaar salaris en aankoopsom, minus 500.000 Eens, maar 3,5 miljoen wat toen aan Heerenveen betaald is, krijg je er niet meer voor. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 24 mei 2018 - 23:04 schreef ras het volgende:[..] Eens, maar 3,5 miljoen wat toen aan Heerenveen betaald is, krijg je er niet meer voor. Is Europees een schijntje , je moet wel durven. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dit is een Turks nieuwsbericht. Die zijn vaker niet waar dan wel |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ja, als die beweren dat Bilal vertrekt zal ie wel bijtekenen binnenkort. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dan hebben we toch verlies hij is toch voor meer gekocht van Heerenveen. |
|
|
|