|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Klopt inderdaad... Het lijkt wel zo'n wassen beeld uit Madame Tussaud... |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Desalniettemin, niettegenstaande, ondanks alles. blijf ik van mening dat de Feyenoord voorhoede zou moeten bestaan uit de buitenspelers JPC en Bilal; op 10 Toornstra en een hele goede centrumspits. Ondanks zijn goede instelling en harde werken: kazim was nooit spits, is geen (top)spits en zal het ook nooit worden. Zonde dat een talent als Bilal op de bank,soms zelfs tribune, zit te verpieteren. Daar is hij veel te goed voor en....................geef je geen twee en een half miljoen voor uit. |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Sorry, klein typfoutje, JPC moet natturlijk zijn JPB |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zijn tijd komt echt nog wel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
We waren en zijn niet in de situatie voor dit soort acties. gewoon verkeerd gewogen, en onder t mom van voor de toekomst verbloemd. Dit geld in de selectie versterking gestoken in combinatie met de transfer van Immers in de zomer had je gewoon titelkandidaat gemaakt. En dat is niet achteraf geluld , maar was al mijn, en van vele anderen de mening in September. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
September was ook al achteraf, toen t helder werd dat er geen spits kwam. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind t overigens wel een goede investering. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik geloof er ook wel in.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Te snel oordeel, al zie ik het nog niet bij Bilal. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wat ie heeft laten zien was vooral niet goed inderdaad.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Tegen psv viel hij goed in,alle vertrouwen in deze jongen.Is ook bereid om te knokken.... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Komt toch nooit in de basis te staan zolang dat stuk verdriet uit Den Haag hier zit. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dat hoop ik toch echt wel een keer:) |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Investeren doe je niet door deze speler te halen voor de toekomst. Voor dat geld moet hij er nu staan. Investeren doe je in de opleiding op Varkenoord. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Die wedstrijd heb ik niet kunnen zien.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 - 11:59 schreef daan limbos het volgende:Investeren doe je niet door deze speler te halen voor de toekomst. Voor dat geld moet hij er nu staan. Investeren doe je in de opleiding op Varkenoord. Sommige jongens hebben een aanloopje nodig,ik denk dat hij het redt. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Hij redt het... Hij is zo'n typisch geval dat je weet dat hij het redden gaat, maar voor hij zover is, heeft hij wellicht even tijd nodig. Vaak zie je met zulke jongens dat ze maar één keer hoeven te schitteren, waardoor ze vaste kracht zijn en blijven... Die keer dat hij zijn belofte gaat waarmaken is misschien wel dichterbij dan we denken... Wat dat betreft vrees ik voor Immers... want ik zou er niet raar van opkijken dat Toornstra naar zijn plekkie verhuist zodat Bilal op rechts kan worden opgesteld... Tenzij Toornstra naar links gaat (gespiegelde variant t.o.v. nu). In dat geval is Boëtius aan de beurt. Wanneer dit werkt heeft Rutten voorin meerdere varianten. De Toornstra op links-variant; de Toornstra op rechts-variant; geen Toornstra-voorin-variant (met Boëtius en Bilal op de vleugels + Toornstra dan wel Immers als voorste middenvelder achter de spits) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Nix mis mee op mijn lappie. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Layoutfetish hehehe |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik over een paar uur hoop ik. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ahaha...maareh Tonny V dus |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Mitta ook niet vergeten..+1 Mitta ! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar ja, die voorzetten krijg je in t eerste nooit.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
zet m maar rechtsback die Bilal |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Gewoon op rechts, Toornstra op links en Boëtius achter de spits... (andersom mag ook) continue switchen met elkaar, alle drie.... dodelijk wapen! |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
De vechter Bilal op rechts Toornstra op 10. Immers Verhoek achterna. Opgelost en Rutten de held. Simpel. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 21 januari 2015 - 15:58 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:De vechter Bilal op rechts Toornstra op 10. Immers Verhoek achterna. Opgelost en Rutten de held. Simpel. Eens. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 21 januari 2015 - 15:58 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:De vechter Bilal op rechts Toornstra op 10. Immers Verhoek achterna. Opgelost en Rutten de held. Simpel. En dan 3-0 verliezen. Heeft Fred het wéér gedaan. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Heeft Immers wel eens een goede Klassieker gespeeld dan? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Mogelijk niet, maar veel beter hebben we ook niet rondlopen. Vilhena? Nee toch. Toornstra, zou kunnen, Bilal op buitenplek? Kan zomaar niks worden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
dus, niet goed gehandeld. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Of binnen de opties. Ik heb de wijsheid niet. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Je geeft niet zomaar 3 miljoen uit voor een speler lijkt me. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote: Dat durft Fredsje niet eens. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 21 januari 2015 - 18:21 schreef FR-Henk het volgende:Mogelijk niet, maar veel beter hebben we ook niet rondlopen. Vilhena? Nee toch. Toornstra, zou kunnen, Bilal op buitenplek? Kan zomaar niks worden. Immers heeft al genoeg kansen gehad. Tijd voor een ander. Misschien word dat ook niks, maar is het proberen waard. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: De opties waren sowieso verruimd als Immers verkocht was. iets wat logisch was geweest. nu denk ik overigens dat je m niet meer kunt slijten. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op woensdag 21 januari 2015 - 18:37 schreef MMM het volgende:[..] Immers heeft al genoeg kansen gehad. Tijd voor een ander. Misschien word dat ook niks, maar is het proberen waard. Eens. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote:Op woensdag 21 januari 2015 - 18:38 schreef van geil het volgende:[..] De opties waren sowieso verruimd als Immers verkocht was. iets wat logisch was geweest. nu denk ik overigens dat je m niet meer kunt slijten. Ook eens. |
|
|
|