|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Wat aankopen betreft heb je wel gelijk. Verkoop heeft ie prima gedaan ... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Verlengd.
Balen, is ook vaak stuk en voegt niks toe. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Nuttig als backup lijkt me. Hoef je ook niet op zoek naar een nieuwe back. Je hebt dan Karsdorp, ervan uitgaande dat Gio hem ook op die positie gebruikt en Wilkshire. Cabral is een groot vraagteken. En je hebt Gronsveld die eraan komt, maar die ook nog zijn debuut moet maken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
we hebben al zoveel "nuttige" spelers. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Dat die Van Geel ze niet allemaal wegstuurt en een heel nieuw kampioenselftal koopt hè ... onbegrijpelijk! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: tja, als je een selectie hebt van 23 man, dan heb je er tot 12 nodig die 'nuttig' zijn. Dat is niet zo verbazingwekkend lijkt mij. Die spelers horen alleen geen kapitalen te kosten of te veel in de basis te staan. Ik voorzie ook niet direct een basisplek voor Wilkshire. Maar als je hem laat gaan, moet je waarschijnlijk een ander er bij halen. Hij heeft het niet slecht gedaan op rechtsback, dus ik vind het een logische oplossing hem er een jaar bij te houden. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Waardeloos om Luke Wilkshire nog 1 jaar langer te houden ... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: had niet anders verwacht van jou |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kan ik de popcorn al op tafel zetten? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Doe maar, neem ik de appelsap mee..😉 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Okay top, dan neem ik twee appelsapjes.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
voor de breedte dan maar anders niet. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Voor de breedte? En wie onze eerste rechtsback dan?
Karsdorp is ook (nog) niet goed genoeg. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Karsdorp want die kan nog beter worden |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Liever een échte rechtsback, die dit al jaren is. Ik geloof niet in Fred zijn constructie, van een middenvelder een verdediger maken. Of erger, van een spits een verdediger (Dammers).
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 april 2015 door MMM -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ben het met je eens MMM, maar in geval Karsdorp heeft Fred het wel goed gezien. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Vind ik ook niet. Bijvoorbeeld tegen PSV was hij enorm slordig in de passing en ging kinderlijk onder de bal door waardoor Depay de kans op 1-1 had.. En toch vond hier het merendeel hem goed spelen.
Iedereen beoordeeld hem teveel op die prima assist in Rome, vind ik.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 april 2015 door MMM -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Daar maakte hij zeker een fout wat gelukkig goed afliep. Maar verdedigend staat ie aardig zijn mannetje. Op die leeftijd mag je nog wel eens een foutje maken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
een goede voetballer kun je overal neerzetten wat niet zegt dat dat zijn beste positie is |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Ik vind het wel een goede zaak dat Luke nog een jaartje blijft. Lopes Cabral in de herkansing, Karsdorp is helemaal geen rechtsback en al helemaal geen verdediger. Bovendien is hij qua leeftijd en ervaring een goede voor de groep. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
In potentie kan het een hele goede back worden. Maar wat gaat Gio met hem doen volgend seizoen? Als hij een andere visie heeft betreft Karsdorp,moet er natuurlijk wel een echte back komen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Sorry, maar hem omturnen tot back is nou echt zonde van zo'n talent. Hij is het schoolvoorbeeld van een échte middenvelder: Functioneert het beste met iemand voor zich en een speler in zijn rug. Heeft een meer dan gemiddeld spelinzicht en kan er ook nog eens wat mee. Wat mij betreft is hij de rechtshalf in ons toekomstige 4-3-3-systeem. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 02 april 2015 - 18:52 schreef Barabas het volgende:Sorry, maar hem omturnen tot back is nou echt zonde van zo'n talent. Hij is het schoolvoorbeeld van een échte middenvelder: Functioneert het beste met iemand voor zich en een speler in zijn rug. Heeft een meer dan gemiddeld spelinzicht en kan er ook nog eens wat mee. Wat mij betreft is hij de rechtshalf in ons toekomstige 4-3-3-systeem. Zou ook kunnen. Dan hoef je niet eens een dure speler als Gudelj te halen bij een vertrek van Clasie. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
moet jij vanavond niet optreden btw? Barabbas? :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 april 2015 door ar -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik leg er hier wel een om.... de koffie was niet te zuipen. 😉 |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op donderdag 02 april 2015 - 19:09 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Zou ook kunnen. Dan hoef je niet eens een dure speler als Gudelj te halen bij een vertrek van Clasie. Verdedigende middenvelder bedoel je? Weet niet of dat er nou in zit, maar als rechtshalf is hij m.i. een échte topper-in-de-dop. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 02 april 2015 - 21:04 schreef Barabas het volgende:[..] Verdedigende middenvelder bedoel je? Weet niet of dat er nou in zit, maar als rechtshalf is hij m.i. een échte topper-in-de-dop. Nee, ik bedoel dan dat El Ahmadi een linie zakt. Die is dan de nieuwe Clasie. In dat geval zou je Toonstra vanaf 10 kunnen laten spelen en Karsdorp op de plek van El Ahmadi.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 april 2015 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op donderdag 02 april 2015 - 18:17 schreef MMM het volgende:Liever een échte rechtsback, die dit al jaren is. Ik geloof niet in Fred zijn constructie, van een middenvelder een verdediger maken. Of erger, van een spits een verdediger (Dammers). Kuyt rechtsback! dat niemand dat ziet! met guidetti midmid, Kazim in de spits ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kan er normaal al niets van en valt nu ook iedere keer maar geblesseerd uit.
Dankzij een clausule nog een jaar genieten. Martin bedankt |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 24 mei 2015 - 21:55 schreef MMM het volgende:Kan er normaal al niets van en valt nu ook iedere keer maar geblesseerd uit. Dankzij een clausule nog een jaar genieten. Martin bedankt En het is niet de eerste keer dat hij er na een paar minuten geblesseerd af moet. Of kinderachtig, of geen professionele houding. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Kazim? Die moeten ze ophokken !!! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 24 mei 2015 - 21:55 schreef MMM het volgende:Kan er normaal al niets van en valt nu ook iedere keer maar geblesseerd uit. Dankzij een clausule nog een jaar genieten. Martin bedankt Goed bezig die Martin, zeker op advies van zijn vrouwke ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Even kort jammer over en uit |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dat haar, pfff.. Maar nog erger: wat een pens! Totaal niet afgetraind.
Gelukkig hebben we hem nog. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Topsportklimaat betekent deze veel te vette 30+'er uit de selectie zetten!! Moet je die foto's eens bekijken, dit kan echt niet |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 juni 2015 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dit is toch schandalig? Dat haar oké, over smaak valt te twisten. Maar hij heeft zich helemaal vol gevreten in zijn vakantie. Moet je die pens eens zien. Feyenoord moet direct maatregelen nemen! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat haar kan ook niet overigens, lijkt fucking Gordon wel.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Pfff, daar hebben ze tegenwoordig ook kuurtjes voor, anders is zijn buik er pas af als het seizoen voorbij is en dat haar is alleen nog maar te redden met de tondoe.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 juni 2015 door VVout -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk