|
|
VVout
|
|
|
Zoiets ja, je kan niet alles in één keer willen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
CONTRACT LUKE WILKSHIRE ONTBONDEN
Luke Wilkshire vertrekt per direct bij Feyenoord. Het contract van de 33-jarige vleugelverdediger is in goed onderling overleg ontbonden, nadat de Australiër tijdens de voorbereiding op dit seizoen het zicht op voldoende speeltijd in Feyenoord 1 verloor. De verbintenis van Wilkshire had nog een looptijd van ruim tien maanden.
Wilkshire kwam in de zomer van 2014 transfervrij naar De Kuip en kwam vorig seizoen tijdens in totaal 27 officiële duels in actie namens Feyenoord. De 80-voudig Australisch international maakte de volledige voorbereiding op het huidige seizoen mee, maar kwam tijdens de vriendschappelijke wedstrijden nauwelijks in actie. Wilkshire ontbrak afgelopen zaterdag in de wedstrijdselectie voor het Eredivisieduel met FC Utrecht en ziet onvoldoende perspectief om zijn voetbalcarrière bij Feyenoord voort te zetten. Bron:Officiële Feyenoord Clubsite |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Bedankt voor je bewezen diensten Luc.. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Bedankt Luke. @RenatoBos: Castaignos? Bedank je die nu pas? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En jij ook nog bedankt he Luke..😁 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Soms ziet iemand het licht.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Mooi dit. Zal Kobus blij mee zijn. Moet ik hem dit weekend nog de groeten doen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Maar natuurlijk, zeg hem maar dat ik hem erg mis..!👍 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Oké, bedankt Luke.
Slotje. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Herkende Luke toch al niet meer. Was dit 'm?
|
|
|
|
|
het kale mannetje
|
|
|
Luke kan eindelijk lekker uitbuiken. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
heb er wat minder moeite mee |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Goede beslissing. Jammer dat het niet anders grelopen is. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En nu ,, rechtsback kopen? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
ok,en een linksback en een lva. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Helaas via de achter deur eindelijk een verstandig besluit Martin nu Kaziem nog ,een rechts buiten binnenhalen dan worden we met kuyt en eljero en kramer kampioen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dafuq moeten we nou nog met een rechtsbuiten..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 augustus 2015 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Het gaat de goeie kant op met de selectie , nog 4 te gaan ... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Ik kom op 5, maar eerlijk gezegd wel met 1 continu twijfelgeval. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Bedankt voor alles Luke.
Jij blijft voor mij toch de man die de meeste voorzetten van de eredivisie gaf vorig seizoen. Helaas werd hier nooit uit gescoord. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Buiten het feit dat hij zich een jaar lang keihard heeft ingezet voor onze club.
Wordt voor het gemak nogal eens "vergeten" |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 - 14:13 schreef netsurfer het volgende:Bedankt voor alles Luke. Jij blijft voor mij toch de man die de meeste voorzetten van de eredivisie gaf vorig seizoen. Helaas werd hier nooit uit gescoord. En daar bedank je hem dan voor..beter had ie er minder gegeven maar goed.. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Zouden er dan wel goals uit gevallen zijn? Een soort omgekeerde correlatie? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Das de volgende stap. Met Immers in de zestien denk ik wel.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Whaaa! 😂
Lex De Geweldenaar |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
'Luke Wilkshire krijgt helft jaarsalaris mee'
Feyenoord heeft deze week afscheid genomen van rechtsback Luke Wilkshire. De Rotterdammers hebben uiteindelijk besloten om het contract van de voormalig Australisch international te ontbinden. ''Een mislukking'', oordeelt Jan Dirk Stouten in FC Rijnmond over Wilkshire's periode in De Kuip.
De journalist en radiocommentator van RTV Rijnmond meldde verder dat de verdediger de helft van zijn jaarsalaris meekrijgt. Op de rechtsbackpositie beschikt Feyenoord momenteel alleen over Rick Karsdorp en de geblesseerden Stef Gronsveld en Rodny Lopes Cabral. Coach Giovanni van Bronckhorst gaf op de persconferentie vandaag aan dat de club nog kijkt of er op die plek nog een versterking moet komen. |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Ostlund was stukken beter |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het zelfde met Lex dan maar. Kan hij z'n eigen hamburgertent beginnen. Dat gun ik m wel. |
|
|
|