|
|
tribunestoel
|
|
|
Geachte Forumleden,
Voor mijn afstuderen richt ik mij op het ontwerpen van een tribunestoel. Ik doe onderzoek naar de behoefte van de eindgebruikers en gebruikservaringen. Ik zou u daarom willen vragen of u in de gelegenheid bent een enquête in te vullen. Het zal ongeveer 5 à 10 minuten van uw tijd in beslag nemen.
De link naar de enquête: http://www.thesistools.com/web/?id=423492
Ik zou het bijzonder op prijs stellen.
Alvast hartelijk bedankt! |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Doe maar een verwarmde, volledig ingelegd met diamanten. Wtf man ze accepteren ook alles op school tegenwoordig. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Doe mij maar een waar een geldautomaat onder zit. Als ze dan Kutvoetbal spelen dat dat apparaat me geld terug geeft. Als je dat ontwerpt vul ik het in |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 03 augustus 2014 - 21:15 schreef Loetje het volgende:Doe mij maar een waar een geldautomaat onder zit. Als ze dan Kutvoetbal spelen dat dat apparaat me geld terug geeft. Als je dat ontwerpt vul ik het in Eens..ik zie de krantenkop al: Feyenoord schopt Ajaks de afgrond in
Amsterdom: Het oppermachtige spel van Feyenoord in de aRENa, tegen een wederom dramatisch spelende thuisploeg, heeft er voor gezorgd dat de Rotterdammers, met de 0-5 overwinning, de drie punten mee terugnamen naar de havenstad. De directie heeft mede hierdoor vanochtend het faillisement van ajaks aan moeten vragen..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 augustus 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 03 augustus 2014 - 22:45 schreef RenatoBos het volgende:[..] Eens..ik zie de krantenkop al: Feyenoord schopt Ajaks de afgrond inAmsterdom: Het oppermachtige spel van Feyenoord in de aRENa, tegen een wederom dramatisch spelende thuisploeg, heeft er voor gezorgd dat de Rotterdammers, met de 0-5 overwinning, de drie punten mee terugnamen naar de havenstad. De directie heeft mede hierdoor vanochtend het faillisement van ajaks aan moeten vragen.. Hehehehehe en toen werd je wakker Renato.....wat een teleurstelling of niet ouwe |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Mijn onderbroek plakt een beetje....... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ja en.....wat moet ik met die informatie ?? Blijf toch eens ontopic.....daar heb jij nogal moeite mee zeeuw. Het gaat hier over tribune stoelen ja en niet over jou plakbroekkie |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Tis maar dat je het weet Bossie...anders kom ik ff langs en dan kunnen ze je Bassie noemen :-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 04 augustus 2014 - 17:49 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Tis maar dat je het weet Bossie...anders kom ik ff langs en dan kunnen ze je Bassie noemen :-) Neem dan gelijk een schone onderbroek voor me mee..!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Is goed....en een paar biertjes dan proost ik ff op je gap ;-) |
|
|
|
|
tribunestoel
|
|
|
quote:Op donderdag 31 juli 2014 - 12:41 schreef Peterhs het volgende:Doe maar een verwarmde, volledig ingelegd met diamanten. Wtf man ze accepteren ook alles op school tegenwoordig. Hallo Peterhs,
Deze enquête is slecht een klein onderdeel van mij afstuderen. Ik ga vervolgens een tribunestoel ontwerpen.
Ik ben nog steeds op zoek naar respondenten. :D |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 19:49 schreef tribunestoel het volgende:[..] Hallo Peterhs, Deze enquête is slecht een klein onderdeel van mij afstuderen. Ik ga vervolgens een tribunestoel ontwerpen. Ik ben nog steeds op zoek naar respondenten. :D Waarom? Geen hond zal er iets aan veranderen, want dat is te duur. Totaal nutteloos dus. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
geen stoeltjes, maar staantribunes:)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 augustus 2014 door NatjosFC -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Inderdaad Natjos, dat is wat voetbalsupporters graag terug willen zien! De staantribunes!! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Maar wel een paar van die dingen laten staan Natjos! Altijd handig om hem iemand naar zijn kop te flikkeren! ;-) |
|
|
|