|
|
JOOD
|
|
|
Wat denken jullie?
Een oude routinier die lekker af gaat bouwen bij ajax? Of een zware versterking die ons de nodige miljoenen gaat kosten?
Ik hoop op Huntelaar, maar mijn hoop zal tevergeefs zijn..
Dost, van Wolfswinkel of Eto'o? |
|
|
|
|
Spijkenisse
|
|
|
Onzin, ervaren (goede)spits is onbetaalbaar. Trouwens we hebben al twee goed spitsen. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Ervaring extra kunnen we wel gebruiken, maar dan hadden ze dit al moeten doen. Je gaat niet 2 spitsen aantrekken en dan nog een ervaren erbij halen. 1 van de 3 gaat van narigheid kapot en vernietig je. Huntelaar gaat niet komen al zou ik het hopen. Dost hoeft niet van mij. Eto'o? Lol die vraagt meer salaris als ons hele elftal bij elkaar. De Boer heeft ooit vd Vaart als spits geroepen.
Zat opties en mogelijkheden, maar bij een vertrek van Sig, verwacht ik nog steeds niemand ervoor terug. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Niets meer nodig. Punt.
2 heerlijke spitsen hebben we nieuw in huis en die gaan het klaarspelen! !!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 31 juli 2014 - 19:39 schreef Peterhs het volgende:Ervaring extra kunnen we wel gebruiken, maar dan hadden ze dit al moeten doen. Je gaat niet 2 spitsen aantrekken en dan nog een ervaren erbij halen. 1 van de 3 gaat van narigheid kapot en vernietig je. Huntelaar gaat niet komen al zou ik het hopen. Dost hoeft niet van mij. Eto'o? Lol die vraagt meer salaris als ons hele elftal bij elkaar. De Boer heeft ooit vd Vaart als spits geroepen. Zat opties en mogelijkheden, maar bij een vertrek van Sig, verwacht ik nog steeds niemand ervoor terug. Mag het wel een keertje hopen.. vd Vaart brengt de nodige ervaring mee. Huntelaar zal het niet worden maar die meer dan welkom. Vertrek Pff we blijven maar verzwakken want in de breedte een prima spits die er toch een aantal heeft gemaakt. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 31 juli 2014 - 19:55 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Niets meer nodig. Punt. 2 heerlijke spitsen hebben we nieuw in huis en die gaan het klaarspelen! !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Je polonaise is nog wat voorbarig volgens mij.. Spel van afgelopen seizoenen was te vaak niet om aan te gluren. Daar hebben ze in ieder geval wat aan proberen te veranderen met Milik, El Ghazi, Kishna, Zivcovic, Muric maar wat is het gemiddelde van deze jongens? 19 jaar? Fischer lang out en Schöne is nuttig. Eerst maar een paar wedstrijdjes bekijken om te zien waar we staan |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Een ervaren spits? waarvoor heb je zo iemand nodig?
waarom huur je dan een spits en koop je een spits, terwijl dat al de vervangers waren voor de jong en siggie.
ajax kan eerder een ervaren buitenspeler halen |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op donderdag 31 juli 2014 - 21:49 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Een ervaren spits? waarvoor heb je zo iemand nodig? waarom huur je dan een spits en koop je een spits, terwijl dat al de vervangers waren voor de jong en siggie. ajax kan eerder een ervaren buitenspeler halen De Jong was een middenvelder en Sigthorsson kan geen 50 wedstrijden ballen.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
We doen de polonaise! ! Jeleleleleleleleleeeeeeeeeeee |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op donderdag 31 juli 2014 - 21:24 schreef Hummel10 het volgende:[..] Mag het wel een keertje hopen.. vd Vaart brengt de nodige ervaring mee. Huntelaar zal het niet worden maar die meer dan welkom. Vertrek Pff we blijven maar verzwakken want in de breedte een prima spits die er toch een aantal heeft gemaakt. vd Vaart zou ik geen slechte keuze vinden. kan in de spits terecht en op middenveld. zal niet elke wedstrijd volledig spelen zodat de jeugd ook aan spelen toekomt. en daarbij ook nog zijn ervaring wat in dit jonge elftal niet verkeert is. huntelaar is een droom plus dat je dan ook nog de doorstroom belemmerd. want die wil wel elke wedstrijd volledig spelen. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
We hebben 2 geweldige spitsen met veel ervaring 1 van 17 en 1 van 20 joepie |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: sigie deed het anders wel goed met ijsland, dus ballen kan hij wel.
de jong was standaard het 2de seizoenshelft vaste spits.
overigens hebben lodereo uit bij manu en eriksen uit bij city het zeer goed gedaan. daar kwam geen ervaren spits bij te pas
laatste keer dat we een ervaren spits hadden dat was pantelic, waren we daar blij. op het eerste gezicht he, later werd hij beter. maar dat kunnen die jongelingen ook |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Pantelić///////held!!!!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Was nooit fan van hem, maar deed het onder Jol in zijn rol prima. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Pantalic was erg slim en een prima spits voor Ajax die slimmigheid kan je van deze twee jongens nog niet verwachten. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Erg slim van hem om Suarez even te betasten op een onbewaakt moment |
|
|
|
|
nora
|
|
|
sorry misschien te laat naar bed gegaan maar de laatste opmerking vat ik niet ? |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 augustus 2014 - 08:52 schreef nora het volgende:Pantalic was erg slim en een prima spits voor Ajax die slimmigheid kan je van deze twee jongens nog niet verwachten. Inderdaad, maar ook het vooruitzicht om een spits te hebben die 20 tot 30 wedstrijden goals gaat maken. We willen toch vooruit met zn allen? Laat komen laat komen. Milik en Zivkovic kunnen zich gaan bewijzen. Goed hoor een topsportklimaat. Beter dan geen concurrentie. Ook de ervaring straalt af op heel het team. Een echte nummer 9 is dan ook zeer nodig als je de afgelopen seizoenen op een rijtje zet. (vooral europees) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Je bedoeld die keer dat ie even aan zn *** zat? |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Pantelic daar heb ik zo erg aan geërgerd. Dat klappen in zijn handen bij een foute pass. Hij had een draaicirkel van een tank, heel groot. Kwam pas 2de helft van de 2de seizoenshelft aardig opstoom, dus het laatste kwart. We onthouden altijd zijn laatste dingen, die waren goed maar daarvoor daar ga ik de tv echt niet meer voor aanzetten om dat terug te zien.
Ik vind dat we niemand nodig hebben. Ook niet als spits! Er zit namelijk al een ervaren spits op de bank. Dus over looplijnen en andere zaakjes waar ervaring bij komt kijken, die zit al op de bank.
Gelukkig toont Ajax ballen en wil het gewoon met de jeugd proberen.
Mocht het niet lukken kunnen we bergkamp toch nog in de spits zetten. Pantelic liep toen ook al niet veel haha. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Zou seedorf nog een rentree willen maken? Hij is het nog niet verleert. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Dipstick dirkie van FC Drunen schopt er zo 30 in per seizoen.....ik zou hem bellen voordat Feijenoord het doet.
|
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 augustus 2014 - 12:13 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Pantelic daar heb ik zo erg aan geërgerd. Dat klappen in zijn handen bij een foute pass. Hij had een draaicirkel van een tank, heel groot. Kwam pas 2de helft van de 2de seizoenshelft aardig opstoom, dus het laatste kwart. We onthouden altijd zijn laatste dingen, die waren goed maar daarvoor daar ga ik de tv echt niet meer voor aanzetten om dat terug te zien. Ik vind dat we niemand nodig hebben. Ook niet als spits! Er zit namelijk al een ervaren spits op de bank. Dus over looplijnen en andere zaakjes waar ervaring bij komt kijken, die zit al op de bank. Gelukkig toont Ajax ballen en wil het gewoon met de jeugd proberen. ================================================================================= ================================================================================= He Pos ------ Je geeft het zelf al aan na dat hij zijn draai gevonden had een prima spits met zijn kwaliteiten hadden wij zeker de groepsfase overleeft.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 augustus 2014 door nora -- |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Nora, de tijd die we pantelic hadden gegeven kan je toch net zo goed gegeven aan een jongeling.
Elke speler die aangekocht word moet eerst zijn draai vinden, jong en oud daar zit geen verschil in. Er zijn wel spelers die daar een uitzondering maken en dat zijn spelers die al een langer termijn een goed niveau halen en vaak spelen. Zulke spelers is voor Ajax helaas onhaalbaar of het moeten nederlanders zijn die graag terug willen naar huis. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Pantelic deed het toch echt goed in zijn eerste seizoen en was heel belangrijk voor het elftal... |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 augustus 2014 - 12:13 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Pantelic daar heb ik zo erg aan geërgerd. Dat klappen in zijn handen bij een foute pass. Hij had een draaicirkel van een tank, heel groot. Kwam pas 2de helft van de 2de seizoenshelft aardig opstoom, dus het laatste kwart. We onthouden altijd zijn laatste dingen, die waren goed maar daarvoor daar ga ik de tv echt niet meer voor aanzetten om dat terug te zien. Ik vind dat we niemand nodig hebben. Ook niet als spits! Er zit namelijk al een ervaren spits op de bank. Dus over looplijnen en andere zaakjes waar ervaring bij komt kijken, die zit al op de bank. Gelukkig toont Ajax ballen en wil het gewoon met de jeugd proberen. Mocht het niet lukken kunnen we bergkamp toch nog in de spits zetten. Pantelic liep toen ook al niet veel haha. Ajax toont geen ballen zoals jij het zegt. het verhaal over die ervaren spits komt van Ajax zelf.
Volgens Marc Overmars staat een ervaren spits hoog op het lijstje bij een vertrek van Sigthorsson: Al zal dat niet makkelijk zijn. Ervaren spitsen die aan al onze eisen voldoen liggen niet voor het oprapen, aldus de technisch directeur in VI. Ajax zou in dat geval naast Milik en Zivkovic een derde spits in de selectie verwelkomen.
http://ajax1.nl/archief/overmars-aast-op-ervaren-spits-bij-vertrek-sigthorsson/
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 augustus 2014 door bully -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Misschien bedoelen ze met een spits gewoon een voorhoede speler.. |
|
|
|
|
Kist
|
|
|
Een ervaren spits met is niet verkeerd. Maar laten wij vooral gebruik maken van eigen jeugd. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 augustus 2014 - 15:11 schreef bully het volgende:[..] Ajax toont geen ballen zoals jij het zegt. het verhaal over die ervaren spits komt van Ajax zelf. Volgens Marc Overmars staat een ervaren spits hoog op het lijstje bij een vertrek van Sigthorsson: Al zal dat niet makkelijk zijn. Ervaren spitsen die aan al onze eisen voldoen liggen niet voor het oprapen, aldus de technisch directeur in VI. Ajax zou in dat geval naast Milik en Zivkovic een derde spits in de selectie verwelkomen. http://ajax1.nl/archief/overmars-aast-op-ervaren-spits-bij-vertrek-sigthorsson/ Haha. Ik zoek ook al jaren naar berg met geld. Kan dat ook niet vinden. Zoeken is 1 ding, vinden is iets anders. Zeker met een salaris plafond die ze hanteren, is het lastig zoeken. Maar als je niet zoekt dan vind je het ook niet. Dus het is goed dat hij zoekt, maar dan houd het ook wel op. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 augustus 2014 - 18:05 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Haha. Ik zoek ook al jaren naar berg met geld. Kan dat ook niet vinden. Zoeken is 1 ding, vinden is iets anders. Zeker met een salaris plafond die ze hanteren, is het lastig zoeken. Maar als je niet zoekt dan vind je het ook niet. Dus het is goed dat hij zoekt, maar dan houd het ook wel op. daar ben ik het volkomen mee eens. denk persoonlijk dat ze ook niks bijzonders vinden. maar ging over hetgeen wat Ajax aangaf dat ze die nog zoeken. of ze moeten zo`n speler als vd Vaart vinden die ook in de spits kan en ook op middenveld. is blessure gevoelig en speeld vaak geen hele wedstrijden dus ideaal om ook de jeugd hun speeltijd tegeven. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 augustus 2014 - 18:12 schreef bully het volgende:[..] daar ben ik het volkomen mee eens. denk persoonlijk dat ze ook niks bijzonders vinden. maar ging over hetgeen wat Ajax aangaf dat ze die nog zoeken. of ze moeten zo`n speler als vd Vaart vinden die ook in de spits kan en ook op middenveld. is blessure gevoelig en speeld vaak geen hele wedstrijden dus ideaal om ook de jeugd hun speeltijd tegeven. Ja, ik denk ook dat het van der vaart betreft. Van der vaart had al eerder aangegeven graag terug te willen naar Nederland. Gezien dat hij niet veel meer wil lopen tijdens de wedstrijd, zie ik hem niet als middenvelder maar meer als spits. Gezien dat hij ook niet veel wedstrijden in de week kan spelen, zie ik hem als ideale spits tijdens grote wedstrijden in het buitenland.
De vraag is of hij dat wil en of hij salaris wil inleveren en dat hij niet altijd kan spelen. Ook dat hij als spits gaat spelen en niet als middenvelder, dat is de grote vraag of hij dat wil. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ja, de polonaise!! Jeleleleleleleleeeeeeeeeeeeeee |
|
|
|
|
Tim73
|
|
|
Ik zou voor Bas Dost gaan. Prima spits en kan ie eindelijk weer eens zn Ajax pyama aan |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Hahahaha mafkees 😂😁 |
|
|
|
|
nora
|
|
|
v/dVaart zou een geweldige opvang zijn in de spits met veel ervaring een geweldig linker been speelt plus/min 60/70 minuten dus een prachtig alternatief voor de aankomende jonge spelers die veel van hem kunnen leren en geweldig is in de kleine ruimte.In mijn ogen de ideale ervaring die we net effe missen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 augustus 2014 - 11:17 schreef nora het volgende:v/dVaart zou een geweldige opvang zijn in de spits met veel ervaring een geweldig linker been speelt plus/min 60/70 minuten dus een prachtig alternatief voor de aankomende jonge spelers die veel van hem kunnen leren en geweldig is in de kleine ruimte.In mijn ogen de ideale ervaring die we net effe missen. Ga dan voor Huntelaar..... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Ik denk dat Huntelaar nog niet daar aan toe is die wil denk ik nog een jaar lekker verdienen en tegen Bayer spelen inplaats met Ajax tegen Dordrecht. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Siggie speelt gewoon mee morgen denk ik |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Ja want we zijn echt goed pff |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Ik help het je hopen.. Zwolle als angstgenger vind ik niet echt bemoedigend |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Het was gewoon een oefenpotje.....die schaal boeit ze geen hol(wat al erg genoeg is), ze gaan vol voor de competitie en Europees |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
1 ervaren spits???? Ik zeg, wat meer ervaring op het middenveld graag! Dat werd gisteren ook weer vol overlopen! Eigenlijk was het middenveld 1 los zandzooitje die bij het eerste zuchtje wind uit elkaar werd geblazen. Klaassen bracht niets, Viergever was te snel out, Andersen verloor continu de bal en Serero heb ik ook niet echt gezien! Daar moet iemand komen met ervaring! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Viergever werd niet overlopen hoor, blessure was gewoon heel snel al. |
|
|
|