BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Doorgestoken kaart of gewoon onkundige tactiek van Rutten

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sportdwaas
 sportdwaas - donderdag 31 juli 2014 - 20:41   quote  deeplink  
Dat Rutten slist weten we, dat het een goede trainer is ook maar sinds een paar dagen vraag ik mij af of de goede man ook met dubbele tong spreekt.

Joey Sleegers speelt 90 minuten tegen Emmen en was een van de beteren (of moet ik lezen een van de minst slechten) volgens Rutten. Hij zat niet bij de wedstrijdselectie tegen Besiktas.

Boularoez komt en er wordt ook door Rutten gezegd hij is fit. Uiteindelijk blijkt dat niet zo te zijn. 10 minuten tegen Sociedad en 1 helft tegen Besiktas. Kortom ze lullen maar wat.

Luke Wilshire komt net als Bakkal vorig jaar uit de Russische competitie. Een heel jaar was Otman B. niet wedstrijdfit voor Feyenoord1. Ben benieuwd hoe het zit met conditie van Luke.

Inmiddels hebben we dus 4 man die op de rechtsback positie uit de voeten kunnen, Lopes Cabral (geblesseerd), Sven van Beek, Boelarouz en Wilshire. Daarnaast liet Rutten zich lovend uit over Karsdorp op die positie om vervolgens doodleuk met Schaken (tegen diens zin) op die positie te beginnen tegen Besiktas.

Schaken is als rechtsbuiten nog altijd beter dan Verhoek en voorzag vorig jaar onze Italiaanse vriend van veel bruikbare ballen.

Achteraf kijk je de koe in de kont natuurlijk maar waarom niet begonnen met Boelarous in het centrum samen met Mathijssen, van Beek op rechts en Kongolo op links. Na rust breng je dan Nelom in en schijft Kongolo door naar het centrum. Mathijssen vervang je dan na een kwartier en je schuift van Beek door naar het centrum ten faveure van Karsdorp. Op rechts in de verdediging had je ook nog Vormer kunnen zetten.

Ondanks alles werden we niet weggespeeld en ook de Besiktas coach erkende dat we een lastige tegenstander zijn. Dit ondanks de belabberde tactiek van Rutten gisteren die ik slechts kan begrijpen als meesterzet om fondsen te herleiden naar nieuwe spelers in plaats van naar de vrinden van Feyenoord (Blokband en co.)

Wat denken jullie?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 juli 2014 door sportdwaas --
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 31 juli 2014 - 20:51   quote  deeplink  
Wissels Rutten, Verhoek (ipv Manu), en nog wat meer vreemde besluiten. Ja, op 1 wedstrijd valt al aardig wat aan te merken.

Kom eind augustus nog eens terug.
Kunnen we pas echt een oordeel geven.

Overigens was Otman B. een 4tal maanden beschikbaar. En je bent koeien en peren aan het vergelijken.
Ouwe rellert.
van geil
 van geil - donderdag 31 juli 2014 - 20:51   quote  deeplink  
ik heb m'n zegje er al over gedaan.
met de "versterkingen " ook eens zwaar overbezet die positie, terwijl we geen middenvelders hebben.
tismewat
 tismewat - donderdag 31 juli 2014 - 20:55   quote  deeplink  
goeie analyse. keuze van Rutten lijkt terug naar oude beleid. Maar nog geen oordeel
sportdwaas
 sportdwaas - donderdag 31 juli 2014 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 20:51 schreef FR-Henk het volgende:
Wissels Rutten, Verhoek (ipv Manu), en nog wat meer vreemde besluiten. Ja, op 1 wedstrijd valt al aardig wat aan te merken.

Kom eind augustus nog eens terug.
Kunnen we pas echt een oordeel geven.

Overigens was Otman B. een 4tal maanden beschikbaar. En je bent koeien en peren aan het vergelijken.
Ouwe rellert.
Ja eigenlijk kun je pas na een wedstrijd of 3 er wat zinnigs over zeggen maar waar het mij om gaat is dat Rutten of complete rookgordijnen opwerpt of totaal overmand raakt door angst verschrikkelijk afgedroogd te worden. Was hij niet trainer van PSV die bewuste klotedag die eigenlijk nooit geweest is?

Celtic ging gisteren behoorlijk onderuit bij Legia. Hoe goed is Besiktas? De Turkse competitie is volgens mij best redelijk ondanks al het geblaat van Gijp en Derksen daarover. Elke wedstrijd is daar een heksenketel en een knokpartij. Turken zijn natuurlijk geen Arabieren. Er zit wel meer pit in.

De intenties van Rutten zijn mij niet duidelijk en daar heb ik een rotgevoel over
van geil
 van geil - donderdag 31 juli 2014 - 20:58   quote  deeplink  
Rutten had in de rust de spelers gezegd de schade te beperken.
Tja
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 31 juli 2014 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 20:56 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

Ja eigenlijk kun je pas na een wedstrijd of 3 er wat zinnigs over zeggen maar waar het mij om gaat is dat Rutten of complete rookgordijnen opwerpt of totaal overmand raakt door angst verschrikkelijk afgedroogd te worden. Was hij niet trainer van PSV die bewuste klotedag die eigenlijk nooit geweest is?

Celtic ging gisteren behoorlijk onderuit bij Legia. Hoe goed is Besiktas? De Turkse competitie is volgens mij best redelijk ondanks al het geblaat van Gijp en Derksen daarover. Elke wedstrijd is daar een heksenketel en een knokpartij. Turken zijn natuurlijk geen Arabieren. Er zit wel meer pit in.

De intenties van Rutten zijn mij niet duidelijk en daar heb ik een rotgevoel over
Voorlopig lult Rutten obligate algemeenheden. Lees nauwelijks nieuwe intenties. Was hij ook niet die trainer die psv zo behoudend en saai liet spelen?
sportdwaas
 sportdwaas - donderdag 31 juli 2014 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 20:58 schreef van geil het volgende:
Rutten had in de rust de spelers gezegd de schade te beperken.
Tja
OK als dat zo is dan onderschrijft dat mijn gedachten. Ben bang dat ie dan voor de kerst weg is.
keeskoets
 keeskoets - donderdag 31 juli 2014 - 21:07   quote  deeplink  
Kan je niet geheel ongelijk geven. Ik denk dat ook mathijssen deel van de samenzweribg is. Als je ziet hoe hij de eerste EN tweede goal weggeeft dan heb ik mijn twijfels over het inzicht van rutten. Mathijssen is ook minstens 10 kilo te zwaar dus ik begrijp niet waarom hij in de basis begint..... Kijk gerust nog eens naar de samenvatting met en prachtige reactie van Van Beek na der eerste goal (hij speelde trouwens een dijk van een wedstrijd).
sportdwaas
 sportdwaas - donderdag 31 juli 2014 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 21:07 schreef keeskoets het volgende:
Kan je niet geheel ongelijk geven. Ik denk dat ook mathijssen deel van de samenzweribg is. Als je ziet hoe hij de eerste EN tweede goal weggeeft dan heb ik mijn twijfels over het inzicht van rutten. Mathijssen is ook minstens 10 kilo te zwaar dus ik begrijp niet waarom hij in de basis begint..... Kijk gerust nog eens naar de samenvatting met en prachtige reactie van Van Beek na der eerste goal (hij speelde trouwens een dijk van een wedstrijd).
Ja van Beek was echt goed. Is opbouwend ook steeds beter.
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 31 juli 2014 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 20:41 schreef sportdwaas het volgende:
Dat Rutten slist weten we, dat het een goede trainer is ook maar sinds een paar dagen vraag ik mij af of de goede man ook met dubbele tong spreekt.

Joey Sleegers speelt 90 minuten tegen Emmen en was een van de beteren (of moet ik lezen een van de minst slechten) volgens Rutten. Hij zat niet bij de wedstrijdselectie tegen Besiktas.

Boularoez komt en er wordt ook door Rutten gezegd hij is fit. Uiteindelijk blijkt dat niet zo te zijn. 10 minuten tegen Sociedad en 1 helft tegen Besiktas. Kortom ze lullen maar wat.

Luke Wilshire komt net als Bakkal vorig jaar uit de Russische competitie. Een heel jaar was Otman B. niet wedstrijdfit voor Feyenoord1. Ben benieuwd hoe het zit met conditie van Luke.

Inmiddels hebben we dus 4 man die op de rechtsback positie uit de voeten kunnen, Lopes Cabral (geblesseerd), Sven van Beek, Boelarouz en Wilshire. Daarnaast liet Rutten zich lovend uit over Karsdorp op die positie om vervolgens doodleuk met Schaken (tegen diens zin) op die positie te beginnen tegen Besiktas.

Schaken is als rechtsbuiten nog altijd beter dan Verhoek en voorzag vorig jaar onze Italiaanse vriend van veel bruikbare ballen.

Achteraf kijk je de koe in de kont natuurlijk maar waarom niet begonnen met Boelarous in het centrum samen met Mathijssen, van Beek op rechts en Kongolo op links. Na rust breng je dan Nelom in en schijft Kongolo door naar het centrum. Mathijssen vervang je dan na een kwartier en je schuift van Beek door naar het centrum ten faveure van Karsdorp. Op rechts in de verdediging had je ook nog Vormer kunnen zetten.

Ondanks alles werden we niet weggespeeld en ook de Besiktas coach erkende dat we een lastige tegenstander zijn. Dit ondanks de belabberde tactiek van Rutten gisteren die ik slechts kan begrijpen als meesterzet om fondsen te herleiden naar nieuwe spelers in plaats van naar de vrinden van Feyenoord (Blokband en co.)

Wat denken jullie?
Er wordt weer teveel terug gegrepen op de 'ouwe' lullen: Mathijsen, Boulahrouz, Schaken en dan Wilkshire
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 31 juli 2014 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 20:56 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

Ja eigenlijk kun je pas na een wedstrijd of 3 er wat zinnigs over zeggen maar waar het mij om gaat is dat Rutten of complete rookgordijnen opwerpt of totaal overmand raakt door angst verschrikkelijk afgedroogd te worden. Was hij niet trainer van PSV die bewuste klotedag die eigenlijk nooit geweest is?

Celtic ging gisteren behoorlijk onderuit bij Legia. Hoe goed is Besiktas? De Turkse competitie is volgens mij best redelijk ondanks al het geblaat van Gijp en Derksen daarover. Elke wedstrijd is daar een heksenketel en een knokpartij. Turken zijn natuurlijk geen Arabieren. Er zit wel meer pit in.

De intenties van Rutten zijn mij niet duidelijk en daar heb ik een rotgevoel over
Vond jij die turken dan zo goed? Het was alle twee ruk ... Bestektas de minste
van geil
 van geil - donderdag 31 juli 2014 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 21:23 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Er wordt weer teveel terug gegrepen op de 'ouwe' lullen: Mathijsen, Boulahrouz, Schaken en dan Wilkshire
vind ik ook.
Rutten is ook geen jeugd fan.
sportdwaas
 sportdwaas - donderdag 31 juli 2014 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 21:25 schreef van geil het volgende:

[..]

vind ik ook.
Rutten is ook geen jeugd fan.
Schaken zei: "Rutten is een goede trainer dat blijkt ook uit zijn CV". Mijn god dat belooft nog wat
TheMenace
 TheMenace - donderdag 31 juli 2014 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 21:38 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

Schaken zei: "Rutten is een goede trainer dat blijkt ook uit zijn CV". Mijn god dat belooft nog wat
HAHAHAHA

naja ik heb er toch alle vertrouw en in totdat het beschaamd wordt maar vooralsnog heb ik nog altijd hoop!meer hebben wij volkse mensen niet.dat is altijd zo geweest en zal waarschijnlijk altijd zo blijven maar liever dat dan een stel verwaande kapitalisten in het boerenweiland in philips land en een stel overgewaardeerde kapitalistische arrogante scheinheilige hypocrieten met een grote bek die in de bijlmerbajes zitten!

Het seizoen is weer begonnen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!hehehe

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 juli 2014 door TheMenace --
van geil
 van geil - donderdag 31 juli 2014 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 21:38 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

Schaken zei: "Rutten is een goede trainer dat blijkt ook uit zijn CV". Mijn god dat belooft nog wat
n hoop gezeik en geslis.
TheMenace
 TheMenace - donderdag 31 juli 2014 - 21:59   quote  deeplink  
de hoer heeft trouwens wel gelijk de bijlmer heeft de grootste aanhang kwa MEELOPERS P:

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 juli 2014 door TheMenace --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 juli 2014 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 21:14 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

Ja van Beek was echt goed. Is opbouwend ook steeds beter.
Minpuntje bij Sven vond ik zijn ballen op Ruben net steeds achter hem, moet ze Ruben in de loop meegeven. Maar die ballen op Boetius waren gruwelijk..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 augustus 2014 door RenatoBos --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 31 juli 2014 - 23:06   quote  deeplink  
Wat ik niet snap is dat er zo veel altijd terugspelen of niet in 1x durven te spelen als t wel kan.
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 31 juli 2014 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 23:06 schreef Stylzz het volgende:
Wat ik niet snap is dat er zo veel altijd terugspelen of niet in 1x durven te spelen als t wel kan.
Typisch Feyenoord van de laatste jaren, een speler met een tegenstander in de rug durven ze niet eens meer aan te spelen ... Met stront in hun broek lopen ze rond!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 juli 2014 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 23:06 schreef Stylzz het volgende:
Wat ik niet snap is dat er zo veel altijd terugspelen of niet in 1x durven te spelen als t wel kan.
Of de verkeerde beslissing nemen als ze de bal hebben, soms is de oplossing zo simpel..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 juli 2014 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 juli 2014 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 23:07 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Typisch Feyenoord van de laatste jaren, een speler met een tegenstander in de rug durven ze niet eens meer aan te spelen ... Met stront in hun broek lopen ze rond!
Hoe werd pelle dan aangespeeld afgelopen seizoen..
Stylzz
 Stylzz - donderdag 31 juli 2014 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 23:09 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Hoe werd pelle dan aangespeeld afgelopen seizoen..
die was de enige.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 juli 2014 - 23:14   quote  deeplink  
Ik blow te veel, korte termijn geheugen of zoiets..
beuk
 beuk - donderdag 31 juli 2014 - 23:15   quote  deeplink  
We moeten niet vergeten dat Besiktas niet de allerminste is he.
Toch was de tactiek volgens mij ook niet goed. Overigens vind ik dat Schaken zijn grote mond moet houden dat het niet leuk is dat ie daar spelt. Een speler is nooit groter dan Feyenoord
van geil
 van geil - donderdag 31 juli 2014 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 23:09 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Hoe werd pelle dan aangespeeld afgelopen seizoen..
Onmogelijk, als ze t niet meer wisten.
Maar Met de klasse van Pelle viel dat nauwelijks op.
die nam ze in alle standen aan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 juli 2014 door van geil --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 juli 2014 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 23:16 schreef van geil het volgende:

[..]

Onmogelijk, als ze t niet meer wisten.
Maar Met de klasse van Pelle viel dat nauwelijks op.
De kansen die Mitchell gister kreeg had Pelle benut..
Stylzz
 Stylzz - donderdag 31 juli 2014 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 23:16 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

De kansen die Mitchell gister kreeg had Pelle benut..
Die ene aanname ja zeker. Plus had Pellè aanspeelbaar geweest, had gecoacht. Had gescholden. Etc.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 juli 2014 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 23:17 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Die ene aanname ja zeker. Plus had Pellè aanspeelbaar geweest, had gecoacht. Had gescholden. Etc.
Die aanname ja, duurde veel te lang..
van geil
 van geil - donderdag 31 juli 2014 - 23:27   quote  deeplink  
Maar Pelle was op de leeftijd van Te Vrede ook RUK.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 31 juli 2014 - 23:29   quote  deeplink  
Nee, toen nog niet. Kwam later.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 juli 2014 - 23:31   quote  deeplink  
Kunne. We nu niet op wachten..
van geil
 van geil - donderdag 31 juli 2014 - 23:34   quote  deeplink  
met twee spitsen spelen maakt t veel makkelijker.
goede middenvelders zijn er plenty.
spitsen voor 4-3-3 nauwelijks.
daarom snap ik er geen RUK van .
:)
Barabas
 Barabas - donderdag 31 juli 2014 - 23:39   quote  deeplink  
Ook al spelen we nu al voorronde CL en valt het vertoonde spel behoorlijk tegen, toch vind ik niet dat we Rutten nu al af moeten fikken. Er komen vast nog wel één of twee spelers bij die een aanwinst zullen zijn en daarbij is het allemaal nog maar net begonnen. Heb meer geloof in zijn kunnen dan ik bij Koeman had toen hij net bezig was. Het was Guidetti die het verschil maakte.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 juli 2014 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 23:34 schreef van geil het volgende:
met twee spitsen spelen maakt t veel makkelijker.
goede middenvelders zijn er plenty.
spitsen voor 4-3-3 nauwelijks.
daarom snap ik er geen RUK van .
:)
Geiligheid maakt blind blijkbaar..
van geil
 van geil - donderdag 31 juli 2014 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 23:45 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Geiligheid maakt blind blijkbaar..
Geile donder die Rutten.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 juli 2014 - 23:48   quote  deeplink  
Koekoek..
10qdqvr.gif
van geil
 van geil - donderdag 31 juli 2014 - 23:50   quote  deeplink  
;)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 01 augustus 2014 - 04:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 20:41 schreef sportdwaas het volgende:
Dat Rutten slist weten we, dat het een goede trainer is ook maar sinds een paar dagen vraag ik mij af of de goede man ook met dubbele tong spreekt.

Joey Sleegers speelt 90 minuten tegen Emmen en was een van de beteren (of moet ik lezen een van de minst slechten) volgens Rutten. Hij zat niet bij de wedstrijdselectie tegen Besiktas.

Boularoez komt en er wordt ook door Rutten gezegd hij is fit. Uiteindelijk blijkt dat niet zo te zijn. 10 minuten tegen Sociedad en 1 helft tegen Besiktas. Kortom ze lullen maar wat.

Luke Wilshire komt net als Bakkal vorig jaar uit de Russische competitie. Een heel jaar was Otman B. niet wedstrijdfit voor Feyenoord1. Ben benieuwd hoe het zit met conditie van Luke.
Deze vergelijking gaat niet op he! Bakkal had een jaar niet gespeeld. Wilkshire wel.

quote:

Inmiddels hebben we dus 4 man die op de rechtsback positie uit de voeten kunnen, Lopes Cabral (geblesseerd), Sven van Beek, Boelarouz en Wilshire. Daarnaast liet Rutten zich lovend uit over Karsdorp op die positie om vervolgens doodleuk met Schaken (tegen diens zin) op die positie te beginnen tegen Besiktas.
tja, we hebben er ook genoeg die rechtsbuiten kunnen spelen of hebben gespeeld.(Boëtius/Manu/Schaken/Verhoek/Achahbar/Bilal). Het punt is dat je naar mijn mening die spelers niet op die manier moet beschouwen. Kijk naar hun primaire positie. Dat is bij Boulahrouz en Van Beek niet rechtsback, maar (R)CV.

LB Nelom/Woudenberg
LCV Kongolo/Mathijsen
RCV Van Beek/Boulahrouz
RB Wilkshire/Cabral

Kortom. Volgens mij zijn alle posities dubbel bezet, zoals een club met een beetje ambitie dat graag ziet. Niet meer niet minder.

quote:

Schaken is als rechtsbuiten nog altijd beter dan Verhoek en voorzag vorig jaar onze Italiaanse vriend van veel bruikbare ballen.
Dat was vooral de Schaken van het seizoen daarvoor. Vorig seizoen had Schaken slechts 4 goals en 4 assists. Niet bepaald indrukwekkend, zeker in vergelijking met Boëtius (10 goals, 10 assists in minder wedstrijden dan Schaken).

Overigens zie ik ook liever Schaken als rechtsbuiten dan Verhoek, geen twijfel. Maar hij is bepaald geen zekerheidje.

quote:

Achteraf kijk je de koe in de kont natuurlijk maar waarom niet begonnen met Boelarous in het centrum samen met Mathijssen, van Beek op rechts en Kongolo op links. Na rust breng je dan Nelom in en schijft Kongolo door naar het centrum. Mathijssen vervang je dan na een kwartier en je schuift van Beek door naar het centrum ten faveure van Karsdorp. Op rechts in de verdediging had je ook nog Vormer kunnen zetten.

Ondanks alles werden we niet weggespeeld en ook de Besiktas coach erkende dat we een lastige tegenstander zijn. Dit ondanks de belabberde tactiek van Rutten gisteren die ik slechts kan begrijpen als meesterzet om fondsen te herleiden naar nieuwe spelers in plaats van naar de vrinden van Feyenoord (Blokband en co.)

Wat denken jullie?
Ik denk nog niks over Rutten. Ik vond hem geen goede beurt maken tegen Besiktas. Maar ik kijk het minstens tot aan de kerst aan.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 01 augustus 2014 - 04:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 21:25 schreef van geil het volgende:

[..]

vind ik ook.
Rutten is ook geen jeugd fan.
Koeman koos in dit soort situaties volgens mij altijd voor een jeugdspeler. Moeten we hem nageven.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 01 augustus 2014 - 04:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 20:51 schreef van geil het volgende:
ik heb m'n zegje er al over gedaan.
met de "versterkingen " ook eens zwaar overbezet die positie, terwijl we geen middenvelders hebben.
Niet overbezet. Verdediging zijn alle posities nu dubbel bezet. Dat was voor de komst van Wilkshire niet zo. Het versterken van de verdediging staat bovendien grotendeels los van het versterken van het middenveld. Ik zie niet in waarom het 1 het ander uit zou sluiten. Tenzij we nu opeens geen ruimte in het salarishuis meer hebben oid.
FR-1908Arno
 FR-1908Arno - vrijdag 01 augustus 2014 - 09:56   quote  deeplink  
________________Hahn
Wilkshire - Van Beek - Boulahrouz - Kongolo

Imers - Dr. Love "Clasie" - Vilhena

Basacikoglu - Nog in te vullen - Boetius
_____________"Tevrede":-(

Zo zou ik er wel vertrouwen in hebben, Jeugd met ervaring moet goede combo zijn. Daarnaast hebben we nog genoeg talenten rond lopen die zo een plek kunnen invullen op iedere positie.

Dus geef ze verlopig het vertrouwen en we zien in de winterstop wel waar we staan !

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 augustus 2014 door FR-1908Arno --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 01 augustus 2014 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 augustus 2014 - 04:44 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Koeman koos in dit soort situaties volgens mij altijd voor een jeugdspeler. Moeten we hem nageven.
Er word toch overal geroepen dat Rutten goed met jeugd overweg kan..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 01 augustus 2014 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 augustus 2014 - 10:34 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Er word toch overal geroepen dat Rutten goed met jeugd overweg kan..
Klopt. Alleen in dit geval koos ie anders.
netsurfer
 netsurfer - vrijdag 01 augustus 2014 - 14:09   quote  deeplink  
Interessant stukje Sportdwaas, maar ik denk toch dat onze Fred slechts 1 tong heeft. Hij probeert er ongetwijfeld het beste van te maken, maar wist waarschijnlijk van te voren ook wel dat 2 voorronden CL een bijna onmogelijke klus zou worden.

Als we die EL in ieder geval maar eens een keer gaan halen, die internationale ervaring is toch wel erg belangrijk voor onze jonge ploeg.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5148
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Doorgestoken kaart of gewoon onkundige tactiek van Rutten









0.0097160