|
|
Stylzz
|
|
|
Mwah, die mening is ook behoorlijk gekleurd hoor. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Pierre... Die lult alles recht wat krom is. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Pff Pierre lult hier echt uit zijn nek. Het is precies andersom man. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 november 2014 - 20:38 schreef van geil het volgende:[..] en vergeet er bij dat Kazim er drie had kunnen maken gisteren. De kopbal in t begin was n eenvoudige kans. de tweede raakt hij niet vol en ging voorlangs. en de derde na n perfecte voorzet van nelom schampt hij, waardoor de bal tegen n verdediger kwam. t is dus wat hij zelf zegt. t is maar net wat je wilt zien. mwa, vind mbt specifiek deze kansen wat te negatief. Kan methet tweede moment dat je omschrijft niet meer zo herinneren, maar zeker bij de laatste kans raakt hij de bal goed genoeg, maar blokt de verdediger de bal prima. Die eerste kopbal had op goal gemoeten, maar dan nog is het niet evident dat het een goal is. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
En Pierre moet zich niet zo geroepen voelen elke week Kazim te verdedigen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
flipje tiel
|
|
|
quote: Ik heb die flapdrol nog nooit op iets zinnigs kunnen betrappen mister pi air |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dat heb ik met jou ook ... ;-) |
|
|
|
|
g vieth
|
|
|
Miss heel slecht gedacht, maar nu Manss Hermann een contrakt getekent heeft, mag hij nu dan gelijk spelen? En is het dan ook een optie voor Feyenoord 1!!! Als dat mag dan zou ik hem gelijk voor de leeuwen gooien! En als ik de berichten moet geloven is het een groot talent! Maar weet iemand ook hoe het nu met de nieuwe Zlatan is? |
|
|
|
|
flipje tiel
|
|
|
quote: dat mag jij ook vinden |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Duidelijk.
Bedankt Martin. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Toch blijf ik erbij dat die Kazim echt langzaam beter aan het worden id. Kijk hij is van nature geen spits maar ik vond hem vandaag echt niet zo slecht. Gun hem nog wat tijd. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Verbetert niet echt, en dan nog: geen spits. Hij is wél veelal onderdeel van aanvalsspel. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 09 november 2014 - 16:46 schreef legrande het volgende:Toch blijf ik erbij dat die Kazim echt langzaam beter aan het worden id. Kijk hij is van nature geen spits maar ik vond hem vandaag echt niet zo slecht. Gun hem nog wat tijd. Huh ? |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
Is Achahbar van de aardbodem verdwenen? Nee, het is zeker niet wat we nu nodig hebben. Maar gezien de oogpijnigende invalbeurt van Te Vrede verdient hij ook toch weer eens een kans. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 09 november 2014 - 18:59 schreef MauricioAros het volgende:Is Achahbar van de aardbodem verdwenen? Nee, het is zeker niet wat we nu nodig hebben. Maar gezien de oogpijnigende invalbeurt van Te Vrede verdient hij ook toch weer eens een kans. Staat nog steeds onder contract. Maar echt een vlieggewicht. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Zeer dringend nodig: Een spits voor de basis en een spits voor op de bank !!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: het kwartje valt altijd wat later he.
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Speelde eerst bij de neuzen. voordat hij jaren en jaren later t licht zag. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die Kramaric scoort vandaag gewoon 5x.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Van de week scoorde hij nul keer. Ook heel gewoon... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Eigenlijk was dat uitzonderlijk dit seizoen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wat zou die vent straks moeten gaan kosten dan.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat zal t probleem niet zijn. wel de veel betere aanbiedingen die hij nu gaat krijgen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vertrek Schaken kan zoektocht naar nieuwe spits openen
De roep om een nieuwe spits bij Feyenoord wordt steeds luider. Tegen Vitesse domineerden de Rotterdammers het grootste deel van de eerste helft, maar eens te meer brak een gebrek aan scorend vermogen de Stadionclub op. Daardoor werd er net als tegen FC Twente doelpuntloos gelijkgespeeld.
Momenteel is een komst van een nieuwe aanvalsleider niet reeël. Feyenoord heeft nog altijd een behoorlijke som geld op de bank staan voor eventuele transfers, maar het salarisbudget is wel op. Dat benadrukt het Algemeen Dagblad hedenochtend. Pas als het salaris van overbodige spelers wegvalt, heeft td Martin van Geel weer mogelijkheden op de transfermarkt.
Een vertrek van Ruben Schaken zou Van Geel dan ook niet slecht uitkomen. De tribuneklant kon in de zomer van 2012 naar Turkije, maar de clubleiding besloot om de aanvaller een sterk verbeterd contract voor te leggen. Schaken is daardoor een grootverdiener in De Kuip én hij komt bovendien niet meer in de plannen van trainer Fred Rutten voor. Bron:AD |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Heb ik het nou mis, als het ene potje (salarissen) op is kun je dat toch wel aanvullen uit een ander potje (transfers).. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 10 november 2014 - 14:20 schreef RenatoBos het volgende:Heb ik het nou mis, als het ene potje (salarissen) op is kun je dat toch wel aanvullen uit een ander potje (transfers).. Ja, dat heb je mis. dat gaat niet. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op maandag 10 november 2014 - 14:20 schreef RenatoBos het volgende:Heb ik het nou mis, als het ene potje (salarissen) op is kun je dat toch wel aanvullen uit een ander potje (transfers).. Ik ben het met je eens. Al moeten Schaken en Verhoek er wel zsm uit. Geen toegevoegde waarde (meer). Bedankt Ruben, helaas Wesley. Succes gewenst, wij moeten verder. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Mogen van mij ook weg. Ze hebben hun stinkende best gedaan, maar zijn helaas niet (meer) goed genoeg... (hoewel Schaken is nog niet zo slecht???) Tot wanneer loopt het contract van Schaken eigenlijk? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Maar waarom niet, hier in ins huishouden doen wij dat ook, als de rekening voor boodschappen niet toereikend is boek ik ook wat over van de spaarrekening.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 10 november 2014 - 16:25 schreef Arie.Klooster het volgende:Mogen van mij ook weg. Ze hebben hun stinkende best gedaan, maar zijn helaas niet (meer) goed genoeg... (hoewel Schaken is nog niet zo slecht???) Tot wanneer loopt het contract van Schaken eigenlijk? Tot 2015.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op maandag 10 november 2014 - 14:20 schreef RenatoBos het volgende:Heb ik het nou mis, als het ene potje (salarissen) op is kun je dat toch wel aanvullen uit een ander potje (transfers).. Er valt heus wel wat te schuiven hier en daar idd. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
als t inderdaad aan zijn max zit is dat niet zo eenvoudig. daar er gewoon regels zijn salarisuitgaven/begroting.(KNVB) om het even simpel te zeggen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Okay, wist ik niet, maar het leek me zo simpel, gewoon een beetje overhevelen.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Maar het geeft wel te denken, als je begrijpt wat ik bedoel. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Er is heus wel een geheim potje. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Klopt ja. Op meerdere punten trouwens.. maar misschien wel het opvallendst: blijkbaar was er aan het einde van zomer eigenlijk helemaal geen ruimte om een spits met een fors salaris te halen. Of Kazim krijgt een waanzinnig salaris natuurlijk. Of bijvoorbeeld Vermeer was in dat geval niet gehaald o.i.d. Of ze hielden er toen nog rekening mee dat bijvoorbeeld Schaken zou vertrekken. Maar iets zit een beetje scheef. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Schaken zou toch gewoon weg gaan, maar had in één keer geen zin meer. Dan nog zich verzetten tegen een RB positie, een kans voor hem weer in de schijnwerpers te komen en wat te betekenen voor de club. Nee ik vind dat hij in het verleden zijn best heeft gedaan en dat we er dankbaar voor kunnen zijn, maar nu naait die ons dubbel en dwars. Geen ruimte in de begroting voor salarissen en lekker lui achterover hangen op de tribune. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: De kantinejuffrouw, maar die wilt niet uit de kast komen voor de buitenwereld.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 10 november 2014 - 18:04 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Klopt ja. Op meerdere punten trouwens.. maar misschien wel het opvallendst: blijkbaar was er aan het einde van zomer eigenlijk helemaal geen ruimte om een spits met een fors salaris te halen. Of Kazim krijgt een waanzinnig salaris natuurlijk. Of bijvoorbeeld Vermeer was in dat geval niet gehaald o.i.d. Of ze hielden er toen nog rekening mee dat bijvoorbeeld Schaken zou vertrekken. Maar iets zit een beetje scheef. inderdaad. zeker als je bedenkt dat de Vrij Janmaat Bmi Vormer Goossens en Pelle er van af zijn. en de begroting fors omhoog. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 10 november 2014 - 18:50 schreef van geil het volgende:[..] inderdaad. zeker als je bedenkt dat de Vrij Janmaat Bmi Vormer Goossens en Pelle er van af zijn. en de begroting fors omhoog. Klopt, aan de andere kant zijn er wel redelijk gearriveerde spelers voor teruggekomen. Zeker El Ahmadi, Vermeer en Toornstra. Bovendien is er geld gereserveerd voor de verlenging/opwaardering van Boëtius en Vilhena. En hebben Clasie, Kongolo en Manu al een nieuw contract met ongetwijfeld een hoger salaris getekend. Dus al met al, denk ik dat dat allemaal wel redelijk klopt. |
|
|
|