|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Ikke67
|
|
|
Vermoed van wel de vraag blijft of hij HET nog heeft en de meerwaarde kan zijn. Zal wel ander spelletje worden met hem in de punt...... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 11 augustus 2014 - 14:58 schreef hammerhead1 het volgende:Kjartansson, IJslandse aanvaller van 24 jaar en spelend bij het Noorse Valerenga, is topscorer van de Noorse competitie met 19 goals in 19 wedstrijden. Snelle beweeglijke spits, tweebenig en sterk met het hoofd. Voor minder dan een miljoen op te halen! Heb hem eens bekeken, zeker een leuke spelert.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Klopt is toch ook mee op oefencampagne geweest naar de States, als tie niet fit was geweest hadden ze hem wel thuis gelaten lijkt me.. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
John scoort tegen heerenveen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Yo dat zou geweldig zijn d:-) |
|
|
|
|
the artist
|
|
|
Giorgios Samaras is transfervrij na zijn vertrek bij Celtic,
goeie spits en voor t overgebleven geld Ziyech en Toornstra erbij |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Laat maar, heb hem op het WK bezig gezien, zit je niet op te wachten.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 - 00:46 schreef the artist het volgende:Giorgios Samaras is transfervrij na zijn vertrek bij Celtic, goeie spits en voor t overgebleven geld Ziyech en Toornstra erbij Een lege batterij is boeiender dan die Samaras. |
|
|
|
|
RinzeN
|
|
|
Bovendien ga je dan weer met een oude vent aan het werk zonder restwaarde maar met behoorlijke salariseisen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 - 08:18 schreef RinzeN het volgende:Bovendien ga je dan weer met een oude vent aan het werk zonder restwaarde maar met behoorlijke salariseisen. Laat van Geel het maar niet horen! |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
Duurt toch allemaal veel te lang. EL spelen met niet ingespeelde nieuwe spits? Ik zie het duister in. |
|
|
|
|
Maupstar
|
|
|
Die Conchita Wurst look a like moeten we niet hebben gadverdamme!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bij de EL voorronde kunnen we maar 1 speler toevoegen. Dan zou ik kiezen voor Bilal. Voor de poulefase kunnen we meer spelers aanmelden. |
|
|
|
|
RinzeN
|
|
|
quote: Als hij die deze ene opmerking leest van me leest zal hij toch ook wel gelezen hebben hoe vaak ik hem al een veer in zijn reet heb gestoken voor zn werk? |
|
|
|
|
Maupstar
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 - 17:38 schreef Stylzz het volgende:Bij de EL voorronde kunnen we maar 1 speler toevoegen. Dan zou ik kiezen voor Bilal. Voor de poulefase kunnen we meer spelers aanmelden. Alleen als er geen andere spits meer word aangetrokken ben ik het hier mee eens :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ik zou trouwens dan niet eens voor Bilal kiezen maar voor Wilkshire, want verdedigend is t anders echt ruk. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 - 00:46 schreef the artist het volgende:Giorgios Samaras is transfervrij na zijn vertrek bij Celtic, goeie spits en voor t overgebleven geld Ziyech en Toornstra erbij in welke eeuw heeft die voor het laatst een veldgoal gemaakt?
slecht idee |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 - 17:42 schreef RinzeN het volgende:[..] Als hij die deze ene opmerking leest van me leest zal hij toch ook wel gelezen hebben hoe vaak ik hem al een veer in zijn reet heb gestoken voor zn werk? Bedoel eigenlijk, dat hij m dan haalt. :) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 - 18:01 schreef Stylzz het volgende:[..] ik zou trouwens dan niet eens voor Bilal kiezen maar voor Wilkshire, want verdedigend is t anders echt ruk. Eens |
|
|
|
|
Houtman
|
|
|
Als ik het goed heb bijgehouden zijn er tot nu toe 7 spitsen in verband met Feyenoord gebracht: John Guidetti Bas Dost Duván Zapata Héctor Villalba Jelle Vossen Andrej Kramaric Dario Cvitanich Van Geel heeft, ongetwijfeld veel meer spitsen bekeken zonder dat dit de pers heeft gehaald. Eigenlijk kunnen we nog geen van deze spitsen volledig van de lijst schrappen, ook Guidetti niet. In de pers roepen dat een speler onhaalbaar is kan ook een onderdeel van het onderhandelingsspel zijn. (Zo'n tweet van Guidetti toont aan dat Feyenoord nog steeds in zijn gedachten is).
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 augustus 2014 door Houtman -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Podolski onderweg naar Wolfsburg... |
|
|
|
|
Houtman
|
|
|
Lukas Podolski staat mogelijk voor een vertrek uit Londen. De Duitse aanvaller won in Brazilië nog de wereldtitel met zijn land, maar dat blijkt hem in Londen geen enkele garanties te geven. Manager Arsène Wenger heeft Poldi dit seizoen niet nodig. Het Duitse Bild, het Italiaanse La Gazzetta dello Sport en het Britse The Sun denken allemaal zeker te weten wat de nieuwe werkgever van Podolski gaat worden. In Engeland en Italië melden ze dat de Duitser richting Juventus zal verkassen, maar Bild denk dat New York City FC zijn nieuwe werkgever gaat worden. En dan zouden VfL Wolfsburg en Galatasaray óók nog interesse hebben. Dat wordt nog wat... Mocht Podolski inderdaad terugkeren naar zijn vaderland, dan zou middenvelder Luiz Gustavo in de deal met Wolfsburg worden betrokken. Scouts van de Londenaren zaten volgens The Mirror vrijdag op de tribune bij de Bundesliga-opening tussen Bayern München en Die Wölfen. De Braziliaan zou het middenrif van Arsenal moeten komen versterken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Villalba is geen spits, kan er wel voetballen.. |
|
|
|
|
Houtman
|
|
|
quote: Wat is zijn (voorkeurs-) positie? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Houtman
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Aanvallende middenvelder, links en rechts voor en spits.. |
|
|
|
|
Houtman
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Weet je, hij gaat niet meer komen, maar ik zag in hem echt een type wat we wel konden gebruiken, qua mentaliteit/snelheid en techniek.. Nog jong, was niet te duur. Konden we nog wel eens met winst gaan verkopen.. |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Begin je nou alweer af te zeiken, verdrietig stuk citroen.. |
|
|
|
|
MauricioAros
|
|
|
Dat is Martijn Barto. Maar zat er gelukkig gewoon als fan |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hoezo gelukkig ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 augustus 2014 door tomson -- |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zier er goed uit..WAKKER WORDEN MARTIN..!!!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nu nog 90 minuten vol sprinten en sleuren |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Deze beelden kon je van mij ook maken na een volle middag afmaken op de goal. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee, serieus. Alleen de omhaal niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Elke spits trouwens, als je alleen maar oefent op afronden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Kijk daar begint het al, en de volgende die je mist legt aan je schoeisel zeker.. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Zegt weinig, inderdaad. Als je Maradonna tien minuten met zijn cokehoofd op doel laat schieten, dan ziet het er waarschijnlijk ook nog tof uit. Een heel seizoen volledige wedstrijden meespelen, is een heel ander verhaal. Hoe graag ik Guidetti ook bij ons in de spits zou willen zien, hoor. Daar ligt het niet aan. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Het is nu dinsdag de tijd gaat dringen. Met wie? zouden ze nu echt nog in gesprek zijn? Zouden de vrienden van Feyenoord niets in te brengen hebben? |
|
|
|