|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 september 2014 - 19:39 schreef FR-Henk het volgende:Hou er rekening mee he...Tot 15 september kun je nog wijzigen! Ik wacht ff wedstrijd Willem2 af (13 sep). oh wacht, jij houdt die shit bij natuurlijk. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
O nee ga gerust verder, je wordt alleen knetter van alle wijzigingen die vanaf nu of na Willem2 nog kunnen gaan komen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 september 2014 - 19:46 schreef FR-Henk het volgende:O nee ga gerust verder, je wordt alleen knetter van alle wijzigingen die vanaf nu of na Willem2 nog kunnen gaan komen. ik heb t excelletje niet opgeslagen. Gewoon kwik en durtie. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Klinkt nogal heet. Collumpie? |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ik zit achter de laptop :) |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Doe het vanavond wel ff :) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
76 punten en tweede achter de lampies (helaas!), maar ik hoop kampioen met 82 punten door alleen nog verlies in Eindhoven op 30/11 en gelijke spelen tegen:
- Vite$$e U op 9/11 - 020 U op 25/1 - Heerenveen U op 4/2 - PSV T op 22/3 - Groningen U op 26/4
Maar ik ben bang dat we verder nog 2 keer tegen een onnodige nederlaag oplopen, vandaar mijn 76 punten. PSV zie ik minder punten verspelen, dus daarmee worden we 2e. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ik geef mijn definitieve uitslag na Zwolle uit |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Leuk hoor, nu weten we de WINNAAR al $#^@@%$@^%$#^%@$^#$@%^$# |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Met Rutten doe ik voorlopig aan puntenaftrek. |
|
|
|
|
piet
|
|
|
|
|
|
FR.rolde
|
|
|
ik zeg 77 punten en de eerste plek, Ik ben altijd positief |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En wie staat er weer onderaan.. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: Maar altijd standvastig! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: De komst van Vermeer word ik vrolijk van. de verdediging is minder. t middenveld lijkt beter maar hangt af van het slachtoffer. de aanval is minder tov afgelopen seizoen. ik ga naar 63 punten 4/5 . zonder noodverband in de winterstop. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Zal hem nog maar eens uppen, misschien dat het gaat lukken na 3 keer??? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik word er in ieder geval niet vrolijker van VV.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Waar niet van Renato? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat hij hem steeds blijft hopen die onzin dat we derde worden.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Veel meer gaat er ook niet inzitten dit seizoen, misschien noch 2e maar die ken ik al. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 04 september 2014 - 11:42 schreef van geil het volgende:[..] De komst van Vermeer word ik vrolijk van. de verdediging is minder. t middenveld lijkt beter maar hangt af van het slachtoffer. de aanval is minder tov afgelopen seizoen. ik ga naar 63 punten 4/5 . zonder noodverband in de winterstop. Plek 4 of 5? Heb 'm nu op plek 4 gezet. Als het aangepast moet worden, moet je het even aangeven |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Bijgewerkt t/m 07-09-2014 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 07 september 2014 - 11:12 schreef MMM het volgende:[..] Plek 4 of 5? Heb 'm nu op plek 4 gezet. Als het aangepast moet worden, moet je het even aangeven 63 punten was het |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Mag ik nog veranderen? Zo ja dan zeg ik 71 punten plek 2. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote: Mooi zo. Bij deze :) |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
74 Punten en een tweede plaats. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: 63 punten en plek 4 dus? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Ik houd er niet van om pessimistisch te zijn maar vrees echt dat we uitkomen op 50 punten en plek 7 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Was gebaseerd op n middenveld zonder lex. maar vooruit ik laat t staan als supporter. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik verander ook niet meer.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ik hoef niet te veranderen, heb direct goed gekozen! ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Die heeft niet de ranking van Feyenoord gegeven maar die van Twente.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Joden zijn elke keer kampioen geworden in seizoenen met schandalige verliespartijen |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote: Hahaha nu toch bijstellen? |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
Ik ben bang dat het lager wordt maar ga toch voor 63 punten en een 3e plek.. Wat een kater weer... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|