|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Jong Ajax verliest van Al Shabab (Ajax Showtime)
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Wat een schande man! Schandalig en wat een instelling. Verkopen die hap en een zooi spelers terugkopen! Dit is de schuld van De Boer! Schande man, ik ga nooit meer kijken! Wat een luie gasten. Die was echt een wedstrijdje zomermaandagmiddagvoetbal!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 augustus 2014 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
En o ja, Jaap Stam gaat het eind van het seizoen ook niet redden op deze manier! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Whahahaha op een broodje met wat sla en ui en een flinke klodder knoflooksaus! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Bij station Amsterdam Arena zit een hele goede, moet je eens proberen |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ken je er ook bier halen? Want mot die zooi wel ergens mee wegspoelen natuurlijk! ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: In de winkel ernaast....het zit daar waar de bussen stoppen, dus bij de Ako naar links |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Bekend ouwe, ga ik doen! ;-) Spreek je straks nog even, moet nu even iets belangrijks doen! ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 04 augustus 2014 - 16:37 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Bekend ouwe, ga ik doen! ;-) Spreek je straks nog even, moet nu even iets belangrijks doen! ;-) vergeet de plee papier niet ;-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ach, aan de andere kant is dit maar puur een oefenduel. |
|
|
|