|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Afscheid De Jong na Ajax - PSV (Ajax Clubsite)
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Ajax neemt op zondag 24 augustus na afloop van de competitiewedstrijd Ajax - PSV officieel afscheid van Siem de Jong. De 25-jarige middenvelder wordt direct na de topper in de Amsterdam ArenA op het veld gehuldigd.
Siem de Jong verruilde Ajax in de voorbereiding op het seizoen 2014-2015 voor het Engelse Newcastle United. De Jong doorliep een deel van de jeugdopleiding van Ajax en maakte op 26 september 2007 zijn officiƫle Ajax-debuut in de KNVB Bekerwedstrijd tegen Kozakken Boys (1-2 winst). De multifunctionele Ajacied speelde in totaal 244 officiƫle wedstrijden voor Ajax 1 waarin hij 78 doelpunten maakte.
De Jong won in 2010 de KNVB Beker met Ajax. Hij werd in Amsterdamse dienst vier keer landskampioen (2011, 2012, 2013, 2014) en in 2013 won hij de Johan Cruijff Schaal. Ajax PSV begint zondag 24 augustus om 16:45 uur in de Amsterdam ArenA. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Ik snap dit werkelijk niet! Waarom afscheid nemen van een speler NA de wedstrijd? De meesten van die droplullen zijn dan allang het stadion uitgelopen! Zoiets moet je doen vlak voor de wedstrijd of in de rust maar zeker niet NA de wedstrijd. Als je ziet hoeveel supporter dan al gevlucht zijn om al eerste bij de auto of de trein te zijn dan kan je al niet meer spreken van een volwaardig afscheid. De enigen die altijd echt blijven zitten bij een afscheid zijn de fanatieke aanhang en een enkeling op de normale tribune! En o ja, de bobo's maar die wachten dan op de kaviaar en de borrel! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
zondag 16.45.....pffff dan heb ik al een halve krat freddies in mijn mik.....wat een kuttijden zijn het ook, daar kan ik pissig om worden |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 04 augustus 2014 - 17:31 schreef Nenam_tiL het volgende:zondag 16.45.....pffff dan heb ik al een halve krat freddies in mijn mik.....wat een kuttijden zijn het ook, daar kan ik pissig om worden Dat idem ouwe! Dus is het half 7 klaar! Denk je dan werkelijk dat er veel supporters blijven zitten om afscheid te nemen? Driekwart wil zo snel mogelijk naar huis om te eten! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 04 augustus 2014 - 17:39 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Dat idem ouwe! Dus is het half 7 klaar! Denk je dan werkelijk dat er veel supporters blijven zitten om afscheid te nemen? Driekwart wil zo snel mogelijk naar huis om te eten! Gewoon alles om half 3.....dan heeft Ria maar pech, want ik kijk altijd Ajax gap, gaat voor alles....oja ze kan op mijn laptop kijken |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 04 augustus 2014 - 17:48 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Gewoon alles om half 3.....dan heeft Ria maar pech, want ik kijk altijd Ajax gap, gaat voor alles....oja ze kan op mijn laptop kijken Klopt ouwe, wij blijven niet weg vanwege het slechte spel! ;-) |
|
|
|