BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Vitesse (zondag 10 augustus 2014, 14.30 uur)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 06 augustus 2014 - 18:35   quote  deeplink  
Geen zin in veel geneuzel!

Zeg het maar, dikke pret of zaadpartij?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 06 augustus 2014 - 18:47   quote  deeplink  
3 punten voor Ajax....hoeveel we scoren vind ik ff niet belangrijk
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 06 augustus 2014 - 19:07   quote  deeplink  
gelijkspel
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 06 augustus 2014 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 18:47 schreef Nenam_tiL het volgende:
3 punten voor Ajax....hoeveel we scoren vind ik ff niet belangrijk
Inderdaad als het er maar 1 meer is dan Vitesse. .
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 06 augustus 2014 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 18:35 schreef Ajax Warrior het volgende:

Mooi topic weer! ;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 06 augustus 2014 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 18:35 schreef Ajax Warrior het volgende:

Hahaha, is toch duidelijk waar het over gaat:

Wij winnen van hun, zij verliezen van ons.
Wij kampioen, hun helemaal niets!

aaaaaaajjjaaaaxxxxxx
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 06 augustus 2014 - 19:19   quote  deeplink  
Zo dat is er uit ;-)
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 06 augustus 2014 - 19:35   quote  deeplink  
Iedereen is ook zo lekker zelfverzekerd van zichzelf. Ik hoop dat ik na de wedstrijd nog mijn stem heb!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 06 augustus 2014 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 19:12 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Mooi topic weer! ;-)
Ja sorry, had er vandaag geen zin in! En gezien het weerbeeld buiten hij daarboven ook niet! ;-)
jariheld
 jariheld - woensdag 06 augustus 2014 - 19:58   quote  deeplink  
3-1 winst
Peterhs
 Peterhs - woensdag 06 augustus 2014 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 19:35 schreef Bobby1972 het volgende:
Iedereen is ook zo lekker zelfverzekerd van zichzelf. Ik hoop dat ik na de wedstrijd nog mijn stem heb!!
Zo niet heb je zeker te vaak gejuicht. Dat betekend dat je zelf ook zelfverzekerd bent.
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 06 augustus 2014 - 20:09   quote  deeplink  
Als Ajax slecht speelt, is het ook slechter met mijn stem gesteld......
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 06 augustus 2014 - 20:26   quote  deeplink  
We kunnen binnen een uur opnieuw 10 miljoen bijschrijven!
nora
 nora - woensdag 06 augustus 2014 - 20:30   quote  deeplink  
gelijkspel op dit moment zie ik er niet meer in
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 06 augustus 2014 - 20:51   quote  deeplink  
Misschien doet netto Marc eens gek en koopt hij toch nog een goede speler deze week!
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 06 augustus 2014 - 20:51   quote  deeplink  
Misschien doet netto Marc eens gek en koopt hij toch nog een goede speler deze week!
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 06 augustus 2014 - 20:52   quote  deeplink  
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 06 augustus 2014 - 20:52   quote  deeplink  
Lijkt alweer zo lang geleden
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 06 augustus 2014 - 21:01   quote  deeplink  
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 06 augustus 2014 - 21:02   quote  deeplink  
Wat mis ik deze gasten.. Suarez, Vertonghen, Erikssen enz enz
Pantelic was zeer nuttig in bovenstaand filmpje!
Peterhs
 Peterhs - woensdag 06 augustus 2014 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 20:51 schreef Bobby1972 het volgende:
Dat zijn dus 2 spelers in 1 week. Das wel wat te gek hoor.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 06 augustus 2014 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 21:33 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Dat zijn dus 2 spelers in 1 week. Das wel wat te gek hoor.
Ha dat zeg ik net tegen Warrior aan de telefoon.....ik denk dat Ajax een ervaren speler van een miljoen of 8 a 10 gaat halen, maar dan wel een middenvelder en geen spits.
Vraag me allen niet naar namen...en nee geen vd Vaart
Peterhs
 Peterhs - woensdag 06 augustus 2014 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 21:42 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ha dat zeg ik net tegen Warrior aan de telefoon.....ik denk dat Ajax een ervaren speler van een miljoen of 8 a 10 gaat halen, maar dan wel een middenvelder en geen spits.
Litmanen!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 06 augustus 2014 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 21:47 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Litmanen!
Die komt sowieso, daar twijfel ik niet aan
Peterhs
 Peterhs - woensdag 06 augustus 2014 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 21:48 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Die komt sowieso, daar twijfel ik niet aan
Als de Boer weg is, is die plek voor hem.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 06 augustus 2014 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 21:54 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Als de Boer weg is, is die plek voor hem.
Nee te snel, is nog te soft denk ik.....eerst assistent trainer, dus laat hem nu maar komen
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 06 augustus 2014 - 22:10   quote  deeplink  
Ben wel voorstander dat hij wat voor de club gaat doen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 06 augustus 2014 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 22:10 schreef Bobby1972 het volgende:
Ben wel voorstander dat hij wat voor de club gaat doen.
Dat gaat hij ook....en aan je nick te zien heb jij hem bewust meegemaakt, voor mij de grootste Ajacied aller tijden
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 06 augustus 2014 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 21:42 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik ga slapen!

Sneijder!!
bully
 bully - woensdag 06 augustus 2014 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 22:16 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dat gaat hij ook....en aan je nick te zien heb jij hem bewust meegemaakt, voor mij de grootste Ajacied aller tijden
moest ook bergkamp doen vergeten en is daar nog in geslaagt ook.
de grootste wil ik niet zeggen maar hoort zeker daarbij.
bully
 bully - woensdag 06 augustus 2014 - 23:52   quote  deeplink  
Ajax opent het seizoen aanstaande zondag met een thuiswedstrijd tegen Vitesse. Ajax is traditioneel sterk in openingsduels, van de 58 seizoensouvertures won Ajax maar liefst 46 keer. Voor de laatste thuisnederlaag in een openingswedstrijd moeten we 56 jaar terug in de tijd: op 24 augustus 1958 verloor Ajax met 0-1 van stadsgenoot DWS.
In thuisduels is Ajax sowieso beter op dreef geweest dan in uitduels. Van de 29 thuisduels waarmee Ajax het seizoen opende won het 26 keer. Buiten de nederlaag tegen DWS verspeelde Ajax alleen punten in 2001 en 2012: Roda JC en AZ namen destijds een puntje mee uit de Amsterdam ArenA. Noodlottig bleek dat directe puntverlies overigens niet, in beide seizoenen werd Ajax landskampioen.

De grootste overwinningen in openingsduels werden gek genoeg allemaal behaald in uitduels. In 1966 versloeg het Ajax van Rinus Michels Elinkwijk op eigen veld met 0-7. De allergrootste overwinning werd behaald in Doetinchem, waar Ajax op 19 augustus 2007 De Graafschap versloeg met 1-8. Klaas Jan Huntelaar was trefzeker met vier treffers, terwijl Luis Suarez ook zijn eerste Ajax-doelpunten voor zijn rekening nam.
Wat dat betreft bieden ook de openingswedstrijden die Ajax en Vitesse uitvochten hoop. Beide wedstrijden wist Ajax te winnen en in beide seizoenen werd Ajax ook landskampioen. In 2003 won het Ajax van Ronald Koeman met 1-2 in Arnhem, terwijl het in 1997 onder leiding van Morten Olsen Vitesse in de eigen ArenA versloeg: 5-0.

De laatste jaren is Ajax overigens iets minder op dreef. Sinds de eerder genoemde 1-8 bij De Graafschap heeft Ajax geen twee keer op rij meer zijn openingswedstrijd kunnen winnen. Het laatste verlies dateert van 2009, destijds verloor Ajax ondanks een doelpunt van Miralem Sulejmani met 2-1 bij Willem II. In de reeks daarna volgden nog twee gelijke spelen tegen FC Groningen en AZ, beide keren werd het 2-2.

Mocht Ajax zondag winnen van Vitesse, kan het niet alleen vertrouwen putten uit de historie. Vitesse is de enige Nederlandse club die de afgelopen twee jaar met de volle buit wist terug te keren uit de ArenA. Wanneer Ajax de drie punten in eigen huis houdt, heeft het direct al drie 'winstpuntjes' te pakken ten opzichte van de vorige twee seizoenen.

Tekst: Ajax.nl/Thijs Nabben
http://www.ajax.nl/Ajax-Nieuws/Ajax-nieuwsarchief/Ajax-nieuwsartikel/197651/Ajax-traditioneel-sterk-in-openingsduels.htm?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

laten we hier maar op hopen
hjf
 hjf - donderdag 07 augustus 2014 - 09:17   quote  deeplink  
Een zwaarbevochten 1-1.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 07 augustus 2014 - 10:48   quote  deeplink  
Een dikverdiende 4-1 en iedereen weer vol lof over Ajax.
echte ajaxfan!
 echte ajaxfan! - donderdag 07 augustus 2014 - 11:52   quote  deeplink  
1-2 met dramatisch spel
Tikki terug, tikkie breed

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 augustus 2014 door echte ajaxfan! --
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 07 augustus 2014 - 12:20   quote  deeplink  
hahahahaha..ik zeg ook 1-1
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 07 augustus 2014 - 15:36   quote  deeplink  
Waar is joduh??????
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 07 augustus 2014 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 augustus 2014 - 15:36 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Waar is joduh??????
Apenheul.....daar woont tie ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 07 augustus 2014 - 15:53   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 augustus 2014 door Nenam_tiL --
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 07 augustus 2014 - 17:13   quote  deeplink  
ben benieuwd of Andersen zijn plek behoudt.
zou zelf Serero opstellen in deze wedstrijd.
hjf
 hjf - donderdag 07 augustus 2014 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 augustus 2014 - 17:13 schreef NatjosFC het volgende:
ben benieuwd of Andersen zijn plek behoudt.
zou zelf Serero opstellen in deze wedstrijd.
Geen van beide
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 07 augustus 2014 - 17:48   quote  deeplink  
Ajax heeft steeds meer spelers die al een paar jaar niet overtuigen. En die lijst wordt ieder jaar groter. Daarin zie je ook duidelijk dat Ajax het niet goed doet. En daarom stel ik de vraag; wie is daar voor verantwoordelijk?
Peterhs
 Peterhs - donderdag 07 augustus 2014 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 augustus 2014 - 17:48 schreef Bobby1972 het volgende:
Ajax heeft steeds meer spelers die al een paar jaar niet overtuigen. En die lijst wordt ieder jaar groter. Daarin zie je ook duidelijk dat Ajax het niet goed doet. En daarom stel ik de vraag; wie is daar voor verantwoordelijk?
Jij! Want je zegt het te weinig.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 07 augustus 2014 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 augustus 2014 - 17:48 schreef Bobby1972 het volgende:
Geef mij die lijst eens even als je wilt?
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 07 augustus 2014 - 18:39   quote  deeplink  
Ik zie het nog wel gebeuren dat Sigthorson niet verkocht kan worden. Met als gevolg dat hij op de bank blijft en Ajax niks vervangends gaat kopen. Policy noemen ze dat. Wat is er bekend over Sana, wandelt hij nog rond in de Arena? Heeft van der Hoorn ineens zoveel progressie gemaakt dat hij wel een Ajax waardig niveau haalt? Duarte horen we ook weinig van de laatste tijd. Is best aardig, maar gaan we niet de oorlog mee winnen. Andersen werd even in de luwte gehouden, maar bleek tegen Zwolle nog niet instaat om te laten zien dat hij op een gewenst niveau speelt. Kishna liet tegen Zwolle zoen hoe fantastisch zijn instelling is. Nadenken of hij al dan niet een sliding moet gaan maken. Denswil is een zekerheidje, niet bepaald. Is dat dan het Ajax niveau van vandaag de dag? Serero valt zo nu en dan in, wat heeft hij laat zien dan? En dan hebben we nog Ligeon.....ook niet overtuigend. Heel veel spelers van net niet. Of zien jullie kwaliteiten die ik niet zie.....
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 07 augustus 2014 - 18:39   quote  deeplink  
Ik zie het nog wel gebeuren dat Sigthorson niet verkocht kan worden. Met als gevolg dat hij op de bank blijft en Ajax niks vervangends gaat kopen. Policy noemen ze dat. Wat is er bekend over Sana, wandelt hij nog rond in de Arena? Heeft van der Hoorn ineens zoveel progressie gemaakt dat hij wel een Ajax waardig niveau haalt? Duarte horen we ook weinig van de laatste tijd. Is best aardig, maar gaan we niet de oorlog mee winnen. Andersen werd even in de luwte gehouden, maar bleek tegen Zwolle nog niet instaat om te laten zien dat hij op een gewenst niveau speelt. Kishna liet tegen Zwolle zoen hoe fantastisch zijn instelling is. Nadenken of hij al dan niet een sliding moet gaan maken. Denswil is een zekerheidje, niet bepaald. Is dat dan het Ajax niveau van vandaag de dag? Serero valt zo nu en dan in, wat heeft hij laat zien dan? En dan hebben we nog Ligeon.....ook niet overtuigend. Heel veel spelers van net niet. Of zien jullie kwaliteiten die ik niet zie.....
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 07 augustus 2014 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 augustus 2014 - 15:46 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Apenheul.....daar woont tie ;-)
Hahahaha ik koop meteen een kaartje!!

Lusten apen bami?
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 07 augustus 2014 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 augustus 2014 - 18:39 schreef Bobby1972 het volgende:
Ik zie vermeer als een hele goede wissel 😧
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 07 augustus 2014 - 18:47   quote  deeplink  
Die benoem ik ook niet. Omdat hij van mij mag blijven. En is zeker een toegevoegde waarde!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 07 augustus 2014 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 augustus 2014 - 18:41 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Hahahaha ik koop meteen een kaartje!!

Lusten apen bami?
Hij woont naast me....vraag het wel ff, freddies vind hij wel lekker
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 07 augustus 2014 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 augustus 2014 - 18:39 schreef Bobby1972 het volgende:
De acceptatie is na 4 kampioenschappen iets groter geworden denk ik..
Dan maar een jaartje niet lijkt het devies te zijn..
Nou ik berust er voorlopig maar even in geen idee wat er achter de schermen gebeurt.
Wel verontrustend vind ik de woorden van de Boer is dat de selectie rond is..
Maar hopen dat een Schöne, Moisander, Sigthorsson snel verkocht worden
en daar 3 toppers voor terugkomen. Al denk ik dat Sigthorsson een prima breekijzer is
achter Milik en Zivkovic

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Vitesse (zondag 10 augustus 2014, 14.30 uur)

0.0148718