|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 10 augustus 2014 - 15:26 schreef moa het volgende:[..] Niet door mij, uitdagen en reageren van concurrenten moet kunnen, trollen is een ander verhaal. Er zijn er een paar bij jullie die mijn bloed kunnen zuipen.....soit |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Krijg nou tieten, zie het....heeft mijn vrouwtje gehaald, ach ik heb niks anders dus moet het maar |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Goooooooooooooooooooooaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaall |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: wat zegt leeftijd?
als je alles nog wil en dat het lichaam niet tegen werkt dan kan je tot je dood voetballen.
bij sommige houd dat al snel op en bij andere gaat het lang door.
dani stopte al voor zijn 30ste en litmanen ging door tot zijn 40ste |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zondag 10 augustus 2014 - 15:28 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Hier heb je wel een punt....maar hij zegt salaris in te leveren....nu heb ik geen zicht op zijn loonstrook, dus daar komt niemand achter Zoals ik het begrijp heeft hij meerdere opties en is het in ieder geval veel meer dan 2 miljoen per jaar. Zijn salaris bij Anzhi was 20 miljoen euro per jaar, afgelopen seizoen bij Chelsea verdiende hij +/- 9 miljoen per jaar zonder bonussen. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zondag 10 augustus 2014 - 15:33 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Krijg nou tieten, zie het....heeft mijn vrouwtje gehaald, ach ik heb niks anders dus moet het maar jaaaaaaaaaaaaaaaaa 2-0 Je bent een topper, maar je krijgt wel klappies |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Brands heeft gezegd dat er meer dan 2 x hun salaris plafond van 1 miljoen per jaar gevraagd werd. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 10 augustus 2014 - 15:36 schreef moa het volgende:[..] Brands heeft gezegd dat er meer dan 2 x hun salaris plafond van 1 miljoen per jaar gevraagd werd. Dan mag tie wegblijven |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Nette voorsprong van Ajax, een beetje tegen de verhouding in maar dat mag de pret niet drukken gok ik. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 10 augustus 2014 - 15:39 schreef moa het volgende:Nette voorsprong van Ajax, een beetje tegen de verhouding in maar dat mag de pret niet drukken gok ik. Nope...geen geweldig voetbal maar goed, in Den Haag was het ook niet best |
|
|
|
|
madretsma
|
|
|
Schone wat een verhaal, voor de breette gehaald, eerste seizoen heel goed, 2de seizoen topscorer en nu weer een goal,
En laatste wat ik over Eto'o zeg of het een na laatste wat ik er over zeg is dat Eto's een verbetering zal zijn vergeleken met Milik |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
mvw van de wedstrijd is voor mij vermeer, ook al had hij een slecht begin
slechtste man is voor mij kishna
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 augustus 2014 door Positieve Arrogantie -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Dat en dat hetgeen watie dan doet totaal niet lukt. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 10 augustus 2014 - 15:42 schreef Positieve Arrogantie het volgende:mvw van de wedstrijd is voor mij vermeer, ook al had hij een slecht begin slechtste man is voor mij kishna Vermeer is idd heerlijk bezig. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 10 augustus 2014 - 15:41 schreef madretsma het volgende:Schone wat een verhaal, voor de breette gehaald, eerste seizoen heel goed, 2de seizoen topscorer en nu weer een goal, En laatste wat ik over Eto'o zeg of het een na laatste wat ik er over zeg is dat Eto's een verbetering zal zijn vergeleken met Milik Ze hadden beter die jongen van Juventus kunnen halen Domenico Berardi .....die zie ik 10x liever dan Eto'o |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
zo slecht is millik niet.
buitenspelers zijn gewoon zwak of nog erger
schone is alleen goed in spel hervattingen |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Was het aangluren inderdaad niet waard, de trollen kwamen als bijen op de honing af. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: klopt... speelt alleen voor zichzelf... maar we hebben niks op de bank zitten nu denk ik... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 10 augustus 2014 - 15:45 schreef NatjosFC het volgende:[..] klopt... speelt alleen voor zichzelf... maar we hebben niks op de bank zitten nu denk ik... El Ghazi niet mee dan? |
|
|
|
|
madretsma
|
|
|
quote:Op zondag 10 augustus 2014 - 15:44 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ze hadden beter die jongen van Juventus kunnen halen Domenico Berardi .....die zie ik 10x liever dan Eto'o Weer jeugd, heb liever een ervaren topper die vorig jaar bewezen heeft op belangrijke momenten op hoog niveau te scoren..
maar staat Berardi op een lijstje dan?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 augustus 2014 door madretsma -- |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
haal kishna er uit en breng blind erin. boillissen linksbuiten |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Gooooooooooooooooooooooaaaaaaaaaaaaaaal |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
beng beng Airforce Mikey:) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: liet het ook niet zien vorige week... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 10 augustus 2014 - 15:47 schreef madretsma het volgende:[..] Weer jeugd, heb liever een ervaren topper die vorig jaar bewezen heeft op belangrijke momenten op hoog niveau te scoren.. maar staat Berardi op een lijstje dan? Nee.....denk ik niet, misschien kennen ze hem wel niet(wat ik niet geloof) |
|
|
|
|
madretsma
|
|
|
Blind voor Milik zegt ook wel genoeg he.
snap trouwens niet waarom de snelle Zivko er niet bij is.. maargoed hij is pas 17 zijn kansen komen nog..
hopelijk dadelijk El Ghazi erin |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Betekent niet dat dat weer slecht wordt. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: nu kan het ook niet slechter... wat een kans weer... |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
2 spelhervattingen, dus aandeel schone is groot maar zonder dat zie je hem niet.
kishna moet echt gewisseld worden pff, wat een aanfluiting |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik hoop zo dat Blind blijft.....heb ik liever dan die Eto'o |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Pff Kishna.. Die mag echt gewisseld worden. |
|
|
|
|
madretsma
|
|
|
quote: Maar het lijkt me dat Berardi na vorig seizoen veel interesse heeft in Italy |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Dát wel. Heb liever dat Blind blijft dan dat Eto'o komt als ik zou moeten kiezen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Boks vriend....same here |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
kan ligeon niet kishna vervangen? goeie voorzet in huis en ook een redelijke actie
verdedigen kan hij namelijk niet |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: maakte in totaal 14 goals waarvan 10 in 4 wedstrijden... was in die andere wedstrijden ook niet veel speciaals dus... |
|
|
|
|
madretsma
|
|
|
Vd Hoorn!!! Wie kent hem niet Vd Hoorn Vd Hoorn is een echte hardwerkende terugkomend van een zwak seizoen Ajacied!! |
|
|
|
|
madretsma
|
|
|
quote:Op zondag 10 augustus 2014 - 15:56 schreef NatjosFC het volgende:[..] maakte in totaal 14 goals waarvan 10 in 4 wedstrijden... was in die andere wedstrijden ook niet veel speciaals dus... 16 goals maakte hij
in Italy vooral bij zo'n club is dat een heel hoog getal In 29 wedstrijden en op zo'n jonge leeftijd...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 augustus 2014 door madretsma -- |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
hehe kishna gaat eruit. al te lang gestaan vind ik |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 10 augustus 2014 - 15:56 schreef NatjosFC het volgende:[..] maakte in totaal 14 goals waarvan 10 in 4 wedstrijden... was in die andere wedstrijden ook niet veel speciaals dus... ......was/wordt hij topscorer bij Ajax.......kopen die knakker ;-) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: nee, joh is zn gladjakker... zn kerel waar je gelijk een hekel aan hebt. |
|
|
|
|
madretsma
|
|
|
Als Eto'o naar Ajax gaat..
Dan heeft Ajax Zivkovich,Milik,Eto'o voor minder geld gehaald dan dat Psv betaalde voor De Jong (5,5 milj) en.Feyenoord nog steeds opzoek naar vervanger voor Pelle...
Dat er nog steeds mensen zeggen dat Psv de beste selectie heeft? snap dat niet...
5de titel op rij komt eraan !!!
|
|
|