|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Zo'n Inzagi.... wat heb ik een hekel aan die lambal |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 10 augustus 2014 - 16:04 schreef madretsma het volgende:Als Eto'o naar Ajax gaat.. Dan heeft Ajax Zivkovich,Milik,Eto'o voor minder geld gehaald dan dat Psv betaalde voor De Jong (5,5 milj) en.Feyenoord nog steeds opzoek naar vervanger voor Pelle... Dat er nog steeds mensen zeggen dat Psv de beste selectie heeft? snap dat niet... is niet onterecht... Hebben ook elke positie gewoon een erg goede speler momenteel... zeker gelijk aan Ajax.
Kishna Milik Schone tegen Depay De Jong Narsingh middenveld is ook niet slecht van PSV alleen verdediging is gewoon nog steeds een stuk minder... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Uiteindelijk nog vrij eenvoudig zo, na een eerste helft waarin Ajax niet bepaald beter was dan Vitesse. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
madretsma
|
|
|
quote:Op zondag 10 augustus 2014 - 16:06 schreef NatjosFC het volgende:[..] is niet onterecht... Hebben ook elke positie gewoon een erg goede speler momenteel... zeker gelijk aan Ajax. Kishna Milik Schone tegen Depay De Jong Narsingh middenveld is ook niet slecht van PSV alleen verdediging is gewoon nog steeds een stuk minder... Psv verdediging 47 tegen goals! allemaal jong en onervaren en psv wil dat in stand houden door op Rekik te wachten.. wij hebben alles 3 dubbel bezet met ervaring en talent, Plus onze keeper is beter
Middenveld van ons is ook beter Wij hebben geen Hiljemark.en Schaars niveau We hebben ook meer keus in kwaliteit...
aanval kun je over discuseren
dus alles bij elkaar genomen heeft Psv echt geen betere selectie die van hun is net als vorig jaar onevenwichtig en niet in balans |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Nou, er loopt helemaal niemand mee...
Zal blij zijn als Veltman er weer staat. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
vraag me trouwens af, was dat anders wel een rode kaart? theoretisch gezien nam hij de scoringskans niet weg aan gezien de kans voor Leerdam net zo groot was. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: was niet Hoorn schuld... Vejinovic daar moet Serero of Blind bij staan. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Gooooooooooooaaaaaaaaaaaaaal |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
ajax zwijnt vandaag.
boilissen maakte hands en dat was een pingel
kansen die vitesse niet gemaakt heeft, dat zijn er nog al wat
2 gelukkige spelhervatingen
van der hoorn die rood moet krijgen
wel moet ik zeggen dat kishna ook kansen heeft geprutst |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Het gaat om hoe eenvoudig is gezien is daar. Daarnaast staat Ajax daar heel slecht en loopt er niemand met 3 of 4 vitesse spelers mee.
Veltman wordt wel stukken minder makkelijk gepasseerd. |
|
|
|
|
madretsma
|
|
|
Hoe vinden jullie Vd Hoorn spelen? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 10 augustus 2014 - 16:12 schreef madretsma het volgende:[..] Psv verdediging 47 tegen goals! allemaal jong en onervaren en psv wil dat in stand houden door op Rekik te wachten.. wij hebben alles 3 dubbel bezet met ervaring en talent, Plus onze keeper is beter Middenveld van ons is ook beter Wij hebben geen Hiljemark.en Schaars niveau We hebben ook meer keus in kwaliteit... aanval kun je over discuseren dus alles bij elkaar genomen heeft Psv echt geen betere selectie die van hun is net als vorig jaar onevenwichtig en niet in balans Onder welke naam poste jij hier eerder ?? |
|
|
|
|
madretsma
|
|
|
Wow!!!!!
heerlijk 4-1 blijft het zo dan win ik weer de familie pot ;-) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Goede actie van El Ghazi. En Schone is altijd goed. |
|
|
|
|
madretsma
|
|
|
|
|
|
madretsma
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Vermeer terechte man of the match |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
ik zal blij zijn als ik kishna volgende week bij jong ajax ziet spelen |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 10 augustus 2014 - 16:12 schreef madretsma het volgende:[..] Psv verdediging 47 tegen goals! allemaal jong en onervaren en psv wil dat in stand houden door op Rekik te wachten.. wij hebben alles 3 dubbel bezet met ervaring en talent, Plus onze keeper is beter Middenveld van ons is ook beter Wij hebben geen Hiljemark.en Schaars niveau We hebben ook meer keus in kwaliteit... aanval kun je over discuseren dus alles bij elkaar genomen heeft Psv echt geen betere selectie die van hun is net als vorig jaar onevenwichtig en niet in balans weet niet of ons middenveld zoveel beter is. Wijnaldum is een topper voor NL begrippen en Maher kan het dit jaar ook zomaar laten zien. Schaars en Hiljemark kun je meedoor, maar misschien komt Defour nog. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Je eerste 20 posts op het Feijenoord forum en jij weet precies (na 2 post) wie Boudewijn is |
|
|
|
|
madretsma
|
|
|
Vermeer behoud hem! Zodat hij volgend jaar transfervrij naar een andere club kan transfervrij betekent dat hij financieel een bedrag kan krijgen tekengeld dus Ajax blij en Vermeer blij |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 10 augustus 2014 - 16:20 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Je eerste 20 posts op het Feijenoord forum en jij weet precies (na 2 post) wie Boudewijn is ai achterdochtig jonge man? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 10 augustus 2014 - 16:20 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Je eerste 20 posts op het Feijenoord forum en jij weet precies (na 2 post) wie Boudewijn is Viel me ook al op. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 10 augustus 2014 - 16:20 schreef madretsma het volgende:Vermeer behoud hem! Zodat hij volgend jaar transfervrij naar een andere club kan transfervrij betekent dat hij financieel een bedrag kan krijgen tekengeld dus Ajax blij en Vermeer blij nee, verkopen voor een mooi bedrag en Diederik Boer ophalen bij Zwolle. |
|
|
|
|
madretsma
|
|
|
quote:Op zondag 10 augustus 2014 - 16:20 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Je eerste 20 posts op het Feijenoord forum en jij weet precies (na 2 post) wie Boudewijn is Als ze om boudwijn schreeuwen dat ik weg moet dan zou hij wel de moderator zijn he Ik kom niet uit een ei |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Ach man, hij is 19, speelde vorig jaar prima wedstrijden. Geef hem even wat tijd. Gelukkig heeft Ajax met El Ghazi nog zo'n jonge gast. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Loop ik achter ofzo?
Hasjkoph vieze kuthond!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: nee gelouterd....zit hier al een poos, en het viel me gewoon op. Ga er ook niet meer oplos...... geen trek meer in |
|
|
|
|
madretsma
|
|
|
quote: Wil Boer wel op de bank bij Ajax? En niet historische europese wedstrijden keepen met Zwolle iedereen zegt wel Boer halen, Maar wil hij wel komen? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 10 augustus 2014 - 16:22 schreef madretsma het volgende:[..] Als ze om boudwijn schreeuwen dat ik weg moet dan zou hij wel de moderator zijn he Ik kom niet uit een ei oke dan |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL