BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Vitesse (zondag 10 augustus 2014, 14.30 uur)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 11 augustus 2014 - 00:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 augustus 2014 - 20:25 schreef Hummel10 het volgende:
Klaassen valt me trouwens ook al een tijdje tegen
Inderdaad weer zwak!
remco k
 remco k - maandag 11 augustus 2014 - 00:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 augustus 2014 - 16:19 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
ik zal blij zijn als ik kishna volgende week bij jong ajax ziet spelen
Goed bezig kerel.. Lekker onze toptalenten weer afschrijven na 1 of twee slechte potten..

Toppertje..
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 11 augustus 2014 - 00:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 augustus 2014 - 00:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Goed bezig kerel.. Lekker onze toptalenten weer afschrijven na 1 of twee slechte potten..

Toppertje..
Hahaha ik miste dit soort opmerkingen. Welcome back, man.
hippy
 hippy - woensdag 13 augustus 2014 - 09:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 augustus 2014 - 10:48 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Een dikverdiende 4-1 en iedereen weer vol lof over Ajax.
Are you a prophet..??... ;))
hippy
 hippy - woensdag 13 augustus 2014 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 augustus 2014 - 00:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Toppertje..
Eens... Is gewoon een ruwe diamant die nog gepolijst moet worden... Ik zie echt een toekomstige belangerijke speler in kishna...
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 13 augustus 2014 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 augustus 2014 - 10:48 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Een dikverdiende 4-1 en iedereen weer vol lof over Ajax.
Klasse prophet!!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 13 augustus 2014 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 - 09:26 schreef hippy het volgende:

[..]

Are you a prophet..??... ;))
😉
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 13 augustus 2014 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 - 10:09 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Klasse prophet!!
Dat vol lof zie ik nog niet helemaal terug..
Vitesse heeft veel te vaak voor onze keeper gestaan..
Gerucht Eto'o kwam ook op het goede moment.
Ben benieuwd of iedereen volgend weekend nog in zo een stemming is
remco k
 remco k - woensdag 13 augustus 2014 - 11:28   quote  deeplink  
Nee natuurlijk niet, want we zijn Ajax supporters. We zijn nooit blij en blijven klagen tot we er bij neer vallen.. Selectie is kut, iedere positie is onderbezet, Frank is te voorzichtig, beter een trainer met wat meer lef. Marc moet weg, dat ziet toch iedereen dat het een prutser is.. Vd Sar is idioot want heeft grote oren en de koffie juffrouw heeft verkeerde koekjes uitgezocht..

Kortom, niks is goed en zeker niet goed genoeg..
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 13 augustus 2014 - 11:46   quote  deeplink  
Je mag best kritisch zijn t.a.v. Ajax. Je bent 4 keer kampioen geworden en hebt genoeg geld in kas. Dan heb je genoeg middelen om het jaar ernaar weer mee te doen om het kampioenschap. Wanneer kleine clubs wel instaat zijn om goede spelers te scouten, mag je dat toch ook van Ajax verwachten? Vaak komt het over of er geen opties zijn die bij Ajax passen. Waar ik Ajax niet sterk in vind is het blijven behouden van spelers die voor langere tijd hebben laten zien dat ze niet goed genoeg zijn. Ook dan is het beleid om keuzes daarin te maken. Ook daarin zie je de terughoudendheid terug. Wanneer er nu opnieuw weinig spelers bij komen dit jaar en sterkhouders als Blind vertrekken, is het geen toeval meer dat er niet is geanticipeerd op vertrek van bepaalde spelers. Dan moet je je gaan afvragen of die mensen die die beslissingen genomen hebben voor die functie geschikt zijn. Je mag toch van Ajax verwachten dat er groei is en niet dat we ieder jaar weer een stapje achteruit doen.
remco k
 remco k - woensdag 13 augustus 2014 - 12:16   quote  deeplink  
Wie zegt dat Ajax niet mee gaat doen om de titel dan..

En niet anticiperen op het vertrek van bepaalde spelers?? Misschien vergeten dat er al 2 spitsen zijn aangetrokken voordat er uberhaubt 1 is vertrokken??

En dat de vervanger van Blind of Moisander ook al was aangetrokken nog voordat er 1 van beide is vertrokken??

En het blijven houden van spelers die niet goed genoeg zijn?? Naar jouw mening dan misschien want Ajax is juist over heel veel van die spelers wel tevreden..

Maar goed, ik ben blij dat je Blind zelf al noemt als goede voetballer, want zoals jij nu redeneert had die destijds dus al lang weg moeten zijn bij Ajax..
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 13 augustus 2014 - 13:12   quote  deeplink  
want zoals jij nu redeneert had die destijds dus al lang weg moeten zijn bij Ajax..

Waar baseer je dat op? Vorig jaar is gebleken dat wanneer je laat reageert op vertrek van spelers je te laat kunt zijn. Dan moet je eerder durven reageren.

Iedereen ziet toch dat bepaalde spelers niet optimaal en stabiel zijn. Het blijft risico nemen op deze manier. Dat gaat vanzelf een keer fout!
remco k
 remco k - woensdag 13 augustus 2014 - 13:15   quote  deeplink  
Waar ik dat op baseer?? Op het feit dat veel mensen Blind hele lange tijd niet goed genoeg voor Ajax hebben gevonden en hij dus volgens je eigen redenatie al weg had moeten zijn.

Maar je reageert helemaal niet op het feit dat ik je aangeef dat Ajax wel degelijk al spelers gehaald heeft voor de spelers die eventueel zouden kunnen vertrekken.. Jammer..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 augustus 2014 door remco k --
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 13 augustus 2014 - 14:26   quote  deeplink  
Ik heb nooit gezegd dat Blind weg moet, sinds wanneer denk jij voor mij? Het middenveld is tot nu toe niet erg overtuigend. Wanneer Blind vertrekt, mis je duidelijk creativiteit. Bij blessures van bepaalde spelers ga je naar een lager niveau speler. Daar ontstaan vaak de problemen bij Ajax.

Uiteindelijk gaat het erom wat de spelers die aangetrokken zijn brengen. Dat gaan we de komende tijd wel zien.....
remco k
 remco k - woensdag 13 augustus 2014 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 - 14:26 schreef Bobby1972 het volgende:
Ik heb nooit gezegd dat Blind weg moet, sinds wanneer denk jij voor mij? Het middenveld is tot nu toe niet erg overtuigend. Wanneer Blind vertrekt, mis je duidelijk creativiteit. Bij blessures van bepaalde spelers ga je naar een lager niveau speler. Daar ontstaan vaak de problemen bij Ajax.

Uiteindelijk gaat het erom wat de spelers die aangetrokken zijn brengen. Dat gaan we de komende tijd wel zien.....
Waar staat dat jij dat zegt?? Nergens, en dus praat ik ook niet voor je.

Jij zegt dat Ajax te lang vasthoud aan spelers die niet goed genoeg zijn.. Volgens misschien wel 80% van de supporters was Blind gewoon niet goed genoeg een paar jaar lang. En dus had ie volgens jou beredenering weg gemoeten.. Daarmee zeg ik dus niet dat ie van jou weg moest..

Viergever is op dit moment de vervanger van Blind en doet dat zeer goed, hij maakte zelfs de openingstreffer tegen Vitesse...

En het zou wel heel apart zijn dat een opleidingsclub als Ajax beter wordt na het vertrek van een bepaalde speler, het is al verschrikkelijk knap dat men het uberhaubt altijd naar behoren op kan vangen..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 13 augustus 2014 - 19:26   quote  deeplink  
Deze wedstrijd is geweest. Belangrijke punten en nu op naar az.

Bamiiiiïiiiiiiiiiiii!
Peterhs
 Peterhs - woensdag 13 augustus 2014 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 - 19:26 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Deze wedstrijd is geweest. Belangrijke punten en nu op naar az.

Bamiiiiïiiiiiiiiiiii!
Sambal bij?
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 13 augustus 2014 - 22:45   quote  deeplink  
Vorig jaar had ik het gevoel dat Ajax Frank De Boer voortdurend gebruikt om met beperkte middelen het maar te moeten doen. Nu heb ik dat gevoel weer. Frank heeft misschien wel minder invloed dan wij denken. Waar komt dat besluiteloos handelen vandaan?

Eto'o is gebakken lucht wat men de supporters wil voorhouden. Ajax mag wel eens wat meer respect tonen naar haar supporters.
remco k
 remco k - woensdag 13 augustus 2014 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 - 22:45 schreef Bobby1972 het volgende:
Vorig jaar had ik het gevoel dat Ajax Frank De Boer voortdurend gebruikt om met beperkte middelen het maar te moeten doen. Nu heb ik dat gevoel weer. Frank heeft misschien wel minder invloed dan wij denken. Waar komt dat besluiteloos handelen vandaan?

Eto'o is gebakken lucht wat men de supporters wil voorhouden. Ajax mag wel eens wat meer respect tonen naar haar supporters.
Jezus wat een gelul zeg.. Besluiteloos handelen?? Kom dan eens met voorbeelden?? En wel over dit seizoen he..
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 13 augustus 2014 - 23:21   quote  deeplink  
Ajax beweert dat ze nog een spits erbij willen kopen. Dat zie ik niet gebeuren. Sterker nog ik verwacht dat het blijft zoals het is. Dan ga jij zeggen; ze hebben toch 2 nieuwe spitsen gekocht. Dan zeg ik: die zijn jong en moeten nog veel leren. Dat is en blijft een groot risico. Dat zou ik niet doen en daarom zou ik ook wanneer Sigi nog niet verkocht is ruim voor 2 september een spits kopen die wat ouder is en meer ervaring heeft. Dat vind ik besluiteloos.

Precies wanneer je Blind uiteindelijk verkoopt en niks ervoor terug koopt. Ga jij weer zeggen; we hebben Viergever al gekocht. Dat is geen Blind, appels met peren vergelijken. Je gaat in ervaring en kwaliteit achteruit, en ook in de breedte. Dus neemt Ajax opnieuw risico. Voor wat....
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 14 augustus 2014 - 00:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 - 23:21 schreef Bobby1972 het volgende:
Ajax beweert dat ze nog een spits erbij willen kopen. Dat zie ik niet gebeuren. Sterker nog ik verwacht dat het blijft zoals het is. Dan ga jij zeggen; ze hebben toch 2 nieuwe spitsen gekocht. Dan zeg ik: die zijn jong en moeten nog veel leren. Dat is en blijft een groot risico. Dat zou ik niet doen en daarom zou ik ook wanneer Sigi nog niet verkocht is ruim voor 2 september een spits kopen die wat ouder is en meer ervaring heeft. Dat vind ik besluiteloos.

Precies wanneer je Blind uiteindelijk verkoopt en niks ervoor terug koopt. Ga jij weer zeggen; we hebben Viergever al gekocht. Dat is geen Blind, appels met peren vergelijken. Je gaat in ervaring en kwaliteit achteruit, en ook in de breedte. Dus neemt Ajax opnieuw risico. Voor wat....
Fout, Ajax beweert nog een spits te willen kopen wanneer Sigi verkocht zou worden. Als dit niet gebeurt zullen ze hem bij Ajax 1 houden en 4 spitsen is teveel van het goede. Al ben ik nog zo negatief over Sigi, ik begrijp Ajax daar wel in.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 14 augustus 2014 - 00:49   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 augustus 2014 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - donderdag 14 augustus 2014 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 - 23:21 schreef Bobby1972 het volgende:

Mooi man, met het risico dat Siggie niet verkocht wordt en je dus 4 spitsen hebt.. Dat is pas een groot risico nemen aangezien je dan toch echt aan verschrikkelijke kapitaalvernietiging gaat doen...

Maar wat denk jij dan? Dat we voor iedere vertrekkende speler een betere speler terug zouden kunnen kopen?? Dat zou wel heel apart zijn en dan zit de club die een Blind koopt bijvoorbeeld wel erg te slapen of niet??
freakie
 freakie - zaterdag 16 augustus 2014 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 11:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Mooi man, met het risico dat Siggie niet verkocht wordt en je dus 4 spitsen hebt.. Dat is pas een groot risico nemen aangezien je dan toch echt aan verschrikkelijke kapitaalvernietiging gaat doen...

Maar wat denk jij dan? Dat we voor iedere vertrekkende speler een betere speler terug zouden kunnen kopen?? Dat zou wel heel apart zijn en dan zit de club die een Blind koopt bijvoorbeeld wel erg te slapen of niet??
Offf ze kunnen die betere speler niet betalen, maar ja dat kan Ajax ook niet
freakie
 freakie - zaterdag 16 augustus 2014 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 - 16:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Waar staat dat jij dat zegt?? Nergens, en dus praat ik ook niet voor je.

Jij zegt dat Ajax te lang vasthoud aan spelers die niet goed genoeg zijn.. Volgens misschien wel 80% van de supporters was Blind gewoon niet goed genoeg een paar jaar lang. En dus had ie volgens jou beredenering weg gemoeten.. Daarmee zeg ik dus niet dat ie van jou weg moest..

Viergever is op dit moment de vervanger van Blind en doet dat zeer goed, hij maakte zelfs de openingstreffer tegen Vitesse...

En het zou wel heel apart zijn dat een opleidingsclub als Ajax beter wordt na het vertrek van een bepaalde speler, het is al verschrikkelijk knap dat men het uberhaubt altijd naar behoren op kan vangen..
Ik denk iedereen na een paar wedstrijden als linksback, was niet vreemd maar geeft aan wat voor een klasse mensen er lopen bij Ajax
freakie
 freakie - zaterdag 16 augustus 2014 - 11:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 - 11:46 schreef Bobby1972 het volgende:
Je mag best kritisch zijn t.a.v. Ajax. Je bent 4 keer kampioen geworden en hebt genoeg geld in kas. Dan heb je genoeg middelen om het jaar ernaar weer mee te doen om het kampioenschap. Wanneer kleine clubs wel instaat zijn om goede spelers te scouten, mag je dat toch ook van Ajax verwachten? Vaak komt het over of er geen opties zijn die bij Ajax passen. Waar ik Ajax niet sterk in vind is het blijven behouden van spelers die voor langere tijd hebben laten zien dat ze niet goed genoeg zijn. Ook dan is het beleid om keuzes daarin te maken. Ook daarin zie je de terughoudendheid terug. Wanneer er nu opnieuw weinig spelers bij komen dit jaar en sterkhouders als Blind vertrekken, is het geen toeval meer dat er niet is geanticipeerd op vertrek van bepaalde spelers. Dan moet je je gaan afvragen of die mensen die die beslissingen genomen hebben voor die functie geschikt zijn. Je mag toch van Ajax verwachten dat er groei is en niet dat we ieder jaar weer een stapje achteruit doen.
Hoezo zou je in godsnaam niet meedoen? Laat dat geld maar lekker zitten als je nu gewoon kampioen kan worden met jeugd en beetje aanvulling. Dat scouten moet al veel eerder beginnen bij Ajax, al als ze 16 jaar zijn. Kishna, El Ghazi en al de andere jeugd hebben een hoger potentieel dan een tadic of welke andere speler ook. Ze moeten spelen, dan kan je geweldige spelers kopen, maar daar heb je in potentie geen drol aan.

Welke zijn er niet goed genoeg volgens jou?

Ajax anticipeert heel goed, Viergever is al gehaald, als blind vertrekt kijken ze verder. Anders krijg je ontevreden spelers. De weg die Ajax is ingeslagen zou 7/8 jaar duren. Kijk hoe we zijn begonnen en kijk hoe we nu zijn, kijk niet naar de spelers maar naar het spel.
remco k
 remco k - zaterdag 16 augustus 2014 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2014 - 11:12 schreef freakie het volgende:

[..]

Offf ze kunnen die betere speler niet betalen, maar ja dat kan Ajax ook niet
Huh??

Ajax zal zeker nooit een vervanger voor een dure speler halen die duurder is dan de verkochte speler bij normale verkopen..

Beetje rare opmerking zo. Dat bedoelde ik namelijk helemaal niet..
remco k
 remco k - zaterdag 16 augustus 2014 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2014 - 11:23 schreef freakie het volgende:

[..]

Ik denk iedereen na een paar wedstrijden als linksback, was niet vreemd maar geeft aan wat voor een klasse mensen er lopen bij Ajax
Nee hoor, ik vond hem gewoon prima, en nog een aantal meer hier..

Maar mensen moeten eigenlijk eens leren om te oordelen op dat moment, dus een speler speelt wel of niet goed. En niet na twee of drie mindere potten roepen dat iemand direct moet oprotten en witte zakdoekjes en weet ik veel wat..

Heb dat zelf overigens ook gedaan hoor, is namelijk de makkelijkste weg, maar ik probeer dat niet meer te doen.. Is ook een doel, maar wel een kleintje..
freakie
 freakie - zaterdag 16 augustus 2014 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2014 - 11:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee hoor, ik vond hem gewoon prima, en nog een aantal meer hier..

Maar mensen moeten eigenlijk eens leren om te oordelen op dat moment, dus een speler speelt wel of niet goed. En niet na twee of drie mindere potten roepen dat iemand direct moet oprotten en witte zakdoekjes en weet ik veel wat..

Heb dat zelf overigens ook gedaan hoor, is namelijk de makkelijkste weg, maar ik probeer dat niet meer te doen.. Is ook een doel, maar wel een kleintje..
Uuu ik snap je maar na Real Madrid, dat hij zo makkelijk overlopen werd, ontplofte alles. Ik snapte het wel en ik heb m toen ook afgeschreven, gelukkig zijn de Ajax staff niet zo makkelijk en geven ze spelers een kans!
freakie
 freakie - zaterdag 16 augustus 2014 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2014 - 11:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Huh??

Ajax zal zeker nooit een vervanger voor een dure speler halen die duurder is dan de verkochte speler bij normale verkopen..

Beetje rare opmerking zo. Dat bedoelde ik namelijk helemaal niet..
Ik bedoelde het niet sarcastisch, ik bedoelde meer dat ze dat nooit kunnen doen. Een speler voor blind is altijd minder, ja of je gaat 50 mil betalen voor iets anders
remco k
 remco k - zaterdag 16 augustus 2014 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2014 - 11:47 schreef freakie het volgende:

[..]

Uuu ik snap je maar na Real Madrid, dat hij zo makkelijk overlopen werd, ontplofte alles. Ik snapte het wel en ik heb m toen ook afgeschreven, gelukkig zijn de Ajax staff niet zo makkelijk en geven ze spelers een kans!
Ik zou zeggen, kijk die wedstrijd eens terug, beide wedtrijden die hij op linksback speelde tegen Real werden namelijk gewoon gewisseld doordat hij er gewoon niet langskwam.. Dat die back er een paar keer overheen is gewoon de fout van de linksbuiten van Ajax..

Er werd een zondebok gezocht, en dat moest Blind worden.. Maar ik meen wat ik zeg, kijk die pot maar eens terug, dan zie je wel wie er de grootste fouten maakt.. Weet even niet met wie, maar heb de discussie hier eens eerder gehad met iemand, die heeft de wedstrijd terug gekeken, en zag het ook..
remco k
 remco k - zaterdag 16 augustus 2014 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2014 - 11:48 schreef freakie het volgende:

[..]

Ik bedoelde het niet sarcastisch, ik bedoelde meer dat ze dat nooit kunnen doen. Een speler voor blind is altijd minder, ja of je gaat 50 mil betalen voor iets anders
Dus je quote mij en zegt dan exact hetzeldfe??
freakie
 freakie - zaterdag 16 augustus 2014 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2014 - 11:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, kijk die wedstrijd eens terug, beide wedtrijden die hij op linksback speelde tegen Real werden namelijk gewoon gewisseld doordat hij er gewoon niet langskwam.. Dat die back er een paar keer overheen is gewoon de fout van de linksbuiten van Ajax..

Er werd een zondebok gezocht, en dat moest Blind worden.. Maar ik meen wat ik zeg, kijk die pot maar eens terug, dan zie je wel wie er de grootste fouten maakt.. Weet even niet met wie, maar heb de discussie hier eens eerder gehad met iemand, die heeft de wedstrijd terug gekeken, en zag het ook..
Okeoke, ik geloof het als je t zo zegt. Dat meen ik
freakie
 freakie - zaterdag 16 augustus 2014 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2014 - 11:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Dus je quote mij en zegt dan exact hetzeldfe??
Hahaha ja dat doe ik, probleem mee?
nora
 nora - zaterdag 16 augustus 2014 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 - 10:24 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dat vol lof zie ik nog niet helemaal terug..
Vitesse heeft veel te vaak voor onze keeper gestaan..
Gerucht Eto'o kwam ook op het goede moment.
Ben benieuwd of iedereen volgend weekend nog in zo een stemming is
Ik zie daar weinig commetaar over maar met v/d Hoorn en ligeon heb je een zeer zwakke linker verdedigings kant.Heel weinig mensen hebben schijnbaar in de gaten hoe zwak deze 2 verdedigers op dit moment zijn.
remco k
 remco k - zaterdag 16 augustus 2014 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2014 - 14:24 schreef freakie het volgende:

[..]

Hahaha ja dat doe ik, probleem mee?
Nee totaal niet zelfs. Maar ik ben het ermee eens in plaats van de boel lastig maken was dan ook voldoende geweest.. Simplistisch denken...
remco k
 remco k - zaterdag 16 augustus 2014 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2014 - 15:21 schreef nora het volgende:

[..]

Ik zie daar weinig commetaar over maar met v/d Hoorn en ligeon heb je een zeer zwakke linker verdedigings kant.Heel weinig mensen hebben schijnbaar in de gaten hoe zwak deze 2 verdedigers op dit moment zijn.
Dat klopt, toch ontstonden de meeste kansen doordat het middenveld niet goed stond.. En er mensen niet goed werden overgenomen. Neem die eerste goal.. Van wie was Leerdam??? Van Schone als ik het goed heb, en die werd overgenomen door Klaassen die gewoon te laat was.. Daar kunnen de verdedigers niet zo heel veel aan doen behalve in de coaching..
freakie
 freakie - zaterdag 16 augustus 2014 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2014 - 15:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee totaal niet zelfs. Maar ik ben het ermee eens in plaats van de boel lastig maken was dan ook voldoende geweest.. Simplistisch denken...
Okeoke, lastig soms nadenken, ik snap het. Ik hou het klein: eens!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Vitesse (zondag 10 augustus 2014, 14.30 uur)

0.0118601