|
|
TheMenace
|
|
|
1-3 voor de lullen jajajaaaa |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
1-2, Plzen moet nu 2 keer scoren om door te gaan........ |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
de topper tussen asteras trip-mainz 05 1-0
het is maar dat u het weet dames en heren |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: het staat 1-3 hoor allang al |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
Het gaat sneller dan ik typ! 3x scoren gaat de pilsjes hopelijk niet lukken. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mooi, gaan we er uit tegen een ongeplaatst team, top. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We zijn officieel geplaatst nu. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Beter! Gvd v Geel een spits halen nou en we moeten door kunnen naar de groepsfase! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
ik kan u toch nog een kleine meevaller meegeven
Feyenoord heeft nu een geplaatste status definitief! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Daar drink ik nog meer op. |
|
|
|
|
Fr. Elmo
|
|
|
Eindelijk een beetje geluk!! Gefeliciteerd kameraden.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
quote: Lees wel vaak, een lurker heet dat tegenwoordig. Heb nooit veel zin om te posten, sfeer vaak wat ruzieachtig en discussies gaan niet altijd over voetbal;). |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
Netjes, Petrolul fan af dan maar weer....... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 07 augustus 2014 - 20:53 schreef Peckerwood het volgende:[..] Lees wel vaak, een lurker heet dat tegenwoordig. Heb nooit veel zin om te posten, sfeer vaak wat ruzieachtig en discussies gaan niet altijd over voetbal;). ik heb heel ander gedachten bij LURKER. maar ok, dat zal t dialect zijn. Welkom. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote: Ik en Jack ook. Proost! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 07 augustus 2014 - 20:53 schreef Peckerwood het volgende:[..] Lees wel vaak, een lurker heet dat tegenwoordig. Heb nooit veel zin om te posten, sfeer vaak wat ruzieachtig en discussies gaan niet altijd over voetbal;). Zijn hier alleen maar nette mensen. Neem mij bijvoorbeeld. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op donderdag 07 augustus 2014 - 20:53 schreef Peckerwood het volgende:[..] Lees wel vaak, een lurker heet dat tegenwoordig. Heb nooit veel zin om te posten, sfeer vaak wat ruzieachtig en discussies gaan niet altijd over voetbal;). haha dat klopt |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: naja die topper wil je toch wel zien?P: |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
Omle
|
|
|
Een geplaatste status? Goh.... Hebben die andere teams het de afgelopen jaren het dan nog slechter gedaan? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zijn elftallen uit bijna derdewereldlanden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Belachelijk!!! Schorriemorrie, schavuit, schobbejak! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Benieuwd morgen naar de loting morgen, 13:00 uur toch..(?) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
zal wel een FC Verweggistan worden |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op donderdag 07 augustus 2014 - 20:58 schreef Omle het volgende:Een geplaatste status? Goh.... Hebben die andere teams het de afgelopen jaren het dan nog slechter gedaan? hahahahahahaha ja er zijn nog slechtere als ons ja hoe is het mogelijk?maja ik heb het idee dat je een neus bent met je takkebek bitch.in de nederlandse competitie zijn we voor niemand minder ook niet met deze selectie!bloedzuigert! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: nounounou beheers je,dit is toch geen taalgebruik voor een feyenoorder?P:de 3 s-s-en mmmm wat zit daar achter?? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 07 augustus 2014 - 21:02 schreef TheMenace het volgende:[..] hahahahahahaha ja er zijn nog slechtere als ons ja hoe is het mogelijk?maja ik heb het idee dat je een neus bent met je takkebek bitch.in de nederlandse competitie zijn we voor niemand minder ook niet met deze selectie!bloedzuigert! Overdreven netjes weer. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 07 augustus 2014 - 21:03 schreef TheMenace het volgende:[..] nounounou beheers je,dit is toch geen taalgebruik voor een feyenoorder?P:de 3 s-s-en mmmm wat zit daar achter?? Kan de rest van het alfabet nog niet. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote: Vind alles prima zolang we maar groepsfase bereiken. Belangrijk voor ons en voor de ontwikkeling van de spelers. |
|
|
|
|
peer 2
|
|
|
Kunnen nog steeds Krasnodar loten............. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote: Is geen Kuban ;) FK is een andere club. |
|
|
|
|
peer 2
|
|
|
Ok, tijd voor een feestje? |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
Haha, ja, ik lurk ook liever aan wat anders, laten we het netjes houden, aan een flesje bier bv. Nette mensen? Dat hoeft nou ook weer niet van mij hoor, maar er zitten er een paar bij.......;). Nou hopen dat we eens een echte makkelijke tegenstander krijgen, geen toppertje als petrolul, de psv- killers van vorig jaar. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 07 augustus 2014 - 21:07 schreef Peckerwood het volgende:Haha, ja, ik lurk ook liever aan wat anders, laten we het netjes houden, aan een flesje bier bv. Nette mensen? Dat hoeft nou ook weer niet van mij hoor, maar er zitten er een paar bij.......;). Nou hopen dat we eens een echte makkelijke tegenstander krijgen, geen toppertje als petrolul, de psv- killers van vorig jaar. Jubilaris!!!!!!!!!!!!!!!!!! 100 posts!!! Henk , kom maar met de prijzen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: als dat geen facial wordt. |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
Ja, en meer dan drie jaar over gedaan! |
|
|
|
|
Omle
|
|
|
quote:Op donderdag 07 augustus 2014 - 21:02 schreef TheMenace het volgende:[..] hahahahahahaha ja er zijn nog slechtere als ons ja hoe is het mogelijk?maja ik heb het idee dat je een neus bent met je takkebek bitch.in de nederlandse competitie zijn we voor niemand minder ook niet met deze selectie!bloedzuigert! Wat een onzin. Supporteren prima, realisme mag toch wel? Jammer dat je het meteen persoonlijk maakt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Haha , de Lurker. sorry |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Te lang. Geen prijs.
Dat kan beter. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 07 augustus 2014 - 21:07 schreef Peckerwood het volgende:Haha, ja, ik lurk ook liever aan wat anders, laten we het netjes houden, aan een flesje bier bv. Nette mensen? Dat hoeft nou ook weer niet van mij hoor, maar er zitten er een paar bij.......;). Nou hopen dat we eens een echte makkelijke tegenstander krijgen, geen toppertje als petrolul, de psv- killers van vorig jaar. Geintje. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|