|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
Nee, he. Naar Oekraine. Wat een pokkeloting. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord speelt in de Europa League tegen het Oekraïense Luhansk, eerst thuis en dan uit. Zij spelen ivm de oorlog in Kiev of Lviv. |
|
|
|
|
Darts70
|
|
|
Leuk en gezellig Lugansk , kan weer niet slechter na de vliegramp MH17 een ploeg uit de Oekranie!!! |
|
|
|
|
Darts70
|
|
|
|
|
|
King - 010
|
|
|
quote: In ieder geval beter dan FC Krasnodar. |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
Luhansk is oorlogsgebied, daar kunnen we sowieso niet spelen. Vol met smerige russiche moordenaars. Kutzooi |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Oké.....
Lekker veilig. Oekraïne |
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
inderdaad boycotten deze loting. Het verbaasd mij dat deze ploegen nu nog mee doen... In het kader van veiligheid moeten ze gewoon uitgesloten worden van deelname hoe vervelend dat ook is. |
|
|
|
|
freduc
|
|
|
ik wist het , standaart altijd de lastigste loten , die ellende hebben we altijd
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 augustus 2014 door freduc -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 augustus 2014 - 13:25 schreef plannetje het volgende:inderdaad boycotten deze loting. Het verbaasd mij dat deze ploegen nu nog mee doen... In het kader van veiligheid moeten ze gewoon uitgesloten worden van deelname hoe vervelend dat ook is. Allebei de wedstrijden in De Kuip! Nee, maar als die uitwedstrijd gewoon een flink eind van het oorlogsgebied gespeeld wordt, zie ik niet zoveel problemen. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 augustus 2014 - 13:25 schreef plannetje het volgende:inderdaad boycotten deze loting. Het verbaasd mij dat deze ploegen nu nog mee doen... In het kader van veiligheid moeten ze gewoon uitgesloten worden van deelname hoe vervelend dat ook is. Of de uitwedstrijd gewoon op neutraal gebied spelen in duitsland of tsjechie ofzo. Dan is dat probleem opgelost. En anders echt in het westen van oekraïne. Ik mag aannemen dat we toch niet in het oosten gaan spelen daarzo. Levensgevaarlijk. Voor de rest zou deze club toch op zich te doen moeten zijn, denk ik zo. Zeker in de Kuip moeten we dit gewoon kunnen winnen. |
|
|
|
|
freduc
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 augustus 2014 - 13:27 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Allebei de wedstrijden in De Kuip! Nee, maar als die uitwedstrijd gewoon een flink eind van het oorlogsgebied gespeeld wordt, zie ik niet zoveel problemen. nou ik wel , dat worden weer 2 lastige potjes , ben weer bang voor het ergste |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 augustus 2014 - 11:12 schreef van geil het volgende:We zijn toch wel heel diep gezonken dat we allemaal hopen op de zwakste tegenstander, waartegen je eigenlijk alleen kunt falen. ipv n leuk affiche. Die leuke affiches krijg je wellicht wel in de poulefase, mochten we die halen. Dan heb je in ieder geval 10 wedstrijden Europees voetbal. Das meer dan de afgelopen jaren bij mekaar... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ja okee, op voetballend gebied misschien. Ik doelde op de veiligheid van Feyenoord. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 augustus 2014 - 13:25 schreef plannetje het volgende:inderdaad boycotten deze loting. Het verbaasd mij dat deze ploegen nu nog mee doen... In het kader van veiligheid moeten ze gewoon uitgesloten worden van deelname hoe vervelend dat ook is. Deels mee eens deels niet. Wat ken die club eraan doen dat er daar zo'n bende is? Het enige wat zij kunnen doen is kijken naar een andere speelstad of zelfs land. En ik neem aan dat ze daar al 10 keer naar gekeken hebben voor ze aan die loting begonnen. Wacht het ff af, kom allemaal goed. Martin ff huiswerk doen, spits halen. Win je thuis gewoon 3-0. En 2 vingers in de neus de poule in. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
-
EDIT -> was onzin
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 augustus 2014 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Darts70
|
|
|
Onbegrijpelijk dat de eufa ploegen uit Oekraiene Rusland etc gewoon blijft toelaten aan het toernooi.Wij zijn bijna in Oorlog en voetballen blijft gewoon doorgaan. Ik zeg boycotten dan maar geen eufa league , op dit moment hebben wij als Feyenoord er toch niets te zoeken. lekker voetballen hierin Nederland. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
De nr 7 van Oekraine. Die competitie bestaat uit 2 topploegen met veel mogelijkheden. Dynamo Kiev en Shakhtar Donetsk. 2 ploegen daar vlagkachter, met minder mogelijkheden, maar die het de NL'se top zeker lastig maken. Dnipro Dnipropetrovsk en Metalist Kharkiv. Daar achter zitten clubs die Feyenoord allemaal moet kunnen hebben. En van die clubs is Zorya Luhansk nog niet eens de beste...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 augustus 2014 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
TnT the DJ
|
|
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
Sportief moet het kunnen, geen bekende spelers, geen buitenlanders en 4 of 5 spelers geleend van Sjaktar Donetsk |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
Krijgen we hier seperatisten in het uitvak...... |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
Hun vorige wedstrijden zijn in Kiev gespeeld. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
freduc
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 augustus 2014 - 13:36 schreef Peckerwood het volgende:Sportief moet het kunnen, geen bekende spelers, geen buitenlanders en 4 of 5 spelers geleend van Sjaktar Donetsk maar die 4 of 5 van sjaktar kunnen je mooi de das om doen , ik ben er nog niet zo zeker van die russen zijn vaak stugge ploegen die op de counter spelen , en dat ligt feyenoord totaal niet |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: ha, op welke basis? Dat die club daar toevallig vandaan komt? Zolang die wedstrijd maar een flink eind verplaatst wordt, is er geen reden tot boycot lijkt me.. |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
убийцы ubiytsy. voor de liefhebbers, is Russisch voor moordenaars........ |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ach de hooligans kunnen daar losgaan, |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De Tyfus voor die gasten. oekraine en de Russen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Oorlogs taal v Geil nato is uitgekleed,dus gewoon blijven ademhalen |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 augustus 2014 - 13:27 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Allebei de wedstrijden in De Kuip! Nee, maar als die uitwedstrijd gewoon een flink eind van het oorlogsgebied gespeeld wordt, zie ik niet zoveel problemen. Ik ben bij Feyenoord inmiddels op een niveau gekomen, dat ik elke tegenstander als uiterst lastig beschouw. |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
Ik hoop op een lokatie uitwedstrijd die met de auto te bereiken is.....Polen zou kunnen. Kiev is al te onveilig, Hoor Cyprus genoemd, geen Cyprus centjes helaas, vlucht 400+ euro.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 augustus 2014 door Peckerwood -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 augustus 2014 - 13:55 schreef Els het volgende:[..] Ik ben bij Feyenoord inmiddels op een niveau gekomen, dat ik elke tegenstander als uiterst lastig beschouw. Oh dat sowieso ja. ;)
Bij Feyenoord bestaan geen makkelijke wedstrijden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ieder zijn mening en ik de mijne. en in deze heel star. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Prima maar het verhaal in de ukraine kan wel eens 2 verhalen hebben, staat los van de boevenstreken van de mensen die het vliegtuig hebben neergeschoten, maar laten we ons richten op ons feyenoord |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote: Had me klep moeten houden.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gewoon spelen.
En roep voor de loting dat die club niet mee mag doen. |
|
|
|
|
edjoe
|
|
|
Gewoon winnen van die Oekrainers. Is ook een directe concurrent voor het UEFA coefficent. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Het wordt voor n hoop mensen pas actueel als ze tegen Nederlandse ploegen moeten spelen. Omdat t Nederlanders waren . |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: hou jij je ideeën voortaan voor je zelf?! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Doe ik ff de uitslagen ook.4-0 e n 1-3
Oké? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: wel de juiste glazen bol gepakt?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 augustus 2014 door sevillana -- |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote: Hopen dat je dit ook goed hebt, vul jij voortaan de toto voor mij in haha! |
|
|
|