|
|
jodocus
|
|
|
Hallo , meneer Overmars , gaan we ook nog ff iets uitgeven ? bijvoorbeeld een paar toppers halen zodat we europees ook eens een keer meedoen of houden we t hierbij en hoeven we geen seizoenskaart te kopen ? |
|
|
|
|
echte ajaxfan!
|
|
|
we kunnen Suarez terug kopen Het is echt een drama aan het worden. Mokotjo ook alweer te laat voor (Twente)! Het is weer het oude liedje......niks doen, niet anticiperen en straks gaat Blind op het laatste moment nog weg en komt er weer een middelmatige voetballer voor terug! Wanbeleid is het! Gisteren hoorde ik dat de heer Dembe Ba van Chelsea 8 miljoen heeft gekost! Dat is een spits die wel doelpunten maakt! En kom niet aan met lulverhalen over salaris want Besiktas zal niet veel meer te verteren hebben en Ajax heeft toch een betere uitstraling. Hup Lukoki ook nog even in de uitverkoop! Kom met je reet van die 95 miljoen af en KOOP EENS WAT!!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 augustus 2014 door echte ajaxfan! -- |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
Laat de toppers maar buiten de Arena ;) |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Las net dat mokotjo voor 1,5 miljoen waarschijnlijk maar twente gaat! Wat is 1,5 miljoen nou voor ajax, ze wachten weer veels te lang af! En hoppa iemand anders kaapt em weg. |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
quote:Op donderdag 07 augustus 2014 - 11:41 schreef echte ajaxfan! het volgende:we kunnen Suarez terug kopen Het is echt een drama aan het worden. Mokotjo ook alweer te laat voor (Twente)! Het is weer het oude liedje......niks doen, niet anticiperen en straks gaat Blind op het laatste moment nog weg en komt er weer een middelmatige voetballer voor terug! Wanbeleid is het! Gisteren hoorde ik dat de heer Dembe Ba van Chelsea 8 miljoen heeft gekost! Dat is een spits die wel doelpunten maakt! En kom niet aan met lulverhalen over salaris want Besiktas zal niet veel meer te verteren hebben en Ajax heeft toch een betere uitstraling. Hup Lukoki ook nog even in de uitverkoop! Kom met je reet van die 95 miljoen af en KOOP EENS WAT!!!!! +1 |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
quote:Op donderdag 07 augustus 2014 - 11:49 schreef 3sterren het volgende:Las net dat mokotjo voor 1,5 miljoen waarschijnlijk maar twente gaat! Wat is 1,5 miljoen nou voor ajax, ze wachten weer veels te lang af! En hoppa iemand anders kaapt em weg. ja dat bedoel ik nou , wat een gepruts |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
ja en kom nou niet met die serero-achtige types want daar hebben we er zat van |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik hoop dat de supporters van zich laten horen wanneer er zondag slecht of matig voetbal wordt getoond. Dat het over is dat men bij Ajax denkt dat de supporters makke schaapjes zijn. Supporters hebben recht op respect! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Met opleiden verdien je meer dus is belangrijker als een goed elftal dat kost alleen maar. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Tja.....
Zouden Overmars en co daadwerkelijk het aantrekken van Mokotjo hebben overwogen?
In dat geval wederom en wel voor de zoveelste keer niet echt doorstastend gehandeld dan! Tenzij de deal al lang rond is in combinatie met Lukoki....?
Aan de andere kant, is Mokotjo nu werkelijk de opvolger in potentie die Ajax naar het beoogde CL niveau gaat brengen. Zelfs Blind komt/kwam mijn inziens hiervoor te kort.
Type Nigel de Jong is onze missing link!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 augustus 2014 door Stanley -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 07 augustus 2014 - 12:38 schreef Stanley het volgende:Tja..... Zouden Overmars en co daadwerkelijk het aantrekken van Mokotjo hebben overwogen? In dat geval wederom en wel voor de zoveelste keer niet echt doorstastend gehandeld dan! Tenzij de deal al lang rond is in combinatie met Lukoki....? Aan de andere kant, is Mokotjo nu werkelijk de opvolger in potentie die Ajax naar het beoogde CL niveau gaat brengen. Zelfs Blind komt/kwam mijn inziens hiervoor te kort. Type Nigel de Jong is onze missing link!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Goeie post....eens dus |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
nora
|
|
|
Waar is Remco ook boos weg gelopen ? |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op donderdag 07 augustus 2014 - 12:38 schreef Stanley het volgende:Tja..... Zouden Overmars en co daadwerkelijk het aantrekken van Mokotjo hebben overwogen? In dat geval wederom en wel voor de zoveelste keer niet echt doorstastend gehandeld dan! Tenzij de deal al lang rond is in combinatie met Lukoki....? Aan de andere kant, is Mokotjo nu werkelijk de opvolger in potentie die Ajax naar het beoogde CL niveau gaat brengen. Zelfs Blind komt/kwam mijn inziens hiervoor te kort. Type Nigel de Jong is onze missing link!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jep, en Huntelaar. Kost 20-30 miljoen, met salarissen en dan heb je wel voor de komende 3 jaar een dikke versterking op het middenveld en in de spits.
Bij Football Manager kocht ik altijd met Ajax 1 dikke versterking per seizoen a 10-20 miljoen. (wat makkelijk op te vangen was met inkomende transfergelden) Dan heb je dus de komende 5 jaar een echte versterking rondlopen op de club. Houd dit 5 jaar vast en 5 van je aangekochte basisspelers zijn zwaar goed. Talent kun je daar ook rondom plaatsen, niemand staat de ontwikkeling in de weg. Gerichte sterke goede aankopen. Geen 6 maar 1 per seizoen. Ik weet het het is maar een spelletje, maar wel een over het runnen van een voetbalclub. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 07 augustus 2014 - 12:38 schreef Stanley het volgende:Tja..... Zouden Overmars en co daadwerkelijk het aantrekken van Mokotjo hebben overwogen? In dat geval wederom en wel voor de zoveelste keer niet echt doorstastend gehandeld dan! Tenzij de deal al lang rond is in combinatie met Lukoki....? Aan de andere kant, is Mokotjo nu werkelijk de opvolger in potentie die Ajax naar het beoogde CL niveau gaat brengen. Zelfs Blind komt/kwam mijn inziens hiervoor te kort. Type Nigel de Jong is onze missing link!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Types de Jong liggen natuurlijk ook voor het oprapen.. Nederland telt weinig goede Cvm spelers kom je op Ortiz Egan Mokotjo Gudelj uit .. Denk dat Ajax Defour voor de neus van Psv gaat wegkapen haha |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Vlak na het bericht dat Ajax Mokotjo 'misloopt' (die ons in mijn ogen echt niet verder helpt europees en volgens mij is er alleen gezegd dat hij op een lijstje staat, meer niet) gooit iemand 'toevallig' dit bericht de wereld in.
Lekker onrust stoken. En het werkt nog ook |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Dat we Mokotjo mislopen vind ik nog niet eens zo erg (al was 1,5 miljoen een buitenkansje) Misschien kunnen Duarte en Viergever het uitvechten op Cvm. En anders zal er wel 1 van buiten Nederland aangetrokken worden was er laatst niet een Afrikaan getest? En 1 die in Servië speelde? Ga me niet eens druk meer maken pff. Geen transfers en geen kampioen en waardeloos spel zal niet goed vallen bij de achterban. Er wordt echt gedacht als een bedrijf lekker cashen en de supporters kijken maar even. |
|
|
|
|
echte ajaxfan!
|
|
|
Harde Ajaxkern heeft nog nooit laten zien dat ze invloed kunnen uitoefenen. Worden meestal ook makke schapen als het slecht gaat |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op donderdag 07 augustus 2014 - 14:04 schreef echte ajaxfan! het volgende:Harde Ajaxkern heeft nog nooit laten zien dat ze invloed kunnen uitoefenen. Worden meestal ook makke schapen als het slecht gaat Hahaha in je dromen! |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op donderdag 07 augustus 2014 - 13:20 schreef Hummel10 het volgende:[..] Types de Jong liggen natuurlijk ook voor het oprapen.. Nederland telt weinig goede Cvm spelers kom je op Ortiz Egan Mokotjo Gudelj uit .. Denk dat Ajax Defour voor de neus van Psv gaat wegkapen haha Sorry Hummel, maar domme reactie. Waar slaat het nou op om te reageren met: types de jong liggen natuurlijk ook voor het oprapen... Kan mij dit nou schelen of ze voor het oprapen liggen, mensen binnen ajax krijgen enorm veel geld betaald om deze hoe zeldzaam ook te scouten. Of te lullen als brugman om de jong zelf over te halen. Daar worden ze voor betaald! |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote: Dank je Nenam. Ik hou ook van jou;-) (en joduh natuurlijk) |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
Normaal bemoei ik me niet met dit soort zaken en laat dat aan de forums over maar ik denk toch echt dat ajax en fout begaat. Deze ploeg is wel heel erg jong, ik weet niet wat ajax nog gaat halen en verkoopt maar verwacht daar niet al te veel van. Nationaal zou je het mischien redden maar Europees gaan we weer hard op onze bek, en was dat niet de doelstelling of een van de doelstellingen om Europees weer mee te kunnen doen? Dan verwacht ik toch meer dan deze selectie ervaring is ech... the keyword |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op donderdag 07 augustus 2014 - 13:18 schreef JOOD het volgende:[..] Bij Football Manager kocht ik altijd met Ajax 1 dikke versterking per seizoen a 10-20 miljoen. (wat makkelijk .... Whahahahahahhahahahahhahahahahhahahahhahahahhahahahahhahaha geweldig dit!!! 😊😨 |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op donderdag 07 augustus 2014 - 14:04 schreef echte ajaxfan! het volgende:Harde Ajaxkern heeft nog nooit laten zien dat ze invloed kunnen uitoefenen. Worden meestal ook makke schapen als het slecht gaat Niet goed opgelet dan vriend |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik vind dat iedereen het heel netjes houdt hier op het forum. Als ik kijk bij 010 dan zie je hoe onbeschoft sommige mensen zijn. Veel mensen van 010 hebben het iq van een baksteen. Alleen daarom al zou ik me kapot schamen om supporter te zijn van zo'n club.
Het gaat hier om 'ons' geliefde Ajax. Iedereen is niet gek en ziet wat er gebeurd. Ik wil alleen respect van Ajax dat 'wij' supporters er ook toe doen. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik ben benieuwd wat de Boer nu mag zeggen wanneer ze hem vragen; Wat zijn de doelstellingen dit jaar? T.a.v. de CL zal hij voorzichtiger zijn dan ooit.
In feite geeft hij daarmee aan dat het niveau van Ajax minder hoog is. En ook komen ze de belofte van Europees verder komen niet na. En daarmee krijgt de supporter minder waar voor zijn geld. En dat vind ik nu een slechte zaak.
Ajax moet eens eerlijk zijn tegen ons waarom er zo terughoudend gehandeld wordt? |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Daarmee ben ik ook de kei. Wel erg realistisch ook ;-) |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
quote:Op donderdag 07 augustus 2014 - 15:56 schreef Bobby1972 het volgende:Ik ben benieuwd wat de Boer nu mag zeggen wanneer ze hem vragen; Wat zijn de doelstellingen dit jaar? T.a.v. de CL zal hij voorzichtiger zijn dan ooit. In feite geeft hij daarmee aan dat het niveau van Ajax minder hoog is. En ook komen ze de belofte van Europees verder komen niet na. En daarmee krijgt de supporter minder waar voor zijn geld. En dat vind ik nu een slechte zaak. Ajax moet eens eerlijk zijn tegen ons waarom er zo terughoudend gehandeld wordt? Eerlijk zijn kan niet als je op de beurs zit ;-) Misschien zeggen ze niks omdat ze straks anders per aandeel veel te veel moeten betalen. Als een beursexit 60 miljoen kost........ Ik zeg doen. Dan maar een jaartje geen kampioen! |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op donderdag 07 augustus 2014 - 16:16 schreef Robinho het volgende:[..] Eerlijk zijn kan niet als je op de beurs zit ;-) Misschien zeggen ze niks omdat ze straks anders per aandeel veel te veel moeten betalen. Als een beursexit 60 miljoen kost........ Ik zeg doen. Dan maar een jaartje geen kampioen! Misschien doen ze wel de beurs en het stadion tegelijkertijd. Dan kan er ook geen discussie ontstaan onder de mensen, dat ze beter de ene of de andere hadden moeten doen. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op donderdag 07 augustus 2014 - 16:22 schreef Peterhs het volgende:[..] Misschien doen ze wel de beurs en het stadion tegelijkertijd. Dan kan er ook geen discussie ontstaan onder de mensen, dat ze beter de ene of de andere hadden moeten doen. als je nu het stadion koopt word een beursexit onbetaalbaar. beide zou ik goede zaak vinden. maar heb er weinig geloof in dat ze dat doen. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op donderdag 07 augustus 2014 - 16:37 schreef bully het volgende:[..] als je nu het stadion koopt word een beursexit onbetaalbaar. beide zou ik goede zaak vinden. maar heb er weinig geloof in dat ze dat doen. Je weet het nooit, want alles gaat stil tot nu toe. Het kan zijn dat ze over de Arena er al uit zijn. Achter de schermen de beurs roberen rustig te houden en opkopen. Zodra dit gebeurd is ook Arena bekend maken. 2 Vliegen in 1 klap. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op donderdag 07 augustus 2014 - 16:48 schreef Peterhs het volgende:[..] Je weet het nooit, want alles gaat stil tot nu toe. Het kan zijn dat ze over de Arena er al uit zijn. Achter de schermen de beurs roberen rustig te houden en opkopen. Zodra dit gebeurd is ook Arena bekend maken. 2 Vliegen in 1 klap. ik hoop het maar geloof er niet zo in. maar zou goede zaak zijn daar niet van. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 07 augustus 2014 - 16:48 schreef Peterhs het volgende:[..] Je weet het nooit, want alles gaat stil tot nu toe. Het kan zijn dat ze over de Arena er al uit zijn. Achter de schermen de beurs roberen rustig te houden en opkopen. Zodra dit gebeurd is ook Arena bekend maken. 2 Vliegen in 1 klap. Het is of en niet en......of de beurs of de Arena, voor beide moeten ze nog ff doorsparen http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=195378
bericht is een jaar oud maar zal niet veel schelen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 augustus 2014 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Oja ik ben geen boekhouder of accountant en heb niks met cijfers, gewoon boerenverstand dus ik kan het ook mis hebben |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op donderdag 07 augustus 2014 - 17:11 schreef Nenam_tiL het volgende:Oja ik ben geen boekhouder of accountant en heb niks met cijfers, gewoon boerenverstand dus ik kan het ook mis hebben Vandaag las ik anders een bericht dat de Arena 40 mil moest kosten en van de beurs af 60 mil. Dat hebben ze dus zo goed als. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 07 augustus 2014 - 17:22 schreef Peterhs het volgende:[..] Vandaag las ik anders een bericht dat de Arena 40 mil moest kosten en van de beurs af 60 mil. Dat hebben ze dus zo goed als. Zou zomaar kunnen Peet.....maar dan keil je in 1 keer je buffer overhoop |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Klopt, maar een andere reden kan ik niet bedenken, want spelers kopen ze zo goed als niet. Wanneer beiden weg zijn dan is het sowieso van Ajax zelf en kan er alleen maar geld binnen gehaald worden. De buffer gebruiken ze toch niet, dus waarom niet. Misschien hebben ze wel meer dan dat bedrag. Wie zal het zeggen. Maar ze moeten als ze van de beurs willen dit wel heel stil doen. Ook een stadion aankoop moeten ze wel stil houden. Beiden zouden zorgen voor steiging van de beurs en dus zou het duurder worden om te kopen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP!!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Nee ouwe, ik val juist in slaap van al dat kritische gelul! Precies zoals jij eerder al zei, zolang Ajax geen openheid geeft weet je de achterliggende reden niet. Net als jouw denk ik dat ze met iets heel anders bezig zijn, maar kunnen ze dit niet naar buiten brengen vanwege de beurs. Want alle informatie die je geeft kan je een boete opleveren. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op donderdag 07 augustus 2014 - 17:11 schreef Nenam_tiL het volgende:Oja ik ben geen boekhouder of accountant en heb niks met cijfers, gewoon boerenverstand dus ik kan het ook mis hebben Ik wel. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 07 augustus 2014 - 17:37 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Nee ouwe, ik val juist in slaap van al dat kritische gelul! Precies zoals jij eerder al zei, zolang Ajax geen openheid geeft weet je de achterliggende reden niet. Net als jouw denk ik dat ze met iets heel anders bezig zijn, maar kunnen ze dit niet naar buiten brengen vanwege de beurs. Want alle informatie die je geeft kan je een boete opleveren. Zoals ik al zei....ik heb er geen verstand van. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dan moeten we bij jou wezen.....vertel ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Jij bent de enige die nog een beetje met verstand reageert eigenlijk! ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hahahahaha dat noemen ze een vlaag van verstands verbijstering..... gaat vanzelf weer over |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik wil Ajax waardig voetbal, omdat je daar recht op hebt als Ajacied. Die verantwoordelijkheid moeten zij uitdragen. Zo simpel is het! |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op donderdag 07 augustus 2014 - 17:37 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Nee ouwe, ik val juist in slaap van al dat kritische gelul! Precies zoals jij eerder al zei, zolang Ajax geen openheid geeft weet je de achterliggende reden niet. Net als jouw denk ik dat ze met iets heel anders bezig zijn, maar kunnen ze dit niet naar buiten brengen vanwege de beurs. Want alle informatie die je geeft kan je een boete opleveren. Wat voor dingen kun jij bedenken dan wat er nog meer zou kunnen spelen? De 2 grootste mogelijkheden zijn toch wel de beurs en het stadion. Verder zou ik niet weten waarvoor ze zoveel geld zouden klaarmaken. Op ieder continent een grote Ajax school ofzo haha. Cape Town brengt ook alleen maar verlies. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 07 augustus 2014 - 17:47 schreef Peterhs het volgende:[..] Wat voor dingen kun jij bedenken dan wat er nog meer zou kunnen spelen? De 2 grootste mogelijkheden zijn toch wel de beurs en het stadion. Verder zou ik niet weten waarvoor ze zoveel geld zouden klaarmaken. Op ieder continent een grote Ajax school ofzo haha. Cape Town brengt ook alleen maar verlies. Het ging mij eigenlijk ook niet om wat ze met het geld kunnen doen, maar met sommige negatievelingen die in elk Ajax-bericht nu het kwaad zien!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 augustus 2014 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 07 augustus 2014 - 14:04 schreef echte ajaxfan! het volgende:Harde Ajaxkern heeft nog nooit laten zien dat ze invloed kunnen uitoefenen. Worden meestal ook makke schapen als het slecht gaat Kan jij je naam niet veranderen in "slappe ouwehoer"? |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Dat wil hij wel, als jij hem eerst veranderd in Lief Ajax Donskussentje :-) |
|
|
|