BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Ajax heeft reeds 95 miljoen euro in kas'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 07 augustus 2014 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 augustus 2014 - 17:56 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Dat wil hij wel, als jij hem eerst veranderd in Lief Ajax Donskussentje :-)
Een donskussen ben ik, maar lief????? Nee, keihard!
Peterhs
 Peterhs - donderdag 07 augustus 2014 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 augustus 2014 - 17:57 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Een donskussen ben ik, maar lief????? Nee, keihard!
Nadat je keihard genomen bent, dan kan je alleen nog op dat lieve donskussentje zitten.
Bedankt dat je hem even zelf inkopt ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 07 augustus 2014 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 augustus 2014 - 17:56 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Dat wil hij wel, als jij hem eerst veranderd in Lief Ajax Donskussentje :-)
Dat kan hij niet want dat is hij niet, eigenlijk is het een eikel;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 07 augustus 2014 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 augustus 2014 - 17:58 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Nadat je keihard genomen bent, dan kan je alleen nog op dat lieve donskussentje zitten.
Bedankt dat je hem even zelf inkopt ;-)
Wat jij wilt jongen, tis jouw feestje!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 07 augustus 2014 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 augustus 2014 - 17:59 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dat kan hij niet want dat is hij niet, eigenlijk is het een eikel;-)
Klopt! Hoe is het met die kakkerlak thuis? Al een beetje over het verlies heen van gisterenavond?
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 07 augustus 2014 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 augustus 2014 - 14:26 schreef Stanley het volgende:

[..]

Sorry Hummel, maar domme reactie. Waar slaat het nou op om te reageren met:
types de jong liggen natuurlijk ook voor het oprapen...
Kan mij dit nou schelen of ze voor het oprapen liggen, mensen binnen ajax krijgen enorm veel geld betaald om deze hoe zeldzaam ook te scouten. Of te lullen als brugman om de jong zelf over te halen. Daar worden ze voor betaald!
Dat jij denkt dat Nigel de Jong terugkomt of haalbaar is dat is pas dom.

Die jongen kan makkelijk nog wat jaartjes mee bij een grotete club dan Ajax of Milan.
Vd Vaart wil al niet eens meer terugkomen. Nigel heb ik nog nooit gehoord dat hij terug wil komen.
Spelers als Toornstra, Kostic, Ziyech worden hier al te duur of onhaalbaar genoemd..
En denk ook niet dat Ajax een type de Jong nalaat om te halen mits
loon en transferprijs binnen de nieuwe Ajax normen past
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 07 augustus 2014 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 augustus 2014 - 18:03 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Klopt! Hoe is het met die kakkerlak thuis? Al een beetje over het verlies heen van gisterenavond?
Ja allang, kan me weer vrij bewegen en mag weer bier
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 07 augustus 2014 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 augustus 2014 - 18:06 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ja allang, kan me weer vrij bewegen en mag weer bier
Goed zo ouwe! Haar nog wel even bedankt voor die extra miljoentjes?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 07 augustus 2014 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 augustus 2014 - 18:08 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Goed zo ouwe! Haar nog wel even bedankt voor die extra miljoentjes?
Nou....ze vroeg aan me hoe een Ajax spits het zou aanpakken, dat heeft ze vannacht geweten ouwe toen kreeg ze ook miljoentjes....nu is alles weer goed ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 07 augustus 2014 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 augustus 2014 - 18:11 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Nou....ze vroeg aan me hoe een Ajax spits het zou aanpakken, dat heeft ze vannacht geweten ouwe toen kreeg ze ook miljoentjes....nu is alles weer goed ;-)
Hahahahahahahaha en nu loopt ze weer met een lach op haar gezicht door huis?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 07 augustus 2014 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 augustus 2014 - 18:13 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahahahahahahaha en nu loopt ze weer met een lach op haar gezicht door huis?
Yep....hahahaha
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 07 augustus 2014 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 augustus 2014 - 18:14 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Yep....hahahaha
Ik zal straks wel even bellen, is die lach weer gauw verdwenen! ;-)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 07 augustus 2014 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 augustus 2014 - 17:42 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Jij bent de enige die nog een beetje met verstand reageert eigenlijk! ;-)
En ik slappe bamischijf!! 🙋
Peterhs
 Peterhs - donderdag 07 augustus 2014 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 augustus 2014 - 18:38 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

En ik slappe bamischijf!! ��
Waarom kan ik die berichten van jou niet vinden dan!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 07 augustus 2014 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 augustus 2014 - 18:38 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

En ik slappe bamischijf!! 🙋
Ow wacht, dit is je eerste post met verstand geschreven! ;-)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 07 augustus 2014 - 18:43   quote  deeplink  
Godverdegodvrrr kijk dan een keer goed!!!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 07 augustus 2014 - 18:43   quote  deeplink  
Let op :
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 07 augustus 2014 - 18:44   quote  deeplink  
3 volle blikken heineken is beter dan 4 volle blikken bavaria!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 07 augustus 2014 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 augustus 2014 - 18:44 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Whahahahaha mafketel!
Peterhs
 Peterhs - donderdag 07 augustus 2014 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 augustus 2014 - 18:44 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
1 blik Hertog Jan of Palm is beter dan 4 pallets vol van dat bocht wat jij opnoemt haha.

Edit: tenzij ik het mag verkopen... ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 augustus 2014 door Peterhs --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 07 augustus 2014 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 augustus 2014 - 18:47 schreef Peterhs het volgende:

[..]

1 blik Hertog Jan of Palm is beter dan 4 pallets vol van dat bocht wat jij opnoemt haha.

Edit: tenzij ik het mag verkopen... ;-)
4 pallets vol met bochten?? Wat een slingeraap zal jij zijn dan!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 07 augustus 2014 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Klopt Wouter Heineken kopstoot is wel te doen....van Bav krijg je een kopstoot
Peterhs
 Peterhs - donderdag 07 augustus 2014 - 18:55   quote  deeplink  
Ja je blijft bijna in rondjes lopen dan...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 07 augustus 2014 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 augustus 2014 - 18:55 schreef Peterhs het volgende:
Ja je blijft bijna in rondjes lopen dan...
Dacht dat jij niet dronk ?
Peterhs
 Peterhs - donderdag 07 augustus 2014 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 augustus 2014 - 18:59 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dacht dat jij niet dronk ?
Ik drink alleen als Ajax slecht heeft gespeeld.
Loop dus bijna altijd in rondjes.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 07 augustus 2014 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 augustus 2014 - 19:03 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Ik drink alleen als Ajax slecht heeft gespeeld.
Loop dus bijna altijd in rondjes.
Hahahaha....proost dan maar
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 07 augustus 2014 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 augustus 2014 - 12:38 schreef Stanley het volgende:
Tja.....

Zouden Overmars en co daadwerkelijk het aantrekken van Mokotjo hebben overwogen?

In dat geval wederom en wel voor de zoveelste keer niet echt doorstastend gehandeld dan!
Tenzij de deal al lang rond is in combinatie met Lukoki....?

Aan de andere kant, is Mokotjo nu werkelijk de opvolger in potentie die Ajax naar het beoogde CL niveau gaat brengen. Zelfs Blind komt/kwam mijn inziens hiervoor te kort.

Type Nigel de Jong is onze missing link!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hier ben ik het mee eens...De Jong zou met name voor de C.L. een versterking zijn...gezamelijk met Blind als V.M.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 07 augustus 2014 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 augustus 2014 - 19:25 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hier ben ik het mee eens...De Jong zou met name voor de C.L. een versterking zijn...gezamelijk met Blind als V.M.
Ha Sjakie je bent het nog niet verleerd gap....ik denk hetzelfde
hjf
 hjf - donderdag 07 augustus 2014 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 augustus 2014 - 17:41 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dan moeten we bij jou wezen.....vertel ;-)
Het is heel simpel. In de tijd van Van Basten en Jol en onder verantwoordelijkheid van Rikke Pik van de Boogert werd er veel teveel uitgegeven aan talloze miskopen. Dat bracht enerzijds kapitaalvernietiging door zware verliezen en anderzijds te weinig doorstroming van zelfopgeleide talenten, waardoor het saldo tussen aangekochte en verkochte spelers negatief uitviel. De kas, die mede in het verleden gevuld was door de beursgang, raakte leeg. Het gevolg was, dat wij door de KNVB in een klasse werden ingedeeld van clubs, die financieel in zwaar weer zaten. Het beleid is vier jaar geleden volledig omgegooid en nu leiden we weer spelers op voor de europese topcompetities. Dat dit met vier kampioenschappen kon worden gevierd, is mede het gevolg van het falen van de andere zichzelf noemende topclubs in Nederland en de nivellering van onze Eredivisie. De kampioen van de laatste jaren heeft nog nooit zo weinig punten als kampioen gehaald. Nu we weer ons eigen vermogen (het saldo van bezittingen verminderd met de schulden) door forse winstinhoudingen (we hebben de laatste 5 jaar CL gespeeld) in de laatste vier jaar weer terug hebben naar het eigen vermogen van net na de beursgang, wordt de roep van met name de supporters groot om weer versterkingen te halen voor het eerste elftal. Echter door een negatief beeld van het verleden (aankoop van Miralem Suljemani is de druppel voor het huidige verantwoordelijk management) zijn ze zich aan het beraden om met het huidige kasgeld (beter gezegd: oorlogskas)zuinig om te springen. De recente aankopen (Van der Hoorn) hebben het beeld bij het management bepaald niet vrolijk gestemd. Wellicht kan een beursexit binnen een redelijke termijn niet uitgesloten worden. Dit zal circa € 100 miljoen kosten. Ook kan een uitbreiding van het aandeel in de eigendom van de Arena tot de mogelijkheden behoren. Een nadeel van de beursexit is, dat je het geld wat je in kas hebt, kwijt bent. Voordeel hiervan is, dat je niet aan alle strenge beursregels moeten houden, hetgeen extra overheadskosten met zich meebrengt). De uitbreiding van het aandeel in de eigendom van de Arena heeft als nadeel, dat je het vermogen op lange termijn hebt vastgelegd. Het voordeel hiervan is weer, dat je exploitatiewinst in de verhuur van de Arena in de toekomst hoger wordt. By the way: als er echt een mogelijkheid is om zich direct te versterken (basisspeler), dan ben ik ook van mening dat je die kans niet moet laten lopen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 07 augustus 2014 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 augustus 2014 - 22:10 schreef hjf het volgende:

[..]

Het is heel simpel. In de tijd van Van Basten en Jol en onder verantwoordelijkheid van Rikke Pik van de Boogert werd er veel teveel uitgegeven aan talloze miskopen. Dat bracht enerzijds kapitaalvernietiging door zware verliezen en anderzijds te weinig doorstroming van zelfopgeleide talenten, waardoor het saldo tussen aangekochte en verkochte spelers negatief uitviel. De kas, die mede in het verleden gevuld was door de beursgang, raakte leeg. Het gevolg was, dat wij door de KNVB in een klasse werden ingedeeld van clubs, die financieel in zwaar weer zaten. Het beleid is vier jaar geleden volledig omgegooid en nu leiden we weer spelers op voor de europese topcompetities. Dat dit met vier kampioenschappen kon worden gevierd, is mede het gevolg van het falen van de andere zichzelf noemende topclubs in Nederland en de nivellering van onze Eredivisie. De kampioen van de laatste jaren heeft nog nooit zo weinig punten als kampioen gehaald. Nu we weer ons eigen vermogen (het saldo van bezittingen verminderd met de schulden) door forse winstinhoudingen (we hebben de laatste 5 jaar CL gespeeld) in de laatste vier jaar weer terug hebben naar het eigen vermogen van net na de beursgang, wordt de roep van met name de supporters groot om weer versterkingen te halen voor het eerste elftal. Echter door een negatief beeld van het verleden (aankoop van Miralem Suljemani is de druppel voor het huidige verantwoordelijk management) zijn ze zich aan het beraden om met het huidige kasgeld (beter gezegd: oorlogskas)zuinig om te springen. De recente aankopen (Van der Hoorn) hebben het beeld bij het management bepaald niet vrolijk gestemd. Wellicht kan een beursexit binnen een redelijke termijn niet uitgesloten worden. Dit zal circa € 100 miljoen kosten. Ook kan een uitbreiding van het aandeel in de eigendom van de Arena tot de mogelijkheden behoren. Een nadeel van de beursexit is, dat je het geld wat je in kas hebt, kwijt bent. Voordeel hiervan is, dat je niet aan alle strenge beursregels moeten houden, hetgeen extra overheadskosten met zich meebrengt). De uitbreiding van het aandeel in de eigendom van de Arena heeft als nadeel, dat je het vermogen op lange termijn hebt vastgelegd. Het voordeel hiervan is weer, dat je exploitatiewinst in de verhuur van de Arena in de toekomst hoger wordt. By the way: als er echt een mogelijkheid is om zich direct te versterken (basisspeler), dan ben ik ook van mening dat je die kans niet moet laten lopen.
Noem het maar simpel, maar ik begrijp de strekking. ;-)
Even een tip.... gebruik alinea's (niet rot bedoeld) maar dat leest makkelijker
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 07 augustus 2014 - 23:27   quote  deeplink  
quote:

[..]

Paar sterke aankopen maken A het voetbal aantrekelijker B De kans op nog
een jaar kampioen en dus Champions league halen iets eenvoudiger
C de jeugd kan veel meer leren wat ook weer winsten oplevert in de toekomst

Plus dat je niet morgen van de beurs af hoeft maar ook nog wel over 1 a 2 jaar als
je nog meer winsten gemaakt hebt die weer mede mogelijk zijn gemaakt
door de kwalitatief sterkere aankopen.
riveco
 riveco - donderdag 07 augustus 2014 - 23:29   quote  deeplink  
quote:

[..]

Mooi stukje, maar ik denk dat ze eerst zekerheid willen over een nieuwe hoofd sponsor omdat dat een vast inkomen plaatje is. En een buffer zal je moeten houden, want eens is deelname aan champions league ook weer even voorbij. ( ik zeg niet het hele bedrag he als buffer )
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 07 augustus 2014 - 23:50   quote  deeplink  
quote:

[..]

Het is een mooi stukje, echter schat je de beursexit qua bedrag iets te hoog in. Tot nu toe is het bedrag van 60-75 miljoen euro genoemd wat dit moet kosten. Ajax moet daarnaast alvast een buffer hebben om daarna door te gaan. Dus dat jij 100 miljoen zegt als exit klopt niet, dit is incluis buffer!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 07 augustus 2014 - 23:50   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 augustus 2014 door Ajax Warrior --
Lotusje
 Lotusje - vrijdag 08 augustus 2014 - 08:14   quote  deeplink  
Ik heb afgelopen week Moses Daddy Ajala Simon zien voetballen. Wat een pareltje. Zo'n buitenspeler hebben we de laatste 15 jaar niet gehad. Haal op bij AC Trecin !!!!!
hjf
 hjf - vrijdag 08 augustus 2014 - 08:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 augustus 2014 - 22:19 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Noem het maar simpel, maar ik begrijp de strekking. ;-)
Even een tip.... gebruik alinea's (niet rot bedoeld) maar dat leest makkelijker
Dank voor de tip maat. Zal er volgende keer rekening mee houden.
hjf
 hjf - vrijdag 08 augustus 2014 - 08:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 augustus 2014 - 23:50 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Het is een mooi stukje, echter schat je de beursexit qua bedrag iets te hoog in. Tot nu toe is het bedrag van 60-75 miljoen euro genoemd wat dit moet kosten. Ajax moet daarnaast alvast een buffer hebben om daarna door te gaan. Dus dat jij 100 miljoen zegt als exit klopt niet, dit is incluis buffer!
De beursgang heeft € 110 miljoen opgeleverd. De uitgifteprijs per aandeel werd toen vastgesteld op f 25,00 ofwel € 11,35. Mijn inschatting is, dat de aandeelhouders minimaal € 10,00 willen hebben. Dan ga je nog snel richting € 100 mln.
riveco
 riveco - vrijdag 08 augustus 2014 - 08:38   quote  deeplink  
Mijn 50 krijgen ze cadeau, als ze van de beurs gaan
Stanley
 Stanley - vrijdag 08 augustus 2014 - 08:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 augustus 2014 - 18:04 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dat jij denkt dat Nigel de Jong terugkomt of haalbaar is dat is pas dom.

Die jongen kan makkelijk nog wat jaartjes mee bij een grotete club dan Ajax of Milan.
Vd Vaart wil al niet eens meer terugkomen. Nigel heb ik nog nooit gehoord dat hij terug wil komen.
Spelers als Toornstra, Kostic, Ziyech worden hier al te duur of onhaalbaar genoemd..
En denk ook niet dat Ajax een type de Jong nalaat om te halen mits
loon en transferprijs binnen de nieuwe Ajax normen past
Beste Hummel,

Bij een discussie is het de bedoeling dat je luistert naar wat een ander zegt en daarop reageert. In dit geval leest wat er wordt geschreven/getypt.

Jij daarentegen gooit er een eigen Hummel vertaling overheen doet allerlei aannames van wat je denkt of misschien hoopt wat ik bedoel ....

En daar kom je dan met een reactie op....

1. Wij lopen over van technisch vaardige spelers en dat is leuk maar om eindelijk eens verder te komen in de CL zou er wat meer fysieke kracht in combinatie met techniek moeten komen!

Als Ajaccied / Nederlander denk ik dan aan Nigel de Jong of het type de Jong.

Haalbaar? Is niet de stelling!

Wie het alternatief is? Weet ik niet, maar er lopen binnen Ajax 1001 scouts rond die ervoor betaald worden om het te weten.

Dom om te veronderstellen dat. ... dat is zeker dom, al is dat in dit geval alleen op jezelf van toepassing.

Jij bent de enige die verondersteld over wat ik bedoel ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 augustus 2014 door Stanley --
hjf
 hjf - vrijdag 08 augustus 2014 - 08:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 augustus 2014 - 08:38 schreef riveco het volgende:
Mijn 50 krijgen ze cadeau, als ze van de beurs gaan
In mijn berekening heb ik natuurlijk hier geen rekening mee gehouden. Hopelijk volgen velen jou goede voorbeeld. Ajacied tot de dood.
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 08 augustus 2014 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 augustus 2014 - 08:58 schreef hjf het volgende:

[..]

In mijn berekening heb ik natuurlijk hier geen rekening mee gehouden. Hopelijk volgen velen jou goede voorbeeld. Ajacied tot de dood.
Het gaat ook niet zo zeer op.
Als ze het namelijk in het geheim aan het doen zijn en de aandelen zakken wat.
Ze kopen ze dan rustig op tot het genoeg is.
Zoals de vermoedens gaan dat zij achter de last minute aankoop zitten van 100.000 stuks voor 9,40 stuk.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 08 augustus 2014 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 augustus 2014 - 08:42 schreef Stanley het volgende:

[..]

Beste Hummel,

Bij een discussie is het de bedoeling dat je luistert naar wat een ander zegt en daarop reageert. In dit geval leest wat er wordt geschreven/getypt.

Jij daarentegen gooit er een eigen Hummel vertaling overheen doet allerlei aannames van wat je denkt of misschien hoopt wat ik bedoel ....

En daar kom je dan met een reactie op....

1. Wij lopen over van technisch vaardige spelers en dat is leuk maar om eindelijk eens verder te komen in de CL zou er wat meer fysieke kracht in combinatie met techniek moeten komen!

Als Ajaccied / Nederlander denk ik dan aan Nigel de Jong of het type de Jong.

Haalbaar? Is niet de stelling!

Wie het alternatief is? Weet ik niet, maar er lopen binnen Ajax 1001 scouts rond die ervoor betaald worden om het te weten.

Dom om te veronderstellen dat. ... dat is zeker dom, al is dat in dit geval alleen op jezelf van toepassing.

Jij bent de enige die verondersteld over wat ik bedoel ;-)
Weet je zelf nog wel wat je bedoeld?
Kan niet echt wijzer worden van je hele betoog..

Jij noemt een type de Jong is de missing link.
Ik reageer dat die niet voor het oprapen liggen.

Dan is dat een domme opmerking? Het is toch gewoon waar?
Verder geef ik wat alternatieven die het waarschijnlijk eerder worden.
En sluit af met Defour (daar was al eens interesse in en is imo een type de Jong)

Jij zegt dat de scouts beter hun best moeten doen daar krijgen ze voor betaald.
Weet jij welke lijstjes er ingeleverd worden? Gaan de scouts over het financiƫle gedeelte?
Denk je dat ze naar types als Melvin Platje of Joey van de Berg zoeken?

Vervolgens moeten ze maar lullen als brugman om de Jong te halen?
Is het al in je op gekomen dat hij dat misschien helemaal niet wil?

Sorry hoor maar vind je jezelf zo slim dat je kan beoordelen of dat mijn opmerkingen
dom zijn?

En ja ik snap heus wel dat je spelers als de Jong bij de club wilt hebben.
Doe er dan voor mij maar een type Stam en een type Davids en een type Zlatan
bij want die kunnen we ook wel gebruiken..
Luie kut scouts!
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 08 augustus 2014 - 13:14   quote  deeplink  
http://www.voetbalprimeur.nl/mobile/388965

Deze jongen was laatst op proef even vergeten? Type de Jong?
Hij loopt en zijn passing zijn wel een beetje hetzelfde

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 augustus 2014 door Hummel10 --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 08 augustus 2014 - 13:27   quote  deeplink  
even serieus?? hoelang is het geleden dat we een versterking haalden en direct een aanwinst was. Laatste was Suarez in 2007 en daarvoor hunterlaar. maar weer daarvoor kan je ook lang wachten.

ik heb het dan niet voor zlatan, eriksen, verthongen. omdat ze niet direct een aanwinst waren.

De spanjaarden die we aangetrokken hadden leverde zeer weinig op, nagenoeg niets.

Daarnaast moet de aanwinst ons een ronde verder helpen, hoe reeel is dat?
Ja, ik wil hunterlaar of zlantan in de spits. robben als rechtsbuiten.
daarachter eriksen en nigel de jong en sneijder.
op de backs maxwell en van der wiel, met verthongen en heintiga.
stekelenburg op doel.
kijk zo team is pas Cl waardig, maar toch niet reeel

Berichten van ajax zit op het geld is onzin. Ajax wou van ginkel halen en betaalde meer dan chelsea maar dat was niet genoeg. Alle andere zijn blijkbaar niet goed genoeg en is de kwaliteit prijs verhouding niet in het voordeel van ajax.
bully
 bully - vrijdag 08 augustus 2014 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 augustus 2014 - 13:14 schreef Hummel10 het volgende:
http://www.voetbalprimeur.nl/mobile/388965

Deze jongen was laatst op proef even vergeten? Type de Jong?
Hij loopt en zijn passing zijn wel een beetje hetzelfde
al weer een jochie van 19 jaar leuk voor de toekomst maar niet een directe versterking.
PH
 PH - vrijdag 08 augustus 2014 - 14:43   quote  deeplink  
Ajax gaat Eto'o halen!
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 08 augustus 2014 - 14:49   quote  deeplink  
Ajax moet kijken naar het heden. We willen nu een team op niveau. Geloof me Ajax heeft iemand nodig die de jonge spelers kan sturen. Kijk naar de lakse houding van Kishna afgelopen weekend. Bij achterstand heb je weerbaarheid nodig. Ajax heeft een leider nodig.

Diverse spelers die nu in de selectie zitten hebben al voor lange tijd niet overtuigd. Wanneer je met deze spelers door moet. En die kans is groot. Begin je met een selectie die kwaliteit mist. Daarmee sta je al achter voor je begonnen bent.

De staf moet nu laten zien dat zij de juiste mensen zijn op de juiste plek. Dus handelen wat ons dat gene geeft wat we willen zien!
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 08 augustus 2014 - 14:51   quote  deeplink  
Met Eto'o praten is wat anders dan dat Ajax hem heeft vastgelegd. Zo wel een mooie stunt zijn! We moeten Overmars gewoon wat meer onder druk zetten zodat hij gekke dingen gaat doen...hahahahaha
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 08 augustus 2014 - 14:54   quote  deeplink  
Wanneer Ajax niet instaat is om na 2 september een team op niveau af te leveren moet Ajax een keer gaan uitzoeken waar en aan wie dat nu ligt. Kritischer zijn naar de mensen die voor je werken.
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 08 augustus 2014 - 14:59   quote  deeplink  
Is Remco met vakantie?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Ajax heeft reeds 95 miljoen euro in kas'

0.0058600