|
|
bully
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 augustus 2014 - 13:27
Berichten van ajax zit op het geld is onzin. Ajax wou van ginkel halen en betaalde meer dan chelsea maar dat was niet genoeg. Alle andere zijn blijkbaar niet goed genoeg en is de kwaliteit prijs verhouding niet in het voordeel van ajax.
je heb het hier over 1 speler waarvan ze achteraf zeggen dat ze meer betaalde. je kan mij echt niet wijsmaken dat ze voor dat geld geen andere speler konden halen die een meerwaarde heeft voor ons. maar wel geld uitgeven voor spelers het niveau niet aankunnen. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote: BRON????????????????
Sorry guys. ik lees het net. Mijns inziens erg ongeloofwaardig. Tenzij Ajax hem een salaris van 3 mln. gaat bieden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 augustus 2014 door hjf -- |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
Als ik nu in de schoenen van Overmars stond dan wist ik het wel. Dan zou ik .................. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Groot gelul over die Eto O |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Misschien wel, maar je staat vooraan in het stadion om in je handjes te klappen als het echt is! |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 augustus 2014 - 11:33 schreef Peterhs het volgende:[..] Het gaat ook niet zo zeer op. Als ze het namelijk in het geheim aan het doen zijn en de aandelen zakken wat. Ze kopen ze dan rustig op tot het genoeg is. Zoals de vermoedens gaan dat zij achter de last minute aankoop zitten van 100.000 stuks voor 9,40 stuk. Koers is bijna € 10,00 per aandeel. Dan klopt mijn rekensom toch? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 augustus 2014 - 17:09 schreef Peterhs het volgende:[..] Misschien wel, maar je staat vooraan in het stadion om in je handjes te klappen als het echt is! Als hij beter is dan de rest wel ja.... |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Sorry, maar die discussie ga ik dus echt niet aan... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Hahaa sorry man, kheb al zo'n 12 shotjes op en een paar blikken bier 😅😄 |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: .....eto een dikke schop onder zijn hol geven |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Ik vind alles grappig nu 👍😼 |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Dan zie je dubbel, dus nog dubbele hoeveelheid doelpunten dan. Helemaal top.
Zijn carriere totaal zonder interlands en niet bij de minste clubs: 604 wedstrijden 305 goals |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Gata jou niet lukken. Die is te snel voor je :-p |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Waarschijnlijk wel.... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 augustus 2014 - 14:54 schreef Bobby1972 het volgende:Wanneer Ajax niet instaat is om na 2 september een team op niveau af te leveren moet Ajax een keer gaan uitzoeken waar en aan wie dat nu ligt. Kritischer zijn naar de mensen die voor je werken. Een team op niveau? Wie bepaalt of het team op niveau is? Jij? Of de technische staf? Ik denk het laatste en zij vinden het elftal waarschijnlijk op niveau! Dat wij daar anders over denken doet niet te zaken! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 augustus 2014 - 17:22 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Een team op niveau? Wie bepaalt of het team op niveau is? Jij? Of de technische staf? Ik denk het laatste en zij vinden het elftal waarschijnlijk op niveau! Dat wij daar anders over denken doet niet te zaken! Wij !!! anders gaan we muiten |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: En al die sites gaan wij serieus nemen? Dit zijn roddelsites! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Succes ouwe, uiteindelijk heeft het technische hart een idee van de invulling en blijkbaar zijn zij tevreden! Of het de juiste keus is, is een tweede maar sommigen hier op het forum doen wel heel erg alsof ze iets te vertellen hebben! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Bron is the Sun....mwoehahahahahaha |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hahahahahaha das nog erger! Dat is zo'n beetje de story, privé en weekend in 1! ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 augustus 2014 - 17:26 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Succes ouwe, uiteindelijk heeft het technische hart een idee van de invulling en blijkbaar zijn zij tevreden! Of het de juiste keus is, is een tweede maar sommigen hier op het forum doen wel heel erg alsof ze iets te vertellen hebben! Joh ik maak me niet druk hoor.... |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Marc leest stiekum headliner en voelt zich nu genoodzaakt om met een bijzondere speler uit de hoed te komen! |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 augustus 2014 - 17:29 schreef Bobby1972 het volgende:Marc leest stiekum headliner en voelt zich nu genoodzaakt om met een bijzondere speler uit de hoed te komen! Ja vast... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 augustus 2014 - 17:29 schreef Bobby1972 het volgende:Marc leest stiekum headliner en voelt zich nu genoodzaakt om met een bijzondere speler uit de hoed te komen! Ja Clasie gaat Blind vervangen.....staat in the Sun (proest) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ik ook niet ouwe, maar dat blaaskaak gedrag van sommigen begint een beetje irritant te worden! Ben blij als die transfermarkt weer gesloten is, dan gaat het tenminste weer over normale zaken hier! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Welke zon? Zie alleen maar regen! ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 augustus 2014 - 17:31 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ik ook niet ouwe, maar dat blaaskaak gedrag van sommigen begint een beetje irritant te worden! Ben blij als die transfermarkt weer gesloten is, dan gaat het tenminste weer over normale zaken hier! Ach ik vind het wel vermakelijk....biertje erbij ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hier schijnt de zon....in het mooie brabant ;-) |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 augustus 2014 - 17:31 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ik ook niet ouwe, maar dat blaaskaak gedrag van sommigen begint een beetje irritant te worden! Ben blij als die transfermarkt weer gesloten is, dan gaat het tenminste weer over normale zaken hier! Weet niet of je mij hier ook mee bedoeld, maar ik reageer alleen op de geruchten en verder niks. Dan het mij sterk lijkt dat ie komt of dat ze uberhaupt in gesprek zijn ok. Maar mocht het zo zijn dan kan ik alleen maar juichen en dan heeft ie niet eens nog gescoord. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 augustus 2014 - 17:34 schreef Peterhs het volgende:[..] Weet niet of je mij hier ook mee bedoeld, maar ik reageer alleen op de geruchten en verder niks. Dan het mij sterk lijkt dat ie komt of dat ze uberhaupt in gesprek zijn ok. Maar mocht het zo zijn dan kan ik alleen maar juichen en dan heeft ie niet eens nog gescoord. Simpel, als je jezelf aangesproken voelt bedoel ik jouw. Wanneer je jezelf niet aangesproken voelt ging het niet over jou!
Juichen omdat hij komt? Laat hem eerst maar eens een paar duels spelen en scoren! Ik ga niet op voorhand juichen voor spelers! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: oeps 2x gelogen sorry |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Whahahahahahahaha mafkees! Had er zelfs overheen gelezen, omdat je meestal toch onzin leest! ;-) |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 augustus 2014 - 17:37 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Simpel, als je jezelf aangesproken voelt bedoel ik jouw. Wanneer je jezelf niet aangesproken voelt ging het niet over jou! Juichen omdat hij komt? Laat hem eerst maar eens een paar duels spelen en scoren! Ik ga niet op voorhand juichen voor spelers! Simpel als je het zegt nadat ik het erover heb. Logisch dat het zo opgevangen kan worden dan hé... CL here we come :-p |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 augustus 2014 - 17:38 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Whahahahahahahaha mafkees! Had er zelfs overheen gelezen, omdat je meestal toch onzin leest! ;-) Hij leest idd vaak onzin. Dat komt omdat ie jou posts dan leest hehe |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 augustus 2014 - 17:38 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Whahahahahahahaha mafkees! Had er zelfs overheen gelezen, omdat je meestal toch onzin leest! ;-) Nee, omdat ik onzin post....maar dat doen de meest gap(overheen lezen dus)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 augustus 2014 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: 32.000 post onzin....doe het maar eens na..... wanabee trollen |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Had wel verwacht dat je inmiddels het forum had verlaten ouwe! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Als het cafe op 100.000 staat.....dan neem ik afscheid van jullie |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Onzin. Je belofte was 2000 pagina's op het cafe. Niet ineens van gedachten veranderen hé. Sorry ik viel even uit mijn rol...
trol |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Moet ik even helpen? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 augustus 2014 - 17:47 schreef Peterhs het volgende:[..] Onzin. Je belofte was 2000 pagina's op het cafe. Niet ineens van gedachten veranderen hé. Sorry ik viel even uit mijn rol... trol Je vergist je.....2000 verwijderde pagin's, zover ben ik nog net niet |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Is goed hoor....ga maar spammen |
|
|
|