BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het glas is halfvol toch????

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
piet de paler
 piet de paler - donderdag 07 augustus 2014 - 13:08   quote  deeplink  
Een hoop meningen, en dat is ook begrijpelijk. Ik kijk naar de positieve kant. We zijn uit de schuld na jaren vechten tegen een faillisement. Het nieuwe stadion komt er (of het verbouwde) er is geld voor aankopen,alleen begrijpelijk dat v Geel wacht met de dure centjes uitgeven, er zullen spelers eieren voor hun geld gaan kiezen denk aan Dost en Guidetti. De 2 aankopen die gedaan zijn kan ik mijzelf redelijk in vinden. Er staat weer redelijke jeugd te wachten welke ingepast kunnen worden.Het enige wat nu erg tegenvalt is het CL resultaat maar is dit NU AL EEN REDEN om te gaan zagen ????????
En wisten we niet dat er veel spelers weg zouden gaan?
Kortom zijn er meer Fans hiermee eens ?
RinzeN
 RinzeN - donderdag 07 augustus 2014 - 13:16   quote  deeplink  
Je slaat de spijker op zijn kop. Er zijn de afgelopen jaren gigantische slagen gemaakt naar een gezonde club. Daarbij hoort af en toe een tegenslag, maar Feyenoord is nog steeds op de weg omhoog!
eddietheeagle
 eddietheeagle - donderdag 07 augustus 2014 - 13:20   quote  deeplink  
Sluit mij daar volledig bij aan!
T.Montana
 T.Montana - donderdag 07 augustus 2014 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 augustus 2014 - 13:08 schreef piet de paler het volgende:
Een hoop meningen, en dat is ook begrijpelijk. Ik kijk naar de positieve kant. We zijn uit de schuld na jaren vechten tegen een faillisement. Het nieuwe stadion komt er (of het verbouwde) er is geld voor aankopen,alleen begrijpelijk dat v Geel wacht met de dure centjes uitgeven, er zullen spelers eieren voor hun geld gaan kiezen denk aan Dost en Guidetti. De 2 aankopen die gedaan zijn kan ik mijzelf redelijk in vinden. Er staat weer redelijke jeugd te wachten welke ingepast kunnen worden.Het enige wat nu erg tegenvalt is het CL resultaat maar is dit NU AL EEN REDEN om te gaan zagen ????????
En wisten we niet dat er veel spelers weg zouden gaan?
Kortom zijn er meer Fans hiermee eens ?
Honderd procent mee eens. Die spits komt er. Zoals ik in een ander topic al zei, Feyenoord heeft nog niet de middelen om onmiddelijk te reageren als er een speler vertrekt. Dat duurt nog een jaar of twee-drie.

Verder is Van Geel een verademing in vergelijking met al die andere td's. Er moeten alleen spelers gehaald worden die beter zijn dan je eigen jeugd, of ze moeten transfervrij zijn. Ik kan me volledig vinden in de aankopen van Bouhlarouz en Wilkshire. Je kan niet de hele verdediging vol met jeugdspelers gooien, die moet je rustig kunnen brengen. Stel je brengt een jeugdspeler als rechtsback rustig onder Wilkshire en over een jaar is die jeugdspeler goed genoeg voor Feyenoord 1. Dan kan je Wilkshire bedanken voor bewezen diensten en je verliest er niks op. Als je nu voor een paar miljoen een verdediger haalt van 25 en over een jaar is je eigen jeugd net zo goed. Wat dan? Dan kan je de jeugd erin zetten, maar dan is die speler die je voor een paar miljoen hebt gekocht niks meer waard. Je kan die speler erin laten staan, maar dat gaat weer ten koste van je eigen jeugd. Dit is een goede oplossing.

Een spits komt er maar dat duurt gewoon even. Vorig jaar haalde je ook geen Europees voetbal en verloor je de eerste drie wedstrijden met Pelle in de spits. En die fouten van gisteren hadden niks te maken met het feit dat niet Guidetti maar Te Vrede in de spits stond.

Ik hoor veel mensen roepen over Ziyech. Lijkt me ook een leuke speler. Maar wie zegt dat hij niet net als Suljemani het niveau van een topclub niet aankan. Ik beoordeel van Geel als de transferperiode is afgelopen. Maar ik ga geen conclusie trekken over het feit dat hij spelers voor te weinig verkoopt en het te lang duurt voordat er spelers worden gekocht, ik heb namelijk totaal geen verstand van contracten etc in vergelijking met een man die al jaren ervaring heeft als td en ik denk dat dat voor meer mensen hier geld.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 augustus 2014 door T.Montana --
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 07 augustus 2014 - 13:24   quote  deeplink  
Is goed hoor, wil echter niet zeggen dat er ook wel wat kritische kanttekeningen zijn te maken.
De lat ligt een stukje hoger, met name van Geel moet ook nu een goede stuurman zijn.
Vooralsnog is ie deze zomer niet in vorm.
van geil
 van geil - donderdag 07 augustus 2014 - 13:28   quote  deeplink  
elastisch-verband-14109765.jpg
Stylzz
 Stylzz - donderdag 07 augustus 2014 - 14:05   quote  deeplink  
T glas is stuk.
van geil
 van geil - donderdag 07 augustus 2014 - 14:13   quote  deeplink  
Vandaar t verband ja.
alvast voor de winterstop
Noodverband.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 augustus 2014 door van geil --
Houtman
 Houtman - donderdag 07 augustus 2014 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 augustus 2014 - 13:22 schreef T.Montana het volgende:

[..]

Maar ik ga geen conclusie trekken over het feit dat hij spelers voor te weinig verkoopt en het te lang duurt voordat er spelers worden gekocht, ik heb namelijk totaal geen verstand van contracten etc in vergelijking met een man die al jaren ervaring heeft als td en ik denk dat dat voor meer mensen hier geld.
Hier ben ik het helemaal mee eens.
van geil
 van geil - donderdag 07 augustus 2014 - 15:30   quote  deeplink  
brokenglass.jpg
Een droom in gruzelementen.
En alweer n reden voor goede spelers om niet te komen.
:(

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5128
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het glas is halfvol toch????









0.0053098