BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: MOKOTJO naar twente!!!!!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
rene rotterdam
 rene rotterdam - vrijdag 08 augustus 2014 - 12:32   quote  deeplink  
Lees nu net op teletex Mokotjo naar twente voor 4 jaar voor een bedrag van 1,5 miljoen......Werkelijk onbegrijpelijk dat FEYENOORD deze speler niet heeft gehaald.Weer een kans laten liggen.Of twente gewoon slagvaardiger geweest? Ik kan het in iedergaval niet begrijpen.....Mokotjo had een toevoeging geweest voor ons FEYENOORD beter als immers beter als vormer beter als vilhena...zelfs beter als clasie.....als je een speler voor zo weinig kan halen had je dat gelijk moeten doen.
Vincent1970
 Vincent1970 - vrijdag 08 augustus 2014 - 12:35   quote  deeplink  
Standaard 5 euro om een topic te openen. Veel beter idee.
MMM
 MMM - vrijdag 08 augustus 2014 - 12:36   quote  deeplink  
Waarom een topic openen? Feyenoord had hem nooit moeten laten gaan, dat heb ik destijds al aangegeven.

Nu terughalen zou lachwekkend zijn.
FR-D@@N
 FR-D@@N - vrijdag 08 augustus 2014 - 12:36   quote  deeplink  
Mokotjo wou zelf ook ook niet terug naar ons
En nu vangen we nog 6 ton voor hem

Zal het alleen jammer voor hem vinden als hij daar weer op de bank terecht komt
Sjeffry
 Sjeffry - vrijdag 08 augustus 2014 - 12:38   quote  deeplink  
Lekker laten gaan, jongen wou niet terug energie insteken voor niks. 6 ton vangen en door gaan ole!
rene rotterdam
 rene rotterdam - vrijdag 08 augustus 2014 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 augustus 2014 - 12:36 schreef MMM het volgende:
Waarom een topic openen? Feyenoord had hem nooit moeten laten gaan, dat heb ik destijds al aangegeven.

Nu terughalen zou lachwekkend zijn.
Lachwekkend is dat niet...wat heb je nou dan op het middenveld....het is geen schande dat je als FEYENOORD(v.geel)toe han geven dat je met deze speler toen een fout gemaakt heb.
Joeyyy
 Joeyyy - vrijdag 08 augustus 2014 - 12:39   quote  deeplink  
Mokotjo wilde niet terug naar Feyenoord, dat gaf hij deze week in een interview aan. Afgelopen jaren heeft hij gewoon geen eerlijke kans gekregen. Da's jammer, maar ook enigszins begrijpelijk als je kijkt welke spelers hij destijds voor zich had (El Ahmadi, Clasie, Vilhena etc.).

Ik moet ik nog zien of hij hetzelfde niveau bij Twente gaat halen.
Denk aan spelertjes als Moktar, Van der Hoorn, Vormer en Maher, die allemaal bij een grotere club toch niet uit de verf komen.
Wanneer het klopt dat Feyenoord een doorverkooppercentage van 40% heeft bedongen, is dit al met al toch nog een opstekertje...
rene rotterdam
 rene rotterdam - vrijdag 08 augustus 2014 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 augustus 2014 - 12:38 schreef rene rotterdam het volgende:

[..]

Lachwekkend is dat niet...wat heb je nou dan op het middenveld....het is geen schande dat je als FEYENOORD(v.geel)toe han geven dat je met deze speler toen een fout gemaakt heb.
niet toe kan geven foutje sorry!!
MMM
 MMM - vrijdag 08 augustus 2014 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 augustus 2014 - 12:38 schreef rene rotterdam het volgende:

[..]

Lachwekkend is dat niet...wat heb je nou dan op het middenveld....het is geen schande dat je als FEYENOORD(v.geel)toe han geven dat je met deze speler toen een fout gemaakt heb.
Immers en Vormer zijn niet goed genoeg. Karsdorp langzaam gaan brengen. Vooralsnog alleen Clasie en Vilhena. Clasie en Mokotjo naast elkaar opstellen heeft geen zin.
rene rotterdam
 rene rotterdam - vrijdag 08 augustus 2014 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 augustus 2014 - 12:39 schreef Joeyyy het volgende:
Mokotjo wilde niet terug naar Feyenoord, dat gaf hij deze week in een interview aan. Afgelopen jaren heeft hij gewoon geen eerlijke kans gekregen. Da's jammer, maar ook enigszins begrijpelijk als je kijkt welke spelers hij destijds voor zich had (El Ahmadi, Clasie, Vilhena etc.).

Ik moet ik nog zien of hij hetzelfde niveau bij Twente gaat halen.
Denk aan spelertjes als Moktar, Van der Hoorn, Vormer en Maher, die allemaal bij een grotere club toch niet uit de verf komen.
Wanneer het klopt dat Feyenoord een doorverkooppercentage van 40% heeft bedongen, is dit al met al toch nog een opstekertje...
ik noem het geen opstekertje ik noem het een lachertje 6ton is niets...als die jongen een echte kans had gehad had hij nu het 10voedige waard geweest.
King - 010
 King - 010 - vrijdag 08 augustus 2014 - 12:48   quote  deeplink  
Steekt met kop en schouder uit binnen een middelmatig team.
Had bij Feyenoord te hoog BS gehalte net als Cabral.
Dan moet je niet zeuren dat je geen kans krijgt.
Opzouten en blij zijn dat we nog 6ton vangen.
Gaat het bij Twente niet redden, net als Cabral.
Joeyyy
 Joeyyy - vrijdag 08 augustus 2014 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 augustus 2014 - 12:42 schreef rene rotterdam het volgende:

[..]

ik noem het geen opstekertje ik noem het een lachertje 6ton is niets...als die jongen een echte kans had gehad had hij nu het 10voedige waard geweest.
Ik moet het nog zien of hij bij Twente slaagt.
Een transfervrije en (bij Feyenoord) mislukte speler die een jaar later 6 ton oplevert.
Das 6 ton meer dan De Guzman..., Winst pakken en doorrrr...
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 08 augustus 2014 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 augustus 2014 - 12:32 schreef rene rotterdam het volgende:
Lees nu net op teletex Mokotjo naar twente voor 4 jaar voor een bedrag van 1,5 miljoen......Werkelijk onbegrijpelijk dat FEYENOORD deze speler niet heeft gehaald.Weer een kans laten liggen.Of twente gewoon slagvaardiger geweest? Ik kan het in iedergaval niet begrijpen.....Mokotjo had een toevoeging geweest voor ons FEYENOORD beter als immers beter als vormer beter als vilhena...zelfs beter als clasie.....als je een speler voor zo weinig kan halen had je dat gelijk moeten doen.
Mogelijk een fout, als ie het bewijst bij Twente.
Maar je wilt weer iets anders zeggen natuurlijk....Van Geel schande, bla, bla, bla.
van geil
 van geil - vrijdag 08 augustus 2014 - 12:58   quote  deeplink  
Shit happens.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 08 augustus 2014 - 16:59   quote  deeplink  
Kan er nix van
T.Montana
 T.Montana - vrijdag 08 augustus 2014 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 augustus 2014 - 16:59 schreef Stylzz het volgende:
Kan er nix van
Dit. Heeft gewoon nooit zijn kans gepakt. En lul niet, je moet kansen ook pakken op de training en in het tweede. Was gewoon niet goed genoeg. En is dat nog steeds niet. Als ik het fout heb ben ik de eerste die dat toegeeft. Maar Mokotjo kan het niveau van een topclub niet aan.

Wel leuk dat veel mensen zeggen: Vormer, goede speler voor Roda JC maar kan het niveau van Feyenoord niet aan. Goossens, goede speler voor NEC maar kan het niveau van Feyenoord niet aan. Mokotjo was gewoon niet goed genoeg bij Feyenoord, is wel een goede speler voor Zwolle. Maar nu hoor ik mensen zeggen dat hij goed genoeg is voor Feyenoord, het is net als Vormer, spelen op het middenveld bij Zwolle is echt heel anders dan bij Feyenoord.

Maar zoals FR-Henk zegt, dit topic begint met Mokotjo naar twente. Hopend dat mensen hier gaan posten hoe slecht Van Geel wel weer niet bezig is sjonge jonge.
ar
 ar - vrijdag 08 augustus 2014 - 17:29   quote  deeplink  
Mokotjo is niet goed genoeg voor Feyenoord..simpel.
beuk
 beuk - vrijdag 08 augustus 2014 - 17:40   quote  deeplink  
Bij ons speelde Vilhena en Clasie al op het middenveld, Koeman en Rutte had beide nooit gewisseld voor Mokotjo
Bol.Ron
 Bol.Ron - vrijdag 08 augustus 2014 - 18:33   quote  deeplink  
Mooie club voor deze jongen, begint zich nu goed te ontwikkelen en kan volgens mij bij iedere Nederlandse topclub spelen op dit moment.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 08 augustus 2014 - 19:38   quote  deeplink  
had ie beter z'n best moeten doen. leuke speler voor een subtoppertje
the artist
 the artist - vrijdag 08 augustus 2014 - 19:47   quote  deeplink  
mokotjo is gewoon een huilebalk
Alexi
 Alexi - zondag 10 augustus 2014 - 21:59   quote  deeplink  
Strikkie erom en wedweze!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: MOKOTJO naar twente!!!!!









0.0054998