BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: FC Zorya Luhansk - Feyenoord (21 augustus 2014, 19:45 uur) 1-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 08 augustus 2014 - 16:52   quote  deeplink  
Фейеноорд TEGEN FC ZORYA LUHANSK IN PLAY-OFF EUROPA LEAGUE

8bb4cd7d42ae4ea61ebd19e48b86e125_702_300.jpg

Feyenoord neemt het in de play-off ronde van de Europa League op tegen FC Zorya Luhansk. Dat is de uitkomst van de loting die vrijdagmiddag plaatsvond in het Zwitserse Nyon. Feyenoord speelt op donderdag 21 augustus eerst thuis tegen de ploeg uit Oekraïne. De return wordt op donderdag 28 augustus gespeeld. Bij winst over twee duels plaatst Feyenoord zich voor de groepsfase van de Europa League.

Zorya Luhansk is een ploeg uit de Oekraïense hoogste divisie. Die competitie is inmiddels twee wedstrijden onderweg. Beide duels werden verloren door de aankomende tegenstander van Feyenoord, waardoor de ploeg momenteel op de veertiende en laatste plaats staat in de competitie.

Zorya Luhansk bereikte de play-off ronde van de Europa League door achtereenvolgens KF Laçi (Albanië) en Molde FK (Noorwegen) te verslaan. De thuiswedstrijden van Zorya Luhansk tegen beide clubs werden in verband met de onrustige situatie in het gebied rondom Luhansk allebei in Kiev afgewerkt. De UEFA heeft in verband met de huidige omstandigheden verboden dat Zorya Luhansk de wedstrijden in eigen stadion afwerkt.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite

5157_%D0%9A%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D0%B0.png

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 augustus 2014 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 08 augustus 2014 - 16:53   quote  deeplink  
Clasie over loting: 'Deze club kent vrijwel niemand'

600x400-01697957.jpg

Feyenoord neemt het in de play-off ronde van de Europa League op tegen FC Zorya Luhansk. Dat is de uitkomst van de loting die vrijdagmiddag plaatsvond in het Zwitserse Nyon. Clasie had liever een andere tegenstander gezien: 'Je hoopt toch op een aansprekende ploeg. Deze club kent vrijwel niemand. En je weet dat het daar een beetje een zooitje is nu. Maar we weten ook dat ze hun wedstrijden niet daar spelen, dus daar maak ik me geen zorgen over', aldus de international tegenover de NOS.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 08 augustus 2014 - 16:53   quote  deeplink  
Lens over Feyenoord-opponent: Dit seizoen een stuk minder

UEL.jpg

Jeremain Lens kent Zarja Loegansk, de tegenstander van Feyenoord in de laatste voorronde van de Europa League, goed.

Hij speelde met zijn club Dinamo Kiev in de nationale competitie van Oekraïne regelmatig tegen de ploeg, maar benadrukt bij Helden Online dat Zarja Loegansk momenteel niet erg goed draait.

Loegansk ligt in het oosten van Oekraïne, in het gebied waar de ramp met vliegtuig MH17 plaatsvond. "Bizar dat Feyenoord moet spelen tegen een club die normaal speelt op nog geen honderd kilometer van de plek waar het vliegtuig neer kwam", zegt de 26-jarige Lens. "Maar de club speelt nu zijn wedstrijden vooral in Kiev. Vorig jaar had Loegansk trouwens een goede ploeg, we hebben een keer van ze gewonnen en een keer van ze verloren. Dit seizoen zijn ze een stuk minder, de eerste twee competitiewedstrijden hebben ze allebei verloren."
Bron:FRFanatic

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 augustus 2014 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 08 augustus 2014 - 16:55   quote  deeplink  
FEYENOORD MONITORT SITUATIE IN OEKRAÏNE NAUWLETTEND

71560d13d2706d4897f462094f608131_702_300.jpg

Feyenoord houdt naar aanleiding van de uitkomst van de loting voor de laatste voorronde van de Europa League de ontwikkelingen in Oekraïne goed in de gaten. De club, die vanmiddag werd gekoppeld aan het in het oosten van de republiek gevestigde FC Zorya Luhansk, heeft nauw contact met onder andere het ministerie van Buitenlandse Zaken, de tegenstander, de KNVB en de UEFA over de situatie in de Oekraïne.

De kans dat bij FC Zorya Luhansk zelf wordt gespeeld lijkt op voorhand nihil, gezien de oorlogssituatie in het gebied rond Luhansk. De voorgaande kwalificatiewedstrijden in deze jaargang van de Europa League, tegen Molde (Noorwegen) en daarvoor Laç uit Albanië, werkte Zorya Luhansk noodgedwongen dan ook al af in Kiev. We monitoren de situatie van dag tot dag, want de situatie van gisteren is niet die van vandaag en zegt al helemaal niets over hoe het er over ruim twee weken zal zijn, aldus algemeen directeur Eric Gudde.

Feyenoord-trainer Fred Rutten gaf direct na de loting aan vertrouwen te hebben dat de club de zaken op de voet zal volgen en zich er net als de spelers niet mee bezig te houden. Het is echt zo dat wij als selectie en staf ons volledig moeten focussen op de wedstrijd van aanstaande zondag tegen ADO Den Haag.
Bron:Officiele Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 08 augustus 2014 - 17:28   quote  deeplink  
Appeltje eitje 5-0..
beuk
 beuk - vrijdag 08 augustus 2014 - 17:41   quote  deeplink  
Misschien dan wel een nieuwe spits
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 08 augustus 2014 - 17:41   quote  deeplink  
Ze zullen wel moeten..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 08 augustus 2014 - 17:53   quote  deeplink  
Dit was Luhansk vorige week.
http://youtu.be/vHF9FnNGWf0
Bol.Ron
 Bol.Ron - vrijdag 08 augustus 2014 - 18:43   quote  deeplink  
Zonder nieuwe spits minder kans denk ik zo, we hebben echt een killer als Dost nodig. Pfffff toch wel lastig in zo'n belangrijke fase voor de rest van het seizoen. Wat zou het toch een keer mooi zijn om de poulefase te halen in de Europa league en lekker mee kunnen doen.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 08 augustus 2014 - 19:10   quote  deeplink  
kap nou toch eens met dat janken om Dost, in duitsland is gebleken dat ie een subtopper spits is.(redelijk scoren omdat alle ballen op jouw gespeeld worden). Elvis in de Spits
michaelvld
 michaelvld - vrijdag 08 augustus 2014 - 19:16   quote  deeplink  
Nou deze ploeg moeten we toch makkelijk aankunnen lijkt mij, met of zonder spits.
En van mij mag dost wegblijven, ben niet zoon fan van die schijnheilige kop van hem. Zie hem nog voor me met zijn 020 pyjama.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 08 augustus 2014 - 20:35   quote  deeplink  
Kaartverkoop Feyenoord - FC Zorya Luhansk start morgen

600x400-el.jpg

De kaartverkoop voor de thuiswedstrijd van Feyenoord tegen FC Zorya Luhansk gaat morgen (zaterdag 9 augustus) van start. Seizoenkaarthouders en Legioen Clubkaarthouders kunnen vanaf 9.00 uur s ochtends een kaart kopen voor het duel in de play-off ronde van de Europa League op donderdag 21 augustus. De kaartverkoop gaat via TicketBox en internet. Tickets zijn verkrijgbaar vanaf 15 euro per stuk. Tot aanstaande woensdag 13 augustus 23.59 uur geldt er voor seizoenkaarthouders en Legioen Clubkaarthouders een korting van 5 euro per kaart.

Seizoenkaarthouders (seizoenkaartaanvragen na 4 augustus 2014 zijn niet meegenomen) kunnen zaterdag vanaf 09.00 uur tot woensdag 13 augustus 23:59 uur hun eigen seizoenkaartplaats terugkopen. Het terugkopen van een eigen plaats kan alleen via TicketBox en Internet en kan niet telefonisch of in de Fanshops van Feyenoord.

Plaatsen welke niet worden bezet door seizoenkaarthouders gaan morgenochtend ook direct in de verkoop voor seizoenkaarthouders en Legioen Clubkaarthouders. Vrijdagochtend 15 augustus om 9.00 uur gaat de vrije verkoop van start.
Voor seizoenkaarthouders op de invaliden- en begeleidersvakken geldt dat zij niet via TicketBox en Internet kunnen reserveren. Zij dienen telefonisch te reserveren bij Feyenoord Service & Tickets. Telefonisch reserveren kan via 0900-1908 (€ 0,45 p/g) op werkdagen van 9.00 uur tot 17.00 uur.

Het aanvangstijdstip van de wedstrijd tussen Feyenoord en FC Zorya Luhansk is nog niet bekend. Zodra hierover meer informatie bekend is, wordt dit zo snel mogelijk gecommuniceerd via deze website. Kijk voor alle informatie over de kaartverkoop of om vanaf zaterdag 9.00 uur direct een kaart te bestellen op www.feyenoord.nl/tickets.
Bron:Feyenoord.nl
JanM
 JanM - vrijdag 08 augustus 2014 - 22:09   quote  deeplink  
Zware 7-0 denk ik.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 08 augustus 2014 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 augustus 2014 - 22:09 schreef JanM het volgende:
Zware 7-0 denk ik.
Van waar het pessimisme Jan..
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 08 augustus 2014 - 23:23   quote  deeplink  
Speciaal shirt voor de uitwedstrijd

2qso2yq.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 08 augustus 2014 - 23:23   quote  deeplink  
Ghehe..
sevillana
 sevillana - vrijdag 08 augustus 2014 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 augustus 2014 - 19:16 schreef michaelvld het volgende:
En van mij mag dost wegblijven, ben niet zoon fan van die schijnheilige kop van hem. Zie hem nog voor me met zijn 020 pyjama.
+1
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - vrijdag 08 augustus 2014 - 23:30   quote  deeplink  
Hopen op een hekse ketel. Oekraïentjes hebben we een appeltje te schillen geloof ik.
Maargoed dat ik nie speel. Ging met de 1e min al met donkerrood eraf.
Barabas
 Barabas - zaterdag 09 augustus 2014 - 01:07   quote  deeplink  
Wegens gevaarlijk spellen zeker...
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zaterdag 09 augustus 2014 - 01:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 augustus 2014 - 01:07 schreef Barabas het volgende:
Wegens gevaarlijk spellen zeker...
Heb jij de grapjas aan zeker?
dr love
 dr love - zaterdag 09 augustus 2014 - 02:07   quote  deeplink  
Hahaha stelletjes waardeloos spelers en trainer kunnen amper van besiktas winnen begint men weer wartaal uit te spreken ten eerste m.v.geel moet es eerst de coach media verbod op leggen voorlopig dat we uitgeschakeld zijn is hij schuldig want besiktas is geen real Madrid of Manchester United. voorlopig hoort feyenoord niet in Europa te spelen daar hebben we geen geschikte trainer/ coach voor en spelers. Begin op nul de aanvoer van talent naar a selectie moet beter gescreend worden als je nu bekijkt is er maar een die echt waar maken : de vrij, fer, mokotjo, manu, achabar komt eraan als hij een eerlijke kans krijgt.clasie helaas heeft het niet is te lang hand boven z.n hoofd gehouden Door die r.koeman en supporters omdat ie uit eigen kweek komt.r.vormer is onterecht gepasseerd is en mokotjo.
dr love
 dr love - zaterdag 09 augustus 2014 - 02:34   quote  deeplink  
Tuinkabouter clasie wil een aansprekend team spelen hij moet als eerste z.n muil houden hij mag wel vreselijk dankbaar z.n dat hij bij feyenoord speelt want deze club en supporters zijn niet zo kwaliteit bewust als ajax en PSV twente. Toen hij tegen besiktas uitviel en vormer kwam erin zag je een betere spel op het middenveld alleen helaas Door dom verdedigen liggen we eruit en pleurt die Mathijssen en boularhouz ook eruit hebben er niks aan de een heeft angst en de ander is net gekomen en nu al geblesseerd. Waar is die van geel nou mee bezig eerst lult ie we gaan niet zomaar een speler kopen of huren we kijken zorgvuldig dat het wel een meerwaarde is nou dat hebben we met z.n alle wel gezien.feitelijk is feyenoord nog een subcategorie.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 09 augustus 2014 - 08:05   quote  deeplink  
Proost
freduc
 freduc - zaterdag 09 augustus 2014 - 08:09   quote  deeplink  
witte feestneus zeker ?
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 09 augustus 2014 - 08:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 augustus 2014 - 17:28 schreef RenatoBos het volgende:
Appeltje eitje 5-0..
Haha, dat zeg je bij elke wedstrijd ...
Ik denk dat we eruit gaan ! Helaas ...
Ik ga me nergens meer aan wagen zolang Erwin Mulder in de goal sta ...
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 09 augustus 2014 - 08:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 augustus 2014 - 23:23 schreef Stylzz het volgende:
Speciaal shirt voor de uitwedstrijd

[ afbeelding ]
Mooi bedacht man! Niet moeilijk doen, gewoon 2 keer in de kuip spelen ...
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 09 augustus 2014 - 08:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 augustus 2014 - 23:27 schreef sevillana het volgende:

[..]

+1
Bekrompen gedachte ...
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 09 augustus 2014 - 08:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 augustus 2014 - 01:07 schreef Barabas het volgende:
Wegens gevaarlijk spellen zeker...
Risico wedstrijd, gevaren toeslag dan?
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zaterdag 09 augustus 2014 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 augustus 2014 - 08:15 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Haha, dat zeg je bij elke wedstrijd ...
Ik denk dat we eruit gaan ! Helaas ...
Ik ga me nergens meer aan wagen zolang Erwin Mulder in de goal sta ...
Hahahaha jij ben gek ju.
Winnen echt wel kom op man.
Zo niet vreet ik een bezem op haha
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 09 augustus 2014 - 10:00   quote  deeplink  
Eten we hem samen op maat..
MMM
 MMM - zaterdag 09 augustus 2014 - 10:34   quote  deeplink  
Even een kaartje halen straks.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 09 augustus 2014 - 10:36   quote  deeplink  
Ik kan pas maandag, moet eerst weten of ik vrij kan krijgen ivm vakanties..
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 09 augustus 2014 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 augustus 2014 - 10:34 schreef MMM het volgende:
Even een kaartje halen straks.
Heb ik gelukkig geen last van ... ligt allemaal al vast tot en met de kwartfinale.
Niet dat we dat gaan halen ... ;-)
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 09 augustus 2014 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 augustus 2014 - 09:55 schreef Beempjerotterdam het volgende:

[..]

Hahahaha jij ben gek ju.
Winnen echt wel kom op man.
Zo niet vreet ik een bezem op haha
Bestel die bezem dan maar ;-)

Nee grapje, ik hoop dat je gelijk krijgt! Maar zolang Erwin Mulder in het elftal staat heb ik er weinig vertrouwen in ...
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 09 augustus 2014 - 11:51   quote  deeplink  
Ik ben enorm blij, Nederlandse clubs hebben altijd erg goede fans

45330475058108000.jpg

Feyenoord speelt in de laatste voorronde voor de groepsfase van de Europa League tegen Zorya Luhansk en de Oekraïeners zijn tevreden over de loting. Ik ben enorm blij. Waarom? Omdat clubs uit Nederland altijd erg goede fans hebben. Hun stadions zitten altijd vol, reageert middenvelder Zeljko Ljubenovic.

Zorya eindigde vorig seizoen als zevende in de Premier Liga en was in vorige ronden te sterk voor het Albanese KF Laçi en het Noorse Molde FK. Feyenoord is een populaire club, weet Pavlo Khudzik, een andere middenvelder van de Luganchane. Het wordt een interessante ontmoeting. Er zullen veel supporters naar Kiev en naar Rotterdam komen. Luhansk ligt in conflictgebied en daarom wordt de return afgewerkt in Kiev.

Nederlandse clubs beschikken altijd over technische en snelle spelers, maar wij zijn hen voorbij op de coëfficiëntenlijst, vervolgt Khudzik. Chornomorets was vorig seizoen te sterk voor PSV en wij hopen ook een goed resultaat te boeken. Is Feyenoord zijn leiders De Vrij, Martins Indi en Daryl Janmaat kwijtgeraakt? Dat zegt helemaal niets, er zijn altijd vervangers.

De jeugdopleidingen van Nederlandse clubs zijn erg sterk, daar komen talenten altijd op de eerste plaats te staan, aldus Khudzik. Trainer Yuri Vernydub is ook tevreden dat men het opneemt tegen Feyenoord, zo gaf hij aan in het televisieprogramma Soccer 1: Feyenoord is een erg zware tegenstander, de Eredivisie is erg sterk. In deze ronde zijn er geen kleintjes meer. We gaan ons best doen.
Bron:Voetbalzone
broer van Ted
 broer van Ted - zaterdag 09 augustus 2014 - 12:03   quote  deeplink  
Kaartje gekocht jammer dat er stoelnr. zijn merk nu hoe lastig het is .
sevillana
 sevillana - zaterdag 09 augustus 2014 - 23:01   quote  deeplink  
de Uefa moet de uitwedstrijd voor Feyenoord in oorlogsvrij/neutraal gebied laten spelen, in Antwerpen dus of zo iets?
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 10 augustus 2014 - 09:24   quote  deeplink  
Haha ja of Woudenstein..
moa
 moa - maandag 11 augustus 2014 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
De Europese voetbalbond UEFA heeft de volgorde van de duels van Feyenoord tegen Zorja Loehansk omgedraaid. De club uit Rotterdam begint nu op donderdag 21 augustus met een uitwedstrijd aan de dubbele ontmoeting in de laatste voorronde van de Europa League. Een week later is de return in De Kuip.

Feyenoord voetbalt het uitduel niet in Loehansk, gelegen in het onveilige oosten van Oekraïne. De UEFA heeft de club laten weten dat het uitduel in Kiev wordt afgewerkt. Feyenoord had een verzoek ingediend om het duel buiten Oekraïne te voetballen. De UEFA stuurt nog wel een team naar Kiev om de situatie daar te peilen.

Voor Martin van Geel voelt het ongemakkelijk om nu in Oekraïne te moeten voetballen. De technisch directeur van Feyenoord liet echter weten dat hij zeker niet ongelukkig is met het omkeren van de duels. 'Het is voor de spelers natuurlijk fijner om het beslissende duel in de eigen Kuip te spelen', zegt hij. 'Met het trouwe publiek achter ons is er nu eenmaal meer kans op een goed resultaat dan in Kiev, in waarschijnlijk een half leeg stadion.'

Gezien de situatie in Oekraïne en de korte voorbereidingstijd organiseert Feyenoord geen kaartverkoop voor de uitwedstrijd in Kiev.
Erg voordelig voor ons, uit de boel saboteren en thuis afmaken.
broer van Ted
 broer van Ted - maandag 11 augustus 2014 - 14:18   quote  deeplink  
Slavernij , lekker zo te gek voor woorden . Had dat voor zaterdag verteld .
hotjumper
 hotjumper - maandag 11 augustus 2014 - 14:19   quote  deeplink  
Ik waag me niet meer aan voorspellingen
Peckerwood
 Peckerwood - maandag 11 augustus 2014 - 14:23   quote  deeplink  
Luhansk is afgesloten van de buitenwereld, ik neem aan niet veel thuissupporters n Kiev. Wij mogen er niet bij zijn in ieder geval
1 Terecht vanwege de veiligheid, maar...
2 toch competitievervalsing. geen 12e man.
FR-D@@N
 FR-D@@N - maandag 11 augustus 2014 - 16:32   quote  deeplink  
Kaarten geregeld
van dienst geruild zodat ik de 21ste erbij kan zijn
Word het omgegooid als nu de wedstrijd om 19.00 uur word gespeeld kan ik erbij zijn
dan als een malle naar huis en hup de nachtdienst in
word die om 21.00 uur gespeeld dan Uefa bedankt kan ik mijn kaartje wegdoen
Pfffffffff IK WIL ERBIJ ZIJN
beuk
 beuk - maandag 11 augustus 2014 - 16:37   quote  deeplink  
Feyenoord neemt geen uitsupporters mee omdat te gevaarlijk is, zouden zij dan ook gewoon geen mee moeten mogen nemen>
Peckerwood
 Peckerwood - maandag 11 augustus 2014 - 16:40   quote  deeplink  
Lekker thuisblijven die kut russen...niet welkom!
Stylzz
 Stylzz - maandag 11 augustus 2014 - 16:57   quote  deeplink  
Wel leuk nog ff een uitzwaaiwedstrijd thuis.
hotjumper
 hotjumper - maandag 11 augustus 2014 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 augustus 2014 - 16:40 schreef Peckerwood het volgende:
Lekker thuisblijven die kut russen...niet welkom!
Oekrainers
Stylzz
 Stylzz - maandag 11 augustus 2014 - 22:25   quote  deeplink  
Luharsk tegenstander van Feyenoord wint haar eerste wedstrijd vanavond! 1-0 door een goal van Pylyp Budkivsky
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 11 augustus 2014 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 augustus 2014 - 22:25 schreef Stylzz het volgende:
Luharsk tegenstander van Feyenoord wint haar eerste wedstrijd vanavond! 1-0 door een goal van Pylyp Budkivsky
Gevaarlijke speler
hotjumper
 hotjumper - maandag 11 augustus 2014 - 22:26   quote  deeplink  
Meteen halen!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3161
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: FC Zorya Luhansk - Feyenoord (21 augustus 2014, 19:45 uur) 1-1









0.0080280