|
|
TheMenace
|
|
|
quote: hahaha nee kijk jij maar lekker naar de vi of dat andere wijfenprogramma.dan zie je pas echt mensen die denken ze altijd gelijk hebben haha
ook al ben je het niet met mij eens?ik heb daar 1 antwoord op:ME DONT CARE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!P: |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 - 22:50 schreef hotjumper het volgende:[..] Ik wel, je had hier kunnen winnen en zo'n vrije trap kan er altijd in gaan. Dat moeten jullie weten want zo zijn wij ooit UEFA cup winnaar geworden... Feyenoord mocht wel opkomen van die gasten he. Maar als zij even aan gingen zetten was het direct Paniekpiet in onze verdediging... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Mij ook niet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 augustus 2014 door hotjumper -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Volgende week afslachten en naar de poulefase.
Al weet ik dat ook niet zeker... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
4-1. Met 2 goals in de laatste 10 minuten. Zorya leek er conditioneel aardig doorheen vanavond. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Mulder//held ! Deze wedstrijd zeker ! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik hoor niemand over Luke Wilshire vond hem goed |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Was ook kapot na 70minuten. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: quote: kijk eens ouwe legionair! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
VI liggen dubbel om de 1-0. Keeper krijgt volledig de schuld van de muur. Staan vier spelers naast de paal zie je nu. Aan de verkeerde kant. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
En gelijk hebben ze toch? Zie het nu ook. Kijk me ogen uit. Wat slecht |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
quote: Idd! Je zou zo het veld inlopen om er paar een goeie schop onder de hol te verkopen! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 - 21:22 schreef Stylzz het volgende:VI liggen dubbel om de 1-0. Keeper krijgt volledig de schuld van de muur. Staan vier spelers naast de paal zie je nu. Aan de verkeerde kant. Al stond die muur goed, als ze waren blijven staan had die bal niet eens bij het doel gekomen..en hoezo moeten we in dit topic vi opeens wel serieus nemen? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hadden er ook nooit twee uit koeten komen, met twee van die Oekraïners in de muur, 1 was zat geweest geen 1 nog beter.. |
|
|
|