BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: FC Zorya Luhansk - Feyenoord (21 augustus 2014, 19:45 uur) 1-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - maandag 11 augustus 2014 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 augustus 2014 - 22:25 schreef FR-Elmo het volgende:

[..]

Gevaarlijke speler
Zonder 1 v helemaal.
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 11 augustus 2014 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 augustus 2014 - 22:26 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Zonder 1 v helemaal.
Moest even denken.... Hahahahahaha, leuk!
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 11 augustus 2014 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 augustus 2014 - 16:32 schreef FR-D@@N het volgende:
Kaarten geregeld
van dienst geruild zodat ik de 21ste erbij kan zijn
Word het omgegooid als nu de wedstrijd om 19.00 uur word gespeeld kan ik erbij zijn
dan als een malle naar huis en hup de nachtdienst in
word die om 21.00 uur gespeeld dan Uefa bedankt kan ik mijn kaartje wegdoen
Pfffffffff IK WIL ERBIJ ZIJN
Kan je weer de dienst gaan ruilen dan?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 12 augustus 2014 - 00:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 augustus 2014 - 16:37 schreef beuk het volgende:
Feyenoord neemt geen uitsupporters mee omdat te gevaarlijk is, zouden zij dan ook gewoon geen mee moeten mogen nemen>
Vanuit hier gaat er een busje met 7 man, ze vroegen of ik ook nog mee ging. Geen zin daarin..
ar
 ar - dinsdag 12 augustus 2014 - 00:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 00:12 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Vanuit hier gaat er een busje met 7 man, ze vroegen of ik ook nog mee ging. Geen zin daarin..
zo,n busje met een .50 bovenop?
JanM
 JanM - dinsdag 12 augustus 2014 - 00:32   quote  deeplink  
Nu het eerst uit is verwacht ik geen 7-0 maar 0-7 ...
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 12 augustus 2014 - 00:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 00:20 schreef ar het volgende:

[..]

zo,n busje met een .50 bovenop?
Ti's het overwegen waard d:-)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 12 augustus 2014 - 01:20   quote  deeplink  
Blijf weg uit Loehansk

loehansk-578x330.png

Dat Feyenoord uitgerekend de Oost-Oekrainse club Zorja Loehansk treft in de Europa League brengt de oorlog in dit deel van Europa opnieuw een stuk dichterbij. Want de stad Loehansk, waar minder dan de helft van de oorspronkelijke half miljoen inwoners achter zijn gebleven, is een van de bolwerken van de pro-Russische rebellen, die er de Volksrepubliek Loehanks hebben uitgeroepen, een bonte verzameling van lokale vechtjassen die een oprechte afkeer hebben van het bewind in Kiev en van Russische vrijwilligers/huurlingen.

Een ding hebben die vechtjassen met elkaar gemeen: ze zijn gek op voetbal. Maar veel te genieten valt er niet, want tijdens de recente schermutselingen gingen diverse bommen af in het stadion waardoor het spelen van thuiswedstrijden onmogelijk is geworden. Trouwens, tegenstanders zouden wel gek moeten zijn om zich in Loehansk te melden, als je er überhaupt al zou kunnen komen.

De stad ligt op steenworp afstand van het rampterrein van MH17. De club die vorig jaar nog als zevende eindigde in de Oekraïense competitie wordt gefinancierd door de lokale oligarch Evgeni Keller- een goede vriend van Shaktar Donetsk eigenaar Akhmetov, de Abramovitsj van Oekraine.

Loehansk zag in Toni Sunjic zijn absolute sterspeler vertrekken

Deze oligarchen hebben zich, zij het schoorvoetend, bij de machthebbers in Kiev aangesloten. En daarom speelt Zorja Loehansk gewoon mee in de Oekraïense competitie en niet in de Russische, zoals de separatisten graag zouden zien. Een erg gelukkige start heeft het team overigens niet gekend. De eerste twee wedstrijden werden verloren. Dat zal vooral komen doordat topspeler Toni Sunjic, die tijdens het WK in Brazilië nog voor Bosnië uitkwam, de benen nam naar het Russische Kuban. De belangrijkste aankoop van Zorja Loehansk dit jaar was Kossie Prince Segbefia uit Togo, wiens broer bij SC Damascus in Syrie speelt- ook niet bepaald een pretje.

Feyenoord zal haar uitwedstrijd in Kiev spelen. Daar is het geheel veilig toeven. Puur vanuit voetbaltechnisch opzicht heeft Feyenoord dus mazzel gehad: spelen tegen een door oorlog ernstig verzwakt team in een stadion waar de inwoners uit Loehanks niet eens naar toe kunnen. En dan te bedenken dat Zorja Loehansk eigenlijk helemaal het recht niet had om aan de Europa League deel te nemen. Het team neemt namelijk de plaats in van Metalurg Donetsk dat door de UEFA werd geschorst omdat een transferbedrag niet op tijd werd betaald.

Pjotr Sauer is de zoon van mediaentrepreneur Derk Sauer en groeide voor een belangrijk deel op in Rusland

Bron: Helden
Nibke
 Nibke - dinsdag 12 augustus 2014 - 01:31   quote  deeplink  
Natuurlijk weer net op tijd in vorm voor Feyenoord!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 12 augustus 2014 - 13:43   quote  deeplink  
Aanvangstijdstip uitduel met Zorya Luhansk bekend

600x400-el.jpg

Het aanvangstijdstip van de uitwedstrijd van Feyenoord tegen FC Zorya Luhansk is bekend. Het eerste duel in de play-off ronde van de Europa League begint op donderdag 21 augustus aanstaande om 20.45 uur lokale tijd (19.45 uur Nederlandse tijd). Het tijdsverschil tussen Nederland en Oekraïne (Kiev) bedraagt één uur.

Eerder deze week werd bekend dat de uitwedstrijd tegen Zorya Luhansk niet op donderdag 28, maar donderdag 21 augustus wordt gespeeld. De UEFA heeft Kiev aangewezen als speelstad, omdat Luhansk is gelegen in het momenteel onveilige oosten van Oekraïne. Locatie van de wedstrijd is het Valeri Lobanovski stadion, de thuishaven van Dinamo Kiev.
Bron:Feyenoord.nl
FR-D@@N
 FR-D@@N - dinsdag 12 augustus 2014 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 augustus 2014 - 22:30 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Kan je weer de dienst gaan ruilen dan?
Nee denk ik niet
Ga gewoon overleggen als de wedstrijd om 21.00 uur of ik een nachtje vrij kan krijgen
Moet er weel een collega zijn die langer door wil werken en
eentje die eerder wil beginnen
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 12 augustus 2014 - 19:51   quote  deeplink  
Dus alles wat er nu is mag mee doen.
http://www.fr-fans.nl/nieuws/deadline-spelersselectie-vanavond-nog-een-wijziging-mogelijk-12848/

Als er nog een spits bij komt voor de 20e, kan die dr nog bij.
van geil
 van geil - dinsdag 12 augustus 2014 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 01:20 schreef RenatoBos het volgende:
Blijf weg uit Loehansk

[ afbeelding ]

Dat Feyenoord uitgerekend de Oost-Oekrainse club Zorja Loehansk treft in de Europa League brengt de oorlog in dit deel van Europa opnieuw een stuk dichterbij. Want de stad Loehansk, waar minder dan de helft van de oorspronkelijke half miljoen inwoners achter zijn gebleven, is een van de bolwerken van de pro-Russische rebellen, die er de Volksrepubliek Loehanks hebben uitgeroepen, een bonte verzameling van lokale vechtjassen die een oprechte afkeer hebben van het bewind in Kiev en van Russische vrijwilligers/huurlingen.

Een ding hebben die vechtjassen met elkaar gemeen: ze zijn gek op voetbal. Maar veel te genieten valt er niet, want tijdens de recente schermutselingen gingen diverse bommen af in het stadion waardoor het spelen van thuiswedstrijden onmogelijk is geworden. Trouwens, tegenstanders zouden wel gek moeten zijn om zich in Loehansk te melden, als je er überhaupt al zou kunnen komen.

De stad ligt op steenworp afstand van het rampterrein van MH17. De club die vorig jaar nog als zevende eindigde in de Oekraïense competitie wordt gefinancierd door de lokale oligarch Evgeni Keller- een goede vriend van Shaktar Donetsk eigenaar Akhmetov, de Abramovitsj van Oekraine.

Loehansk zag in Toni Sunjic zijn absolute sterspeler vertrekken

Deze oligarchen hebben zich, zij het schoorvoetend, bij de machthebbers in Kiev aangesloten. En daarom speelt Zorja Loehansk gewoon mee in de Oekraïense competitie en niet in de Russische, zoals de separatisten graag zouden zien. Een erg gelukkige start heeft het team overigens niet gekend. De eerste twee wedstrijden werden verloren. Dat zal vooral komen doordat topspeler Toni Sunjic, die tijdens het WK in Brazilië nog voor Bosnië uitkwam, de benen nam naar het Russische Kuban. De belangrijkste aankoop van Zorja Loehansk dit jaar was Kossie Prince Segbefia uit Togo, wiens broer bij SC Damascus in Syrie speelt- ook niet bepaald een pretje.

Feyenoord zal haar uitwedstrijd in Kiev spelen. Daar is het geheel veilig toeven. Puur vanuit voetbaltechnisch opzicht heeft Feyenoord dus mazzel gehad: spelen tegen een door oorlog ernstig verzwakt team in een stadion waar de inwoners uit Loehanks niet eens naar toe kunnen. En dan te bedenken dat Zorja Loehansk eigenlijk helemaal het recht niet had om aan de Europa League deel te nemen. Het team neemt namelijk de plaats in van Metalurg Donetsk dat door de UEFA werd geschorst omdat een transferbedrag niet op tijd werd betaald.

Pjotr Sauer is de zoon van mediaentrepreneur Derk Sauer en groeide voor een belangrijk deel op in Rusland

Bron: Helden
Dit is een reden.
de andere weten we. helaas.
en wie t nieuws volgt weet ook dat Kiev niet echt veilig is.
buiten dat.
moet NL nu niet eens n duidelijk statement maken?
Barabas
 Barabas - dinsdag 12 augustus 2014 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 22:41 schreef van geil het volgende:

[..]

Dit is een reden.
de andere weten we. helaas.
en wie t nieuws volgt weet ook dat Kiev niet echt veilig is.
buiten dat.
moet NL nu niet eens n duidelijk statement maken?
Nederland een statement maken? Hoe zie je dat? We hebben geen leger, onze bondgenoten vinden het niet zo belangrijk en we zijn maar met 17 miljoen. Dat is 0,001% van de wereldbevolking. Zinloos dus, al kan ik mij in de emoties wel goed vinden.
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 12 augustus 2014 - 22:50   quote  deeplink  
Ik denk dat hij het meer idee het voetbal gedeelte heeft, niet over militair ingrijpen daar. Althans, zo begrijp ik het.

Sportief gezien mag je idd best een statement maken. Er is een tennistoernooi afgelast in Kiev vanwege de situatie, en wij gaan er doodleuk een balletje trappen. Makes no sense.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 12 augustus 2014 - 22:51   quote  deeplink  
Stuur ze wat beelden van Nancy
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 12 augustus 2014 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 22:51 schreef hotjumper het volgende:
Stuur ze wat beelden van Nancy
Hahahaha
van geil
 van geil - dinsdag 12 augustus 2014 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 22:50 schreef Bosifyable het volgende:
Ik denk dat hij het meer idee het voetbal gedeelte heeft, niet over militair ingrijpen daar. Althans, zo begrijp ik het.

Sportief gezien mag je idd best een statement maken. Er is een tennistoernooi afgelast in Kiev vanwege de situatie, en wij gaan er doodleuk een balletje trappen. Makes no sense.
zo bedoel ik het inderdaad.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 12 augustus 2014 - 22:54   quote  deeplink  
Het enige wat dat je opleverd is een schorsing van de UEFA . De KNVB durft daar niet tegen in te gaan.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - dinsdag 12 augustus 2014 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 augustus 2014 - 16:37 schreef beuk het volgende:
Feyenoord neemt geen uitsupporters mee omdat te gevaarlijk is, zouden zij dan ook gewoon geen mee moeten mogen nemen>
Ja, maar zullen er niet veel zijn. Kiev is een 400 km van Luhansk af. Aangezien ze daar niet rijk zijn. En buiten dat ,het is oorlog daar? Mensen met geld zijn al gevlucht lijkt mij.
En een hoop van die varkens zijn aan het vechten natuurlijk!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 12 augustus 2014 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 22:50 schreef Bosifyable het volgende:
Ik denk dat hij het meer idee het voetbal gedeelte heeft, niet over militair ingrijpen daar. Althans, zo begrijp ik het.

Sportief gezien mag je idd best een statement maken. Er is een tennistoernooi afgelast in Kiev vanwege de situatie, en wij gaan er doodleuk een balletje trappen. Makes no sense.
Tenzij de NAVO hoopt dat de harde kern mee komt. Voorrang bij de kaartverkoop voor mensen met een stadionverbod.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 13 augustus 2014 - 00:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 22:51 schreef hotjumper het volgende:
Stuur ze wat beelden van Nancy
Ghehe..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 13 augustus 2014 - 07:56   quote  deeplink  
Gewoon Verhoek en Mulder vooruit sturen.
de kromme2
 de kromme2 - woensdag 13 augustus 2014 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 22:41 schreef van geil het volgende:

[..]

Dit is een reden.
de andere weten we. helaas.
en wie t nieuws volgt weet ook dat Kiev niet echt veilig is.
buiten dat.
moet NL nu niet eens n duidelijk statement maken?
Precies !
Waarom spelen we überhaupt tegen die club uit dat separatisten-bolwerk ?
Separatisten die net een vliegtuig met bijna 200 Nederlanders hebben neergehaald...

We hebben het wel over een evt. boycot van de WK in Rusland, maar niemand heeft het over een boycot van deze wedstrijd. Het is niet eens een thema. Ik begrijp daar echt geen zak van.
BertusBadeend
 BertusBadeend - woensdag 13 augustus 2014 - 14:01   quote  deeplink  
Ik hoorde dat Poetin ook al onderweg is. Kan ie misschien ff echt voetbal meepikken haha
MMM
 MMM - donderdag 14 augustus 2014 - 12:25   quote  deeplink  
Al enig idee of dit ergens word uitgezonden?
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 14 augustus 2014 - 12:32   quote  deeplink  
De aanstaande uitwedstrijd van Feyenoord in de play-off ronde van de Europa League tegen FC Zorya Luhansk staat onder leiding van de Poolse scheidsrechter Pawel Gil. Hij wordt bijgestaan door de assistent-scheidsrechters Piotr Sadczuk en Marcin Borkowski. Vierde official is Pawel Raczkowski. Zorya Luhansk tegen Feyenoord wordt donderdag 21 augustus om 19.45 uur Nederlandse tijd gespeeld in het Valeriy Lobanovskyi stadion in Kiev.
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 14 augustus 2014 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 12:25 schreef MMM het volgende:
Al enig idee of dit ergens word uitgezonden?
RTL7 is normaal gesproken Europa League toch?
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 14 augustus 2014 - 12:39   quote  deeplink  
Klopt..
Appie53
 Appie53 - donderdag 14 augustus 2014 - 12:43   quote  deeplink  
UEFA had kunnen begrijpen na wat er allemaal is gebeurd, het niet gepast is om een ned. club die kant uit te sturen. Had met loting anders gekunt!
hotjumper
 hotjumper - donderdag 14 augustus 2014 - 13:01   quote  deeplink  
Maar als die streek bij Rusland wil horen,dan kan die club toch helemaal niet namens de Oekraine aan de uefa cup meedoen?
MMM
 MMM - vrijdag 15 augustus 2014 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 12:36 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

RTL7 is normaal gesproken Europa League toch?
Dat is waar inderdaad!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 15 augustus 2014 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2014 - 10:39 schreef MMM het volgende:

[..]

Dat is waar inderdaad!
Maar kunnen ze uberhaupt uitzenden vanuit die hoek?
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 15 augustus 2014 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2014 - 10:39 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Maar kunnen ze uberhaupt uitzenden vanuit die hoek?
Zal toch wel, we krijgen dagelijks genoeg beelden vanuit die hoek te zien..
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 15 augustus 2014 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2014 - 10:41 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Zal toch wel, we krijgen dagelijks genoeg beelden vanuit die hoek te zien..
ja, maar dat is wat anders dan een live uitzending.
MMM
 MMM - vrijdag 15 augustus 2014 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2014 - 10:39 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Maar kunnen ze uberhaupt uitzenden vanuit die hoek?
Vraag ik me ook af, niemand gaat daar voor z'n lol staan met een camera. Afwachten.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 15 augustus 2014 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2014 - 10:41 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ja, maar dat is wat anders dan een live uitzending.
Das waar, maar het zal toch wel..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 15 augustus 2014 - 13:08   quote  deeplink  
Timmermans monitort Kiev voor duel Feyenoord

600x400-elfbesiktas.jpg

Het ministerie van Buitenlandse Zaken houdt de veiligheidssituatie in Kiev scherp in de gaten en zal hierover voortdurend contact houden met de directie van Feyenoord. Dat heeft minister Timmermans vrijdag laten weten in reactie op een brief van Feyenoordsupporters die opriepen de wedstrijd buiten Oekraïne te laten spelen.

De Rotterdamse voetbalclub speelt donderdag 21 augustus in het stadion van Dinamo Kiev in het centrum van de stad tegen Zorja Loehansk in de laatste voorronde van de Europa League. De situatie in Kiev is volgens het ministerie "niet stabiel, waardoor reizen naar de stad risico's met zich meebrengen. Reizen worden echt niet ontraden. Wel adviseert BZ "extra alert te zijn. Feyenoord organiseert geen kaartverkoop. Toch reizen naar verwachting zo'n 50 supporters op eigen gelegenheid naar Kiev.
Bron:FR12
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 15 augustus 2014 - 17:14   quote  deeplink  
Ik wil niet lullig doen, maar zullen we gewoon maar ophouden met überhaupt er over na te denken heen te gaan?

http://www.nu.nl/buitenland/3853222/navo-ziet-russische-voertuigen-oekraine-binnendringen-.html
@telegraaf
#Oekraïne valt militair konvooi van Rusland aan. LATER MEER.
Fart
 Fart - vrijdag 15 augustus 2014 - 19:15   quote  deeplink  
Gewoon niet gaan natuurlijk.
Snap dat er consequenties aan zitten en het financieel niet verstandig is, maar kom op ... hoe belangrijk vind je je spel..
Fart
 Fart - vrijdag 15 augustus 2014 - 19:17   quote  deeplink  
Als er dan tóch gespeeld moet worden, dan ook eisen dat alle bobo's van de knvb in het stadion zitten, samen met Timmermans.
Weet je in ieder geval dat zijn het écht veilig vinden om te spelen en het niet zomaar roepen voor een financieel voordeeltje
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 15 augustus 2014 - 19:56   quote  deeplink  
Ik zou er geen moeite mee hebben als Feyenoord deze wedstrijd niet zou spelen..
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 15 augustus 2014 - 19:57   quote  deeplink  
Ik ook niet.
MMM
 MMM - zaterdag 16 augustus 2014 - 12:39   quote  deeplink  
Komt op RTL7 inderdaad.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 16 augustus 2014 - 12:40   quote  deeplink  
Dit wordt helemaal kut.
FRGD
 FRGD - zaterdag 16 augustus 2014 - 13:21   quote  deeplink  
Stel: ze spelen wel. Zou MvG dan Hakim nu al doorgegeven hebben als extra spelert, of zou hij nog wachten of hij voor de 20e nog iets beter binnenhengelt en dié toevoegen?
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 16 augustus 2014 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2014 - 13:21 schreef FRGD het volgende:
Stel: ze spelen wel. Zou MvG dan Hakim nu al doorgegeven hebben als extra spelert, of zou hij nog wachten of hij voor de 20e nog iets beter binnenhengelt en dié toevoegen?
Ik denk dat ie tot het laatste moment wacht, wat doet de blessure van Clasie, wie zijn er nog bijgekomen, enz..
FRGD
 FRGD - zaterdag 16 augustus 2014 - 13:32   quote  deeplink  
*Kazim bedoel ik natuurlijk
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 16 augustus 2014 - 13:47   quote  deeplink  
Karim, Hakim, Kāzim, word er niet overzichtelijker op inderdaad..
FRGD
 FRGD - zaterdag 16 augustus 2014 - 13:49   quote  deeplink  
Hopen dat we in de ramadan geen moeilijke wedstrijden hebben...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5146
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: FC Zorya Luhansk - Feyenoord (21 augustus 2014, 19:45 uur) 1-1









0.0060491