BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: FC Zorya Luhansk - Feyenoord (21 augustus 2014, 19:45 uur) 1-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 16 augustus 2014 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2014 - 13:49 schreef FRGD het volgende:
Hopen dat we in de ramadan geen moeilijke wedstrijden hebben...
Nou dan hebben we inderdaad een probleem erbij..
MMM
 MMM - zaterdag 16 augustus 2014 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2014 - 13:49 schreef FRGD het volgende:
Hopen dat we in de ramadan geen moeilijke wedstrijden hebben...
Is al geweest dit jaar.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 16 augustus 2014 - 16:55   quote  deeplink  
Over de oekraine, er wordt totaal geen rekening gehouden met supporters, en daar is voetbal toch voor of heb ik dat fout UEFA
de kromme2
 de kromme2 - zaterdag 16 augustus 2014 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2014 - 17:14 schreef Stylzz het volgende:
Ik wil niet lullig doen, maar zullen we gewoon maar ophouden met überhaupt er over na te denken heen te gaan?

http://www.nu.nl/buitenland/3853222/navo-ziet-russische-voertuigen-oekraine-binnendringen-.html
@telegraaf
#Oekraïne valt militair konvooi van Rusland aan. LATER MEER.
Los van het gevaar. Ik begrijp niet dat we willen spelen tegen dat separatisten-tuig. Dit is het volk dat dat vliegtuig gvd neerhaalde !

Ik begrijp er geen zak van dat ik daar niemand over hoor.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 16 augustus 2014 - 17:15   quote  deeplink  
Omdat Nederland een klein landje is, je had gewoon met vertoon van macht de strook die je wilde doorzoeken moet afgrendelen , je kiest geen partij en had samen met Australie diit kunnen doen echter tja vul zelf maar in Ik denk dat Frankrijk dit niet gepikt had
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 16 augustus 2014 - 17:24   quote  deeplink  
Typisch Nederlands..
van geil
 van geil - zaterdag 16 augustus 2014 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2014 - 17:11 schreef de kromme2 het volgende:

[..]

Los van het gevaar. Ik begrijp niet dat we willen spelen tegen dat separatisten-tuig. Dit is het volk dat dat vliegtuig gvd neerhaalde !

Ik begrijp er geen zak van dat ik daar niemand over hoor.
Er zijn er genoeg die dit afkeuren.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 16 augustus 2014 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2014 - 17:11 schreef de kromme2 het volgende:

[..]

Los van het gevaar. Ik begrijp niet dat we willen spelen tegen dat separatisten-tuig. Dit is het volk dat dat vliegtuig gvd neerhaalde !

Ik begrijp er geen zak van dat ik daar niemand over hoor.
Het moet helaas gespeeld worden , het is aan de uefa om dit soort ploegen te weren ...
van geil
 van geil - zaterdag 16 augustus 2014 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2014 - 20:34 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Het moet helaas gespeeld worden , het is aan de uefa om dit soort ploegen te weren ...
Lijkt me eerder de KNVB en of de politiek.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 16 augustus 2014 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2014 - 20:31 schreef van geil het volgende:

[..]

Er zijn er genoeg die dit afkeuren.
Yep..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 16 augustus 2014 - 21:12   quote  deeplink  
Net zoals Feyenoord (1-1 tegen sc Heerenveen) kende ook Zorja Loehansk geen perfecte voorbereiding voor het Europa League-kwalificatieduel van donderdag. De Oekraïners kwamen in de competitie niet verder dan een 0-0 gelijkspel bij Tsjornomorets Odessa.
MMM
 MMM - zondag 17 augustus 2014 - 11:02   quote  deeplink  
Zorya-Luhansk - Feyenoord zal aanstaande donderdag live te zien zijn op RTL7. Uitzending begint om 19:20, aftrap 19:45.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 17 augustus 2014 - 11:14   quote  deeplink  
Ben ik net van huis. Hopen dat ik nog iets van de wedstrijd mee krijg.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 17 augustus 2014 - 22:25   quote  deeplink  
RT @Mkrabby Minister Timmermans komt morgen of dinsdag naar De Kuip om spelers #Feyenoord gerust te stellen voor de EL-trip naar Oekraine.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zondag 17 augustus 2014 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 22:25 schreef Bosifyable het volgende:
RT @Mkrabby Minister Timmermans komt morgen of dinsdag naar De Kuip om spelers #Feyenoord gerust te stellen voor de EL-trip naar Oekraine.
Hoe moet ik dat zien? Gewoon praten?
Stylzz
 Stylzz - zondag 17 augustus 2014 - 22:29   quote  deeplink  
Een deel van de spelers heeft twijfels, die moet hij wegnemen.
van geil
 van geil - zondag 17 augustus 2014 - 22:30   quote  deeplink  
kogelvrije vesten.
en mijndetectors.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zondag 17 augustus 2014 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 22:29 schreef Stylzz het volgende:
Een deel van de spelers heeft twijfels, die moet hij wegnemen.
Ok, dat wist ik niet, maar logisch. Het is ook niet niks. Kut Uefa had het gewoon in Polen laten spelen
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - zondag 17 augustus 2014 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 22:30 schreef van geil het volgende:
kogelvrije vesten.
en mijndetectors.
Je zou het bijna zeggen jaa!
FR-Elmo
 FR-Elmo - zondag 17 augustus 2014 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 22:25 schreef Bosifyable het volgende:
RT @Mkrabby Minister Timmermans komt morgen of dinsdag naar De Kuip om spelers #Feyenoord gerust te stellen voor de EL-trip naar Oekraine.
Wordt meteen gepresenteerd als nieuwe spits?
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 augustus 2014 - 10:26   quote  deeplink  
'Feyenoord wil volwaardig Europees spelen'

13827_1406786264_anp-28154905.jpg

Feyenoord mag zich de komende twee weken gaan verzekeren van de groepsfase van de Europa League. De Rotterdammers spelen een tweeluik met Zorya Lugansk. Aanvaller Ruben Schaken hoopt op succes, aangezien Feyenoord zich sinds 2008 niet heeft geplaatst voor een Europese groepsfase.

"We voelen gezonde druk. Iedereen smacht naar een keer volwaardig Europees voetbal spelen. We zien dit als een laatste kans om toch nog een keer lekker in die poulefase te komen. Dit is echt een buitenkans vergeleken met die andere jaren. We gaan er alles aan doen", vertelde hij aan NUsport.

Met het aantrekken van Colin Kazim-Richards heeft bankzitter Schaken er nóg een concurrent bijgekregen. "Ik vertrouw op mezelf, ken mijn kwaliteiten en ben niet bang voor het feit dat er goede spelers komen. Ik wil ook een keer een prijs winnen en als een speler dan beter is, is dat prima. Dan maar kampioen als bankzitter."
Bron:Elfvoetbal
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 augustus 2014 - 10:27   quote  deeplink  
Hmmmm, die laatste uitspraak van hem zag ik niet aankomen, klasse van hem, bless..
JanM
 JanM - maandag 18 augustus 2014 - 10:31   quote  deeplink  
Als invaller zal hij echt zijn minuten nog wel gaan maken, maar mocht zich nog een club melden, kan Feyenoord hem toch beter verkopen!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 augustus 2014 - 10:36   quote  deeplink  
Ik heb zelfs het gevoel dit seizoen dat ie het als invaller beter doet..d:-)
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 18 augustus 2014 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 10:36 schreef RenatoBos het volgende:
Ik heb zelfs het gevoel dit seizoen dat ie het als invaller beter doet..d:-)
Zou ook wel eens waardevol op dat vlak kunnen zijn.
En vindt hij dat ook zelf geen probleem.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 augustus 2014 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 11:09 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Zou ook wel eens waardevol op dat vlak kunnen zijn.
En vindt hij dat ook zelf geen probleem.
Klasse van hem..
Ik vertrouw op mezelf, ken mijn kwaliteiten en ben niet bang voor het feit dat er goede spelers komen. Ik wil ook een keer een prijs winnen en als een speler dan beter is, is dat prima. Dan maar kampioen als bankzitter."
Wim2
 Wim2 - maandag 18 augustus 2014 - 11:36   quote  deeplink  
Ik ben bang voor een nederlaag. Deze selectie heeft niet het niveau om europese wedstrijden te winnen.

Feyenoord kan zich beter alleen op de competitie richten. Anders wordt het al helemaal niks.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 18 augustus 2014 - 12:42   quote  deeplink  
MINISTER TIMMERMANS: FEYENOORD KAN AFREIZEN NAAR KIEV

Minister Frans Timmermans van Buitenlandse Zaken heeft maandagochtend een gesprek gehad met de staf en de selectie van Feyenoord. Timmermans was naar De Kuip gekomen om te benadrukken dat het veilig en verantwoord is dat Feyenoord donderdagavond aanstaande in Kiev de uitwedstrijd tegen FC Zorya Luhansk speelt.

De minister legde voorafgaand aan de training onder meer uit dat er een groot verschil bestaat tussen de stad Kiev en het hemelsbreed 700 kilometer verderop gelegen gebied van de Oost-Oekraine. De laatste weken is Timmermans veelvuldig in Kiev geweest. Ik ben dan gewoon en met een veilig gevoel over straat gegaan en heb bijvoorbeeld restaurants bezocht. Bovendien, zo liet hij weten, zal hij zelf donderdag als toeschouwer aanwezig zijn bij Feyenoords wedstrijd in het Valery Lobanowskiy Stadion in Kiev.

Algemeen directeur Eric Gudde sprak na afloop van een uiterst nuttig en aangenaam verlopen bezoek, dat het gevoel van onzekerheid voor een zeer belangrijk deel heeft kunnen wegnemen. Het is en blijft een gegeven dat wij allemaal liever elders zouden spelen en zeker ook gezien de ramp met de MH 17 heel slecht kunnen begrijpen dat de UEFA ons dringende verzoek daartoe niet heeft gehonoreerd.

Tegenover dat gevoel staan echter talloze feiten waaruit je niet anders kunt concluderen dan dat we veilig kunnen afreizen. Er geldt geen negatief reisadvies. Alleen al vanaf Schiphol vertrekken dagelijks drie vluchten met honderden Nederlanders naar Kiev. Uit onze uitputtende monitoring van de afgelopen dagen is verder duidelijk geworden dat volgens onder meer de ambassade, de UEFA, de KNVB en buitenlandse ploegen die er onlangs speelden het volledig verantwoord is er een wedstrijd te spelen. Hajduk Split, dat het in Europees verband moet opnemen tegen Dnipropetorovsk, heeft zelfs met succes verzocht woensdag een dag voor Feyenoord dus in Kiev te mogen spelen omdat het daar veilig is. Molde, dat in de vorige voorronde in Kiev aantrad tegen Luhansk, gaf in een uitgebreid schrijven aan Feyenoord aan op voorhand ook bezorgd te zijn geweest, maar dat dit achteraf gezien totaal niet nodig was.

Gudde reist niettemin, onder anderen met teammanager Bas van Noortwijk, vanavond of uiterlijk morgenochtend al af naar Kiev om daar kwartier te maken. We kunnen dan onder andere het stadion, het hotel en de te rijden route bekijken en zo zorgen voor de meest optimale mogelijkheden voor de ploeg die woensdag invliegt en als het even kan donderdag direct na de wedstrijd weer zal vertrekken, aldus Gudde.

Bron: Officiële website Feyenoord
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 18 augustus 2014 - 12:45   quote  deeplink  
Blijf het bijzonder vinden dat in een land waar oorlog woedt (weliswaar ander gedeelte dan waar de wedstrijd wordt gespeeld) gevoetbald wordt. Commerciële belangen zullen het niet zijn want dan hadden ze de wedstrijd ook ergens anders kunnen laten spelen. Waarom daar voetballen?
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 augustus 2014 - 12:52   quote  deeplink  
Pfffffff, Feyenoord zou zelf ook gewoon een statement kunnen maken..
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 18 augustus 2014 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 12:45 schreef FR-Elmo het volgende:
Blijf het bijzonder vinden dat in een land waar oorlog woedt (weliswaar ander gedeelte dan waar de wedstrijd wordt gespeeld) gevoetbald wordt. Commerciële belangen zullen het niet zijn want dan hadden ze de wedstrijd ook ergens anders kunnen laten spelen. Waarom daar voetballen?
http://www.historischnieuwsblad.nl/nl/artikel/5652/voetbal-floreerde-in-de-tweede-wereldoorlog.html

Ook toen werd er gevoetbald. Praktisch naast het stadion en nu ligt het 700 kilometer verder op.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 18 augustus 2014 - 13:02   quote  deeplink  
Uiteraard niet helemaal hetzelfde, maar ik geloof goed dat wanneer er een ander team vorige week gevoetbald heeft, er al een kleine onzekerheid weggenomen kan worden.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 augustus 2014 - 13:15   quote  deeplink  
Hoorde net op het nieuws dat ze een raket hebben afgeschoten op een bus met vluchtelingen..
Stylzz
 Stylzz - maandag 18 augustus 2014 - 18:34   quote  deeplink  
Timmermans gaat mee als supporter.
Fart
 Fart - maandag 18 augustus 2014 - 18:38   quote  deeplink  
Lachuh man, AK op je rug en gaan!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 augustus 2014 - 18:44   quote  deeplink  
Geeft ie wel een signaal mee af..
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 18 augustus 2014 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 18:44 schreef RenatoBos het volgende:
Geeft ie wel een signaal mee af..
Dat ie levensmoe is?
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 augustus 2014 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 20:19 schreef FR-Elmo het volgende:

[..]

Dat ie levensmoe is?
Dat het er veilig moet zijn..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 augustus 2014 - 20:20   quote  deeplink  
Snap je..(?)
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 18 augustus 2014 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 20:20 schreef RenatoBos het volgende:
Snap je..(?)
Hahahaha, die snapte ik al voordat je de vraag stelde......
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 18 augustus 2014 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 11:36 schreef Wim2 het volgende:
Ik ben bang voor een nederlaag. Deze selectie heeft niet het niveau om europese wedstrijden te winnen.

Feyenoord kan zich beter alleen op de competitie richten. Anders wordt het al helemaal niks.
Een klein beetje hoop houden dat het iets beter gaat ...
broer van Ted
 broer van Ted - maandag 18 augustus 2014 - 22:09   quote  deeplink  
wwwcheaptickets.nl. : donderdag 0915 vertrek aankomst 15.15. Terug vrijdag 15.00 aankomst amterdam 19.35 voor 378,00
Je kan er naar toe
hotjumper
 hotjumper - maandag 18 augustus 2014 - 22:10   quote  deeplink  
Toch is het vreemd, luhansk is een gebied dat bij Rusland wil horen, dus zouden ze niet voor de Oekraïne in de UEFA mogen spelen.
de kromme2
 de kromme2 - dinsdag 19 augustus 2014 - 09:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 22:10 schreef hotjumper het volgende:
Toch is het vreemd, luhansk is een gebied dat bij Rusland wil horen, dus zouden ze niet voor de Oekraïne in de UEFA mogen spelen.
Luhansk is een gebied waar vandaan ze een maand geleden een raket op een passagiersvliegtuig afschoten. En daar gaan wij een partijtje voetbal tegen spelen....
Los van het evt. gevaar voor onze jongens, los van het feit of het Russen of Oekraïners zijn, we zouden daar helemaal niet tegen moeten spelen. Al zou het 2 x in de kuip zijn.

Ik houd er nu over op.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 19 augustus 2014 - 09:30   quote  deeplink  
We spelen in Kiev
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 19 augustus 2014 - 09:53   quote  deeplink  
700 kilometer verderop. Ik zeg niet dat er niets aan de hand is, maar dat is hetzelfde als dat er in de Randstad een oorlog is, en er in München gevoetbald moet worden.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 augustus 2014 - 17:51   quote  deeplink  
Feyenoord maakt door zorgen spelers bliksembezoek van trip naar Kiev

UEFA_Cup_Semifinal_in_Kiev_(DK_vs_SD)_192.jpg

Feyenoord wil niet langer dan nodig is in Oekraïne blijven. De ploeg van Fred Rutten speelt donderdag in Kiev tegen Zorya Luhansk en hoewel het in de stad veilig schijnt te zijn, hebben veel spelers geen goed gevoel bij de trip. De leiding van Feyenoord heeft daarom besloten om een bliksembezoek te maken van de reis naar Oost-Europa, zo meldt De Telegraf.

Volgens de krant zal de selectie van Feyenoord pas woensdagmiddag om drie uur 's middags de lucht in gaan en vliegt de groep donderdagavond direct na het duel met Zorya weer naar Nederland. Rutten traint woensdagochtend nog in Rotterdam, in plaats van woensdagavond in het Valeri Lobanovski-stadion. Feyenoord zal met het nieuwe reisschema ongeveer 36 uur van huis zijn.

Algemeen directeur Eric Gudde van Feyenoord reist deze dinsdag al naar Oost-Europa, om zelf een kijkje te nemen. Gudde gaat samen met onder anderen teammanager Bas van Noortwijk het hotel en het stadion bezoeken. De sportbestuurder liet maandag weten dat Feyenoord het zekere voor het onzekere neemt.
Bron:Voetbalzone
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - dinsdag 19 augustus 2014 - 18:48   quote  deeplink  
Kan nadelig zijn in het resultaat.
Volgens mij hebben er een paar de kop niet op 100% , maar begrijpelijk.
Komen er nog lui van hun hierheen?
Kennen we lache

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 augustus 2014 door Beempjerotterdam --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 augustus 2014 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2014 - 18:48 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Kan nadelig zijn in het resultaat.
Volgens mij hebben er een paar de kop niet op 100% , maar begrijpelijk.
Komen er nog lui van hun hierheen?
Kennen we lache
Kan,maar zouden hunnie ook niet met hun koppie ergens anders kunnen zitten..(?)
Nicotti
 Nicotti - dinsdag 19 augustus 2014 - 18:57   quote  deeplink  
0-2 en snel naar huis.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: FC Zorya Luhansk - Feyenoord (21 augustus 2014, 19:45 uur) 1-1









0.0079810