BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: FC Zorya Luhansk - Feyenoord (21 augustus 2014, 19:45 uur) 1-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Sensi
 Sensi - dinsdag 19 augustus 2014 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2014 - 18:57 schreef Nicotti het volgende:
0-2 en snel naar huis.
Teken ik voor!
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 19 augustus 2014 - 19:04   quote  deeplink  
Uitstappen winnen instappen en wegwezen
Peckerwood
 Peckerwood - dinsdag 19 augustus 2014 - 19:19   quote  deeplink  
Weet iemand dit: Stel dat Toornstra of een ander voor ons tekent deze week, mag hij dan wel in de thuiswedstrijd spelen tegen Loehansk, of geldt de lijst voor beide wedstrijden?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 19 augustus 2014 - 19:21   quote  deeplink  
Beide wedstrijden staan nu vast
Peckerwood
 Peckerwood - dinsdag 19 augustus 2014 - 19:23   quote  deeplink  
Thnxz
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - dinsdag 19 augustus 2014 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2014 - 18:55 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Kan,maar zouden hunnie ook niet met hun koppie ergens anders kunnen zitten..(?)
Ik weet niet. Denk dat er 0,0 komen. Donderdag ook niet denk ik. Die lui heb geen cent om van de kont te krabbe

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 augustus 2014 door Beempjerotterdam --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 augustus 2014 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2014 - 19:43 schreef Beempjerotterdam het volgende:

[..]

Ik weet niet. Denk dat er 0,0 komen. Donderdag ook niet denk ik. Die lui heb geen cent om van de kont te krabbe
Dan zullen ze op zeker niet naar ons toekomen..d:-)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 augustus 2014 - 19:47   quote  deeplink  
BESLOTEN LAATSTE TRAINING VOOR VERTREK NAAR KIEV

71560d13d2706d4897f462094f608131_702_300.jpg

De selectie van Feyenoord werkt morgen (woensdag) een besloten laatste training af voor vertrek naar Oekraïne. Na de afsluitende training op Varkenoord, die niet toegankelijk is voor pers en publiek, vertrekken staf en spelers naar Kiev, waar donderdagavond de heenwedstrijd tegen FC Zorya Luhansk in de play-off ronde van de Europa League wordt gespeeld.

Feyenoord zou aanvankelijk woensdagochtend naar Kiev vliegen en daar later op de dag een laatste training voor het Europa League duel afwerken. In verband met de aangepaste vluchttijd is de laatste oefensessie nog op Nederlandse bodem.

FC Zorya Luhansk Feyenoord wordt donderdagavond om 19.45 uur Nederlandse tijd (20.45 uur lokale tijd) gespeeld in het Valeri Lobanovskyi stadion in Kiev.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 19 augustus 2014 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2014 - 19:43 schreef Beempjerotterdam het volgende:

[..]

Ik weet niet. Denk dat er 0,0 komen. Donderdag ook niet denk ik. Die lui heb geen cent om van de kont te krabbe
Misschien een asperge-trekker hier en daar?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 augustus 2014 - 20:18   quote  deeplink  
Belangrijk voor de muntjes om verder te komen..

- Bij het behalen van de groepsfase van de Europa League mag Feyenoord minimaal € 1.300.000 op de bankrekening bijschrijven.

- Een overwinning in de groepsfase Europa League levert nog eens € 200.000 extra op, gelijkspel de helft. 1e in de groep € 400.000 2e €200.000

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 augustus 2014 door RenatoBos --
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 19 augustus 2014 - 20:22   quote  deeplink  
Volgens mij krijg je voor het überhaupt spelen van een poulewedstrijd van de Champions League al een ton of 2.

Om het even in perspectief te plaatsen wat een jodenfooi je krijgt. Vergeleken met de CL dan, want ze mogen het liever vandaag dan morgen bij mij bijschrijven.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 augustus 2014 door Bosifyable --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 augustus 2014 - 20:25   quote  deeplink  
Zou kunnen, zag dit langskomen, ben eerlijk gezegd niet op de hoogte van die gelden. Wel het verschil tussen die twee toernooien..
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 19 augustus 2014 - 20:26   quote  deeplink  
Maakt ook geen reet uit, zorgen dat je zo ver mogelijk komt om zo veel mogelijk geld bij te schrijven.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 19 augustus 2014 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2014 - 20:26 schreef Bosifyable het volgende:
Maakt ook geen reet uit, zorgen dat je zo ver mogelijk komt om zo veel mogelijk geld bij te schrijven.
Juistem..
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 19 augustus 2014 - 20:36   quote  deeplink  
Dit is omhoog gehaald recentelijk. eerst was t veel minder.
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 19 augustus 2014 - 20:37   quote  deeplink  
Ah, dacht al dat het aan mij lag. In mijn herinnering waren de bedragen idd lager.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 augustus 2014 - 14:28   quote  deeplink  
Immers: 'Zorya absoluut geen slechte ploeg'

600x400-01706469.jpg

Feyenoord vertrekt woensdagmiddag met een selectie van 21 spelers naar Oekraïne, waar donderdagavond de uitwedstrijd tegen FC Zorya Luhansk in de play-off ronde van de Europa League wordt gespeeld. Nadat eerder op de dag op Varkenoord nog een training was afgewerkt, arriveerden spelers en staf iets voor half twee s middags op Rotterdam/The Hague Airport. Daarvandaan vertrekt Feyenoord om 15.00 uur naar Kiev.

Lex Immers blikte op de luchthaven kort vooruit op de aanstaande Europese wedstrijd van Feyenoord. In de groep leeft het enorm om de groepsfase van het toernooi te bereiken, zei de middenvelder. Toch zal het zeker niet makkelijk worden. Ik heb vorige week thuis een wedstrijd van Zorya bekeken en het is absoluut geen slechte ploeg. Ze zijn fysiek sterk en deden me in dat opzicht denken aan Kuban Krasnodar, onze tegenstander van vorig jaar. Daarom is het heel belangrijk dat we de tegenstander niet onderschatten en uitgaan van eigen kracht.
De heenwedstrijd in de laatste voorronde van de Europa League wordt donderdagavond om 19.45 uur Nederlandse tijd (20.45 uur lokale tijd) gespeeld in het Valeri Lobanovskyi stadion in Kiev.

De volledige selectie van Rutten ziet er als volgt uit:
Keepers: Erwin Mulder, Warner Hahn, Ronald Graafland
Verdedigers: Luke Wilkshire, Sven van Beek, Matthew Steenvoorden, Joris Mathijsen, Terence Kongolo en Miquel Nelom
Middenvelders: Jordy Clasie, Ruud Vormer, Rick Karsdorp, Lex Immers en Tonny Vilhena
Aanvallers: Ruben Schaken, Anass Achahbar, Mitchell Te Vrede, Wesley Verhoek, Elvis Manu, Jean-Paul Boёtius en Bilal Basaҫikoglu.
Bron:Feyenoord.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 augustus 2014 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 augustus 2014 - 14:30   quote  deeplink  
'We willen gewoon Feyenoord zien'

600x400-01698626.jpg

Met twee vrienden vertrekt Remco Ravenhorst vandaag naar Kiev in Oekraïne. Net als nog zo'n vijftig andere Feyenoorders, gokt hij. Over de wedstrijd tegen Zorja Loehansk morgenavond in het door oorlog verscheurde land was veel te doen. Ook na de vliegtuigramp met MH17. Na het afwegen van alle mitsen en maren gaf één simpele wens voor Ravenhorst echter de doorslag: 'We willen gewoon Feyenoord zien.'

Waar na een loting voor een Europese wedstrijd Feyenoord-supporters gewoonlijk websites afspeuren naar de beste tickets, werd nu hele andere informatie gezocht. 'Nog nooit was het aspect veiligheid zo belangrijk bij de afweging of ik wel of niet nar een buitenlandse wedstrijd zou gaan,' zegt Ravenhorst.

Als Loehansk in eigen stadion had gespeeld, was de Feyenoord-fan niet gegaan. 'Dat is oorlogsgebied.' Maar toen de UEFA besloot de wedstrijd naar Kiev te verplaatsen, verdiepte hij zich in de situatie daar. Uiteindelijk heb ik voor mijzelf besloten dat ik kon gaan.' Hij bevindt zich morgen in goed gezelschap. Timmermans, die de selectie op de hoogte bracht van de situatie zit ook op de tribune.

Ravenhorst: 'De vrees is dat onze spelers afgeleid zijn door alles wat er speelt. Maar denk eens aan de club Loehansk. Die hebben pas echt wat aan hun hoofd.' Voor de aanhang van Feyenoord wordt morgen een vak vrijgehouden, zo meldt de club. Kosten voor een kaartje aan de poort: nog geen 2,50 euro.
Bron:AD
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 augustus 2014 - 14:30   quote  deeplink  
Eric Gudde zegt vanuit Kiev op Radio Rijnmond dat er morgen 'onder normale omstandigheden ' gespeeld kan worden door Feyenoord. 'Oosten van Oekraïne is een janboel, maar we hebben ook beelden uit Kiev gezien. Ik ben er nu, je kan gewoon over straat. Verhaal van Timmermansover Kiev klopt, maar thuisfront voelt dat niet zo. Daarom gaan we na de wedstrijd gelijk terug naar huis.' zegt Gudde. Wij zullen ook aanwezig zijn voor een uitgebreid fotoverslag van de trip naar Kiev.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 augustus 2014 - 14:32   quote  deeplink  
'Door Lens denkt Feyenoord dat wij slechter zijn'

600x400-tb-1411725.jpg

Feyenoord neemt het donderdag in Kiev op tegen Zorya Luhansk. De Rotterdammers gelden als favoriet om het tweeluik winnend af te sluiten, temeer omdat Zorya een vrij onbekende ploeg is. Trainer Yuriy Vernydub hoopt te bewijzen dat zijn team wel degelijk kwaliteiten heeft.

Onlangs zei Jeremain Lens dat Zorya vorig seizoen een goed team had.. "Dit seizoen zijn ze een stuk minder, de eerste twee competitiewedstrijden hebben ze allebei verloren", vertelde de vleugelspeler van Dinamo Kiev. Die woorden zijn ook in Oekraïne binnengekomen. "Feyenoord heeft weinig informatie over ons. Lens heeft ze verteld dat wij het zwakkere team zijn. Nou, laat ze dat maar denken", reageert Vernydub in de Oekraïense media.

De trainer spreekt verder respectvol over Feyenoord. "Het is een goede club, die veel aandacht besteedt aan de jeugdopleiding. Daar zijn veel grote spelers uit voortgekomen. Het wordt een zeer moeilijke wedstrijd. Het zou kunnen dat geluk de doorslag geeft, maar geluk dwing je af door hard te werken. We gaan er alles aan doen om door te stoten", kondigt Vernydub alvast aan.
Bron:Soccernews
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 augustus 2014 - 15:10   quote  deeplink  
811a643f3de56bfe11e110ba1d47540f.jpg
Stylzz
 Stylzz - woensdag 20 augustus 2014 - 15:48   quote  deeplink  
Vak E moet van de UEFA komende wedstrijd gesloten blijven. Tevens krijgt Feyenoord € 45.000 boete n.a.v. Besiktas thuis. #UEFA #Feyenoord
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 augustus 2014 - 15:51   quote  deeplink  
Is dat omdat die knakker een fakkel op het veld gooide..(?)
Stylzz
 Stylzz - woensdag 20 augustus 2014 - 15:53   quote  deeplink  
dr was toch ook hommeles?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 augustus 2014 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 15:53 schreef Stylzz het volgende:
dr was toch ook hommeles?
Ook dat, maar dat was wat over en weer gegooi en tegen de glaswanden slaan. Das niks bijzonders toch..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 augustus 2014 - 15:58   quote  deeplink  
Feyenoord moet Vak E sluiten en boete betalen

600x400-uitvakbesikt.jpg

De wedstrijd tegen Besiktas in de voorronde van de Champions League was voor Feyenoord niet alleen vervelend qua uitslag (1-2), maar ook de ongeregeldheden met de supporters zorgen voor een vervelend staartje. De club uit Rotterdam moet een boete betalen van 45.000 euro en Vak E moet gesloten blijven tijdens de volgende wedstrijd in De Kuip.

Fans van Feyenoord raakten slaags met supporters van Besiktas en daarnaast waren er spreekkoren te horen. Feyenoord wil eventuele boetes op de daders verhalen. Zij benadelen Feyenoord. Het is treurig te moeten constateren dat een deel van de bezoekers daar geen boodschap aan heeft, laat een woordvoerder van de club optekenen.
Bron:Fr12
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 augustus 2014 - 15:59   quote  deeplink  
Die gozert die die fakkel gooide hadden ze er wel uitgepikt volgens mij..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 20 augustus 2014 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 15:51 schreef RenatoBos het volgende:
Is dat omdat die knakker een fakkel op het veld gooide..(?)
Ook vanwege spreekkoren dacht ik..

EDIT staat ook in het nieuwsbericht hierboven.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 augustus 2014 door T-FeYeN00rD --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 20 augustus 2014 - 16:30   quote  deeplink  
Vreemde is, in vak E zaten Besiktas supporters.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 augustus 2014 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 16:27 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Ook vanwege spreekkoren dacht ik..

EDIT staat ook in het nieuwsbericht hierboven.
Feyenoord Europa @FeyenoordEuropa
Volgen
De straf wordt opgelegd vanwege racistisch gedrag, ongeregeldheden, vuurwerk (afsteken + op het veld gooien) en gebrekkige organisatie.
15:46 - 20 augustus 2014
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 augustus 2014 - 16:38   quote  deeplink  
Hoezo gebrekkige organisatie..(?)
Rotterdam22
 Rotterdam22 - woensdag 20 augustus 2014 - 16:45   quote  deeplink  
0-3 drie keer Boetius
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - woensdag 20 augustus 2014 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 16:45 schreef Rotterdam22 het volgende:
0-3 drie keer Boetius
Maat ik hoop het! Denk alleen dat het vies tegen gaat vallen.
TheMenace
 TheMenace - woensdag 20 augustus 2014 - 17:52   quote  deeplink  
0-10
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 20 augustus 2014 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 16:45 schreef Rotterdam22 het volgende:
0-3 drie keer Boetius
Waar baseer jij dat op ? ? ? Ik heb alleen nog maar dramatisch slechte wedstrijden gezien !!
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 20 augustus 2014 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 16:38 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Feyenoord Europa @FeyenoordEuropa
Volgen
De straf wordt opgelegd vanwege racistisch gedrag, ongeregeldheden, vuurwerk (afsteken + op het veld gooien) en gebrekkige organisatie.
15:46 - 20 augustus 2014
Van die 'debielen' blijven we last houden helaas ...
piet de paler
 piet de paler - woensdag 20 augustus 2014 - 18:12   quote  deeplink  
Ik ben blij met een 0-1
Stylzz
 Stylzz - woensdag 20 augustus 2014 - 18:14   quote  deeplink  
Of een gelijkspel
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 augustus 2014 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 18:04 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Van die 'debielen' blijven we last houden helaas ...
Die 'niet nette mensen' heb je overal wel..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 augustus 2014 - 18:57   quote  deeplink  
DSCF4941.JPG

Onze jongens zijn opgestegen..

Succes mannen morgen..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 20 augustus 2014 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 18:57 schreef RenatoBos het volgende:
[ afbeelding ]

Onze jongens zijn opgestegen..

Succes mannen morgen..
ze zijn al een tijdje geland..

Overigens worden er totaal 1000 supporters verwacht...
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 augustus 2014 - 19:24   quote  deeplink  
Zo das een flink aantal, dat had ik niet verwacht, geweldig..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 augustus 2014 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 19:18 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ze zijn al een tijdje geland..

Moest de foto's nog ontwikkelen toch..d:-)

FEYENOORD VEILIG GEARRIVEERD IN KIEV

11ead20eec0189f73510e39defac4627_702_300.jpg

De selectie van Feyenoord heeft woensdag voet gezet in Oekraïne. Het vliegtuig met onder meer de spelers en staf van de Rotterdamse club landde iets na half zeven s avonds lokale tijd (in Nederland is het een uur eerder) op de luchthaven van Kiev, na een probleemloze vlucht van zon tweeënhalf uur. Direct na aankomst op het vliegtuig vertrok de selectie per bus naar het hotel in de stad, waar de ploeg zal verblijven gedurende de Europese trip.

In het hotel geeft hoofdtrainer Fred Rutten woensdagavond rond 20.30 uur een persconferentie. Tegenover de lokale pers en de meegereisde media vanuit Nederland zal hij vooruitblikken op de heenwedstrijd tegen FC Zorya Luhansk in de play-off ronde van de Europa League, die aankomende donderdagavond wordt gespeeld in het Valeri Lobanovskyi Stadion.

De weersomstandigheden bij aankomst in Kiev waren prima. Aan het begin van de avond was het bewolkt en lag de temperatuur rond de 20 graden Celsius. De verwachting is dat het morgen ten tijde van de wedstrijd iets warmer zal zijn.

Algemeen directeur Eric Gudde arriveerde dinsdagochtend al in Kiev, samen met teammanager Bas van Noortwijk en nog twee medewerkers van de club. Woensdag spraken zij met de ambassade, om daar onder meer het draaiboek van en naar de wedstrijd door te nemen. Ook inspecteerden ze meermaals de route van het spelershotel naar het Valeri Lobanovskyi Stadion, zowel lopend als met de auto. De afstand tussen het hotel en het stadion is ongeveer drie kilometer.

De wedstrijd tegen FC Zorya Luhansk begint donderdag om 20.45 uur lokale tijd (19.45 uur Nederlandse tijd). Het duel ,waarin Feyenoord een goede uitgangspositie hoopt neer te zetten voor de return in Rotterdam, wordt live uitgezonden op RTL 7. De zender begint om 19.20 uur Nederlandse tijd met de uitzending.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
piet de paler
 piet de paler - woensdag 20 augustus 2014 - 19:44   quote  deeplink  
Ik ben blij dat vakkie E niet onthoofd wordt , ach de EUFA heeft geld nodig
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 20 augustus 2014 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 19:18 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ze zijn al een tijdje geland..

Overigens worden er totaal 1000 supporters verwacht...
Lekker in een stadion waar bijna 17000 man in kunnen !!!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 20 augustus 2014 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 19:24 schreef RenatoBos het volgende:
Zo das een flink aantal, dat had ik niet verwacht, geweldig..
1000 totaal. Niet duizend van ons...
Stylzz
 Stylzz - woensdag 20 augustus 2014 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 20:01 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Lekker in een stadion waar bijna 17000 man in kunnen !!!
Dat wordt zo'n galm bak
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 20 augustus 2014 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 20:04 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat wordt zo'n galm bak
Meer politie dan toeschouwers ?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 augustus 2014 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 20:04 schreef Stylzz het volgende:

[..]

1000 totaal. Niet duizend van ons...
Bummer......

Echt maar zo weinig..(?)
Begreep dat kaartjes ongeveer 2,5€ kosten..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 20 augustus 2014 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 20:06 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Meer politie dan toeschouwers ?
Dan lach je je toch kapot he.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: FC Zorya Luhansk - Feyenoord (21 augustus 2014, 19:45 uur) 1-1









0.0108528