BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: FC Zorya Luhansk - Feyenoord (21 augustus 2014, 19:45 uur) 1-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
piet de paler
 piet de paler - woensdag 20 augustus 2014 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 20:06 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Meer politie dan toeschouwers ?
En in dat soort landen ook nog brandweer
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 augustus 2014 - 21:18   quote  deeplink  
RUTTEN: PROFESSIONEEL OMGAAN MET OMSTANDIGHEDEN

0e57c79d48d600120c6fd54d95b2c176_450_250.jpg

Fred Rutten heeft de afgelopen periode een goed beeld gekregen van Zorya Luhansk, donderdagavond de tegenstander van Feyenoord in Kiev. Dat zei de hoofdtrainer iets meer dan 24 uur voor de aftrap van het Europese duel in het spelershotel in Kiev, waar hij samen met Joris Mathijsen was aangeschoven voor een persconferentie. Ten overstaan van de Oekraïense en meegereisde Nederlandse media vertelde Rutten onder meer wat zijn ploeg een dag later kan verwachten. Zorya heeft een stugge en fysiek sterke ploeg, tegen wie het moeilijk scoren is. De omschakeling van balverlies naar balbezit beheersen ze uitstekend, wat betekent dat ze gevaarlijk zijn in de counter.

'Zorya heeft een stugge en fysiek sterke ploeg, tegen wie het moeilijk scoren is'
Fred Rutten

Dat de technische staf van Feyenoord in de aanloop naar het duel in de play-off ronde van de Europa League niet in de gelegenheid kwam om Zorya live aan het werk te zijn, beschouwde Rutten niet als een nadeel. We hebben genoeg beelden van wedstrijden gezien om de in onze ogen belangrijke details eruit te halen. We weten exact hun manier van spelen en zijn op de hoogte van hun individueel sterke spelers. Of wij favoriet zijn? Als we de elftallen tegenover elkaar zetten, zullen veel mensen zeggen van wel. Anderzijds zijn onze resultaten in Europa de afgelopen jaren niet zo geweest dat we dat zomaar kunnen stellen.

Tijdens de persconferentie zei Feyenoords hoofdtrainer op de hoogte te zijn van het lage aantal toeschouwers dat morgen wordt verwacht in Kiev, wat deels te maken heeft met het feit dat ook Zorya Luhansk ver verwijderd is van haar thuisbasis. De ambiance zal anders zijn dan die wij in Nederland en voornamelijk in De Kuip gewend zijn, knikte Rutten. Met die omstandigheden zullen we normaal moeten omgaan en daar zijn de spelers en de staf ook professioneel genoeg voor. Mathijsen sloot zich aan bij zijn trainer. Het is aan ons om de volledige focus bij de wedstrijd te leggen. We weten dat we morgen aan de bak moeten en daar zijn we klaar voor.

Wat betreft de berichten over de onrust die momenteel in een deel van Oekraïne heerst, was Rutten was Rutten blij met het bezoek van minister Frans Timmermans. Hij was maandag in De Kuip om uitleg te geven over de stand van zaken in het land waar de Rotterdammers moeten spelen. Op het moment dat bekend werd dat we tegen deze tegenstander moesten spelen, gaf dat best een onbehaaglijk gevoel. Daarom was het bezoek van de minister zeer prettig. Met zijn uitleg heeft hij dat gevoel volledig weggenomen. We zijn dan ook zeker niet bang om hier te spelen.

Tot slot had Rutten goed nieuws over Jordy Clasie. De aanvoerder is speelklaar voor de uitwedstrijd tegen Zorya Luhansk, nadat hij de competitiewedstrijd tegen sc Heerenveen van afgelopen vrijdag nog aan zich voorbij moest laten gaan met hamstringklachten.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 augustus 2014 - 21:33   quote  deeplink  
Rutten twijfelt nog of hij Schaken of Bilal zal opstellen, zeg het maar..(?)
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 augustus 2014 - 21:34   quote  deeplink  
Ik zie liever Bilal om mee te beginnen..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 20 augustus 2014 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 21:33 schreef RenatoBos het volgende:
Rutten twijfelt nog of hij Schaken of Bilal zal opstellen, zeg het maar..(?)
tsja, op zich snap ik t wel.
Maar ik zou altijd met Bilal beginnen.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 20 augustus 2014 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 21:34 schreef RenatoBos het volgende:
Ik zie liever Bilal om mee te beginnen..
Normaal zou ik altijd voor Bilal kiezen maar misschien is het beter dat Bilal eerst eens wat beter aan zijn medespelers gaat wennen op de trainingen voordat ie in de basis gaat?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 augustus 2014 - 21:41   quote  deeplink  
Schaken is een stuk fysieker natuurlijk, misschien dat ie denkt dat nodig te hebben tegen het fysiek sterke Lulhansk..
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 20 augustus 2014 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 21:41 schreef RenatoBos het volgende:
Schaken is een stuk fysieker natuurlijk, misschien dat ie denkt dat nodig te hebben tegen het fysiek sterke Lulhansk..
Dat is ook wel een goeie reden ...
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 augustus 2014 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 21:42 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat is ook wel een goeie reden ...
EEns, ik ken die ploeg niet, zijn de backs langzaam zie ik liever Bilal..
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 20 augustus 2014 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 21:43 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

EEns, ik ken die ploeg niet, zijn de backs langzaam zie ik liever Bilal..
Altijd lastig, maar niet uit welke tegenstander ...
michaelvld
 michaelvld - woensdag 20 augustus 2014 - 22:07   quote  deeplink  
zit nu een wedstrijdje te kijken van dat zorya, maar slecht zijn ze niet hoor
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 20 augustus 2014 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 22:07 schreef michaelvld het volgende:
zit nu een wedstrijdje te kijken van dat zorya, maar slecht zijn ze niet hoor
Waar kun je die zien dan..(?)
michaelvld
 michaelvld - donderdag 21 augustus 2014 - 00:16   quote  deeplink  
youtube staan hele wedstrijden gewoon op zorya luhansk zoeken
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 21 augustus 2014 - 07:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 augustus 2014 - 00:16 schreef michaelvld het volgende:
youtube staan hele wedstrijden gewoon op zorya luhansk zoeken
A okay ik dacht dat je via een schotel of zo zat te kijken..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 21 augustus 2014 - 07:16   quote  deeplink  
cropped-its-matchday.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 21 augustus 2014 - 07:16   quote  deeplink  
Ziet er toch naar uit dat ie met Ruben gaat beginnen..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 21 augustus 2014 - 07:22   quote  deeplink  
Feyenoord voelt sympathie in Oekraïne: "Het zat dicht bij een schuldgevoel"

large_1b49979b5a68349d2e9b36724b9dce637b799d4c.jpg

De Feyenoord-delegatie, die al dinsdag naar Kiev vertrok, is erg positief over de Oekraïense ontvangst. Directeur Eric Gudde ervaarde veel sympathie in aanloop naar de Europa League-wedstrijd bij FC Zorya Lugansk.

"Als de mensen merkten, dat je uit Nederland kwam, waren ze alleraardigst. Het zat dicht bij een schuldgevoel over wat er gebeurd was met de vlucht MH17. Het was erg aandoenlijk, dat wij zelfs van de terreinknecht in het stadion de condoleances en medeleven ontvingen in een soort gebroken Engels", vertelde Gudde aan De Telegraaf.

De bestuurder en teammanager Bas van Noortwijk kregen niet de indruk dat er een dreigende sfeer heerst. "We zijn ook nog op het onafhankelijkheidsplein geweest. Daar was de situatie in februari nog heel anders. Het was wel indrukwekkend, toen we daar de gedenktekens voor de gestorven mensen zagen. Daar werden we even heel stil van."
Bron:Voetbalprimeur
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 21 augustus 2014 - 07:48   quote  deeplink  
RT @fnetwerk Vermoedelijke 11 volgens media: Mulder, Wilkshire, Mathijsen, Kongolo, Nelom, Clasie, Immers, Vilhena, Basacikoglu/Schaken, TeVrede, Boetius

Heb ik iets gemist..? Waarom zou Sven van Beek niet meespelen?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 21 augustus 2014 - 08:45   quote  deeplink  
Geen idee, is gewoon mee, dus lijkt me sterk. Van Beek vergaten ze de wedstrijd tegen ADO ook volgens mij?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 21 augustus 2014 - 08:47   quote  deeplink  
Overigens, waarom Bilal passeren voor de 'ervaren' Schaken?
Ja ervaren in Europese wedstrijden verliezen ja.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 21 augustus 2014 - 08:48   quote  deeplink  
Feyenoord neemt honderd supporters mee uit Rotterdam, de overige honderd aanwezigen zullen fans van Zorya zijn die het oorlogsgebied in Oost-Oekraïne eerder zijn ontvlucht. "Ik kan me bijna niet voorstellen dat er gezien de huidige omstandigheden nog mensen uit Luhansk naar Kiev gaan voor een voetbalwedstrijd", zegt Feyenoord-directeur Eric Gudde in De Telegraaf.

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/269937/Feyenoord_speelt_Europees_duel_voor_amper_tweehonderd_supporters?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=feyenoord#ixzz3B0TsKJ9M
piet de paler
 piet de paler - donderdag 21 augustus 2014 - 08:51   quote  deeplink  
Ik ben nu in NL en lees het AD , en wat een negatief gepraat over Feyenoord. Gedeeltelijk misschien waar echter je kan ook nog een schop na geven en dat doen ze dan ook. Het is toch een Rotterdamse krant? Hetzelfde geldt voor rtv Rijnmond . Ik heb mij de laatste tijd ook voor mijn doen negatief uitgelaten maar zal nimmer een schop na geven. Ook iedere keer die kop in de krant van Zyech, het lijkt wel of hij al de top bereikt heeft, maar wat snel komt.................... Kortom ik geniet weer van de rare Nederlandse mentaliteit, en wat vanavond betreft veeel succes MIJN Feyenoord
Stylzz
 Stylzz - donderdag 21 augustus 2014 - 08:53   quote  deeplink  
T AD heeft zijn gevoel met Rotterdam al tijden verloren.
#FeyenoordFan
 #FeyenoordFan - donderdag 21 augustus 2014 - 09:16   quote  deeplink  
Feyenoord verliest eerste wedstrijd maar wint makkelijk in de kuip!
MMM
 MMM - donderdag 21 augustus 2014 - 09:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 augustus 2014 - 07:48 schreef Bosifyable het volgende:
RT @fnetwerk Vermoedelijke 11 volgens media: Mulder, Wilkshire, Mathijsen, Kongolo, Nelom, Clasie, Immers, Vilhena, Basacikoglu/Schaken, TeVrede, Boetius

Heb ik iets gemist..? Waarom zou Sven van Beek niet meespelen?
Dit zou belachelijk zijn, van Beek passeren en die ouwe zak staat er wel weer in..

Geloof niks van deze opstelling.
MMM
 MMM - donderdag 21 augustus 2014 - 09:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 augustus 2014 - 08:47 schreef Stylzz het volgende:
Overigens, waarom Bilal passeren voor de 'ervaren' Schaken?
Ja ervaren in Europese wedstrijden verliezen ja.
Snap ik ook niet. Geef Bilal lekker de kans, loopt het niet gooi Schaken erin.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 21 augustus 2014 - 09:47   quote  deeplink  
Ik vind Wilkshire geen slechte voetballer
Clyde Best
 Clyde Best - donderdag 21 augustus 2014 - 09:51   quote  deeplink  
De ervaren Schaken kan altijd nog rechtsback...*sarcasmemodus uit*
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 21 augustus 2014 - 10:55   quote  deeplink  
'Feyenoord is alleen favoriet vanwege historie'

UEL.jpg

Feyenoord hunkert naar een seizoen vol internationale krachtmetingen. Na jaren van vroegtijdige uitschakelingen wil de club eindelijk de groepsfase van de Europa League bereiken. Om een einde te maken aan de pijnlijke leegte in de recente clubgeschiedenis moeten de Rotterdammers in twee duels afrekenen met het onbekende Zorja Loehansk.

Wie is er eigenlijk favoriet? 'Heel Europa zet deze twee namen tegenover elkaar en denkt: Feyenoord', dacht de oefenmeester hardop. ',En gezien de geschiedenis is dat terecht, maar op basis van de afgelopen jaren moet ik nog zien of wij werkelijk de favoriet zijn.'

Onder technisch directeur Martin van Geel klom Feyenoord uit een financieel dal, maar kreeg het Europees nooit voet aan de grond. 'In mijn tijd hebben we van de acht Europese wedstrijden er zeven verloren en alleen tegen Sparta Praag door een doelpunt in de laatste minuut gelijkgespeeld. Wij moeten nederig zijn', zei Van Geel.

Bij een nieuwe Europese deceptie zal zijn voorzichtige aankoopbeleid deze zomer hem op veel kritiek komen te staan. 'Feyenoord hunkert naar Europese duels, het wordt tijd', erkende Van Geel, kort voor de vlucht naar de hoofdstad van Oekraïne. 'Niet alleen ons legioen hunkert, maar ook iedereen die dagelijks keihard voor deze club werkt.'

http://nos.nl/video/689020-feyenoord-niet-bang-in-kiev.html
Bron:AD
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 21 augustus 2014 - 10:56   quote  deeplink  
ONTSPANNEN VOORBEREIDING FEYENOORD OP EUROPEES DUEL

fe6da0af5bd201ca29114fcf02474e94_800_600.jpg

Feyenoord bereidt zich op ontspannen wijze voor op de Europese wedstrijd tegen FC Zorya Luhansk van donderdagavond. De selectie van trainer Fred Rutten maakte vanochtend samen met de technische en medische staf onder meer een korte wandeling door Kiev, waar de temperatuur onder een strakblauwe hemel al vroeg was opgelopen tot zon 25 graden Celsius. De verdere voorbereiding op het duel in de play-off ronde van de Europa League bestaat uit onder meer een rustmoment in het hotel, een maaltijd en een uitgebreide teambespreking.

f3a146bc6afcce3e33b3cc29232e7fa3_800_600.jpg

Tijdens de wandeling mengden zich hier en daar enkele lokale voetballiefhebbers en belangstellenden tussen de spelersgroep. Sommigen van hen hadden zelfs een map bij zich met daarin alle spelerskaarten van de huidige selectie en zagen hun kans schoon deze te laten voorzien van een handtekening. Voor de spelers zelf was de wandeling een prima gelegenheid om een kleine indruk te krijgen van Kiev. Zo liepen de spelers onder meer door een stadspark, dat dicht in de buurt van het hotel is gelegen.

db5df7635acb6076b422a5841bd64ed9_800_600.jpg

De wedstrijd tegen FC Zorya Luhansk wordt vanavond om 20.45 uur lokale tijd (19.45 uur Nederlandse tijd) gespeeld in het Valeri Lobanovskyi stadion. Direct na afloop van het duel zal de selectie van Feyenoord afreizen naar de luchthaven van Kiev, van waar aansluitend wordt teruggereisd naar Nederland.

d7b9cb3d450fde9d278a3fd78cca014e_800_600.jpg

a6b0ea8eed389bd40540fdcb76f37c69_800_600.jpg
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
piet de paler
 piet de paler - donderdag 21 augustus 2014 - 10:58   quote  deeplink  
Ik zie wel geconcentreerde gezichtjes
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 21 augustus 2014 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 augustus 2014 - 10:58 schreef piet de paler het volgende:
Ik zie wel geconcentreerde gezichtjes
Je bedoeld die tweede foto zeker, niet gek toch, die Oekraïense vrouw denkt, straks jat die negert mijn tas met portemonnee..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 21 augustus 2014 - 11:06   quote  deeplink  
'Feyenoord is als een prachtige, maar gevaarlijke vrouw'

imagesCAWAW11S.jpg

Feyenoord arriveerde gisteren veilig in Kiev. Het vliegtuig met onder meer de spelers en staf van de Rotterdamse club landde iets na half zeven 's avonds lokale tijd op de luchthaven van Kiev, na een probleemloze vlucht van zo'n tweeënhalf uur. Vanavond speelt Feyenoord het eerste duel van de dubbele ontmoeting met FC Zorya Lugansk. Een belangrijke wedstrijd voor de Rotterdammers. Feyenoord wil verder in Europa, na de eerdere uitschakeling in de Champions League.

Er staat druk op, maar trainer Fred Rutten laat zich niet gek maken. De verwachtingen zijn hoog. In Rotterdam droomt men van de eerste landstitel sinds 1999. "Ach, ik geef me eraan over, ik zie het wel. Feyenoord is een fantastische club met een geweldige impact, ik heb er heel veel zin in."

Toch is het lastig. Feyenoord is financieel gezond, maar heeft niet de mogelijkheid om het vertrek van bepalende spelers simpel op te vangen. Rutten kreeg een metafoor voorgelegd door Helden. 'Feyenoord is als een prachtige, maar gevaarlijke vrouw van wie je weet: dit avontuurtje kan me de kop kosten. Ze is alleen te mooi om te laten lopen, je kunt geen nee zeggen'. "Dat klopt misschien wel een beetje. Feyenoord is een te mooie club om te laten lopen."

"De laatste jaren staat de organisatie goed, de club is gezond, het wordt tijd voor een nieuwe fase waarin van mij wordt verwacht dat ik die op een goede manier begeleid", vervolgt Rutten zijn verhaal. "Dat is een uitdaging. Maar een leven zonder uitdagingen is saai. Mijn karakter helpt, ik ben niet overdreven down bij sportieve dieptepunten, niet overdreven blij bij hoogtepunten. Daarom hoor je mij bijvoorbeeld niet zeuren over het WK. Het was geweldig dat spelers van Feyenoord het goed deden, daar mogen we trots op zijn."

Feyenoord is in de laatste jaren uit een sportief dal gekropen en doet weer mee in de top van de Eredivisie. Nu wordt het wel weer eens tijd om iets te laten zien in Europa: de Rotterdammers hebben over de landsgrenzen nog niet veel kunnen laten zien.

Van Geel zegt in het Algemeen Dagblad dat Feyenoord sinds zijn komst acht Europese wedstrijden heeft gespeeld en zeven keer heeft verloren. Alleen tegen Sparta Praag werd er door een doelpunt in de laatste minuut gelijk gespeeld. "We moeten nederig zijn", vindt Van Geel dan ook. "Maar Feyenoord hunkert wel naar Europese duels, het wordt tijd. Niet alleen het Legioen hunkert, maar ook iedereen die dagelijks keihard werkt voor de club."

Fred Rutten weet dat Feyenoord in Europa wordt gezien als de favoriet voor het treffen met Zorya, maar dat is volgens de coach alleen gebaseerd op het verleden: op basis van de afgelopen jaren weet Rutten niet zo zeker of Feyenoord wel als favoriet kan worden gezien.

Het Valeri Lobanovski-stadion zal donderdag nauwelijks gevuld zijn tijdens de play-offwedstrijd in de Europa League tussen Zorya Luhansk en Feyenoord. Er worden slechts tweehonderd supporters verwacht.

Feyenoord neemt honderd supporters mee uit Rotterdam, de overige honderd aanwezigen zullen fans van Zorya zijn die het oorlogsgebied in Oost-Oekraïne eerder zijn ontvlucht. "Ik kan me bijna niet voorstellen dat er gezien de huidige omstandigheden nog mensen uit Luhansk naar Kiev gaan voor een voetbalwedstrijd", zegt Feyenoord-directeur Eric Gudde in De Telegraf.

Het duel tussen Zorya en Feyenoord is verplaatst naar de hoofdstad Kiev vanwege de oorlogssituatie in het oosten van het land. Woensdag zouden er in Luhansk nog gevechten hebben plaatsgevonden tussen de Pro-Russische rebellen en het Oekraïense leger.

De Rotterdammers vliegen donderdagavond direct na de wedstrijd terug naar Nederland.
Bron:Feyenoord.nl
piet de paler
 piet de paler - donderdag 21 augustus 2014 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 augustus 2014 - 11:04 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Je bedoeld die tweede foto zeker, niet gek toch, die Oekraïense vrouw denkt, straks jat die negert mijn tas met portemonnee..
Ha ha ha die denkt dadelijk eet die negert mij op
piet de paler
 piet de paler - donderdag 21 augustus 2014 - 14:53   quote  deeplink  
Ik zit net te lezen dat de voorzitter van lulhans de comotie niet begrijpt, ik zal het even uitleggen oekrainse oetlul. Er is een vliegtuig neergehaald waar 194 mensen bij omgekomen zijn,en waar niet bekend is wie het gedaan heeft ( separatisten of je eigen criminele leger) daarom is er commotie
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 21 augustus 2014 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 augustus 2014 - 11:14 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Ha ha ha die denkt dadelijk eet die negert mij op
Kijk Kongolo naar haar tas gluren..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 21 augustus 2014 - 15:31   quote  deeplink  
Coach Loehansk begrijpt opgewonden gedoe van Feyenoord niet

163069__max_news.jpg

Er is nog niet eens afgetrapt maar de strijd tussen Feyenoord en de Oekraïense club FC Zorja Loehansk is al begonnen.

Liet de Rotterdamse club eerder nog weten liever in een ander land te voetballen, ditmaal is het de beurt aan de trainer van de tegenstander: "Ik begrijp gewoon niet waarom Europese clubs zo opgewonden doen over deze situatie."

Volgens Vernydub maken buitenlandse clubs misbruik van de situatie. "Ze beginnen psychologische oorlogsvoering door te eisen dat we op neutraal terrein moeten spelen. Ik ben ervan overtuigd dat dit niet correct is en dat dit de sportiviteit schaadt. Het is absoluut zo dat het welzijn en de gezondheid van de voetballers vooropstaat." Dat is in Kiev goed geregeld, stelt de coach.

Vernydub weer: "Als Feyenoord eigenlijk niet in Oekraïne wil spelen, nou, dan is het dat maar zo. Dan spelen we ergens anders op neutraal terrein. Als ze zouden denken dat ze dit niet overleven en als ze ons betalen om ergens heen te vliegen, spelen we voor mijn part zelfs in Amerika. Geen probleem."
Bron:BNR.nl
Sensi
 Sensi - donderdag 21 augustus 2014 - 15:38   quote  deeplink  
Nee joh, laat gaan die gast. Ik zou het hem aanraden om een vliegreis te boeken voor een familie naar een willekeurig land terwijl er net een familielid om is gekomen bij een vliegtuig crash in datzelfde land. Is kijken of die met open armen ontvangen word...
Sensi
 Sensi - donderdag 21 augustus 2014 - 15:38   quote  deeplink  
On topic: IK HEB ER FUCKIN ZIN AN GEK

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 augustus 2014 door Sensi --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 21 augustus 2014 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 augustus 2014 - 15:38 schreef Sensi het volgende:
Nee joh, laat gaan die gast. Ik zou het hem aanraden om een vliegreis te boeken voor een familie naar een willekeurig land terwijl er net een familielid om is gekomen bij een vliegtuig crash in datzelfde land. Is kijken of die met open armen ontvangen word...
Precies, wat bezielt die gozer met zulke uitspraken, dom persoon.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 augustus 2014 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 21 augustus 2014 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 augustus 2014 - 15:38 schreef Sensi het volgende:
On topic: IK HEB ER FUCKIN ZIN AN GEK
OKAY d:-)
Sensi
 Sensi - donderdag 21 augustus 2014 - 15:42   quote  deeplink  
0-3!
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 21 augustus 2014 - 16:00   quote  deeplink  
En ik kan alleen het eerste half uur zien. Hopen dat de verplichtingen snel afgehandeld kunnen worden, zie ik hopelijk nog een stukje van de tweede helft.
MMM
 MMM - donderdag 21 augustus 2014 - 16:08   quote  deeplink  
Come on Feyenoord!!
Clyde Best
 Clyde Best - donderdag 21 augustus 2014 - 16:22   quote  deeplink  
Zitten we vanavond bij RTL7 opgescheept met Leo Driessen?
lecock
 lecock - donderdag 21 augustus 2014 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 augustus 2014 - 14:53 schreef piet de paler het volgende:
Ik zit net te lezen dat de voorzitter van lulhans de comotie niet begrijpt, ik zal het even uitleggen oekrainse oetlul. Er is een vliegtuig neergehaald waar 194 mensen bij omgekomen zijn,
Volgens mij 298 inzittende of heb ik een ander vliegtuig naar beneden zien donderen
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 21 augustus 2014 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 augustus 2014 - 16:22 schreef Clyde Best het volgende:
Zitten we vanavond bij RTL7 opgescheept met Leo Driessen?
Ergerlijk om een jood verslag te laten doen van een wedstrijd van Feyenoord..
Barabas
 Barabas - donderdag 21 augustus 2014 - 16:59   quote  deeplink  
Waarom zijn we bestraft voor racistisch gedrag? Wat is er gezegd?

Fakkel was al dom,maar dit...
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 21 augustus 2014 - 17:02   quote  deeplink  
Oekraïner Levchenko: Gudde deed paniekerig

gudde_1.jpg

Het bliksembezoek dat Feyenoord aan Oekraïne brengt voor het Europa-League duel met Zorja Luhansk zorgt voor onbegrip bij voormalig Spartaan Evgeniy Levchenko.

"Feyenoord deed, in de persoon van algemeen directeur Eric Gudde, paniekerig. Het is veilig in Kiev", aldus de geboren Oekraïner.

Feyenoord vertrok dinsdag om drie uur vanuit Nederland en vliegt kort na de wedstrijd in de hoofdstad van Oekraïne weer terug. Vanwege de oorlog in het oosten van dat land speelde Feyenoord ook liever niet in Kiev.

"Ik ben deze zomer zelf twee keer in Kiev geweest"
Na een geruststellend bezoek van minister Frans Timmermans van Buitenlandse Zaken gaat Feyenoord het duel donderdagavond toch gewoon spelen. En na aankomst in het land lieten trainer Fred Rutten en Eric Gudde weten dat het voor hun gevoel veilig is.

Volgens Levchenko maakte Feyenoord zich onnodig zorgen. "Het is begrijpelijk dat het land wordt geassocieerd met de vliegramp met de MH17, maar Kiev is veilig verklaard door de UEFA en de FIFA. Ik ben er zelf in juni en in juli nog geweest om analyses te doen voor de televisie. Feyenoord moet op hun woorden letten, want Oekraïne is heel groot. Het oorlogsgebied ligt 700 kilometer verderop. Feyenoord moet daar juist een dag langer blijven en rondlopen en bij terugkomst vertellen hoe de situatie daar is. De oorlog en de situatie in Kiev zijn twee verschillende zaken."

Interview met Evgeniy Levchenko
http://youtu.be/ug4mDTEIDOQ
Bron:Rijnmond
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 21 augustus 2014 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 augustus 2014 - 16:59 schreef Barabas het volgende:
Waarom zijn we bestraft voor racistisch gedrag? Wat is er gezegd?

Fakkel was al dom,maar dit...
O ja wat is er gezegd....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5136
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: FC Zorya Luhansk - Feyenoord (21 augustus 2014, 19:45 uur) 1-1









0.0080978