|
|
RenatoBos
|
|
|
Die Oekraïners houden zich echt van de domme he, nou die Sletchenko weer, dat hij niet kan begrijpen wat voor impact het neerhalen van onze landgenoten heeft gehad vind ik onbegrijpelijk.. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Hie focking ergerlijk zou het zijn als we deze pot verliezen ...................... |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Over respectloos en beledigend gesproken, dat wat er gezegd is heeft veel mensen geraakt, zelfs Feyenoord supporters.
Ik zelf zie de zogenaamde nuance nog, maar ik 'begrijp' de boete van de UEFA. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Aan de andere kant, godslastering is niet langer strafbaar. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Hoop het, begin langzaam aan wel zenuwachtig te worden |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik zit er al klaar voor.. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Al een tijdje .. zit nu van ellende twente te kijken |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ben ik mee gestopt, niet veel soeps. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Opstelling Feyenoord: Mulder, Wilkshire, Van Beek, Mathijsen, Kongolo; Clasie, Immers, Vilhena; Schaken, Te Vrede en Boëtius
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 augustus 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Dat vraag ik mij dus af... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Sneu dat Bilal er nu al uit word gehaald. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Joh heel Nederland heeft toch gehoord dat Allah zijn moeder ergens op de Zeedijk werkt.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ben ik met je eens, maar verwacht dat ie nog wel gaat invallen. Is gebleken dat Fred standaard die positie wisselt tijdens de wedstrijd.. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Geswitcht naar het altijd volle PSV stadion. Ook een niveautje hoor daar! |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Heb het volgehouden tot aan de rust .. Wat een zaadpot |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Geeft m denk ik wat schaduw. Aan de andere kant, laten staan geeft vertrouwen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Aardig leeg daar zeg.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
WIJ GAAN EUROPA IN, WIJ GAAN EUROPA IN.. |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Omle
|
|
|
Oh god.... Wat een verschrikkelijke dweil is die rutten.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Omle
|
|
|
quote: Lach jij maar.... Die meneer vertegenwoordigt Feyenoord .... Man! Wat een vertegenwoordiger. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
0-6 roept Rutten, HOPPAAAAAAAA |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Nou! Gewoon niet uit durven te spreken dat ze voor de winst moeten gaan. ... wat een gedraai zeg blablablabla |
|
|
|
|
Clyde Best
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wij zijn echt een kei in t vooraf afzeiken van onze eigen mensen.
Met zulke supporters heb je gewoon geen tegenstander meer nodig, mooi man. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 - 19:33 schreef Stylzz het volgende:Wij zijn echt een kei in t vooraf afzeiken van onze eigen mensen. Met zulke supporters heb je gewoon geen tegenstander meer nodig, mooi man. Wij..(?) |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 - 19:33 schreef Stylzz het volgende:Wij zijn echt een kei in t vooraf afzeiken van onze eigen mensen. Met zulke supporters heb je gewoon geen tegenstander meer nodig, mooi man. +1 |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
quote:Op donderdag 21 augustus 2014 - 19:33 schreef Stylzz het volgende:Wij zijn echt een kei in t vooraf afzeiken van onze eigen mensen. Met zulke supporters heb je gewoon geen tegenstander meer nodig, mooi man. Eens. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 augustus 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ik doe niet aan jullie-en |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat doe je goed, dat dan weer wel..d:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: .................................................. |
|
|
|
|
Clyde Best
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: haha, weet je dat dat plaatje van mij is? :) Die site is van mijn neef. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|