|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik heb toch maar een subpooler geopend.....meld je (liever niet )aan.....hehehehe dan ben sowieso de winnaar |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Warrior jij bent een homo...bang om te verliezen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 augustus 2014 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
APIK, Bully, Peterhs, Hummel, warrior, PA, nora, Weedkoppie, Hjf, Remco, Bobby, JOOD, Loetje, Jodocus, Natjos, ......allemaal aanmelden godverdomme |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Verdomme toch al lang gedaan man. Accepteer me dan verdomme gewoon! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Joehoe.....drie man, ieder geval brons |
|
|
|
|
bully
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: .....en nu volhouden vriend |
|
|
|
|
bully
|
|
|
sta nu al onderaan denk ik. 0 punten vanavond |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Nee ouwe, beleef er geen plezier meer aan! De meeste gasten haken na 10 of 15 wedstrijden af en dan is het niet leuk meer om in zo'n poule te zitten! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 augustus 2014 - 00:22 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Nee ouwe, beleef er geen plezier meer aan! De meeste gasten haken na 10 of 15 wedstrijden af en dan is het niet leuk meer om in zo'n poule te zitten! PFFFFFFFFFFFFFFFFFF......wat jij wil |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Loop je leeg ouwe! Nee, ik mis BACO! Die maakte tenminste altijd mooie topics rond de pooler! En nu moeten we het doen met jouw geblaat! Win jij maar lekker van Boudewijn! |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
|
|
|
bully
|
|
|
ach vergeet ook weleens een speelronde intevullen maar hou het meestal wel tot eind vol. volgens mij laatste keer laatste speelronde vergeten. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 augustus 2014 - 00:27 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Loop je leeg ouwe! Nee, ik mis BACO! Die maakte tenminste altijd mooie topics rond de pooler! En nu moeten we het doen met jouw geblaat! Win jij maar lekker van Boudewijn! Tyf ff lekker op jankmuil....het is geen moeten hé, smak Baco lekker op de bek, is zijn keuze ouwe, niet de mijne.....ik heb mijn best gedaan wat hem betreft |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 augustus 2014 - 00:32 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Tyf ff lekker op jankmuil....het is geen moeten hé, smak Baco lekker op de bek, is zijn keuze ouwe, niet de mijne.....ik heb mijn best gedaan wat hem betreft Ga janken piepgast! Het zou wat zijn als ik zou moeten van jouw! Trektiet! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Jij hoeft/moet niks...... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Gelukkig maar ouwe! Steek die pooler maar ergens waar je vanavond niet meer zal komen! ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 augustus 2014 - 00:37 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Gelukkig maar ouwe! Steek die pooler maar ergens waar je vanavond niet meer zal komen! ;-) Je hoeft niet te reageren....je zet jezelf te kakken slome |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Maakt niet uit ouwe, lekker boeiend! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Inderdaad ouwe, begrijpen we elkaar weer! Of zullen we nog even doorgaan? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Piepmuis! Je bent moe zeker? |
|
|
|
|
bully
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: nee...pissed, en ga dronken worden....en hier laat ik het bij |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Nenam en zijn vrouwtje samen op de bank en Nenam heeft het verkeerde shirtje aan! ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hehehehehe......droogkloot |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ik denk al waar het over gaat en verder laat ik het erbij! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: WTF? Whahahahaha mafketel! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
wie is die linker ?? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hahahaha hoef je geen sorry te zeggen hoor gap! Ik snap het! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ehmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm Die meeuw?? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Mvr Mulder....echtgenote van de keeper van Feijenoord
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Hahahaha Fredje prutten de trainer van Feijenoord in beeld.......
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Feijenoord heeft niet de muntjes maar wel de hoop......
Daag Fredje frutten......gaat niet lukken op de coolsingel
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 augustus 2014 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
bully
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 augustus 2014 door bully -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: nee vies.......meer niet |
|
|
|