|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 02:33 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Wij hebben een lange discussie gevoerd over Eriksen, nu over Serero. Maar ik moet niet voor anderen gaan praten, dat klopt. Ik moet het ook niet persoonlijk maken, dat was ook niet de bedoeling. Het valt mij gewoon op, daar is verder ook niks mee. Ik ken wel meerdere personen die dat hebben, waaronder ikzelf. Over Eto'o want daar gaat het ten slotte over. Ik citeer Du Chatinier: Ik voorziet straks toch wel een probleem in de kleedkamer, In rusland kreeg hij wel bepaalde privileges. Dat accepteerde iedereen zonder morren. Bron AD van dinsdag 12 augustus 2014 Je noemt het zelf al Rusland... Dat zegt denk ik genoeg..
En hij KREEG die privileges, als hij die hier niet krijgt, wie zegt me dan dat hij daar problemen over zou gaan maken?
Onze discussie over Eriksen kan ik me niet meer herinneren, maar ik weet wel dat ik het altijd in alle opzichten in die jongen heb zien zitten en een groot fan van hem was vanaf dag 1.. |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
Hoop nog steeds dat het doorgaat, dan krijgen we in ieder geval wat meer goals te zien dit jaar. Maar begin het gevoel e krijgen dat er een spelletje wordt gespeeld.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik denk niet dat het een spelletje is.. Eto weegt gewoon al zijn opties af en neemt dan een besluit.. Ajax is een van die opties en moet dus wachten totdat hij een besluit heeft genomen. |
|
|
|
|
Inglourious bastard
|
|
|
Ik schaar me nu officieel bij de groep die Eto'o liever niet ziet komen. De eerste afspraak wordt al niet nagekomen, namelijk om op woensdag duidelijkheid te verschaffen. Bij ajax moet je graag willen komen spelen en anders mag je wat mij betreft wegblijven. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 14:26 schreef Inglourious bastard het volgende:Ik schaar me nu officieel bij de groep die Eto'o liever niet ziet komen. De eerste afspraak wordt al niet nagekomen, namelijk om op woensdag duidelijkheid te verschaffen. Bij ajax moet je graag willen komen spelen en anders mag je wat mij betreft wegblijven. Woo, is het al donderdag dan? Heb een beetje geduld. Ja, je zit al een week op zijn besluit te wachten, dat is lang.
Maar als het vandaag niet komt zijn besluit dan schaar ik achter je mening.
Maar vooralsnog blijf ik wachten op zijn besluit. |
|
|
|
|
Inglourious bastard
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 15:27 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Woo, is het al donderdag dan? Heb een beetje geduld. Ja, je zit al een week op zijn besluit te wachten, dat is lang. Maar als het vandaag niet komt zijn besluit dan schaar ik achter je mening. Maar vooralsnog blijf ik wachten op zijn besluit. Zijn zaakwaarnemer heeft al aangegeven dat de beslissing niet vandaag valt, dus ik wacht niet meer op zijn besluit. Het is respectloos eerst woensdag te zeggen en vervolgens nog iedereen aan het lijntje te houden. En daarbij ik heb erg veel vertrouwen in milik en zivcovic. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 14:26 schreef Inglourious bastard het volgende:Ik schaar me nu officieel bij de groep die Eto'o liever niet ziet komen. De eerste afspraak wordt al niet nagekomen, namelijk om op woensdag duidelijkheid te verschaffen. Bij ajax moet je graag willen komen spelen en anders mag je wat mij betreft wegblijven. Officieel zelfs.. Nou dat is serieus.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 15:54 schreef Inglourious bastard het volgende:[..] Zijn zaakwaarnemer heeft al aangegeven dat de beslissing niet vandaag valt, dus ik wacht niet meer op zijn besluit. Het is respectloos eerst woensdag te zeggen en vervolgens nog iedereen aan het lijntje te houden. En daarbij ik heb erg veel vertrouwen in milik en zivcovic. Dat van het respectloos vind ik een beetje raar..
Als hij eerst zegt woensdag, maar op dinsdag netjes aangeeft bij alle betrokken partijen dat ie er door bepaalde ontwikkelingen nog wat langer voor nodig heeft te beslissen, wat is daar raar aan??
Je laatste zin ben ik het helemaal mee eens overigens.. |
|
|
|
|
Inglourious bastard
|
|
|
quote: Officieel omdat ook ik vorige week me de kop gek liet maken door een eventuele komst van eto'o. |
|
|
|
|
Inglourious bastard
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 16:07 schreef remco k het volgende:[..] Dat van het respectloos vind ik een beetje raar.. Als hij eerst zegt woensdag, maar op dinsdag netjes aangeeft bij alle betrokken partijen dat ie er door bepaalde ontwikkelingen nog wat langer voor nodig heeft te beslissen, wat is daar raar aan?? Je laatste zin ben ik het helemaal mee eens overigens.. Wat is er raar aan dat ik het respectloos vind? Ik vind dat als je iets belooft, je dat ook moet doen. Niks raars, maar mijn normen en waarden. Maar je hebt wel gelijk ik had de zin moeten beginnen met ik vind en niet het is, want jij mag daar inderdaad anders over denken.;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 augustus 2014 door Inglourious bastard -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Die grote neger die jou eens ff lekker van achteren neemt. Hij houd wel mokummertjes ;-) |
|
|
|
|
ajaxboy2
|
|
|
Mijn bron had net de zaakwaarnemer van Eto"o aan de telefoon. Eto"o hoopt topfit te zijn voor Ajax-PSV en het contract zal zo spoedig mogelijk getekend worden! |
|
|
|
|
Inglourious bastard
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hehehehehe.....daarna stuur ik hem door naar jou, hij schijnt topfit te zijn |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Iemand die zo lenig is dat tie lulverhalen uit zijn lul zit te slobberen |
|
|
|
|
Inglourious bastard
|
|
|
Mijn bron had net de zaakwaarnemer van Eto"o aan de telefoon. Eto"o hoopt topfit te zijn voor Nenam- peterhs en het contract zal zo spoedig mogelijk getekend worden!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 augustus 2014 door Inglourious bastard -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 16:44 schreef Inglourious bastard het volgende:Mijn bron had net de zaakwaarnemer van Eto"o aan de telefoon. Eto"o hoopt topfit te zijn voor Nenam- peterhs en het contract zal zo spoedig mogelijk getekend worden! Dus je weet wie Ajaxboy 2 is ....wijsneus, vraag het dan niet |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Eto...eto......who the fuck is etoooooooo? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 16:34 schreef ajaxboy2 het volgende:Mijn bron had net de zaakwaarnemer van Eto"o aan de telefoon. Eto"o hoopt topfit te zijn voor Ajax-PSV en het contract zal zo spoedig mogelijk getekend worden! Hulde!!! Klap klap .... bloedneus! |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Dat is mijn schoonmaker, een zeer goeie. Maar mag ook wel voor dat geld. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Heeft de etos tegenwoordig al schoonmakers? Dan ga ik er nu naar toe want binnenkort ben ik Eto'o kwijt. Er is namelijk iemand die meer bied en een kleiner huis heeft. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Ajax moet lekker afzien van Eto'o. Het is graag of niet. Volgens mij deert het geld hem nog steeds en zijn ze gewoon lekker aan het leuren met hem om te kijken waar ze het meeste geld binnen kunnen harken. Als Ajax slim is doen ze niet mee aan die spelletjes, zeggen ze de aanbieding af en gaan ze eventueel voor een andere spits. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: hahaha, sowieso dat je datzelf ook al eens geprobeert hebt! |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Ik ga wel stuk als hij alsnog tekent. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Alle ballen op samuel... ;))... |
|
|
|
|
schaamluis
|
|
|
Vind het helemaal niks dat ie komt. Wat moeten wij nu met zo'n ouwe zakkenvuller. Zie liever een goeie middenvelder ( creatieve ) naar ajax komen ( zyech ) . |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
Toch kan ik de afwegingen van Eto'o best begrijpen. Tuurlijk wil hij graag bij Ajax voetballen, echter spelen bij hem natuurlijk ook andere belangen. Hij is 33 en wil waarschijnlijk nog twee รก drie jaar zeker zijn van bepaalde inkomsten, lijkt me logisch. Na 1 jaar Ajax is het maar afwachten of nog iemand op hem zit te wachten. De afweging voor hem zal zijn: wie biedt mij het langste contract aan, met natuurlijk een leuke vergoeding. M.I. kijkt hij niet naar het sportieve (want dan had hij voor ons AJAX gekozen), maar kijkt hij naar het financiele. Maar laten we daar niet huichelend over doen, dit doen we toch allemaal. Van mij mag hij komen al wacht hij tot de laatste dag van de transferwindow.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 augustus 2014 door Eindhovense Ajaxfan -- |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
Ik lees net dat Siggie rond is met QPR. Wil AJAX nog een nieuwe spits, zullen ze toch haast moeten maken. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 09:57 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:Ik lees net dat Siggie rond is met QPR. Wil AJAX nog een nieuwe spits, zullen ze toch haast moeten maken. Volgens mij hebben ze nog ruim 2 weken.. En het meeste op de markt gebeurt normaal toch echt de laatste paar dagen.. Dat haast zal dus wel meevallen.. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Ze zullen wel meer namen hebben staan ipv eto'o... Dunkt mij...;)) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Nee joh, alles is gericht voor dit seizoen op Eto. En als ie niet komt is alles verloren, kan niemand er weer wat van, Zit Overmars te slapen ( wat zal die man toch moe zijn geweest) en is de Boer een behoudende trainer..
Oja, alle prijzen uit het verleden zijn geluk geweest dat de tegenstanders zo zwak waren.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Eto'o is vrij netjes en doet wat iedere speler zou doen. Even afwachten en kijken welke clubs er nog meer komen. Komt ie niet, of komt er zelfs helemaal niks. Ik denk dat ajax makkelijk t seizoen in kan gaan met de spelers die ze nu hebben. Kishna of el ghazi kunnen prima ook een keer in de spits spelen als dat nodig is. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Garantie op een kampioenschap hen je nooit, ook niet met alle aankopen die hier bij elkaar genoemd worden.. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 11:34 schreef remco k het volgende:Nee joh, alles is gericht voor dit seizoen op Eto. En als ie niet komt is alles verloren, kan niemand er weer wat van, Zit Overmars te slapen ( wat zal die man toch moe zijn geweest) en is de Boer een behoudende trainer.. Oja, alle prijzen uit het verleden zijn geluk geweest dat de tegenstanders zo zwak waren.. Hee remski.?.. Chagerijntjes gegeten??... ;))... |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Was op het wk een van de uitblinkers dus goed alternatief denk ik.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik absoluut niet zelfs.. Wordt alleen een beetje moe van die doemdenkers die denken dat je met 1 of 2 aankopen even de wereld veranderd.. En dat terwijl er juist geinvesteerd is in de jongens die er nu lopen. Dat is gewoon kapitaalvernietiging..
En dan roepen om ervaring en weet ik wat allemaal nog meer om vervolgens met namen een te komen als Zyiech of Kostic.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ben ik het helemaal mee eens.. Was ook samen met Suarez veruit de beste voetballer van de eredivisie.. |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 13:05 schreef remco k het volgende:[..] Ben ik het helemaal mee eens.. Was ook samen met Suarez veruit de beste voetballer van de eredivisie.. Toch niet vorig jaar bij p$v? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee, al ging die daar ook steeds beter spelen.. Maar niet goed genoeg, op het WK was het wel goed genoeg..
Denk alleen niet dat het een sturende speler is.. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 13:05 schreef remco k het volgende:[..] Ik absoluut niet zelfs.. Wordt alleen een beetje moe van die doemdenkers die denken dat je met 1 of 2 aankopen even de wereld veranderd.. En dat terwijl er juist geinvesteerd is in de jongens die er nu lopen. Dat is gewoon kapitaalvernietiging.. En dan roepen om ervaring en weet ik wat allemaal nog meer om vervolgens met namen een te komen als Zyiech of Kostic.. Eens, maar ik vind wel dat ajax wat meer diepgang mag hebben en met riuz kan dat wel eens het geval zijn... Die zit nu toch aan zijn top als mens en speler... Dus ik kan wel zeggen dat een aankoop als riuz broodnodig is... |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
Moet wel zeggen dat hij in de tijd van twente wekelijks de uitblinker was. Vorig jaar viel hij mij behoorlijk tegen. Verder is Ruiz geen centrum spits. Bij twente speelde hij vanaf de flanken, zo ook bij Costa Rica. Maar van mij mogen ze ook voor hem gaan. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 13:07 schreef remco k het volgende:[..] Nee, al ging die daar ook steeds beter spelen.. Maar niet goed genoeg, op het WK was het wel goed genoeg.. Denk alleen niet dat het een sturende speler is.. Bij costa rica was hij wel degelijk een sturende speler... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 13:09 schreef hippy het volgende:[..] Eens, maar ik vind wel dat ajax wat meer diepgang mag hebben en met riuz kan dat wel eens het geval zijn... Die zit nu toch aan zijn top als mens en speler... Dus ik kan wel zeggen dat een aankoop als riuz broodnodig is... Sorry, maar een Ruiz zorgt juist niet voor diepgang maar is een speler die de bal in de voeten wil hebben.. Wil je meer diepgang, dan moet je moet El Ghazi en Kishna en Zivkovic gaan spelen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Een bepalende speler, maar geen sturende speler in mijn optiek, maar goed, ieder zijn mening. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 13:11 schreef remco k het volgende:[..] Sorry, maar een Ruiz zorgt juist niet voor diepgang maar is een speler die de bal in de voeten wil hebben.. Wil je meer diepgang, dan moet je moet El Ghazi en Kishna en Zivkovic gaan spelen.. Maar hij zal wel sneller een steekpass geven, iets waar de meeste bij ajax te bang voor zijn... Dan kiezen ze liever voor de bal terug... Zo bedoel ik het |
|
|
|