|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 13:13 schreef hippy het volgende:[..] Maar hij zal wel sneller een steekpass geven, iets waar de meeste bij ajax te bang voor zijn... Dan kiezen ze liever voor de bal terug... Zo bedoel ik het Vind hem ook nog redelijk dreigend aan de bal |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Ik vind ruiz een gevalletje: Bakircioglü, Machlas, Sulejmani.... Bij andere clubs zeer bepalend (geweest) en dan naar Ajax en zwaar tegenvallen.
Niet doen zeg ik. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 14:07 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Ik vind ruiz een gevalletje: Bakircioglü, Machlas, Sulejmani.... Bij andere clubs zeer bepalend (geweest) en dan naar Ajax en zwaar tegenvallen. Niet doen zeg ik. Ik zeg ook, niet doen....haal dan zijn landgenoot maar op....die Campbell, vond ik een stuk beter |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 15:03 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik zeg ook, niet doen....haal dan zijn landgenoot maar op....die Campbell, vond ik een stuk beter Die speelt bij arsenal joh... Dat wordt m nie... Riuz kan zeker slagen bij ajax... Is goed in kleine ruimtes, balvaardig en heeft scorend vermogen... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 15:08 schreef hippy het volgende:[..] Die speelt bij arsenal joh... Dat wordt m nie... Riuz kan zeker slagen bij ajax... Is goed in kleine ruimtes, balvaardig en heeft scorend vermogen... Wrom nie....geld zat ;-) |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Hahaha...dat dan weer wel... Maar die vraagt nog wat meer dan 5 miljoen per jaar... ;)) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Kruimels man.....waar is hippy 2.0 ?? |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Die is weer in mij gekropen...;))... Als zo een russisch poppetje... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
kappen met die onzin , hij moet graag willen komen anders blijft ie dr maar |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 13:13 schreef hippy het volgende:[..] Maar hij zal wel sneller een steekpass geven, iets waar de meeste bij ajax te bang voor zijn... Dan kiezen ze liever voor de bal terug... Zo bedoel ik het Ik denk niet dat dit iets waar de spelers bang voor zijn. Ajax speelt altijd op de 16 van de tegenstander, en de Boer heeft denk ik liever geen balverlies dan een mislukte steekpass, een bal moet gegeven worden als ie aan kan komen, en in die kleine ruimte is dat erg lastig.. Maar ik denk niet dat het een middenvelder is, en buitenspelers zijn zoiezo niet bepaald types die vaak in de gelegenheid komen voor een steekpass..
Wil je steekpasses, dan moet Andersen op het middenveld.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 09:57 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:Ik lees net dat Siggie rond is met QPR. Wil AJAX nog een nieuwe spits, zullen ze toch haast moeten maken. En ik lees net dat het niet waar is???? Welke van de 2 media spreekt hier de waarheid. Net als 9 van de 10 berichten is het alleen maar voor de hits! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
'Liverpool biedt Eto'o minder salaris dan Ajax en verliest strijd'
Samuel Eto'o laat Ajax nog even in spanning. De spits is sinds zijn vertrek bij Chelsea transfervrij en heeft meerdere opties. Mocht hij het alleen voor het geld doen, dan lijken de Amsterdammers geen hinder meer te zullen ondervinden van Liverpool. Volgens beIN Sports bieden de Engelsen hem namelijk een minder hoog loon.
The Reds zijn net als de Amsterdammers op zoek naar een nieuwe spits en hebben wel oren naar de komst van de ex-speler van onder meer Barcelona en Internazionale. Eto'o weet nu echter dat hij bij de Engelse grootmacht minder kan verdienen dan in Nederland. De vraag is echter wat andere geïnteresseerde clubs, waaronder Everton, bereid zijn te betalen.
Eto'o heeft eerder al aangegeven dat geld op dit punt in zijn carrière niet meer het belangrijkst voor hem is. In zijn tijd bij het Russische Anzhi Makhachkala behoorde hij tot de best verdienende sporters ter wereld, waardoor hij zich allang geen zorgen meer hoeft te maken over zijn financiële toekomst, voor zover dat daarvoor wel het geval was. Ajax hoopt een dezer dagen uitsluitsel te krijgen van de Afrikaan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 augustus 2014 door NatjosFC -- |
|
|
|
|
madretsma
|
|
|
Liverpool bied minder dus ze zijn uit de strijd? Heeft Eto'o dat gezegd dan dat Liverpool uit de strijd is? En heeft Liverpool al gezegd dat het niet meer gaat bieden?
Ik juich zijn komst toe! geweldig zelfs!
Maar 32000 nieuwe nieuws/gerucht berichten om het uur over Eto'o heb daar wel genoeg van, Ik let nog maar op 1 nieuws feit en dat is of hij Ja tegen Ajax zegt of nee.. aan al het andere hebben we niks aan..
Goede voetvaller maar hij is geen Cruijff,Bergkamp,V Basten Dus laten we niet overdrijven;-) |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Maakt me geen ruk uit of hij komt of niet, als hij komt dan wordt het een debakel, want hijis oud en niet meer zo goed als dat hij was. Hij kan wel de gouden bal winnen, want in de eredivisie zal hij er nog wel 50 in kunnen schieten, maar verder verwacht ik er niet veel van. Voor uistraling en voor de andere spitsen is het wel goed als hijkomt, daar kan je wel veel van leren. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 22:43 schreef madretsma het volgende:Liverpool bied minder dus ze zijn uit de strijd? Heeft Eto'o dat gezegd dan dat Liverpool uit de strijd is? En heeft Liverpool al gezegd dat het niet meer gaat bieden? Ik juich zijn komst toe! geweldig zelfs! Maar 32000 nieuwe nieuws/gerucht berichten om het uur over Eto'o heb daar wel genoeg van, Ik let nog maar op 1 nieuws feit en dat is of hij Ja tegen Ajax zegt of nee.. aan al het andere hebben we niks aan.. Goede voetvaller maar hij is geen Cruijff,Bergkamp,V Basten Dus laten we niet overdrijven;-) weet ik veel, ik post alleen het nieuwsbericht... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 22:35 schreef NatjosFC het volgende:'Liverpool biedt Eto'o minder salaris dan Ajax en verliest strijd'
[ afbeelding ]
Samuel Eto'o laat Ajax nog even in spanning. De spits is sinds zijn vertrek bij Chelsea transfervrij en heeft meerdere opties. Mocht hij het alleen voor het geld doen, dan lijken de Amsterdammers geen hinder meer te zullen ondervinden van Liverpool. Volgens beIN Sports bieden de Engelsen hem namelijk een minder hoog loon.The Reds zijn net als de Amsterdammers op zoek naar een nieuwe spits en hebben wel oren naar de komst van de ex-speler van onder meer Barcelona en Internazionale. Eto'o weet nu echter dat hij bij de Engelse grootmacht minder kan verdienen dan in Nederland. De vraag is echter wat andere geïnteresseerde clubs, waaronder Everton, bereid zijn te betalen. Eto'o heeft eerder al aangegeven dat geld op dit punt in zijn carrière niet meer het belangrijkst voor hem is. In zijn tijd bij het Russische Anzhi Makhachkala behoorde hij tot de best verdienende sporters ter wereld, waardoor hij zich allang geen zorgen meer hoeft te maken over zijn financiële toekomst, voor zover dat daarvoor wel het geval was. Ajax hoopt een dezer dagen uitsluitsel te krijgen van de Afrikaan. Ajax heeft al gezegd een uitzondering te kunnen maken. Ook hebben ze gezegd dat hij transfervrij is en er dus ook nog wat anders geregeld kan worden. Misschien een 2 jarig contract en 2.5 mil per jaar + 5 mil bonus ofzo? Vrij normaal bedrag dat je normaal ook kwijt bent voor een speler die Ajax koopt. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 22:45 schreef Ajax we love you het volgende:Maakt me geen ruk uit of hij komt of niet, als hij komt dan wordt het een debakel, want hijis oud en niet meer zo goed als dat hij was. Hij kan wel de gouden bal winnen, want in de eredivisie zal hij er nog wel 50 in kunnen schieten, maar verder verwacht ik er niet veel van. Voor uistraling en voor de andere spitsen is het wel goed als hijkomt, daar kan je wel veel van leren. Hey D. ouwe pik, leuk dat je er ff bent gap
Eto'o....ach je bent gewend om Heineken te drinken, door tekort aan muntjes ga je supermarkt bier drinken....en dan merk je dat er weinig verschil is, van die rode ster op dat Heineken blik word je net zo dronken als van een blik waar geen ster te bekennen is |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Kan die italiaan niet zijn bron prijs geven? Waar haalt hij dit bericht vandaan? Uit zijn grote duim?
Kon hij niet meteen vertellen waar hij naar toe gaat?
Volgens mij zijn ze gewoon opzoek naar sensatie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 augustus 2014 door Positieve Arrogantie -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 23:09 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Kan die italiaan niet zijn bron prijs geven? Waar haalt hij dit bericht vandaan? Uit zijn grote duim? Kon hij niet meteen vertellen waar hij naar toe gaat? Volgens mij zijn ze gewoon opzoek naar sensatie. Dat is het altijd met bronnen he, t kan uit een duim gezogen zijn of de waarheid zijn. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 22:48 schreef freakie het volgende:[..] Ajax heeft al gezegd een uitzondering te kunnen maken. Ook hebben ze gezegd dat hij transfervrij is en er dus ook nog wat anders geregeld kan worden. Misschien een 2 jarig contract en 2.5 mil per jaar + 5 mil bonus ofzo? Vrij normaal bedrag dat je normaal ook kwijt bent voor een speler die Ajax koopt. Pardon????? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Wat ik zeg. T is een vrij normaal bedrag. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 22:48 schreef freakie het volgende:[..] Ajax heeft al gezegd een uitzondering te kunnen maken. Ook hebben ze gezegd dat hij transfervrij is en er dus ook nog wat anders geregeld kan worden. Misschien een 2 jarig contract en 2.5 mil per jaar + 5 mil bonus ofzo? Vrij normaal bedrag dat je normaal ook kwijt bent voor een speler die Ajax koopt. het moet natuurlijk financieel niet meer kosten dan dat het in potentie zou kunnen opleveren. nadeel is dat Eto'o nooit meer wat zou opleveren...
't is leuk om hem een jaar of 2 er bij te hebben maar voor 10 miljoen gaat wel te ver hoor. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 23:43 schreef NatjosFC het volgende:[..] het moet natuurlijk financieel niet meer kosten dan dat het in potentie zou kunnen opleveren. nadeel is dat Eto'o nooit meer wat zou opleveren... 't is leuk om hem een jaar of 2 er bij te hebben maar voor 10 miljoen gaat wel te ver hoor. Daarom no go.....en dat is het laatste wat ik er over zeg |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Ik wil gewoon dat er iets bekend word gemaakt. Ik vind het echt te lang duren zo. ik word zo nog gek, als ik dat al niet ben.
Het zijn enkel geruchten. Zo is eto'o 100 jaar oud en dan? Kom op beslis, gewoon ja of nee. Zo moeilijk is dat toch niet?
Ik ben het zat! Net zo dat zat van mensen die ervaring willen en als er ervaring komt, hij toch te oud is en niet welkom is. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 - 00:10 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Ik wil gewoon dat er iets bekend word gemaakt. Ik vind het echt te lang duren zo. ik word zo nog gek, als ik dat al niet ben. Het zijn enkel geruchten. Zo is eto'o 100 jaar oud en dan? Kom op beslis, gewoon ja of nee. Zo moeilijk is dat toch niet? Ik ben het zat! Net zo dat zat van mensen die ervaring willen en als er ervaring komt, hij toch te oud is en niet welkom is. beslis gewoon?
Hij maakt eigenlijk gewoon de beslissing waar hij zijn loopbaan afgaat sluiten, dat kan best lastig zijn. daarnaast krijgt hij nog steeds aanbiedingen binnen, hij kan het ene niet uitsluiten zonder het andere te hebben gezien natuurlijk. en misschien wil hij nog wel verder onderhandelen met Ajax.
daarnaast is hem geen haastgeboden, dus hij neemt nog wel een week de tijd hoor. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 - 00:16 schreef NatjosFC het volgende:[..] beslis gewoon? Hij maakt eigenlijk gewoon de beslissing waar hij zijn loopbaan afgaat sluiten, dat kan best lastig zijn. daarnaast krijgt hij nog steeds aanbiedingen binnen, hij kan het ene niet uitsluiten zonder het andere te hebben gezien natuurlijk. en misschien wil hij nog wel verder onderhandelen met Ajax. daarnaast is hem geen haastgeboden, dus hij neemt nog wel een week de tijd hoor. Litmanen kwam op die leeftijd toch terug? Heeft hij zijn carriere bij ajax afgesloten?
Dus wie zegt dat deze man niet tot zijn 40ste gaat voetballen? |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Overigens vind ik het wel leuk dat in Engeland Ajax hoog staat op het lijstje van clubs waar hij naar kan gaan. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 - 00:24 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Litmanen kwam op die leeftijd toch terug? Heeft hij zijn carriere bij ajax afgesloten? Dus wie zegt dat deze man niet tot zijn 40ste gaat voetballen? ehh, het voetbal is wel veranderd. daarnaast zal de liefde voor een oudeclub Litmanen over de streep hebben getrokken. is bij Eto'o niet het geval... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 - 00:27 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Overigens vind ik het wel leuk dat in Engeland Ajax hoog staat op het lijstje van clubs waar hij naar kan gaan. In Engeland werd net ook gemeld dat Blind op huizenjacht was in Manchester enzo. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Ajax ontkent gesprekken hebben gevoerd, ook het management van blind ontkent dit.
Dus lulkoek. Het zal best wel rond komen voor september. Maar nu is dit kolder |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 - 00:36 schreef NatjosFC het volgende:[..] ehh, het voetbal is wel veranderd. daarnaast zal de liefde voor een oudeclub Litmanen over de streep hebben getrokken. is bij Eto'o niet het geval... Wat heeft liefde voor een club te maken met dat wanneer je stopt. Litmanen stopte niet en wie zegt dat eto'o stopt? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
klopt, maar daarom zeg ik het wordt in engeland gemeld, en jij zegt dat Ajax in Engeland veel kans maakt om Eto aan te trekken. |
|
|
|
|
madretsma
|
|
|
Ajax kan gewoon 3 miljoen aan Eto'o geven plus 2 miljoen salaris plus 700.000 bonus als Ajax de 2de ronde ChamL haalt en de 5de titel binnen sleept..
klinkt veel, Maar 4,5 extra TV geld met dank aan Feyenoord, 95 Miljoen word gezegd maar dat is inmiddels al meer door extra inkomsten zoals oud Ajax spelers die verkocht worden waarvan we percentage krijgen.. En De Jong 7,5 verkocht en alle inkomende transfers liggen onder dat bedrag
Dus is het veel geld 5 miljoen plus bonussen voor Eto'o?
lijkt me niet.. Sponsoren zullen nu nog meer aandacht hebben voor Ajax.. Veel shirts wat we gaan verkopen vooral ook in Afrika Meer kans op de 2de ronde ChamL dus meer inkomsten! vorig jaar schoot hij er ook een paar in voor Chelsea in de ChamL Grote kans voor de 5de titel op rij! Vorig jaar in 21 optredens waarvan veel invalbeurten 9 goals in de PremierL. Nou dan in de Mickey talent Mouse competitie zeker wel plus 15 goals Als onze team eindelijk ook nog is een veelscorende spits heeft dan zijn we bijna onverslaanvaar in NL
dus het geld wat we kwijt zijn aan Eto'o verdienen we dubbel en dwars terug
een speler van zijn kwaliteit voor maar 5+ miljoen liever dat dan 5,5 miljoen voor Luuk De Jong !! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 22:45 schreef Ajax we love you het volgende:Maakt me geen ruk uit of hij komt of niet, als hij komt dan wordt het een debakel, want hijis oud en niet meer zo goed als dat hij was. Hij kan wel de gouden bal winnen, want in de eredivisie zal hij er nog wel 50 in kunnen schieten, maar verder verwacht ik er niet veel van. Voor uistraling en voor de andere spitsen is het wel goed als hijkomt, daar kan je wel veel van leren. Als hij er hier 50 inschiet worden we zeker kampioen, dus dan is het geen debakel te noemen toch.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 22:48 schreef freakie het volgende:[..] Ajax heeft al gezegd een uitzondering te kunnen maken. Ook hebben ze gezegd dat hij transfervrij is en er dus ook nog wat anders geregeld kan worden. Misschien een 2 jarig contract en 2.5 mil per jaar + 5 mil bonus ofzo? Vrij normaal bedrag dat je normaal ook kwijt bent voor een speler die Ajax koopt. Niet helemaal waar natuurlijk, hij heeft totaal geen restwaarde meer en wordt in twee jaar afgeschreven waar dat normaal echt langer duurt.. Dat drukt dus wel degelijk heel dik op de begroting.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 - 00:10 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Ik wil gewoon dat er iets bekend word gemaakt. Ik vind het echt te lang duren zo. ik word zo nog gek, als ik dat al niet ben. Het zijn enkel geruchten. Zo is eto'o 100 jaar oud en dan? Kom op beslis, gewoon ja of nee. Zo moeilijk is dat toch niet? Ik ben het zat! Net zo dat zat van mensen die ervaring willen en als er ervaring komt, hij toch te oud is en niet welkom is. Je eerste transferperiode ofzo die je bewust meemaakt??
Dit gaat ieder jaar zo, de ene keer met een aankoop die genoemd wordt en de andere keer met een verkoop die al maanden rond gaat.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 - 02:17 schreef remco k het volgende:[..] Niet helemaal waar natuurlijk, hij heeft totaal geen restwaarde meer en wordt in twee jaar afgeschreven waar dat normaal echt langer duurt.. Dat drukt dus wel degelijk heel dik op de begroting.. Zet daar tegenover de enorme publiciteit een kampioenschap, een ronde verder Champions league/of wat extra Europa league wedstrijden en wat hij de jongeren kan leren. Dan haal je hem er wel uit.. Qua publiciteit en wat hij de jonge spitsen mee kan geven is hij al van grote waarde de rest is mooi meegenomen. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 - 02:16 schreef remco k het volgende:[..] Als hij er hier 50 inschiet worden we zeker kampioen, dus dan is het geen debakel te noemen toch.. Hij zal er 50 in kunnen schieten maar verder verwacht ik er niet veel van haha |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 - 02:18 schreef remco k het volgende:[..] Je eerste transferperiode ofzo die je bewust meemaakt?? Dit gaat ieder jaar zo, de ene keer met een aankoop die genoemd wordt en de andere keer met een verkoop die al maanden rond gaat.. nee, dit is niet mijn eerste periode?
maar wanneer was er een gerucht dat lang bleef, over een wereldster? of is deze situatie toch nieuw |
|
|
|
|
ajacied
|
|
|
4 schalen op rij. Wij hebben geen reden tot wantrouwen naar het bestuur toe. Eto hoeft van mij niet eens te meer te komen. Graag of niet geen speler is groter dan Ajax.Huntelaar terughalen zou prachtig zijn. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 - 02:17 schreef remco k het volgende:[..] Niet helemaal waar natuurlijk, hij heeft totaal geen restwaarde meer en wordt in twee jaar afgeschreven waar dat normaal echt langer duurt.. Dat drukt dus wel degelijk heel dik op de begroting.. Jup maar dat is wel een manier om Eto'o wat langer vast te leggen. Plus met hem zou je wss al meer kans maken om cl voorronde bij toeval door te komen en dan is hij zijn geld al weer meer waard. Ook is hij inderdaad geen jonge speler maar wel een speler die zich overal heeft bewezen, ook bij Chelsea. Dan kost je gewoon wat meer.
Trouwens, ik zit er dan toch niet heel ver vandaan, gelukkig ben je zo'n azijnzeiker, die 5 miljoen kan natuurlijk ook zitten in dat hij 30 doelpunten moet maken, 20 wedstrijden moet spelen etc. In de CL een aantal doelpunten scoren, als we verder komen een mooi bedrag. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 - 07:00 schreef Hummel10 het volgende:[..] Zet daar tegenover de enorme publiciteit een kampioenschap, een ronde verder Champions league/of wat extra Europa league wedstrijden en wat hij de jongeren kan leren. Dan haal je hem er wel uit.. Qua publiciteit en wat hij de jonge spitsen mee kan geven is hij al van grote waarde de rest is mooi meegenomen. Dat bedoel ik, hij wil graag zeiken over details. haha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 - 07:00 schreef Hummel10 het volgende:[..] Zet daar tegenover de enorme publiciteit een kampioenschap, een ronde verder Champions league/of wat extra Europa league wedstrijden en wat hij de jongeren kan leren. Dan haal je hem er wel uit.. Qua publiciteit en wat hij de jonge spitsen mee kan geven is hij al van grote waarde de rest is mooi meegenomen. maar je kan ook misschien wel geen kampioen worden en niet die extra ronde halen.. En dan? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 - 08:17 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] nee, dit is niet mijn eerste periode? maar wanneer was er een gerucht dat lang bleef, over een wereldster? of is deze situatie toch nieuw Een oud wereld ster. en het is inmiddels al een hele week een gerucht.. tering man, er zijn tijden dat ik langer op de plee zit.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 - 11:01 schreef freakie het volgende:[..] Jup maar dat is wel een manier om Eto'o wat langer vast te leggen. Plus met hem zou je wss al meer kans maken om cl voorronde bij toeval door te komen en dan is hij zijn geld al weer meer waard. Ook is hij inderdaad geen jonge speler maar wel een speler die zich overal heeft bewezen, ook bij Chelsea. Dan kost je gewoon wat meer. Trouwens, ik zit er dan toch niet heel ver vandaan, gelukkig ben je zo'n azijnzeiker, die 5 miljoen kan natuurlijk ook zitten in dat hij 30 doelpunten moet maken, 20 wedstrijden moet spelen etc. In de CL een aantal doelpunten scoren, als we verder komen een mooi bedrag. We spelen geen CL voorronde. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: 10 miljoen weggooien een detail?? Tering ben blij dat jij niet bij ons werkt zeg.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 - 12:24 schreef remco k het volgende:[..] Een oud wereld ster. en het is inmiddels al een hele week een gerucht.. tering man, er zijn tijden dat ik langer op de plee zit.. Wereldster is het. het is een oude speler. maar nadat hij gestopt is met voetbal blijft hij een wereldster. of is het zo als je stopt met voetbal stop je ook met leven. in dat geval mag je hem zo noemen. ik vind dat hij een jonge wereldster is en een oude speler |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Een wereldster ben je op het top van je kunnen.. Als je gestopt bent of aan het afbouwen ben je een oudtopper.. |
|
|
|