BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Oke mannen wat vinden wij van eto'o.....

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zaterdag 16 augustus 2014 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2014 - 11:45 schreef freakie het volgende:

[..]

Ik denk het wel Eto'o brengt ervaring met zich mee, kijk hoe jong de spelers zijn bij Ajax voorin
Kan jij een voorbeeld noemen van een speler die echt over de top is, want dat kunnen we denk ik wel stellen. Een kleine club in Europa weer terug heeft gebracht naar de absolute top??

Ik kan daar namelijk mezelf niet 1 voorbeeld van herinneren..
freakie
 freakie - zaterdag 16 augustus 2014 - 11:54   quote  deeplink  
Ik heb nooit gezegd dat 1 speler ons naar de absolute top brengt alleen dat el ghazi, Fischer, Milik, Kishna en Zivkovic een boost geven.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 augustus 2014 door freakie --
remco k
 remco k - zaterdag 16 augustus 2014 - 12:07   quote  deeplink  
Volgens mij zei je toch echt van wel. Ik vroeg of een speler die over de top is ons terug kan brengen naar de top. Jij zegt dat je denkt van wel..
Daarom die vraag..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 16 augustus 2014 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2014 - 11:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Mijn hele punt.. WAS...

Kan een speler die over de top is, ons terugbrengen naar de top??
Dus we moeten ook niet luisteren naar de boer en andere ex-spelers want hun zijn ook over hun top heen?

Cruijff moeten we helemaal niet meer geloven, die man is rijp voor het bejaardenhuis.
Dat is wat je zegt, Spelers zijn na hun cariere niks meer waard.

Ik kan mij vergissen maar van gaal als speler had niet zo hoge top dan dat hij heeft als trainer.
Wie zegt dat eto'o geen goeie trainer kan zijn? Wellicht heeft hij 2 pieken in zijn leven, 1 piek als speler en 1 piek als trainer.

misschien kan een andere rol vervullen en kan hij daar van waarde zijn.
wellicht brengt hij ajax toch een klein stukje omhoog, het is ook een team sport. Je hoeft het niet alleen te doen.

Maar laten we gewoon afwachten of hij komt. Komt hij dan horen we wat hij van plan is en wat hij verdient en wat zijn privileges zijn. Voordat hij een bal getrapt heeft, kunnen we het daar over hebben, wellicht valt dat reuze mee. Vervolgens als hij speelt kunnen we zien of hij die belofte die hij gemaakt heeft ook waar maakt. Vervolgens kunnen we daar dan ook over hebben.

Dit is allemaal gebaseerd op speculatie en dat voor een speler zoals remco het zegt, Verleden top, heden en toekomst flop. Dan hebben we er toch veel berichten over geschreven, over iemand die geen waarde meer heeft en niet eens zeker is dat hij komt. Dit noem ik dus lachwekkend.
remco k
 remco k - zaterdag 16 augustus 2014 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2014 - 12:13 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Dus we moeten ook niet luisteren naar de boer en andere ex-spelers want hun zijn ook over hun top heen?

Cruijff moeten we helemaal niet meer geloven, die man is rijp voor het bejaardenhuis.
Dat is wat je zegt, Spelers zijn na hun cariere niks meer waard.

Ik kan mij vergissen maar van gaal als speler had niet zo hoge top dan dat hij heeft als trainer.
Wie zegt dat eto'o geen goeie trainer kan zijn? Wellicht heeft hij 2 pieken in zijn leven, 1 piek als speler en 1 piek als trainer.

misschien kan een andere rol vervullen en kan hij daar van waarde zijn.
wellicht brengt hij ajax toch een klein stukje omhoog, het is ook een team sport. Je hoeft het niet alleen te doen.

Maar laten we gewoon afwachten of hij komt. Komt hij dan horen we wat hij van plan is en wat hij verdient en wat zijn privileges zijn. Voordat hij een bal getrapt heeft, kunnen we het daar over hebben, wellicht valt dat reuze mee. Vervolgens als hij speelt kunnen we zien of hij die belofte die hij gemaakt heeft ook waar maakt. Vervolgens kunnen we daar dan ook over hebben.

Dit is allemaal gebaseerd op speculatie en dat voor een speler zoals remco het zegt, Verleden top, heden en toekomst flop. Dan hebben we er toch veel berichten over geschreven, over iemand die geen waarde meer heeft en niet eens zeker is dat hij komt. Dit noem ik dus lachwekkend.
Dat is totaal niet wat ik zeg, we hebben het nu over iemand die al dan niet bij ons komt pelen, en over die persoon heb ik een mening.. En dat iemand geen wereldster meer is zoals jij het noemt, betekend niet dat je niets van zo iemand aan hoeft te nemen..

Er zijn inderdaad heel veel oud spelers die helemaal geen verstand van het spelletje hebben.. Daarom mislukken ook zo veel van die gasten als trainer...

Maar waar zeg ik dat hij flopt dan?? Nergens, ik denk alleen niet dat hij in staat is ons terug te brengen naar de top.. En ik vraag me af op basis waarvan hij een goede mentor voor die jonge gasten zal zijn.. En ook daarmee zeg ik niet dat hij dat niet kan zijn, maar jullie zijn zo heilig overtuigd van het feit dat hij het wel ff gaat doen, dat ik me afvraag op basis waarvan/

Als ie komt prima hoor, maar mensen doen nu net alsof hi de verlosser is.. En zoals ik al eerder zei, ik denk dat 80% van de mensen die een mening over hem heeft hem niet meer dan een paar potjes hebben zien spelen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 augustus 2014 door remco k --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 16 augustus 2014 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2014 - 13:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat is totaal niet wat ik zeg, we hebben het nu over iemand die al dan niet bij ons komt pelen, en over die persoon heb ik een mening.. En dat iemand geen wereldster meer is zoals jij het noemt, betekend niet dat je niets van zo iemand aan hoeft te nemen..

Er zijn inderdaad heel veel oud spelers die helemaal geen verstand van het spelletje hebben.. Daarom mislukken ook zo veel van die gasten als trainer...

Maar waar zeg ik dat hij flopt dan?? Nergens, ik denk alleen niet dat hij in staat is ons terug te brengen naar de top.. En ik vraag me af op basis waarvan hij een goede mentor voor die jonge gasten zal zijn.. En ook daarmee zeg ik niet dat hij dat niet kan zijn, maar jullie zijn zo heilig overtuigd van het feit dat hij het wel ff gaat doen, dat ik me afvraag op basis waarvan/

Als ie komt prima hoor, maar mensen doen nu net alsof hi de verlosser is.. En zoals ik al eerder zei, ik denk dat 80% van de mensen die een mening over hem heeft hem niet meer dan een paar potjes hebben zien spelen..
Je hebt toch gezegd dat hij oud is? Dat hij over de top is?

Dat hij er 20 in kan schieten hier in nederland. Ja, dat denk ik van wel.
Dat kan Bjorn Vleminx, Bulykin, Pelle, Alves, Bony, Dost wel.
Ik zie geen redenen waarom zo speler in zijn nadagen dat ook niet zou kunnen.
De vraag is of hij ons naar een hoger niveau kan tillen in de CL.

Ik acht de kans groter met hem dan zonder hem. Of zou millik opeens wel doelpunten gaan maken? Of zou Siggie opeens op zijn heupen krijgen? Of zou ons alle hoop leggen op een 17-jarige talent? De kans is toch gewoon groter met hem in de spits dan een ander die we nu onder contract hebben staan?

De vraag is of hij dat waar zou kunnen maken. Ik weet het niet net zo min dat jij dat weet.
Jij denkt dat hij dat niet meer kan en ik denk dat we met hem een betere spits in huis hebben dan we die nu hebben. In ieder geval heb ik daar meer vertrouwen in dan de spitsen die we nu hebben.

Of denk jij dat we een nog grotere spits al is dat van het verleden kunnen aantrekken?
Zo ja, welke dan?
madretsma
 madretsma - zaterdag 16 augustus 2014 - 13:52   quote  deeplink  
Eto'o zal wel die kansen in de ChamL benutten waar het de laatste
jaren net niet lukte, Het enige wat ik van Milik heb gezien is dat
hij een goed linkerbeen heeft. Maar ik heb twijfels over zijn
handelingssnelheid en hij heeft gewoon teveel kansen nodig.
In de ChamL moet je gewoon effectief zijn! En Zivkovich die komt
eraan maar dit jaar is een leer jaar voor hem.
freakie
 freakie - zaterdag 16 augustus 2014 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2014 - 12:07 schreef remco k het volgende:
Volgens mij zei je toch echt van wel. Ik vroeg of een speler die over de top is ons terug kan brengen naar de top. Jij zegt dat je denkt van wel..
Daarom die vraag..
Je had het over de top, niet de absolute top he.
freakie
 freakie - zaterdag 16 augustus 2014 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2014 - 13:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Op basis waarvan? Als hij de spelers laat zien hoe het moet, dan ben je al een mentor
remco k
 remco k - zaterdag 16 augustus 2014 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2014 - 13:39 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Je hebt toch gezegd dat hij oud is? Dat hij over de top is?

Dat hij er 20 in kan schieten hier in nederland. Ja, dat denk ik van wel.
Dat kan Bjorn Vleminx, Bulykin, Pelle, Alves, Bony, Dost wel.
Ik zie geen redenen waarom zo speler in zijn nadagen dat ook niet zou kunnen.
De vraag is of hij ons naar een hoger niveau kan tillen in de CL.

Ik acht de kans groter met hem dan zonder hem. Of zou millik opeens wel doelpunten gaan maken? Of zou Siggie opeens op zijn heupen krijgen? Of zou ons alle hoop leggen op een 17-jarige talent? De kans is toch gewoon groter met hem in de spits dan een ander die we nu onder contract hebben staan?

De vraag is of hij dat waar zou kunnen maken. Ik weet het niet net zo min dat jij dat weet.
Jij denkt dat hij dat niet meer kan en ik denk dat we met hem een betere spits in huis hebben dan we die nu hebben. In ieder geval heb ik daar meer vertrouwen in dan de spitsen die we nu hebben.

Of denk jij dat we een nog grotere spits al is dat van het verleden kunnen aantrekken?
Zo ja, welke dan?
En in welke mogelijke context is dat hetzelfde als wat jij insinueert??

20 goals in de ED, als dat alles is en Ajax komt niet verder in de CL is het een grote flop geworden..

Hoezo ineens gaan scoren over Millik? Er is pas 1 wedstrijd gespeeld... Schrijf je hem nu al af ofzo??

Ik hoef die nog grotere spits niet, en Eto is van mij van harte welkom, als ie komt prima, als ie niet komt ook prima, maar zeg nu eens op basis waarvan hij jonge spelers beter gaat maken, en op basis waarvan hij er nu ineens weer heel veel gaat scoren..
remco k
 remco k - zaterdag 16 augustus 2014 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2014 - 14:18 schreef freakie het volgende:

[..]

Je had het over de top, niet de absolute top he.
Je hebt de top of de absoute top, hoe je het maar noemen wilt, daaronder zit de subtop en daaronder de middenmotors.. Voor mij is top en absolute top hetzelfde..
remco k
 remco k - zaterdag 16 augustus 2014 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2014 - 14:19 schreef freakie het volgende:

[..]

Op basis waarvan? Als hij de spelers laat zien hoe het moet, dan ben je al een mentor
Ja inderdaad, en aangezien ik hem zowel bij Anzhi als bij Chelsea niet goed vond, vraag ik me oprecht af of hij die dingen nog wel kan laten zien.. Op het WK heb ik het niet gezien in ieder geval..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 16 augustus 2014 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2014 - 15:44 schreef remco k het volgende:

[..]

En in welke mogelijke context is dat hetzelfde als wat jij insinueert??

20 goals in de ED, als dat alles is en Ajax komt niet verder in de CL is het een grote flop geworden..

Hoezo ineens gaan scoren over Millik? Er is pas 1 wedstrijd gespeeld... Schrijf je hem nu al af ofzo??

Ik hoef die nog grotere spits niet, en Eto is van mij van harte welkom, als ie komt prima, als ie niet komt ook prima, maar zeg nu eens op basis waarvan hij jonge spelers beter gaat maken, en op basis waarvan hij er nu ineens weer heel veel gaat scoren..
Het gaat toch over Eto'o.
Als je een goeie hebt dan hoef je geen nieuwe spits tenzij die nog beter is.

Ik schrijf niemand af, had ik al een oordeel dan?
Het is toch niet raar dat ik denk dat Eto'o nog steeds verder is dan Millik.
Eto'o zijn kwaliteiten worden met de jaren minder terwijl Millik groeiende is.
De vraag is of Millik ooit zo hoog niveau haalt dat ajax overwintert in de CL
eto'o, heeft hij nog de kwaliteiten dat hij dat niveau nog haalt.

Ajax denkt met Eto'o verder te zijn dan met Millik anders hoef je hem ook niet te halen.
Ik ben het met Ajax eens.
remco k
 remco k - zaterdag 16 augustus 2014 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2014 - 16:26 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Het gaat toch over Eto'o.
Als je een goeie hebt dan hoef je geen nieuwe spits tenzij die nog beter is.

Ik schrijf niemand af, had ik al een oordeel dan?
Het is toch niet raar dat ik denk dat Eto'o nog steeds verder is dan Millik.
Eto'o zijn kwaliteiten worden met de jaren minder terwijl Millik groeiende is.
De vraag is of Millik ooit zo hoog niveau haalt dat ajax overwintert in de CL
eto'o, heeft hij nog de kwaliteiten dat hij dat niveau nog haalt.

Ajax denkt met Eto'o verder te zijn dan met Millik anders hoef je hem ook niet te halen.
Ik ben het met Ajax eens.
Ik stelde je een vraag, ik stelde totaal niet dat jij hem afschrijft.

Ik vraag me alleen af of ie echt nog wat kan betekenen.. Ik betwijfel het.. Maar als ie komt zal ik hem net als iedere andere speler steunen, maar ook beoordelen..
madretsma
 madretsma - zaterdag 16 augustus 2014 - 18:08   quote  deeplink  
Het is nu stil rondom Eto's
Vind ik beter dan 23100 nieuws/gerucht berichten om het uur op de voetbalsites..
freakie
 freakie - zaterdag 16 augustus 2014 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2014 - 15:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja inderdaad, en aangezien ik hem zowel bij Anzhi als bij Chelsea niet goed vond, vraag ik me oprecht af of hij die dingen nog wel kan laten zien.. Op het WK heb ik het niet gezien in ieder geval..
Anzi niet goed? Die dribbel tegen az, wauw. Zegt niet gelijk dat ie goed is maar denk zeker van toegevoegde waarde. En ook dus veel kan betekenen
freakie
 freakie - zaterdag 16 augustus 2014 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2014 - 15:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Je hebt de top of de absoute top, hoe je het maar noemen wilt, daaronder zit de subtop en daaronder de middenmotors.. Voor mij is top en absolute top hetzelfde..
Vind ik 2 verschillende dingen, top en absolute top. Top is in de zin van ik voel me top en als je absolute top wil uitleggen is het, ik voel me geweldig.

Absolute top is Barca, Real, Bayern, Mancester city, Chelsea etc.
Top zijn ook tottenham, atletico, italiaanse top, etc. Ik denk dat we daar naar kunnen groeien, niet met eto'o direct. Maar wel met Eto'o als ervaren kracht en daar Fischer, Milik, El Ghazi, Kishna en Zivkovic wat kan leren.
madretsma
 madretsma - zaterdag 16 augustus 2014 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2014 - 18:18 schreef freakie het volgende:

[..]

Vind ik 2 verschillende dingen, top en absolute top. Top is in de zin van ik voel me top en als je absolute top wil uitleggen is het, ik voel me geweldig.

Top zijn ook tottenham, atletico, italiaanse top, etc. Ik denk dat we daar naar kunnen groeien, niet met eto'o direct. Maar wel met Eto'o als ervaren kracht en daar Fischer, Milik, El Ghazi, Kishna en Zivkovic wat kan leren.
Juventus vind ik ook Absolute top als je Man City erbij zet, En dan PSG ook
Man City en PSG hebben toch nog niks klaargespeeld internationaal om bij de
absolute top te behoren.. Nog niet lang geleden was Ajax gewoon 2 keer beter dan City
Dortmund vind ik dan eerder absolute top dan Man City..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 augustus 2014 door madretsma --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 16 augustus 2014 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2014 - 17:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik stelde je een vraag, ik stelde totaal niet dat jij hem afschrijft.

Ik vraag me alleen af of ie echt nog wat kan betekenen.. Ik betwijfel het.. Maar als ie komt zal ik hem net als iedere andere speler steunen, maar ook beoordelen..
Wat bedoelde je met de vraag dan, ik snapte de vraag niet.
Vandaar dat ik hem ook niet beantwoord
sorry!
freakie
 freakie - zaterdag 16 augustus 2014 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2014 - 18:22 schreef madretsma het volgende:

[..]

Juventus vind ik ook Absolute top als je Man City erbij zet, En dan PSG ook
Man City en PSG hebben toch nog niks klaargespeeld internationaal om bij de
absolute top te behoren.. Nog niet lang geleden was Ajax gewoon 2 keer beter dan City
Dortmund vind ik dan eerder absolute top dan Man City..
Ja daar kan ik het mee eens zijn! Man City zet ik daar omdat ik denk dat ze alleen maar sterker worden, team veranderd geloof ik niet heel erg. PSG heb ik hoog zitten en Juventus eigenlijk niet, maar die clubs kun je inderdaad tussen plaatsen.
madretsma
 madretsma - zaterdag 16 augustus 2014 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2014 - 20:28 schreef freakie het volgende:

[..]

Ja daar kan ik het mee eens zijn! Man City zet ik daar omdat ik denk dat ze alleen maar sterker worden, team veranderd geloof ik niet heel erg. PSG heb ik hoog zitten en Juventus eigenlijk niet, maar die clubs kun je inderdaad tussen plaatsen.
In Europa kan Juve beter idd, Maar hoe zij altijd domineren in Italy vind ik wel machtig
Napoli,Inter,Ac Milan,As Roma,Fiorentina,Lazio Roma die clubs komen allemaal niet in de
buurt van Juve al jarenlang.. Vind dat wel knap..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 augustus 2014 door madretsma --
freakie
 freakie - zaterdag 16 augustus 2014 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2014 - 20:29 schreef madretsma het volgende:

[..]

In Europa kan Juve beter idd, Maar hoe zij altijd domineren in Italy vind ik wel machtig
Napoli,Inter,Ac Milan,As Roma,Fiorentina,Lazio Roma die clubs komen allemaal niet in de
Jup eens!
Eide
 Eide - zaterdag 16 augustus 2014 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2014 - 20:29 schreef madretsma het volgende:

[..]

Dat is vrij eenvoudig te verklaren. In de periode voor bankencrisis leefden de Italiaanse clubs op grote voet met hoge schulden. Alleen Juve hield de financiƫn onder controle. Daardoor konden zij gedurende de crisis op identieke voet verder terwijl alle andere Italiaanse clubs hevig moesten bezuinigen.
madretsma
 madretsma - zaterdag 16 augustus 2014 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2014 - 20:50 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat is vrij eenvoudig te verklaren. In de periode voor bankencrisis leefden de Italiaanse clubs op grote voet met hoge schulden. Alleen Juve hield de financiƫn onder controle. Daardoor konden zij gedurende de crisis op identieke voet verder terwijl alle andere Italiaanse clubs hevig moesten bezuinigen.
Nou daar heb ik niks van gemerkt bij Fiorentina en Napoli, Inter hield ook een
goede selectie over al moet ik zeggen dat ze minder in kwaliteit zijn geworden
na hun ChamL overwinning, Maar ze bleven wel geld uitgeven, Lazio doet tevergeefs verwoede
pogingen, En As Roma heeft vorig jaar voor het eerst laten zien er weer te zijn
Ac Milan die gaan gewoon aan wanbeleid ten onder ook al hebben ze minder te besteden
als vroeger, Ik denk dat het succes van Juve laatste jaren is dat hun beleid sterk
in elkaar steekt, Niet zo lang geleden werden ze terug gezet in de 2de divisie
en Financieel ging het even niet goed, Met goed beleid zijn ze heel sterk uit dat
dal gekomen.

Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 16 augustus 2014 - 21:19   quote  deeplink  
Ajax heeft met dit team niks te zoeken in de CL na de winterstop.
Het is enkel goed voor de aandeelhouders en finaciele directeur.
Voor de fans en voor de spelers is het niet leuk om te worden afgeslacht.

Wil Ajax bij de top van Europa horen, dan moeten ze eerst de andere clubs achter zich houden.
Andere clubs zijn dan, de subtop van Italie, Engeland, Duitsland, Frankrijk en Spanje. Daarnaast de topclubs van alle andere competities.
Voorbeeld zijn dan: Spurs, Everton, Benfica, Porto, Valencia, Sevila, Lazio, Inter, Lyon, Red bull, Zenit, Celtic.

Als je die clubs al niet kan verslaan dan is het een illusie om ooit in de buurt te komen van de top.
Deze clubs zijn meestal na de winterstop actief in de Europa leauge en wij moeten eigenlijk daar ook naar toe. in Deze competitie kunnen we verzorgen dat we deze clubs achter ons kunnen houden.
4x de halve finale halen van EL en je zit sowieso in pot 2 van de CL.
Benfica zit zelfs in pot 1.
Eide
 Eide - zaterdag 16 augustus 2014 - 21:22   quote  deeplink  
De reden dat Sneijder weg moest bij Inter had niets met z'n prestaties te maken, ze konden die 7 miljoen aan salaris niet meer opbrengen.

Aardig trouwens dat je Napoli en Fiorentina noemt, 2 van de slechts 6 Serie A clubs die vorig jaar een winst noteerde. Inter noteerde een verlies van 82.7 miljoen. Juve trouwens zo'n 15 miljoen verlies, wat als heel veel klinkt tot je je beseft dat Juve een begroting van 275 miljoen heeft en eigenaar is van het eigen stadion.

Feit is dat alleen Juventus een selectie van echt Europese allure heeft en het geld om die spelers aan zich te binden. AC Milan was in het tweeluik tegen Ajax bepaald niet beter bijvoorbeeld.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 augustus 2014 door Eide --
madretsma
 madretsma - zaterdag 16 augustus 2014 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2014 - 21:19 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

Wil Ajax bij de top van Europa horen, dan moeten ze eerst de andere clubs achter zich houden.
Andere clubs zijn dan, de subtop van Italie, Engeland, Duitsland, Frankrijk en Spanje. Daarnaast de topclubs van alle andere competities.
Voorbeeld zijn dan: Spurs, Everton, Benfica, Porto, Valencia, Sevila, Lazio, Inter, Lyon, Red bull, Zenit, Celtic.

Als je die clubs al niet kan verslaan dan is het een illusie om ooit in de buurt te komen van de top.
Deze clubs zijn meestal na de winterstop actief in de Europa leauge en wij moeten eigenlijk daar ook naar toe. in Deze competitie kunnen we verzorgen dat we deze clubs achter ons kunnen houden.
We waren toch 2 keer beter dan Ac Milan, en voorgaande jaren 2 keer beter dan
Lyon en Man City, We wonnen zelfs thuis tegen Barca.. En uit bij Dortmund waren
we goed lullige tegengoal nekte ons.. Dus sinds de Cruijff revolutie vind ik dat
Ajax goede stappen heeft gemaakt we komen van ver moet je niet vergeten..

En dat we daar niks te zoeken hebben ben ik het niet helemaal eens, voor de laatste
4 te halen ja natuurlijk daarvoor komen we kwaliteit tekort.. Maar we hebben zeker
wel kwaliteit veel spelers van hebben nu de nodige internationale ervaring we hebben
talent en spelers met ervaring..

En als je kijkt wie er vorig jaar bij de laatste 16 waren,
Schalke 04,Olympiacos,Leverkussen,Galatasaray,Zenit,Ac Milan
Ajax doet daar niet veel voor onder hoor, Van dat niveau kunnen we best winnen.
Vooral als we Eto'o erbij krijgen dat is een killer die op dat niveau niet zoveel
kansen nodig heeft,...

We kwamen alleen steeds in de moeilijkste groep elk jaar, we zijn er een paar keer
dichtbij geweest.. Je moet ook een beetje geluk hebben natuurlijk..

freakie
 freakie - zaterdag 16 augustus 2014 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2014 - 21:19 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

Ik denk dat we alle teams van de Topclubs, zouden kunnen verslaan. Want inderdaad, we hadden eigenlijk elke keer 2 teams in de poule van de misschien wel absolute top, Real, Barca, City, Dortmund, Lyon, Ac Milan. Als je daar al enigszins kans hebt gehad om door te gaan, dan doe je het goed hoor.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 16 augustus 2014 - 23:09   quote  deeplink  
Als jij eruit ziet als mijn leraar in de 5de klas lagere school dan weet ik waarom je nick freakie is.....heb jij ook een hoorne bril en een puist op je neus ??
freakie
 freakie - zaterdag 16 augustus 2014 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2014 - 23:09 schreef Nenam_tiL het volgende:
Als jij eruit ziet als mijn leraar in de 5de klas lagere school dan weet ik waarom je nick freakie is.....heb jij ook een hoorne bril en een puist op je neus ??
Hahaha watttt? Ben niet die vrouw bij de film, matilde..........

Kijk he freaky is eng, Freakie is niks haha
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 16 augustus 2014 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2014 - 23:13 schreef freakie het volgende:

[..]

Hehehehe oke....dan kan ik weer slapen straks....pffffff ;-)
freakie
 freakie - zaterdag 16 augustus 2014 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2014 - 23:15 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hehehehe oke....dan kan ik weer slapen straks....pffffff ;-)
Pfff gelukkig zeg! Ik ga ook maar eens slapen morgen weer hond uitlaten, om 10 uur, zo vroeg he wauw
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 16 augustus 2014 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2014 - 23:22 schreef freakie het volgende:

[..]

Pfff gelukkig zeg! Ik ga ook maar eens slapen morgen weer hond uitlaten, om 10 uur, zo vroeg he wauw
Man dan heb ik de koe van Boudewijn allang gemolken en de stal opgeruimd
freakie
 freakie - zaterdag 16 augustus 2014 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2014 - 23:27 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Man dan heb ik de koe van Boudewijn allang gemolken en de stal opgeruimd
Heb je dan Boudewijn al gemolken? Gadver😒.....

Zondag is--> #uitslaapdag #zondageitjesdag
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 16 augustus 2014 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2014 - 23:28 schreef freakie het volgende:

[..]

Heb je dan Boudewijn al gemolken? Gadver😒.....

Zondag is--> #uitslaapdag #zondageitjesdag
Je moet lezen gefreakte..zijn koe staat er, niet ehm, laat maar....
madretsma
 madretsma - zaterdag 16 augustus 2014 - 23:47   quote  deeplink  
hehe eindelijk een dag met weinig tot niets Eto'o nieuws..
En zo moet het ook, Enige nieuws wat van belang is, is Of hij komt
of hij niet komt...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 augustus 2014 door madretsma --
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 17 augustus 2014 - 01:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2014 - 23:13 schreef freakie het volgende:

[..]

Ik dacht dat het gewoon Freekie betekende haha
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 17 augustus 2014 - 05:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2014 - 21:28 schreef madretsma het volgende:

[..]

We waren toch 2 keer beter dan Ac Milan, en voorgaande jaren 2 keer beter dan
Lyon en Man City, We wonnen zelfs thuis tegen Barca.. En uit bij Dortmund waren
we goed lullige tegengoal nekte ons.. Dus sinds de Cruijff revolutie vind ik dat
Ajax goede stappen heeft gemaakt we komen van ver moet je niet vergeten..

En dat we daar niks te zoeken hebben ben ik het niet helemaal eens, voor de laatste
4 te halen ja natuurlijk daarvoor komen we kwaliteit tekort.. Maar we hebben zeker
wel kwaliteit veel spelers van hebben nu de nodige internationale ervaring we hebben
talent en spelers met ervaring..

En als je kijkt wie er vorig jaar bij de laatste 16 waren,
Schalke 04,Olympiacos,Leverkussen,Galatasaray,Zenit,Ac Milan
Ajax doet daar niet veel voor onder hoor, Van dat niveau kunnen we best winnen.
Vooral als we Eto'o erbij krijgen dat is een killer die op dat niveau niet zoveel
kansen nodig heeft,...

We kwamen alleen steeds in de moeilijkste groep elk jaar, we zijn er een paar keer
dichtbij geweest.. Je moet ook een beetje geluk hebben natuurlijk..
Weet jij hoe de loting werkt?

Nummers 2 loten tegen de Nummers 1 daarna is het vrij en dan kan je tegen iedereen loten.

Waren de clubs die jij noemde die bij de laatste 16 zaten groepswinnaar of waren ze 2de geworden?

Kunnen wij winnen van Chelsea, Real Madrid, Barca, Man City, Bayern.
Ja, misschien 1 maar niet over 2 wedstrijden.
City wonnen we wel maar van de 10x die we spelen, daarvan winnen we er misschien 2x van.

Of zijn jullie red bull al vergeten? Daar wonnen we niet 1x van en overigens terecht.
Dus hebben we daar niks te zoeken.

Droom maar lekker verder
Yasin
 Yasin - zondag 17 augustus 2014 - 09:40   quote  deeplink  
Eto'o is al op leeftijd en wilt alleen maar geld verdienen.ik zag liever Antonia naar Ajax komen dan eto'o (als eto'o wel echt komt). Ajax slaapt ik weet zeker dat ze Antonia over een jaar of 2 voor duurder weg kopen bij Groningen dan dat ze zouden betalen bij Go Ahead Eagles
Eide
 Eide - zondag 17 augustus 2014 - 10:16   quote  deeplink  
Antonia ontwikkeld zich leuk maar speelde vorig jaar ook zat onzichtbare wedstrijden. Hij is 4 jaar ouder dan El Ghazi en Kishna die beide gewoon meer potentie hebben. Iemand als Antonia kopen is zonde met die gasten achter de hand.

Kopen moet je doen daar waar je onmiddellijk rendement hebt of daar waar je te weinig opties hebt. Een scorende spits is wel een positie waar Ajax te weinig rendement heeft gehad en dus een logische plaats om te investeren.

Ziyech is trouwens wel een speler waar ik onmiddellijk rendement in zie voor Ajax, zou links naast Klaassen echt een schitterende versterking zijn.
freakie
 freakie - zondag 17 augustus 2014 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2014 - 23:30 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Je moet lezen gefreakte..zijn koe staat er, niet ehm, laat maar....
Uhmmmm okeeee!
freakie
 freakie - zondag 17 augustus 2014 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 01:22 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Ik dacht dat het gewoon Freekie betekende haha
Kan ook, kan ook! Heet namelijk rl Freek
freakie
 freakie - zondag 17 augustus 2014 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 10:16 schreef Eide het volgende:
Antonia ontwikkeld zich leuk maar speelde vorig jaar ook zat onzichtbare wedstrijden. Hij is 4 jaar ouder dan El Ghazi en Kishna die beide gewoon meer potentie hebben. Iemand als Antonia kopen is zonde met die gasten achter de hand.

Kopen moet je doen daar waar je onmiddellijk rendement hebt of daar waar je te weinig opties hebt. Een scorende spits is wel een positie waar Ajax te weinig rendement heeft gehad en dus een logische plaats om te investeren.

Ziyech is trouwens wel een speler waar ik onmiddellijk rendement in zie voor Ajax, zou links naast Klaassen echt een schitterende versterking zijn.
Eens met betrekking op Antonia, speelde een paar wedstrijden leuk, maar is echt niks voor Ajax. Meleg, Lukoki en de Sa doen het ook leuk. Zegt niet dat ze het bij Ajax leuk doen.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 17 augustus 2014 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 10:16 schreef Eide het volgende:

Daarnaast zou een Kishna of El Ghazi net zo goed uitblinken bij wat kleinere clubs in de eredivisie denk ik.
remco k
 remco k - zondag 17 augustus 2014 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2014 - 18:18 schreef freakie het volgende:

[..]

United absolute top?? Die spelen niet eens Europees voetba..
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 17 augustus 2014 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 13:55 schreef remco k het volgende:

[..]

United is wel een absolute topclub, geen topploeg.
remco k
 remco k - zondag 17 augustus 2014 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 13:57 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

United is wel een absolute topclub, geen topploeg.
Op basis waarvan dan?? Omdat ze veel geld te besteden hebben?? Of op basis van de prijzenkast??
freakie
 freakie - zondag 17 augustus 2014 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 13:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Waar zei ik United?
remco k
 remco k - zondag 17 augustus 2014 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 14:02 schreef freakie het volgende:

[..]

Waar zei ik United?
Ach City inderdaad.. Maar die zijn al helemaal geen Europese top.. Nauwelijks subtop te noemen..
freakie
 freakie - zondag 17 augustus 2014 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 14:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach City inderdaad.. Maar die zijn al helemaal geen Europese top.. Nauwelijks subtop te noemen..
Die vind ik elk jaar sterker worden, omdat ze ook veel spelers houden en niet heel veel veranderen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5966
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Oke mannen wat vinden wij van eto'o.....

0.0190608