|
|
f-side
|
|
|
ik wacht ik hoop dat eto'o vanavond zijn contract tekent ik blijf de hele nacht uit bed |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: jij noemt mij kleine gup:) ik jou Willem... of ben je nu beledigt? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: ga je dan op de grond slapen? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hehehehe.....voor de Arena |
|
|
|
|
madretsma
|
|
|
quote:Op zondag 10 augustus 2014 - 21:33 schreef MBB het volgende:[..] Ik zit al een tijdje op het forum, maar post zelf niet veel. Ik heb alleen weinig zoveel onzin en agressiviteit van iemand hier gezien als jij. Moet je jezelf bewijzen ofzo? OT: Eto'o is buitencategorie, ook al is hij op z'n retour. Je neemt wel een financieel risico. Anderzijds doet Ajax het de laatste jaren zo goed, dus wie weet zien ze dit wel gewoon goed. Time will tell... Agressief omdat ik een vraag stel? Agressief? Pff houd niet over hiero haha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 10 augustus 2014 - 21:33 schreef MBB het volgende:[..] Ik zit al een tijdje op het forum, maar post zelf niet veel. Ik heb alleen weinig zoveel onzin en agressiviteit van iemand hier gezien als jij. Moet je jezelf bewijzen ofzo? OT: Eto'o is buitencategorie, ook al is hij op z'n retour. Je neemt wel een financieel risico. Anderzijds doet Ajax het de laatste jaren zo goed, dus wie weet zien ze dit wel gewoon goed. Time will tell... Was buitencategorie, komt nu de cauberg niet eens over.....geen geld in stoppen, maar dat is mijn mening |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Bachman Turner Overdrive...... |
|
|
|
|
madretsma
|
|
|
quote:Op zondag 10 augustus 2014 - 21:42 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Was buitencategorie, komt nu de cauberg niet eens over.....geen geld in stoppen, maar dat is mijn mening Heb je hem niet op het WK gezien dan? hij had meer energie dan heel kameroen bijelkaar
maar het zou kunnen dat het niks word, al denk ik ook al zou hij niet een heuveltje op kunnen dan nog gaat hij meer goals maken dan Milik
En ervaring! vooral nu ervaren spelers weg zijn en nog miss weg gaan.. je bent het toch wel mee eens dat ervaring in een groep binnen en buiten het veld heel belangrijk is |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 10 augustus 2014 - 21:46 schreef madretsma het volgende:[..] Heb je hem niet op het WK gezien dan? hij had meer energie dan heel kameroen bijelkaar maar het zou kunnen dat het niks word, al denk ik ook al zou hij niet een heuveltje op kunnen dan nog gaat hij meer goals maken dan Milik En ervaring! vooral nu ervaren spelers weg zijn en nog miss weg gaan.. je bent het toch wel mee eens dat ervaring in een groep binnen en buiten het veld heel belangrijk is Ja ben ik mee eens, maar geen Eto'o.....buiten het veld zonder meer Jari LItmanen....daarbinnen eerst een goeie rechtsback....daarna een spits, scoren doen we toch wel. Eto'o gaat dwars tegen de Cruijff revolutie in, en ik zou het heel raar vinden mochten ze dat doordrukken |
|
|
|
|
Inglourious bastard
|
|
|
Er zijn er hier een aantal nu al eeg negatief over milik(na welgeteld 1, ja inderdaad 1, competitieduel!!!denk dat jullie je nog weleens heel erg in die jongen kunnen vergissen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hehehehe nee hoor vriend, maar ik dacht dat je me verwarde met iemand! ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 10 augustus 2014 - 21:55 schreef Inglourious bastard het volgende:Er zijn er hier een aantal nu al eeg negatief over milik(na welgeteld 1, ja inderdaad 1, competitieduel!!!denk dat jullie je nog weleens heel erg in die jongen kunnen vergissen. Ik niet hoor, vond Milik vandaag wel nuttige dingen doen! En die jongen moet ook nog wennen! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 10 augustus 2014 - 21:55 schreef Inglourious bastard het volgende:Er zijn er hier een aantal nu al eeg negatief over milik(na welgeteld 1, ja inderdaad 1, competitieduel!!!denk dat jullie je nog weleens heel erg in die jongen kunnen vergissen. Slaat ook nergens op.....omdat die heumeu van een Eto'o op de proppen komt kan Milic er ineens helemaal niks van.....lekker laten staan die jongen |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Die post hier niet meer |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ook goedenavond....lekkere vakantie gehad |
|
|
|
|
madretsma
|
|
|
quote:Op zondag 10 augustus 2014 - 21:51 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ja ben ik mee eens, maar geen Eto'o.....buiten het veld zonder meer Jari LItmanen....daarbinnen eerst een goeie rechtsback....daarna een spits, scoren doen we toch wel. Eto'o gaat dwars tegen de Cruijff revolutie in, en ik zou het heel raar vinden mochten ze dat doordrukken Je bedoelt met salaris en tekengeld tegen de revolutie van Cruijff in, daar zit een kern van waarheid in, Al moet ik zeggen als hij niet transfervrij was en 4 miljoen zou moeten kosten dan hadden we dat miss ook gedaan hij kost niks dus dat extra geld kun je als transferbedrag zien..
Ooijer en Poulsen vond iedereen in het begin maar niks, maar zei waren heel belangrijk voor die jonge gasten
En met 95 miljoen spaar geld, en dit jaar meer verdient aan transfers dan gekocht plus weer 4,5 miljoen tv geld erbij bedankt Feyenoord volgens mij kunnen we soms wel een uitzondering maken..
En er zit wel een persoonlijkheid in de kleedkamer vooral voor de jonge aanvallende talenten een feestje om met zo'n iemand te trainen, Eto'o zet de spelers wel op zijn plaats in de wedstrijd vooral in belangrijke ChamL wedstrijden..
ik wil je niet overtuigen just me opinion,
en een nieuwe rechtsback, V Rhijn is toch niet lang geblesseerd?
Ik denk dat Eto'o net die ene klasse meer gaat geven aan Ajax wat er nu aan ontbreekt.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 10 augustus 2014 - 22:03 schreef madretsma het volgende:[..] Je bedoelt met salaris en tekengeld tegen de revolutie van Cruijff in, daar zit een kern van waarheid in, Al moet ik zeggen als hij niet transfervrij was en 4 miljoen zou moeten kosten dan hadden we dat miss ook gedaan hij kost niks dus dat extra geld kun je als transferbedrag zien.. Ooijer en Poulsen vond iedereen in het begin maar niks, maar zei waren heel belangrijk voor die jonge gasten En met 95 miljoen spaar geld, en dit jaar meer verdient aan transfers dan gekocht plus weer 4,5 miljoen tv geld erbij bedankt Feyenoord volgens mij kunnen we soms wel een uitzondering maken.. En er zit wel een persoonlijkheid in de kleedkamer vooral voor de jonge aanvallende talenten een feestje om met zo'n iemand te trainen, Eto'o zet de spelers wel op zijn plaats in de wedstrijd vooral in belangrijke ChamL wedstrijden.. ik wil je niet overtuigen just me opinion, en een nieuwe rechtsback, V Rhijn is toch niet lang geblesseerd? Ik denk dat Eto'o net die ene klasse meer gaat geven aan Ajax wat er nu aan ontbreekt.. Dat Eto'o verhaal kennen we nu wel,ik weet jouw mening en jij de mijne. Vind jij van Rhijn zo geweldig dan.....ik vind dat ook bagger |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Eerlijk gezegd niet zo heel best. Wel perfect weer maar krijg tijdens de vakantie te horen dat er mensen in de buurt ons verdenken van de reeds inbraken even terug. Er is gvd zelfs bij ons ingebroken. En nu zou ik met een aantal vrienden verdacht zijn Door een aantal buren. Morgen maar eens even verhaal halen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 10 augustus 2014 - 22:06 schreef remco k het volgende:[..] Eerlijk gezegd niet zo heel best. Wel perfect weer maar krijg tijdens de vakantie te horen dat er mensen in de buurt ons verdenken van de reeds inbraken even terug. Er is gvd zelfs bij ons ingebroken. En nu zou ik met een aantal vrienden verdacht zijn Door een aantal buren. Morgen maar eens even verhaal halen. Daar wordt je niet vrolijk van......moet ik ff wat klappen uit komen delen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hey Nenam pot vandaag niet gezien. Was het wat? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Wat zou je moeten doen he met zo'n kerel. De beste vent is 65 geweest en kan amper lopen. Maar roddelen als de beste. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 10 augustus 2014 - 22:06 schreef remco k het volgende:[..] Eerlijk gezegd niet zo heel best. Wel perfect weer maar krijg tijdens de vakantie te horen dat er mensen in de buurt ons verdenken van de reeds inbraken even terug. Er is gvd zelfs bij ons ingebroken. En nu zou ik met een aantal vrienden verdacht zijn Door een aantal buren. Morgen maar eens even verhaal halen. Hoezo krijg je dat te horen dan? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Bedankt trouwens voor je aanbod. En niet verkeerd bedoeld. Maar daar hebben we wel andere middelen voor. |
|
|
|
|
madretsma
|
|
|
quote:Op zondag 10 augustus 2014 - 22:05 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Dat Eto'o verhaal kennen we nu wel,ik weet jouw mening en jij de mijne. Vind jij van Rhijn zo geweldig dan.....ik vind dat ook bagger Hij heeft een mindere periode gehad, maar heb wel vertrouwen in hem als één van de weinige, Net zoals met Blind waar ik vertrouwen in bleef houden..
Ligeon daar heb ik wat mijn twijfels over... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: 1 van de buren is 1 van de beste vriendinnen van mijn vriendin. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: eerste 30 minuten tenekrommend....Vitesse bleef maar komen, daarna geflateerd gewonnen. Dus niet best nee,Vitesse heeft onverdiend verloren |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: en zij kreeg zeg maar te horen dat ze dachten dat jij de inbreker was? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 10 augustus 2014 - 22:09 schreef remco k het volgende:[..] Wat zou je moeten doen he met zo'n kerel. De beste vent is 65 geweest en kan amper lopen. Maar roddelen als de beste. Jou kennende moet je die knakker onderuit kunnen halen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 10 augustus 2014 - 22:11 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] eerste 30 minuten tenekrommend....Vitesse bleef maar komen, daarna geflateerd gewonnen. Dus niet best nee,Vitesse heeft onverdiend verloren Oké. Genoeg te doen dus. Maar wel 3 punten en 4 goals. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 10 augustus 2014 - 22:11 schreef madretsma het volgende:[..] Hij heeft een mindere periode gehad, maar heb wel vertrouwen in hem als één van de weinige, Net zoals met Blind waar ik vertrouwen in bleef houden.. Ligeon daar heb ik wat mijn twijfels over... Dan nog heb je er maar 1 op die positie |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zo ongeveer. En niet zozeer ikzelf. Maar de jongens die altijd bij mij rondhangen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Viergever ben ik wel blij mee dat ze die gehaald hebben |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hehehehe die visclub van je ?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Hahahaha. Dat mag ik hopen. Maar tsjaa. Ga morgen weleens even met hem babbelen. |
|
|
|
|
madretsma
|
|
|
quote: Ligeon als reserve is geen armoe,.maar het is duidelijk dat hij wat constanter moet worden tegen Benfica vond ik hem wel goed |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Mooi. Ik heb namelijk het idee de wanneer moisander niet vertrekt dat Blind naast klassen gaat spelen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Gewoon een vrienden groep zoals jij die ook hebt. De buurt vind het alleen vervelend dat het vaak laat wordt en dat ze met oud en nieuw ergens anders heen moeten. Hahahaha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 10 augustus 2014 - 22:17 schreef remco k het volgende:[..] Mooi. Ik heb namelijk het idee de wanneer moisander niet vertrekt dat Blind naast klassen gaat spelen. Dan moet Blind wel blijven....salaris verhoging en opbokken met ETo'o |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 10 augustus 2014 - 22:19 schreef remco k het volgende:[..] Gewoon een vrienden groep zoals jij die ook hebt. De buurt vind het alleen vervelend dat het vaak laat wordt en dat ze met oud en nieuw ergens anders heen moeten. Hahahaha Ik heb geen vrienden Remco.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik ben het met je eens. Een hele mooie naam en niks dan respect voor eto. Maar ik denk dat ie niet meer dan een grote naam is. Anders zoude. Er wel grotere clubs geïnteresseerd zijn. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ach kerel. Je hebt mij toch. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 10 augustus 2014 - 22:22 schreef remco k het volgende:[..] Ik ben het met je eens. Een hele mooie naam en niks dan respect voor eto. Maar ik denk dat ie niet meer dan een grote naam is. Anders zoude. Er wel grotere clubs geïnteresseerd zijn. Zeker als pinchhitter....is voor de grotere clubs een buitenkansje maar die happen niet |
|
|
|
|
madretsma
|
|
|
quote:Op zondag 10 augustus 2014 - 22:22 schreef remco k het volgende:[..] Ik ben het met je eens. Een hele mooie naam en niks dan respect voor eto. Maar ik denk dat ie niet meer dan een grote naam is. Anders zoude. Er wel grotere clubs geïnteresseerd zijn. As Roma heeft ook interesse |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Daarom de volgende keer netjes melden als je op vakantie gaat.....Cappiche ?? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
madretsma
|
|
|
quote: Ja ze eindigde 2de vorig jaar... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Lekker daar heen laten gaan |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Even terugkijken ouwe! Doe je normaal altijd als je de wedstrij zelfs al gezien hebt! ;-) |
|
|
|