|
|
moa
|
|
|
931e hier, maar ik kijk alleen naar die subpoule en daar gedeeld 11e |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Is het misschien een idee dat iedereen zijn nickname aanpast op sportpooler naar iets dat herkenbaar is voor iedereen? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ik ben nu hotjumper2, wist de ouwe inlog niet meer, sevie moet me alleen nog ff toelaten bij de subpoule |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ik sta alvast gelijk met MMM. Die wint toch meestal, dus ik lig op schema! ;) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zodra ik fraude opmerk ga ik onmiddellijk beter voorspellen. Dus geen gekloot! |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ellen Mcneill is een hacker. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 11 augustus 2014 - 14:54 schreef hotjumper het volgende:Ik ben nu hotjumper2, wist de ouwe inlog niet meer, sevie moet me alleen nog ff toelaten bij de subpoule je staat er bij hoor jumpert ;) |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Kunnen net zo goed nu al stoppen .. ik ben al bijna niet meer in te halen |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Gooi es een plank voor dat gat, het stinkt hier. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ik heb de eerste ronde laten lopen om jullie een kans te geven |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: dat wel natuurlijk ;) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Don't hate me cause i'm perfect |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Maak alvast maar een afspraak met je psych. Want ik win. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Weinig kans vriend .. wil misschien als je vriendelijk bent die 1ste plek met je delen, maar dan houdt het ook wel op |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
ik gok op MMM (behaalde resultaten enz enz enz, ik weet 't, maar toch) |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Waar staat die MMM voor? Mini Meini Mo? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: moet je 'm ff pb sturen, misschien krijg je antwoord? |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ik doe niet aan pb, ken het gewoon hier kwijt. Hij zal het toch wel lezen :P |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 11 augustus 2014 - 20:03 schreef Fart het volgende:Weinig kans vriend .. wil misschien als je vriendelijk bent die 1ste plek met je delen, maar dan houdt het ook wel op Ach man, glij over je eigen bolus! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 11 augustus 2014 - 20:03 schreef Fart het volgende:Weinig kans vriend .. wil misschien als je vriendelijk bent die 1ste plek met je delen, maar dan houdt het ook wel op Nou word ik toch minstens gedeelde eerste met je. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Nou nou nou wat vijandig Niks mis met een goeie keutel, worden tegenwoordig darmziektes mee genezen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 11 augustus 2014 - 20:10 schreef Fart het volgende:Nou nou nou wat vijandig Niks mis met een goeie keutel, worden tegenwoordig darmziektes mee genezen. Stuur Jack van Gelder er dan maar 1. En Verhoek. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Zo dan, daar noem je er ook gelijk 1 zeg. Dat is meer een rotte vlaai, daar heb je niks meer an |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
23 aanmeldingen tot op dit moment, gaat ergens oplijken .. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ghehe, heeft geen betekenis. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Komt er nog een internationale poule Boudewijn? |
|
|
|
|
Jannemannetje
|
|
|
quote: Wanneer de Noorderzon heeft geschenen weet ik niet, maar Boudewijn is toen vertrokken heb ik de indruk. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Maar effe wat foto's van Kate Upton plaatsen om hem te lokken dan.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik ga zo mij nest in, neem ik haar mee, jammer voor Boudie.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Pfff nu alweer te laat ingevuld en de vrijdag wedstrijd gemist...begint goed :p |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: komt wel goed, toch? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gaat niet best, sta al 25 punten achter op de nummer 1.
Dit weekend pas 4 punten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Pfffffff al weer vergeten..dit is echt niks voor mij.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Met stip gestegen! :) Tommie, hoe is het? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Geen idee broeder van een andere vader en moeder ? Vast niet best, zal s ff koekeloere. Waarom hebben we eigenlijk geen Internationale dit jaar ? Zullen we er toch gauw nog 1 aanmaken ? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Met deze 'Mulderfans' wil ik niet eens mee doen! ;-) Veel succes ... en vooral veel STERKTE |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Mwoah zo slecht als ik dacht sta ik er absoluut niet voor hoogie ? Op 1 puntje achter jou, ik kan m' er als ik wil zo bij je inprikken hehehe...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 augustus 2014 door tomson -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: gaat ook zo maar niet, je moet namelijk wel geaccepteerd worden door de ballotage commissie |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Kutbericht. Maar het geeft niet hoor gefrustreerd jongetje. We weten voor hoever jouw eeuwig herhaalde gebrabbel er toe doet. Kom toch eens met wat orgineels jonge... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 - 23:00 schreef tomson het volgende:[..] Kutbericht. Maar het geeft niet hoor gefrustreerd jongetje. We weten voor hoever jouw eeuwig herhaalde gebrabbel er toe doet. Kom toch eens met wat orgineels jonge... ach, laat hem maar, het is nu eenmaal zijn manier om aan z'n genot te komen, .. de stakker |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 - 22:59 schreef tomson het volgende:Mwoah zo slecht als ik dacht sta ik er absoluut niet voor hoogie ? Op 1 puntje achter jou, ik kan m' er als ik wil zo bij je inprikken hehehe... Ik kom van plek 14 ofzo, dus moest het ff kwijt hehehe Regel ff die internationale, is wel leuk. |
|
|
|