BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - SC Heerenveen (vrijdag 15 augustus 2014, 20:00) 1-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
de bluffer
 de bluffer - zaterdag 16 augustus 2014 - 01:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2014 - 19:51 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ik vind t wel goed hoor, beter dan de verzuring zoals van Hanegem.
En die komt nota bene nog wel gewoon in de Kuip.
Die is en blijft de beste in de KUIP
de bluffer
 de bluffer - zaterdag 16 augustus 2014 - 01:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2014 - 19:53 schreef RenatoBos het volgende:
COME ON FEYENOORD
WIJ GAAN EUROPA IN
Ikke67
 Ikke67 - zaterdag 16 augustus 2014 - 01:33   quote  deeplink  
Momenten onthouden, waren ook lichtpuntjes in de wedstrijd. Uitbouwen, voortborduren en op naar de volgende. Zijn snel bezig om alles naar beneden te halen.
Ikke67
 Ikke67 - zaterdag 16 augustus 2014 - 01:34   quote  deeplink  
Vorige jaar was start ook niet best en nu bezig met bouwen nieuw team, kom op !!!!
Ikke67
 Ikke67 - zaterdag 16 augustus 2014 - 01:58   quote  deeplink  
Van Beek was top, Kongolohad weer zijn momentjes, Vilhena was niet gelukkig maar bijna eenmansmiddenveld, Wilkshire oogde wat roestig maar pakte het goed op en moet samen met Basi of schaken kunnen gaan heersen op rechts, Immers zoals immer hard werkend en belangrijk, te Vrede had geen geluk vandaag en tevens goede keeper tegenover zich, JP kan veel beter en Manu viel goed in maar moet oppassen voor overdrijven. Al met al...zie ook genoeg positief met nog daarbij komende aanvulling.

Was weer even genoeg positiviteit maar laten wij niet vergeten : wij zijn Feyenoord !
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 16 augustus 2014 - 08:13   quote  deeplink  
Als wij vonden dat ook maar iemand goed speelde zijn we als supporters ook diep gezonken.
moa
 moa - zaterdag 16 augustus 2014 - 09:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2014 - 08:13 schreef Stylzz het volgende:
Als wij vonden dat ook maar iemand goed speelde zijn we als supporters ook diep gezonken.
Ik vond die Ziyech wel lekker spelen, en eerlijk is eerlijk van Beek en Kongolo laten zich prima zien in de wedstrijden tot nu toe, die groeien snel uit tot nieuwe vaste krachten.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 16 augustus 2014 - 09:14   quote  deeplink  
Dat kan snel.
Els
 Els - zaterdag 16 augustus 2014 - 09:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2014 - 00:13 schreef sevillana het volgende:
welwillend maar zonder intellect spelend vanavond, snel vergeten dit
Wat ik zorgelijk vind, is dat zowel Koeman als Rutten (nu al!) zeggen dat dit elftal de hand van de trainer nodig heeft en zelf geen tactische aanpassingen kan aanbrengen. We gaan nu al het 4e jaar in. Maar problemen zelf oplossen, kunnen ze nog steeds niet.
Als je naar de supporters luistert, is de enige oplossing om te kopen, kopen en kopen. Terwijl de afgelopen jaren enigzins succesvol (en ik elk geval beter dan de jaren ervoor) zijn verlopen door de jeugd een kans te geven.
Ik zou het toejuichen als Feyenoord gebouwd wordt op eigen jeugd, doorstromend vanaf Varkenoord. En er alleen gericht gekocht wordt voor posities die we nu niet in kunnen vullen vanaf Varkenoord. En het lijkt er dus op dat we daar wat vaker tactisch moeten trainen.
Achteraf toch jammer dat we Fräser hebben weggejaagd?
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 16 augustus 2014 - 09:30   quote  deeplink  
T zit er gewoon niet meer in. Te veel middelmaat, kan je trainen wat je wilt, als t alleen maar zesjes oplevert is t middelmaat
MMM
 MMM - zaterdag 16 augustus 2014 - 09:38   quote  deeplink  
Heel dat Eredivisie weekend nog voor de deur, kut weekend.
moa
 moa - zaterdag 16 augustus 2014 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2014 - 09:30 schreef Stylzz het volgende:
T zit er gewoon niet meer in. Te veel middelmaat, kan je trainen wat je wilt, als t alleen maar zesjes oplevert is t middelmaat
Valt wel wat mee, de talenten die nu bij de selectie zitten kunnen allemaal binnen een jaar top zijn of zij het al. Denk dat er vooral buiten de basis 11 te veel middelmaat is waardoor je je goede talenten ook moet opstellen als ze eigenlijk rust nodig hebben, uit vorm zijn, of gewoon nog even aan het team moeten wennen.

Een Boetius had je nu gewoon op de bank moeten zetten tot hij iig. zijn vorm weer terug gevonden heeft, voorwaarde is wel dat je een gelijkwaardige vervanger hebt. Bilal zou je het best eerst eens een maandje laten meetrainen en dan een paar invalbeurten voor je hem een basisplaats geeft. Iedereen kan zien dat hij beter is dan Schaken maar hij krijgt geen tijd om zich aan te passen en moet er gelijk staan. Hetzelfde geld een beetje voor van Beek, hoewel die wel klaar lijkt voor een vaste plek in de basis.
moa
 moa - zaterdag 16 augustus 2014 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2014 - 09:38 schreef MMM het volgende:
Heel dat Eredivisie weekend nog voor de deur, kut weekend.
Tenzij: Leedvermaak :)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 16 augustus 2014 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2014 - 09:38 schreef MMM het volgende:
Heel dat Eredivisie weekend nog voor de deur, kut weekend.
Inderdaad, het speelt lekkerder achteraf als je weet wat je concurrenten gedaan hebben, nu kan je alleen maar hopen..
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 16 augustus 2014 - 11:45   quote  deeplink  
Al met al 3 punten in de eerste 2 wedstrijden het kan slechter
MMM
 MMM - zaterdag 16 augustus 2014 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2014 - 11:45 schreef piet de paler het volgende:
Al met al 3 punten in de eerste 2 wedstrijden het kan slechter
Pfffffffffffffffffffff
van geil
 van geil - zaterdag 16 augustus 2014 - 11:50   quote  deeplink  
als autist zeg ik 4 Piet.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 16 augustus 2014 - 11:58   quote  deeplink  
en een gekwetste he, Geile.
sevillana
 sevillana - zaterdag 16 augustus 2014 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2014 - 09:15 schreef Els het volgende:

[..]

Wat ik zorgelijk vind, is dat zowel Koeman als Rutten (nu al!) zeggen dat dit elftal de hand van de trainer nodig heeft en zelf geen tactische aanpassingen kan aanbrengen. We gaan nu al het 4e jaar in. Maar problemen zelf oplossen, kunnen ze nog steeds niet.
Als je naar de supporters luistert, is de enige oplossing om te kopen, kopen en kopen. Terwijl de afgelopen jaren enigzins succesvol (en ik elk geval beter dan de jaren ervoor) zijn verlopen door de jeugd een kans te geven.
Ik zou het toejuichen als Feyenoord gebouwd wordt op eigen jeugd, doorstromend vanaf Varkenoord. En er alleen gericht gekocht wordt voor posities die we nu niet in kunnen vullen vanaf Varkenoord. En het lijkt er dus op dat we daar wat vaker tactisch moeten trainen.
Achteraf toch jammer dat we Fräser hebben weggejaagd?
eens
van geil
 van geil - zaterdag 16 augustus 2014 - 11:59   quote  deeplink  
Nee hoor.
geenszins.
Henk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 augustus 2014 door van geil --
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 16 augustus 2014 - 12:02   quote  deeplink  
Goed zo.
dr love
 dr love - zaterdag 16 augustus 2014 - 12:42   quote  deeplink  
Hoe kan dat nou waarom feyenoord zo droevig en slecht speelt terwijl je redelijk tot goed materiaal in huis hebt, ik heb wel een vermoeden waar het aan kan liggen qua speelstijl dat het ligt bij de hoofdchoach bij feyenoord is het meeste geval dat spelers de volle kritiek krijgen bij mindere prestatie maar de coach wordt over het algemeen ontzien Door supporters en/of gemakzuchtig houding van directie.
van geil
 van geil - zaterdag 16 augustus 2014 - 12:47   quote  deeplink  
erfenis van het middenveld.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 16 augustus 2014 - 12:49   quote  deeplink  
Precies en de as van de verdediging plus keeper
dr love
 dr love - zaterdag 16 augustus 2014 - 12:50   quote  deeplink  
Ik baal als een stekker dat we niet eens de Champions league poule hebben gehaald daarin spelen is de aantrekkelijkste competitie op sportief en financiële, en nu eufa cup voor de losers afvallers die niet horen in de Champions league.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 16 augustus 2014 - 12:51   quote  deeplink  
Daar komen we ook niet hoor
dr love
 dr love - zaterdag 16 augustus 2014 - 12:58   quote  deeplink  
Dan kan je maar beter in eigen land competitie strijden voor de 3 a 4 plaats als je geen hoge doel stelling hebt.en dan nog de overdreven gortige salarissen die worden betaald Door de supporters en toeschouwers.niet alleen bij feyenoord maar over het algemeen in de voetbalwereld.
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 16 augustus 2014 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2014 - 12:49 schreef Stylzz het volgende:
Precies en de as van de verdediging plus keeper
En de spits.... Goh.... Hele elftal zuigt blijkbaar hahahaha
FRGD
 FRGD - zaterdag 16 augustus 2014 - 13:15   quote  deeplink  
Ben ik nou een enorme optimist of gewoon afgestompt als ik zeg dat ik het wel vond meevallen gisteren? Ik stond op Y2 en daar heb je niet altijd het beste overzicht, maar ik heb me beduidend minder zitten ergeren dan de voorgaande drie potten.

Mulder: stond eindelijk zijn mannetje in de 16, bokste een paar ballen goed weg. Zijn spelhervattingen waren veel sneller dan voorheen en hij kwam drie keer goed uit de 16 om een diepe bal de tweede ring in te rossen. Of die vrije trap houdbaar was weet ik niet, hij reageerde wat laat leek het, alsof ie 'm pas laat over de muur zag komen.

Wilkshire: ga je de oorlog niet mee winnen. Staat vaak verkeerd te dekken of op 4, 5 meter. Wint geen kopduels. Maar zijn voorzetten vanaf de achterlijn waren dan weer wel goed.
Van Beek: speelde heel sterk. Staat posititioneel ook heel goed. Vind hem nu al beter dan De Vrij (voor het WK).
Matthijsen: zo snel mogelijk contract ontbinden, verder geen woorden aan vuil maken.
Kongolo: degelijk, maar zie m liever in het centrum. Kwam wel goed mee op.

Vormer: komt te kort, is te langzaam in zijn spel en geeft teveel breed, maar blijft een prima bankzitter (beter kunnen we ons niet permitteren momenteel). Maar dat is op zich geen punt als normaal Clasie (of Ziyech of Toornstra mocht die 'wissel' zich voordoen) gewoon speelt.
Vilenha: speelde prima, zie ik dit seizoen uitgroeien tot één van de dragende spelers. Werkt veel harder en is scherper dan vorig jaar.
Immers: Tja... Immers als (C) is natuurlijk om je kapot te schamen. Over hem is alles wel gezegd denk ik: prima werker maar technisch behelpen. Zou wel goede bankzitter zijn voor vechtwedstrijden als pinchhitter.

Bilal/Schaken: Bilal moet nog effe wennen, komt wel goed. Schaken viel, eerlijk is eerlijk, erg goed in. 'Getergd' noemde ie het zelf. Wellicht door de komst van echte concurrentie? Prima bankzitter dit seizoen nog even!
Te Vrede: Net als Vormer gewoon niet snel genoeg in zijn aannames etc. Had er anders makkelijk twee kunnen maken. Niet meer dan bankzitter.
JPB: speelde al een heel stuk beter dan voorgaande drie wedstrijden, die komt er wel!

Kortom, met een paar mutaties heb je een prima elftal. Even uitgaande van de wissel Clasie voor Toornstra en Ziyech, plus de aankoop van een spits. Blijft alleen de lb positie nog vacant.

Mulder
Wilkshire/Karsdorp - Van Beek - Kongolo - aankoop
Toornstra - Ziyech - Vilhena
Bilal/Schaken/Hakim - Hakim/aankoop - JPB/Schaken

ps: lees al jaren mee hier maar nu ook eens een post. Vooral omdat ik me dus niet herken in de vele negatieve berichten vandaag.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 augustus 2014 door FRGD --
FR-Elmo
 FR-Elmo - zaterdag 16 augustus 2014 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2014 - 13:15 schreef FRGD het volgende:
Ben ik nou een enorme optimist of gewoon afgestompt als ik zeg dat ik het wel vond meevallen gisteren? Ik stond op Y2 en daar heb je niet altijd het beste overzicht, maar ik heb me beduidend minder zitten ergeren dan de voorgaande drie potten.

Mulder: stond eindelijk zijn mannetje in de 16, bokste een paar ballen goed weg. Zijn spelhervattingen waren veel sneller dan voorheen en hij kwam drie keer goed uit de 16 om een diepe bal de tweede ring in te rossen. Of die vrije trap houdbaar was weet ik niet, hij reageerde wat laat leek het, alsof ie 'm pas laat over de muur zag komen.

Wilkshire: ga je de oorlog niet mee winnen. Staat vaak verkeerd te dekken of op 4, 5 meter. Wint geen kopduels. Maar zijn voorzetten vanaf de achterlijn waren dan weer wel goed.
Van Beek: speelde heel sterk. Staat posititioneel ook heel goed. Vind hem nu al beter dan De Vrij (voor het WK).
Matthijsen: zo snel mogelijk contract ontbinden, verder geen woorden aan vuil maken.
Kongolo: degelijk, maar zie m liever in het centrum. Kwam wel goed mee op.

Vormer: komt te kort, is te langzaam in zijn spel en geeft teveel breed, maar blijft een prima bankzitter (beter kunnen we ons niet permitteren momenteel). Maar dat is op zich geen punt als normaal Clasie (of Ziyech of Toornstra mocht die 'wissel' zich voordoen) gewoon speelt.
Vilenha: speelde prima, zie ik dit seizoen uitgroeien tot één van de dragende spelers. Werkt veel harder en is scherper dan vorig jaar.
Immers: Tja... Immers als (C) is natuurlijk om je kapot te schamen. Over hem is alles wel gezegd denk ik: prima werker maar technisch behelpen. Zou wel goede bankzitter zijn voor vechtwedstrijden als pinchhitter.

Bilal/Schaken: Bilal moet nog effe wennen, komt wel goed. Schaken viel, eerlijk is eerlijk, erg goed in. 'Getergd' noemde ie het zelf. Wellicht door de komst van echte concurrentie? Prima bankzitter dit seizoen nog even!
Te Vrede: Net als Vormer gewoon niet snel genoeg in zijn aannames etc. Had er anders makkelijk twee kunnen maken. Niet meer dan bankzitter.
JPB: speelde al een heel stuk beter dan voorgaande drie wedstrijden, die komt er wel!

Kortom, met een paar mutaties heb je een prima elftal. Even uitgaande van de wissel Clasie voor Toornstra en Ziyech, plus de aankoop van een spits. Blijft alleen de lb positie nog vacant.

Mulder
Wilkshire/Karsdorp - Van Beek - Kongolo - aankoop
Toornstra - Ziyech - Vilhena
Bilal/Schaken/Hakim - Hakim/aankoop - JPB/Schaken

ps: lees al jaren mee hier maar nu ook eens een post. Vooral omdat ik me dus niet herken in de vele negatieve berichten vandaag.
Ziet er op papier leuk uit, ik mis alleen een harde verdedigende middenvelder... Type de jong
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 16 augustus 2014 - 13:27   quote  deeplink  
Ti's negativiteit ten top hier momenteel, niks deugd er meer blijkbaar..
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 16 augustus 2014 - 13:36   quote  deeplink  
Nope
dr love
 dr love - zaterdag 16 augustus 2014 - 13:40   quote  deeplink  
Ik vraag mij wel es af hoeveel spelers heeft feyenoord nu totaal volgens mij 40
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 16 augustus 2014 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2014 - 13:40 schreef dr love het volgende:
Ik vraag mij wel es af hoeveel spelers heeft feyenoord nu totaal volgens mij 40
28 in totaal..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 16 augustus 2014 - 13:42   quote  deeplink  
Jordy Buijs: 'Het is heerlijk om hier terug te keren'

600x400-01706409.jpg

Hij is inmiddels speler van sc Heerenveen, maar diep van binnen voelt Jordy Buijs zich nog een echte Feyenoorder. De in Ridderkerk geboren verdediger hoopt nog altijd een keer in het shirt van de Rotterdammers te mogen spelen.

Voor even keerde Buijs vrijdagavond terug in de stad waar het voor hem allemaal begon. De verdediger speelde in jeugdopleiding van Feyenoord, waar hij echter nooit doorbrak en via De Graafschap en NAC Breda uiteindelijk in Friesland terechtkwam. "Het is heerlijk om hier terug te keren. Als de spelers van Feyenoord het veld oplopen, voelt alsof de supporters ook voor mij klappen", vertelt Buijs aan VoetbalPrimeur.

De inmiddels 25-jarige stopper draagt de Rotterdamse club nog altijd een warm hart toe. "Ik heb hier veertien jaar gespeeld, dus ik heb wel het een en ander meegemaakt. Ik heb dicht tegen de selectie aangezeten, maar uiteindelijk heb ik hier niet kunnen spelen. Misschien dat ik dat via een omweg alsnog kan bewerkstelligen."
Bron:Voetbalprimeur
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 16 augustus 2014 - 13:44   quote  deeplink  
Beter dan Mathijsen
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 16 augustus 2014 - 13:45   quote  deeplink  
Is echt wel een baasje in het veld..
dr love
 dr love - zaterdag 16 augustus 2014 - 14:59   quote  deeplink  
Nou als een speer Jordan buis omwisselen met Mathijssen das ook kapitaal vernietiging voegt niks toe in de verdediging.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 16 augustus 2014 - 15:01   quote  deeplink  
Jordan Buis..(?)
BUIS_JORDAN_web-7.13.jpg

Doe maar niet..
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 16 augustus 2014 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2014 - 13:44 schreef Stylzz het volgende:
Beter dan Mathijsen
Het is alle 2 Feyenoord onwaardig!!!
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 16 augustus 2014 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2014 - 13:15 schreef FRGD het volgende:
Ben ik nou een enorme optimist of gewoon afgestompt als ik zeg dat ik het wel vond meevallen gisteren? Ik stond op Y2 en daar heb je niet altijd het beste overzicht, maar ik heb me beduidend minder zitten ergeren dan de voorgaande drie potten.

Mulder: stond eindelijk zijn mannetje in de 16, bokste een paar ballen goed weg. Zijn spelhervattingen waren veel sneller dan voorheen en hij kwam drie keer goed uit de 16 om een diepe bal de tweede ring in te rossen. Of die vrije trap houdbaar was weet ik niet, hij reageerde wat laat leek het, alsof ie 'm pas laat over de muur zag komen.

Wilkshire: ga je de oorlog niet mee winnen. Staat vaak verkeerd te dekken of op 4, 5 meter. Wint geen kopduels. Maar zijn voorzetten vanaf de achterlijn waren dan weer wel goed.
Van Beek: speelde heel sterk. Staat posititioneel ook heel goed. Vind hem nu al beter dan De Vrij (voor het WK).
Matthijsen: zo snel mogelijk contract ontbinden, verder geen woorden aan vuil maken.
Kongolo: degelijk, maar zie m liever in het centrum. Kwam wel goed mee op.

Vormer: komt te kort, is te langzaam in zijn spel en geeft teveel breed, maar blijft een prima bankzitter (beter kunnen we ons niet permitteren momenteel). Maar dat is op zich geen punt als normaal Clasie (of Ziyech of Toornstra mocht die 'wissel' zich voordoen) gewoon speelt.
Vilenha: speelde prima, zie ik dit seizoen uitgroeien tot één van de dragende spelers. Werkt veel harder en is scherper dan vorig jaar.
Immers: Tja... Immers als (C) is natuurlijk om je kapot te schamen. Over hem is alles wel gezegd denk ik: prima werker maar technisch behelpen. Zou wel goede bankzitter zijn voor vechtwedstrijden als pinchhitter.

Bilal/Schaken: Bilal moet nog effe wennen, komt wel goed. Schaken viel, eerlijk is eerlijk, erg goed in. 'Getergd' noemde ie het zelf. Wellicht door de komst van echte concurrentie? Prima bankzitter dit seizoen nog even!
Te Vrede: Net als Vormer gewoon niet snel genoeg in zijn aannames etc. Had er anders makkelijk twee kunnen maken. Niet meer dan bankzitter.
JPB: speelde al een heel stuk beter dan voorgaande drie wedstrijden, die komt er wel!

Kortom, met een paar mutaties heb je een prima elftal. Even uitgaande van de wissel Clasie voor Toornstra en Ziyech, plus de aankoop van een spits. Blijft alleen de lb positie nog vacant.

Mulder
Wilkshire/Karsdorp - Van Beek - Kongolo - aankoop
Toornstra - Ziyech - Vilhena
Bilal/Schaken/Hakim - Hakim/aankoop - JPB/Schaken

ps: lees al jaren mee hier maar nu ook eens een post. Vooral omdat ik me dus niet herken in de vele negatieve berichten vandaag.
Doe die LUL van een Erwin Mulder er ook maar eruit !!!
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 16 augustus 2014 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2014 - 12:50 schreef dr love het volgende:
Ik baal als een stekker dat we niet eens de Champions league poule hebben gehaald daarin spelen is de aantrekkelijkste competitie op sportief en financiële, en nu eufa cup voor de losers afvallers die niet horen in de Champions league.
Blijf lekker dromen van de Champions League!! Daar hoort Feyenoord nog zeker de komende 3 seizoenen niet in thuis !!!
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 16 augustus 2014 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2014 - 12:42 schreef dr love het volgende:
Hoe kan dat nou waarom feyenoord zo droevig en slecht speelt terwijl je redelijk tot goed materiaal in huis hebt, ik heb wel een vermoeden waar het aan kan liggen qua speelstijl dat het ligt bij de hoofdchoach bij feyenoord is het meeste geval dat spelers de volle kritiek krijgen bij mindere prestatie maar de coach wordt over het algemeen ontzien Door supporters en/of gemakzuchtig houding van directie.
Dat komt door een Keeper ( Erwin Mulder ) die dat uitstraalt ... Er valt een altijd wel wat te halen voor een tegenstander uitstraling !!!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 16 augustus 2014 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2014 - 15:06 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat komt door een Keeper ( Erwin Mulder ) die dat uitstraalt ... Er valt een altijd wel wat te halen voor een tegenstander uitstraling !!!
Snap jij jezelf nog L..(?)
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 16 augustus 2014 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2014 - 09:15 schreef Els het volgende:

[..]

Wat ik zorgelijk vind, is dat zowel Koeman als Rutten (nu al!) zeggen dat dit elftal de hand van de trainer nodig heeft en zelf geen tactische aanpassingen kan aanbrengen. We gaan nu al het 4e jaar in. Maar problemen zelf oplossen, kunnen ze nog steeds niet.
Als je naar de supporters luistert, is de enige oplossing om te kopen, kopen en kopen. Terwijl de afgelopen jaren enigzins succesvol (en ik elk geval beter dan de jaren ervoor) zijn verlopen door de jeugd een kans te geven.
Ik zou het toejuichen als Feyenoord gebouwd wordt op eigen jeugd, doorstromend vanaf Varkenoord. En er alleen gericht gekocht wordt voor posities die we nu niet in kunnen vullen vanaf Varkenoord. En het lijkt er dus op dat we daar wat vaker tactisch moeten trainen.
Achteraf toch jammer dat we Fräser hebben weggejaagd?
Lekkere trainers zijn dat dan! Hadden we Louis van Gaal of Co Adriaanse maar gehad, dan hadden we dit gezeik niet gehad ...
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 16 augustus 2014 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2014 - 09:01 schreef moa het volgende:

[..]

Ik vond die Ziyech wel lekker spelen, en eerlijk is eerlijk van Beek en Kongolo laten zich prima zien in de wedstrijden tot nu toe, die groeien snel uit tot nieuwe vaste krachten.
Het was allemaal niks , op Ziyech na dan. En van Beek die het redelijk deed. Meer ook niet!
dr love
 dr love - zaterdag 16 augustus 2014 - 15:13   quote  deeplink  
Ik hoop dat frasering het goed doet en meer ervaring heeft opgebouwd zodat hij mocht rutten het niet redden voor de winterstop dat fraser het overneemt want tot nu toe heb ik geen vertrouwen meer in die rutten
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 16 augustus 2014 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2014 - 15:13 schreef dr love het volgende:
Ik hoop dat frasering het goed doet en meer ervaring heeft opgebouwd zodat hij mocht rutten het niet redden voor de winterstop dat fraser het overneemt want tot nu toe heb ik geen vertrouwen meer in die rutten
Ik heb in Henk Fraser niet al teveel vertrouwen, maar een kans moet ie zeker eens krijgen!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 16 augustus 2014 - 18:29   quote  deeplink  
Laat Rutten nou maar eerst een kans krijgen, zijn we verdomme nu al bezig met nieuwe trainers, na twee eredivisie wedstrijden..d:-(
dr love
 dr love - zaterdag 16 augustus 2014 - 19:25   quote  deeplink  
Moetje es luisteren oetlul deze mensen hebben en verdienen een vermogen aan salaris die wij nooit zullen verdienen, hij is een coach die bij diverse grote clubs heeft gechoacht dus mag je toch wel verwachten dat hij een doel heeft en een voorbereiding heeft gedaan dan moet je toch al een basis hebben in je team daaruit ga je kijken welke systeem het beste past voor de selectie dan ga je toch niet de zelfde voet verder als r.koeman die ongelooflijk geluk heeft dat we pelle hadden die grotendeels de verschil maakte want zonder pelle was de selectie ook zeer matig tot af en toe redelijk nu zal zijn kwaliteit ook niet opvallen want bij shout haptonomie heeft hij de luxe dat hij goeie spelers tot beschikking heeft of mag kiezen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - SC Heerenveen (vrijdag 15 augustus 2014, 20:00) 1-1









0.0113270