BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - SC Heerenveen (vrijdag 15 augustus 2014, 20:00) 1-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 16 augustus 2014 - 19:34   quote  deeplink  
Meneer oetlul he..
Feyenoord won ook zijn wedstrijden zonder Pelle. Tijdens de voorbereiding van Fred zijn zowat alle sterkhouders weggegaan en heeft ie genoodzaakt jeugd in moeten passen met bijvoorbeeld Karsdorp, Steenvoorden, Dammers, Woudenberg enz. Steeds heeft ie weer nieuwe spelers in moeten passen, WK-gangers zijn later aangesloten. Transferperikellen rondom jouw tuinkabouter.Hij zal best een doel hebben maar als je de middelen nog niet voor handen hebt kun je je doel ook niet verwezenlijken. Had je dan verwacht dat ie de boel, wat Koeman heeft neergezet, zou omgooien..(?) ik niet iig, ik verwachtte dat hij daar op zou voortborduren met hier en daar wat aanpassingen omdat er spelers zijn vertrokken..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 augustus 2014 door RenatoBos --
dr love
 dr love - zaterdag 16 augustus 2014 - 19:36   quote  deeplink  
En trouwens feyenoord is geen club zoals de graafschap of Nec je moet al kunnen laten zien wat je kwaliteiten zijn als speler en coaching dat is het verschil met topclub en top suporters. Je kan heus wel es je dag niet hebben of zwaar geblesseerd raken of als trainer de klus even kwijt maar niet voor een lange termijn dat geeft al aan dat je het niet kan of je hebt het zwaar onderschat om bij een topclub te zijn nou werken wil ik het maar niet noemen.
moa
 moa - zaterdag 16 augustus 2014 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2014 - 19:25 schreef dr love het volgende:
Moetje es luisteren oetlul deze mensen hebben en verdienen een vermogen aan salaris die wij nooit zullen verdienen, hij is een coach die bij diverse grote clubs heeft gechoacht dus mag je toch wel verwachten dat hij een doel heeft en een voorbereiding heeft gedaan dan moet je toch al een basis hebben in je team daaruit ga je kijken welke systeem het beste past voor de selectie dan ga je toch niet de zelfde voet verder als r.koeman die ongelooflijk geluk heeft dat we pelle hadden die grotendeels de verschil maakte want zonder pelle was de selectie ook zeer matig tot af en toe redelijk nu zal zijn kwaliteit ook niet opvallen want bij shout haptonomie heeft hij de luxe dat hij goeie spelers tot beschikking heeft of mag kiezen.
Wil je niet over onze salaris strookjes oordelen? :)
moa
 moa - zaterdag 16 augustus 2014 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2014 - 15:13 schreef dr love het volgende:
Ik hoop dat frasering het goed doet en meer ervaring heeft opgebouwd zodat hij mocht rutten het niet redden voor de winterstop dat fraser het overneemt want tot nu toe heb ik geen vertrouwen meer in die rutten
Nu al?
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 16 augustus 2014 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2014 - 19:34 schreef RenatoBos het volgende:
Meneer oetlul he..
Feyenoord won ook zijn wedstrijden zonder Pelle. Tijdens de voorbereiding van Fred zijn zowat alle sterkhouders weggegaan en heeft ie genoodzaakt jeugd in moeten passen met bijvoorbeeld Karsdorp, Steenvoorden, Dammers, Woudenberg enz. Steeds heeft ie weer nieuwe spelers in moeten passen, WK-gangers zijn later aangesloten. Transferperikellen rondom jouw tuinkabouter.Hij zal best een doel hebben maar als je de middelen nog niet voor handen hebt kun je je doel ook niet verwezenlijken. Had je dan verwacht dat ie de boel, wat Koeman heeft neergezet, zou omgooien..(?) ik niet iig, ik verwachtte dat hij daar op zou voortborduren met hier en daar wat aanpassingen omdat er spelers zijn vertrokken..
Er zit helemaal geen enkele lijn in het spel! En daar moet een trainer mee beginnen, wie hij dan ook ter beschikking heeft ... Automatisme !! Dat vind ik gewoon teleurstellend!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 16 augustus 2014 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2014 - 20:31 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Er zit helemaal geen enkele lijn in het spel! En daar moet een trainer mee beginnen, wie hij dan ook ter beschikking heeft ... Automatisme !! Dat vind ik gewoon teleurstellend!
Automatisme is wat we missen inderdaad..ze zoeken elkaar gewoon..
van geil
 van geil - zaterdag 16 augustus 2014 - 20:46   quote  deeplink  
omdat t allemaal uit elkaar staat.
er zijn ook vaak geen aanspeelpunten.
en als ze er al zijn is het vaak n kaats. of aannemen en terug terug terug.
dr love
 dr love - zaterdag 16 augustus 2014 - 22:36   quote  deeplink  
Zwaar kut ziyech gaat naar twente waarom hebben wij dat toch en krijgen we spelers als immers, Mathijssen, goossens, en noem maar op blessure gevoelige types of geen fitte spelers of talenten die het niet hebben voor de top maar leuk voor de subtop.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 16 augustus 2014 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2014 - 22:36 schreef dr love het volgende:
Zwaar kut ziyech gaat naar twente waarom hebben wij dat toch en krijgen we spelers als immers, Mathijssen, goossens, en noem maar op blessure gevoelige types of geen fitte spelers of talenten die het niet hebben voor de top maar leuk voor de subtop.
Als jij het weet, daar breken we hier onze koppen al weken over op..
van geil
 van geil - zaterdag 16 augustus 2014 - 22:37   quote  deeplink  
misschien patent op aangevraagd ?
dr love
 dr love - zaterdag 16 augustus 2014 - 22:54   quote  deeplink  
Denk toch es na man bij feyenoord heeft hij geen garantie voor in de basis dus moet hij het opnemen tegen immers wat een lachertje.dan moet feyenoord zich doodschamen of feyenoord moet gelijk immers op de transfer lijst zetten.
dr love
 dr love - zaterdag 16 augustus 2014 - 22:57   quote  deeplink  
Toornstra is ook niet haalbaar want Utrecht weet dat feyenoord weer redelijk wat centjes heeft verdiend dus dan weetje het wel
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 16 augustus 2014 - 23:56   quote  deeplink  
Lekkersten zitten bij Utrecht dan, worden ze zelf ook niet wijzer van en Jens al helemaal niet..
van geil
 van geil - zondag 17 augustus 2014 - 12:13   quote  deeplink  
t veld was te stroef.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 17 augustus 2014 - 12:22   quote  deeplink  
Dan moeten we kunstgras nemen..
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 17 augustus 2014 - 13:06   quote  deeplink  
Helaas weer uitgekomen , deze wedstrijd . Negatieveling Erwin Mulder heeft het weer waar gemaakt !!!
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 17 augustus 2014 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 13:06 schreef lijdensweg het volgende:
Helaas weer uitgekomen , deze wedstrijd . Negatieveling Erwin Mulder heeft het weer waar gemaakt !!!
Wie is dat nou weer.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 17 augustus 2014 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 13:06 schreef lijdensweg het volgende:
Helaas weer uitgekomen , deze wedstrijd . Negatieveling Erwin Mulder heeft het weer waar gemaakt !!!
Doet ie speciaal voor jouw..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6016
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - SC Heerenveen (vrijdag 15 augustus 2014, 20:00) 1-1









0.0125710