BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - SC Heerenveen (vrijdag 15 augustus 2014, 20:00) 1-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Fart
 Fart - dinsdag 12 augustus 2014 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 13:47 schreef dr love het volgende:
Wat is die trage van geel nu aan het doen alleen maar vliegreis boeken en de media en supporters laten zien dat je flink bezig bent voor feyenoord. Nou sorry je bent de boel aan het flashen het enige wat je te melden hebt we gaan zorgvuldig om met halen van spelers dat je geen goeie spits en middenveld kan halen is jullie schuld je hebt de vaste dragende spelers spotgoedkoop van de hand gedaan en je verwacht een klapper te maken voor die tuinkabouter clasie, nou je mag maar hopen dat er gauw èen club komt voor hem en immers die twee zijn de zwakste schakel op het middenveld. Daar had al 3 jaar geleden al moeten aanpakken. Maar nee hoor we gaan gewoon vrolijk verder.van geel je bent geen slimme onderhandelaar, ga maar es weer naar de schoolbanken en ga maar stage lopen bij ajax, twente, psv, Heerenveen die halen de beste prijs eruit voor z.n club.
Ben je lijp ofzo ,,, voorbeeld nemen aan psv en twente hahahaa Koopclupjes waarvan 1 financieel ziek
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 12 augustus 2014 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 augustus 2014 - 17:17 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Dat zou een oplossing en mooi zijn , maar begrijpen onze spelers een intilligente voetbal oplossing
Ik denk met Ziyech er bij wel
van geil
 van geil - dinsdag 12 augustus 2014 - 19:39   quote  deeplink  
2-1
twee keer Te Vrede. een keer van af de stip.
Bij de tegengoal oogt Mulder niet best, de rest van de wedstrijd overigens ook niet.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 12 augustus 2014 - 19:41   quote  deeplink  
Dat zou 6 punten zijn......teken ik voor
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 12 augustus 2014 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 16:31 schreef legrande het volgende:
Toch heb ik er vertrouwen in dat we vrijdag gaan winnen.Ik houd het op 2-1.
Vind ik genoeg weer 3 punten en we staan dan bovenaan
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 12 augustus 2014 - 19:44   quote  deeplink  
knullig verlies tegen een pover Heerenveen.
dr love
 dr love - dinsdag 12 augustus 2014 - 19:50   quote  deeplink  
Nee immers laat wel zien dat hij graag knokt voor z,n team alleen ook z.n rendement is niet goed genoeg voor een topclubs. Dat ligt niet aan hem daar is de mensen die immers en clasie en Mathijssen, goossens, verhoek hebben gehaald alleen vormer is echt van toegevoegde waarde helaas is hij Door die fucking koeman onterecht gepasseerd.
moa
 moa - dinsdag 12 augustus 2014 - 19:56   quote  deeplink  
Ik stel mijn voorspelling bij naar 3-0 , Manu Boetius en Immers.
Uiteraard weer een clean sheet voor Mulder, Mulder 1x en de lat 3x voorkomen tegendoelpunten.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 12 augustus 2014 - 20:04   quote  deeplink  
2-1 en daarna neuken.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 12 augustus 2014 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 19:56 schreef moa het volgende:
Ik stel mijn voorspelling bij naar 3-0 , Manu Boetius en Immers.
Uiteraard weer een clean sheet voor Mulder, Mulder 1x en de lat 3x voorkomen tegendoelpunten.
Met kunst- en vliegwerk geloof ik het ook wel ...
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 12 augustus 2014 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 13:59 schreef dr love het volgende:
Ziyech gaat naar twente en toornstra zal ook binnenkort die richting op gaan, wat haalt van geel een c categorie speler die net als goossens, boularhouz sekou cisse spelers zijn blessure gevoelige spelers of obesitas patiënten zijn kunnen ze lekker chillen op de reserve bank plaats nemen.
die waren allemaal transfervrij. maar jij bedoeld natuurlijk van die minkukels als Pele en Guidetti. Van Geel heeft met die transfers alleen sportieve risico's genomen die opgevangen konden worden door de rest van de selectie. financieel is Feyenoord er niet slechter van geworden.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 13 augustus 2014 - 00:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 14:48 schreef BertusBadeend het volgende:
Feyenoord gaat dit gewoon met een nulletje of 2 a 3 winnen...
Of 5!!!!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 13 augustus 2014 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 19:44 schreef Stylzz het volgende:
knullig verlies tegen een pover Heerenveen.
Ti's nog geen donderdag, jij draait wel bij..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 13 augustus 2014 - 13:57   quote  deeplink  
Feyenoord Quiz

http://youtu.be/c2qZKtqMarI
BertusBadeend
 BertusBadeend - woensdag 13 augustus 2014 - 14:07   quote  deeplink  
Gewoon Te Vrede diep voorin zetten. Heerenveen staat helemaal verkeerd bij hoge ballen. Te Vrede terug laten koppen op bilal, vilhena of boetius. Moet wel een doelpunt uitkomen.

Kijk maar naar de 1-2 van Dordt...
dr love
 dr love - woensdag 13 augustus 2014 - 14:18   quote  deeplink  
Nou als kazim mag spelen tegen Heerenveen en vormer in de plaats van clasie dan winnen we zeker ruim 3 a 4 nul
MMM
 MMM - woensdag 13 augustus 2014 - 20:43   quote  deeplink  
Verwacht nu we thuis spelen wel Te Vrede in de spits.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 14 augustus 2014 - 13:44   quote  deeplink  
Lodeweges blijft positief: "Er liggen kansen tegen Feyenoord

dwight-lodeweges(sc-heerenveen)(10-08-2014).jpg

14 Augustus 2014 om 13:15 - Dwight Lodeweges kijkt ondanks de verliespartij tegen FC Dordrecht (1-2) van afgelopen weekeinde met een goed gevoel uit naar de ontmoeting met Feyenoord van aanstaande vrijdag. De oefenmeester van sc Heerenveen denkt dat zijn elftal kans maakt op een goed resultaat in de Kuip.

"Er liggen kansen, maar dat heeft vooral met onszelf te maken. Als wij onze afspraken nakomen en de tactische discipline negentig minuten uit kunnen voeren, zijn we niet kansloos. We hebben iets recht te zetten. We willen er staan en laten zien dat we een ploeg zijn", laat de keuzeheer weten op de persconferentie voorafgaand aan het treffen met de Rotterdammers.

Lodeweges reist met een volledig fitte selectie af naar Rotterdam en zal dus een aantal keuzes moeten maken. De oefenmeester is er bijvoorbeeld nog niet uit of hij Mark Uth of Thomas Dalgaard laat starten in de punt van de aanval. "We laten Dalgaard wat extra werk verrichten en zien dat hij stapjes maakt, maar ik denk niet dat hij nu al 90 minuten kan spelen", besluit hij.
Bron:Soccernews

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 augustus 2014 door RenatoBos --
moa
 moa - donderdag 14 augustus 2014 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 13:44 schreef RenatoBos het volgende:
Lodeweges blijft positief: "Er liggen kansen tegen Feyenoord

[ afbeelding ]

14 Augustus 2014 om 13:15 - Dwight Lodeweges kijkt ondanks de verliespartij tegen FC Dordrecht (1-2) van afgelopen weekeinde met een goed gevoel uit naar de ontmoeting met Feyenoord van aanstaande vrijdag. De oefenmeester van sc Heerenveen denkt dat zijn elftal kans maakt op een goed resultaat in de Kuip.

"Er liggen kansen, maar dat heeft vooral met onszelf te maken. Als wij onze afspraken nakomen en de tactische discipline negentig minuten uit kunnen voeren, zijn we niet kansloos. We hebben iets recht te zetten. We willen er staan en laten zien dat we een ploeg zijn", laat de keuzeheer weten op de persconferentie voorafgaand aan het treffen met de Rotterdammers.

Lodeweges reist met een volledig fitte selectie af naar Rotterdam en zal dus een aantal keuzes moeten maken. De oefenmeester is er bijvoorbeeld nog niet uit of hij Mark Uth of Thomas Dalgaard laat starten in de punt van de aanval. "We laten Dalgaard wat extra werk verrichten en zien dat hij stapjes maakt, maar ik denk niet dat hij nu al 90 minuten kan spelen", besluit hij.
Bron:Soccernews
HAHAHAHAHAHA

10-0
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 14 augustus 2014 - 13:50   quote  deeplink  
Hoppaaaaaaa..
ar
 ar - donderdag 14 augustus 2014 - 14:02   quote  deeplink  
Of nie!!
Barabas
 Barabas - donderdag 14 augustus 2014 - 14:12   quote  deeplink  
Als ze heel erg hun best doen dan zijn ze niet kansloos...

Helaas voor hun blijven ze wel kansarm...
moa
 moa - donderdag 14 augustus 2014 - 14:14   quote  deeplink  
Gewoon afmaken die hap, we hebben het zelf ook hard nodig voor het zelfvertrouwen van al die guppies in de basis.
de bluffer
 de bluffer - donderdag 14 augustus 2014 - 14:31   quote  deeplink  
Het wordt 2-0 en Ziyech blijft achter in Rotterdam
van geil
 van geil - donderdag 14 augustus 2014 - 16:20   quote  deeplink  
Zou me niks verbazen als Immers hem ongelukkig schopt.
Fart
 Fart - donderdag 14 augustus 2014 - 18:16   quote  deeplink  
Ik heb dr even goed over nagedacht en het wordt 4-2
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 14 augustus 2014 - 18:30   quote  deeplink  
4-2? Moet Immers ze allemaal zelf scoren dan?
Fart
 Fart - donderdag 14 augustus 2014 - 18:52   quote  deeplink  
Neh Lexie blijft droog staan
Manu 1, Tevrede 1, Vilhena 1 en 1 eigendoelpunt.
Heereveejn krijgt maar 3 kansen waarvan er 2 een doelpunt zijn.

Zo had ik het ongeveer in de kop
ishhhf1223DD
 ishhhf1223DD - donderdag 14 augustus 2014 - 19:00   quote  deeplink  
3-1
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 14 augustus 2014 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 18:52 schreef Fart het volgende:
Neh Lexie blijft droog staan
Manu 1, Tevrede 1, Vilhena 1 en 1 eigendoelpunt.
Heereveejn krijgt maar 3 kansen waarvan er 2 een doelpunt zijn.

Zo had ik het ongeveer in de kop
Moet je er maar weer snel uit slaan.

Te Vrede scoort nie.
Fart
 Fart - donderdag 14 augustus 2014 - 19:41   quote  deeplink  
Eg wel, weet jij dr nou van
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 14 augustus 2014 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 19:41 schreef Fart het volgende:
Eg wel, weet jij dr nou van
Glazen bol.
Fart
 Fart - donderdag 14 augustus 2014 - 19:50   quote  deeplink  
4-2 jonguh!
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 14 augustus 2014 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 19:50 schreef Fart het volgende:
4-2 jonguh!
2-1 Fart.
3 x Immers.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - donderdag 14 augustus 2014 - 19:53   quote  deeplink  
3-0 hattrick TeVrede, zijn wij ook Tevrede.
Fart
 Fart - donderdag 14 augustus 2014 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 19:52 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

2-1 Fart.
3 x Immers.
LOL
piet de paler
 piet de paler - donderdag 14 augustus 2014 - 19:58   quote  deeplink  
1_0 genoeg
Stylzz
 Stylzz - donderdag 14 augustus 2014 - 20:05   quote  deeplink  
ik blijf bij mijn vorige voorspelling
Fart
 Fart - donderdag 14 augustus 2014 - 20:05   quote  deeplink  
Nee niet weer zo'n wedstrijd als Vorige week hoor .. trek ik echt niet
Fart
 Fart - donderdag 14 augustus 2014 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 20:05 schreef Stylzz het volgende:
ik blijf bij mijn vorige voorspelling
Nee joh, wedstrijd is morgen al!
Hoe dichter bij de wedstrijd, hoe positiever.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 14 augustus 2014 - 20:08   quote  deeplink  
te veel gedoe.
Fart
 Fart - donderdag 14 augustus 2014 - 20:11   quote  deeplink  
Dat dan weer wel ... maar voor €150 heb je daar therapie voor!
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 14 augustus 2014 - 20:12   quote  deeplink  
En een rubberen hamer.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 15 augustus 2014 - 00:53   quote  deeplink  
RUTTEN KIJKT UIT NAAR EERSTE THUISWEDSTRIJD

fcf09dc59313330ade7a4299a8e5dd59_450_250.jpg

Na de op de valreep goed afgelopen competitiestart tegen ADO Den Haag maakt Feyenoord zich op voor de eerste thuiswedstrijd van dit seizoen, aanstaande vrijdag tegen sc Heerenveen. Voor Fred Rutten betekent dat duel zijn eerste in competitieverband als trainer van Feyenoord in De Kuip. Daar kijk ik naar uit, vertelde de coach donderdag in zijn vooruitblik.

Fred Rutten
'De drive waarmee desje groep op het veld shtaat, isssj heel goed om te ssjien'

Tegenover de aanwezige media liet Rutten niet alleen zijn licht schijnen over de ontmoeting met de Friezen, hij keek ook nog even kort terug op de wedstrijd van vorige week. Hoewel de coach erkende dat er met name in voetballend opzicht nog veel ruimte voor verbetering is, nam hij behalve de drie punten meer positieve dingen mee uit Den Haag. Vooral de drive waarmee deze groep op het veld staat, is heel goed om te zien. Bovendien hebben we nadat we tegenover tien man kwamen te staan geen kans meer weggegeven. Dat is moeilijker dan het lijkt. Als coach heb ik veel wedstrijden gezien waarin een ploeg die met tien kwam te staan nog twee of drie kansen wist te creëren of zelfs wist te winnen.

Volgens de oefenmeester is het de komende periode vooral zaak om automatismen in de ploeg te slijpen. Zo weet Elvis Manu niet wat bijvoorbeeld Bilal Basaҫikoglu in bepaalde situaties gaat doen, zei Rutten. Dat is logisch, omdat sommige jongens pas kort bij elkaar zijn. Wat dat betreft is het positief dat ik de ploeg op het trainingsveld langzaam zie groeien, al zie ik dat het liefst nog sneller gaan. Dat is een proces dat ik liever gisteren dan vandaag afrond, zodat we de volgende stap kunnen zetten.

Rutten wenste donderdag niet in te gaan op de vele transfergeruchten die momenteel zijn ronde doen in De Kuip en de eventuele komst van nieuwe spelers. In plaats daarvan wees hij op de ontwikkeling van Mitchell Te Vrede, van wie de kans volgens de coach groot is dat hij tegen Heerenveen in de basis begint. De manier waarop Mitchell omgaat met alle krachtenvelden die rondom zijn persoon spelen, vind ik knap. Hij blijft heel stoïcijns doen wat hij moet doen: hard werken en scoren. Ik ben heel tevreden over hem.

Tot slot liet Rutten weten zich te hebben gestoord aan de onjuiste berichtgeving omtrent Wesley Verhoek, die volgens diverse media niet fit zou zijn teruggekeerd van vakantie. Dat is absolute onzin, stelde de coach. Bovendien is het vooral niet prettig dat dit soort berichten zomaar de wereld in wordt geslingerd, zonder dat deze van te voren gecheckt zijn.

DE TEGENSTANDER

feyhee2007-08005.jpg

Sc Heerenveen beleefde afgelopen weekend een valse start van het seizoen 2014-2015. Ondanks een sterke eerste helft in de thuiswedstrijd tegen FC Dordrecht ging de thuisploeg met 1-2 onderuit tegen de promovendus.

De openingswedstrijd in de competitie leverde trainer Dwight Lodeweges zodoende de nodige kopzorgen op. Niet alleen zag hij hoe zijn ploeg na rust volledig de kluts kwijt raakte, maar ook moest de trainer constateren dat zijn elftal in de eerste helft het vizier niet op scherp had. Heerenveen creëerde een handvol kansen, maar kwam niet verder dan een doelpunt van Hakim Ziyech.

Daarmee werd pijnlijk duidelijk dat Heerenveen in offensief opzicht flink wat kwaliteit heeft ingeleverd in de zomerstop. De ploeg verloor met Alfred Finnbogason (Real Sociedad), Rajiv van la Parra (Wolverhampton Wanderers) en Bilal Basaçikoglu (Feyenoord) de volledige voorhoede van vorig seizoen en leverde daarmee maarliefst veertig doelpunten in.

Als vervanger van Finnbogason, vorig seizoen topscorer in de Eredivisie met 29 goals, werd de Deense routinier Thomas Dalgaard aangetrokken. Hij bleek afgelopen speelronde nog niet fit genoeg om in de basis te beginnen en kon in de tweede helft als vervanger van Mark Uth ook niet het verschil maken.

Toch liet Dalgaard bij zijn komst naar Heerenveen weten dat hij niet bang is voor de erfenis van Finnbogason. De supporters moeten niet verdrietig zijn over het vertrek van Finnbogason, zei hij na zijn presentatie. Ik ben niet de beste kopper, maar dat compenseer ik met mijn schot. Ik ben rechts, maar kan ze ook met links maken. Daarom kan ik uitgroeien tot de nieuwe nummer 9 van Heerenveen.

Feyenoord sc Heerenveen
Vrijdag 15 augustus om 20.00 uur in De Kuip
Scheidsrechter: Liesveld

Bron:Officiële Feyenoord Clubsite

Fred Rutten op de persconferentie voor Feyenoord-Heerenveen
http://youtu.be/84-NBO9cx2A
Bron:Rijnmond
ar
 ar - vrijdag 15 augustus 2014 - 00:58   quote  deeplink  
4-0
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 15 augustus 2014 - 01:05   quote  deeplink  
Bijna..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 15 augustus 2014 - 01:09   quote  deeplink  
Feyenoord heerst in de eigen Kuip

Feyenoord-achtergronden-feyenoord-wallpapers-15.jpg

Feyenoord heeft op voorhand de beste papieren. De Rotterdammers wonnen veertien duels tegen sc Heerenveen slechts eenmaal.

Zeven duels eindigden onbeslist. Van de laatste vijf wedstrijden eindigden er drie in een gelijkspel.

Er vallen bijna altijd doelpunten in De Kuip. Alleen tijdens de ontmoeting van 1 maart 1994 bleef het 0-0.

Het doelsaldo is ruim in het voordeel van Feyenoord. De Rotterdammers scoorden in 22 duels 57 maal, de Friezen kwamen niet verder dan 27 treffers.

sc Heerenveen kwam in zes ontmoetingen niet tot scoren. De aanval van Feyenoord bleef slechts één maal droog staan.

De meest productieve ontmoeting vond plaats op zondag 2 mei 2010. Die dag won Feyenoord met maar liefst 6-2.

De eerste ontmoeting in De Kuip, op 21 oktober 1990 leverde sc Heerenveen een punt op (1-1). De enige Friese treffer kwam op naam van Lubbe van Dijk.

De enige Friese zege dateert van 10 seizoenen geleden (1-3). De Friese doelpunten waren van Scandinavische makelij, Mika Väyrynen (2x) en Petter Hansson.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 15 augustus 2014 - 08:43   quote  deeplink  
3-0!
Kampioenen!
Matchday!
Jeweettog!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 15 augustus 2014 - 10:13   quote  deeplink  
Heerenveen krijgt vandaag een Jubileum?
W315 G185 V249
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 15 augustus 2014 - 10:25   quote  deeplink  
Nou dat word dan W315 G185 V250..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - SC Heerenveen (vrijdag 15 augustus 2014, 20:00) 1-1









0.0096559