|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De enige die meeleefde op de tribune was Kazim |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: van de spelers, zeeuw. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Krachteloos schotje lex.. |
|
|
|
|
YannickFR1212
|
|
|
Het is het nieuwe oude riedeltje; Redelijk tot aan de 16. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Wees dan duidelijk, lange.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De verdediging is echt piepen en kraken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Eens, moeilijk op te lossen momenteel, Nelom voor Mathijssen..(?) |
|
|
|
|
YannickFR1212
|
|
|
quote: Mwa, Mathijsen en Wilkshire zijn zeer matig.
Van Beek en Kongolo vind ik het goed doen. |
|
|
|
|
YannickFR1212
|
|
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
Weet je wie mij positief opvalt? Ruudje Vormer. Doet het prima. Immers heeft weer moeite met z'n handelingssnelheid. Clasie verkopen, Vormer erin, Ziyech halen, Immers eruit.
Verder heeft Basacikoglu volgens mij een beetje tijd nodig om te wennen. Zie ook vaak spelers die elkaar nog niet begrijpen. Maar bij vlagen zie je al wat patronen a la Fred Rutten terugkomen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 - 20:42 schreef YannickFR1212 het volgende:[..] Mwa, Mathijsen en Wilkshire zijn zeer matig. Van Beek en Kongolo vind ik het goed doen. Yep.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 - 20:43 schreef ViezeFurr het volgende:Weet je wie mij positief opvalt? Ruudje Vormer. Doet het prima. Immers heeft weer moeite met z'n handelingssnelheid. Clasie verkopen, Vormer erin, Ziyech halen, Immers eruit. Verder heeft Basacikoglu volgens mij een beetje tijd nodig om te wennen. Zie ook vaak spelers die elkaar nog niet begrijpen. Maar bij vlagen zie je al wat patronen a la Fred Rutten terugkomen. Ruud staat overal goed ja.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 - 20:42 schreef YannickFR1212 het volgende:[..] Mwa, Mathijsen en Wilkshire zijn zeer matig. Van Beek en Kongolo vind ik het goed doen. ok 50% van je verdediging ruk is natuurlijk heel stabiel, sorry, mijn fout. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Poeh die had er zo maar in kunnen gaan.. |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
Zelfs een uittrap krijgt die klootzak me onzeker mee. Wat een kutjong |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je ziet gewoon dat spelers niet aan elkaar gewend zijn nog. |
|
|
|
|
YannickFR1212
|
|
|
quote: Je ziet mij nergens suggereren dat de verdediging stabiel staat. Het is een drama, naar mijn mening. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Van Beek Kongolo JP goed. Vilhena de beste de eerste helft. Bas zeer matig Lex idem . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Klopt, maar ik vind het er al beter uit zien dan tegen ADO, zeker als we druk zetten.. |
|
|
|
|
YannickFR1212
|
|
|
quote: Ik zie voornamelijk spelers die individueel kwaliteit te kort komen, en niet bij Feyenoord thuis horen maar bij een Cambuur of Fc Groningen. |
|
|
|
|
lion1
|
|
|
Ik vind Vormer toch gewoon weer goed spelen hoor. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord ruk. Heerenveen, iets minder ruk. 0-0, logisch ondanks Mulder. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 - 20:47 schreef YannickFR1212 het volgende:[..] Ik zie voornamelijk spelers die individueel kwaliteit te kort komen, en niet bij Feyenoord thuis horen maar bij een Cambuur of Fc Groningen. stuk of 3 ja. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
Gaat een poos duren voordat de boel weer enigszins gaat draaien, het vertrek van met name Pelé en Janmaat laat zich gelden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wilkshire zie ik wel wat in. Ik denk dat Mathijsen, Mulders en Immers de pijnpunten zijn. |
|
|
|
|
YannickFR1212
|
|
|
quote: Wat dacht je van de spits ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Die doet niet mee toch? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 augustus 2014 - 20:50 schreef FR-Elmo het volgende:Gaat een poos duren voordat de boel weer enigszins gaat draaien, het vertrek van met name Pelé en Janmaat laat zich gelden. Das niet te hopen, nu zaak niet teveel punten verliezen, heeft ons vorig jaar ook op gebroken. Pelé d:-)))))
Joris is daarom ook een aderlating.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: die heeft 1 bal in de 16 gehad |
|
|
|
|
YannickFR1212
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mitchell loopt alleen maar te klagen.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: nou is t al voor 50% een echte spits, nu scoren. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
YannickFR1212
|
|
|
quote: Als je ze afmaakt wel |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ghehe, scoort altijd roepen we, dus komt goed tweede helft.. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Karsdorp komt voor......... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
sportverteller
|
|
|
Boëtius speelt eindelijk weer eens op redelijk niveau. Nu kijken of hij dit ook in de tweede helft kan vasthouden. Dat was namelijk het andere probleem. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kan lullen wat je wilt maar Been blijft gewoon praten als een Feyenoord-man. |
|
|
|