|
|
Inglourious bastard
|
|
|
Waarschijnlijk tegen beter weten in, maar zou het leuk vinden om met wat gelijk gestemden over voetbal gerelateerde zaken te praten. Dus niet over en weer geruzie, geen Gedis en gesar, maar echt en alleen over voetbal. Hoop dat het mogelijk is; wie doet er mee. En om dan maar even een beginnetje te maken.... Wie willen we treffen in de champions league? |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Volgens mij word de loting
Bayern Psg Ajax sterkste uit op 4
Waarom ik dat denk, Ajax en het Nederlands elftal word altijd in gedeeld in de poule des doods.
Een poule zonder Ajax of het Nederlandse elftal is geen poule des doods |
|
|
|
|
Inglourious bastard
|
|
|
quote:Op maandag 11 augustus 2014 - 13:07 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Volgens mij word de loting Bayern Psg Ajax sterkste uit op 4 Waarom ik dat denk, Ajax en het Nederlands elftal word altijd in gedeeld in de poule des doods. Een poule zonder Ajax of het Nederlandse elftal is geen poule des doods Lijkt me wel mooi ibra weer in de arena te zien;) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Weet je, de politie in Nederland meet met 2 maten! Wanneer hooligans met stenen gooien worden ze kapot geslagen, maar wanneer in een bepaalde wijk in Den Haag zoiets gebeurd laten ze het toe??? Kapot slaan die hele troep daar!
O sorry, dat had ook niets met voetbal te maken! ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Maar heb je voor mij een pottenoverzicht van de CL waarin alle clubs staan, want dan kan ik een beetje kiezen! Het liefst hoop ik een simpele loting zodat we eens naar de 2e ronde komen! |
|
|
|
|
Inglourious bastard
|
|
|
PA heb jij toevallig een overzicht van de huidige stand van zaken betreffende de potverdeling? |
|
|
|
|
Inglourious bastard
|
|
|
quote:Op maandag 11 augustus 2014 - 13:10 schreef Ajax Warrior het volgende:Weet je, de politie in Nederland meet met 2 maten! Wanneer hooligans met stenen gooien worden ze kapot geslagen, maar wanneer in een bepaalde wijk in Den Haag zoiets gebeurd laten ze het toe??? Kapot slaan die hele troep daar! O sorry, dat had ook niets met voetbal te maken! ;-) Maar je hebt er wel een mooie voetbaldraai aan gegeven;) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 11 augustus 2014 - 13:11 schreef Inglourious bastard het volgende:PA heb jij toevallig een overzicht van de huidige stand van zaken betreffende de potverdeling? Hehehehe zelfde gedachte! ;-) |
|
|
|
|
Inglourious bastard
|
|
|
quote:Op maandag 11 augustus 2014 - 13:10 schreef Ajax Warrior het volgende:Maar heb je voor mij een pottenoverzicht van de CL waarin alle clubs staan, want dan kan ik een beetje kiezen! Het liefst hoop ik een simpele loting zodat we eens naar de 2e ronde komen! Was al aan het zoeken, maar krijg steeds die van afgelopen seizoen:( |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: En ook wel gelijk toch I B? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Das jammer. Ik weet ook niet welke clubs er allemaal in de voorronde nog zitten en hoe deze qua qoute en potverdeling zouden staan. Kan daar vannacht pas naar op zoek! |
|
|
|
|
Inglourious bastard
|
|
|
quote:Op maandag 11 augustus 2014 - 13:10 schreef Ajax Warrior het volgende:Maar heb je voor mij een pottenoverzicht van de CL waarin alle clubs staan, want dan kan ik een beetje kiezen! Het liefst hoop ik een simpele loting zodat we eens naar de 2e ronde komen! Zou mooi zijn als we wat teams treffen die ook graag voetballen. AJAX heeft het vaak toch vooral moeilijk tegen defensieve teams, ongeacht status. |
|
|
|
|
Inglourious bastard
|
|
|
quote: Laat ik het zo zeggen. Relschoppers binnen en buiten het voetbal dienen met dezelfde maat behandeld te worden. Haha je zet me wel aan het werk om niet meteen mn eigen voorwaarde te negeren;-p |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 11 augustus 2014 - 12:58 schreef Inglourious bastard het volgende:Waarschijnlijk tegen beter weten in, maar zou het leuk vinden om met wat gelijk gestemden over voetbal gerelateerde zaken te praten. Dus niet over en weer geruzie, geen Gedis en gesar, maar echt en alleen over voetbal. Hoop dat het mogelijk is; wie doet er mee. En om dan maar even een beginnetje te maken.... Wie willen we treffen in de champions league? Dan zal je mij een ban moeten geven....of vragen, dan gaat het waarschijnlijk wel lukken |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 11 augustus 2014 - 13:15 schreef Inglourious bastard het volgende:[..] Zou mooi zijn als we wat teams treffen die ook graag voetballen. AJAX heeft het vaak toch vooral moeilijk tegen defensieve teams, ongeacht status. Daar heb je helemaal gelijk in en daar ligt op Eredivisieniveau ook vaak het probleem. Ajax wil meer clubs die voetballen zoals Vitesse of Twente. Die willen voetballen. Ploegen als Heracles en NAC deden dat vroeger wel, maar weten nu ook wel beter. Tegenwoordig is het advies om voor een punt te gaan en desnoods met 10 man voor het doel te gaan liggen! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 11 augustus 2014 - 13:18 schreef Inglourious bastard het volgende:[..] Laat ik het zo zeggen. Relschoppers binnen en buiten het voetbal dienen met dezelfde maat behandeld te worden. Haha je zet me wel aan het werk om niet meteen mn eigen voorwaarde te negeren;-p Hehehehehehehe maar deze discussie bevat geen ruzie, maar gewoon een redelijke vraag! Toch?
Maar inderdaad, gelijk behandelen en niet de 1 met fluwelen handschoenen aanpakken! Gaan ze nu ook alle beelden bestuderen? Net zoals na de bekerfinale? Worden drukke tijden voor de politie! ;-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Verder worden we altijd gefuckt :) Dus wanneer we dat aanhouden kan het alleen maar beter worden. |
|
|
|
|
Inglourious bastard
|
|
|
quote:Op maandag 11 augustus 2014 - 13:19 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Daar heb je helemaal gelijk in en daar ligt op Eredivisieniveau ook vaak het probleem. Ajax wil meer clubs die voetballen zoals Vitesse of Twente. Die willen voetballen. Ploegen als Heracles en NAC deden dat vroeger wel, maar weten nu ook wel beter. Tegenwoordig is het advies om voor een punt te gaan en desnoods met 10 man voor het doel te gaan liggen! Heb ook de indruk dat de tegenstanders daar steeds beter in worden en het voor ons alleen maar moeilijker wordt, het voetballend op te lossen. Eigenlijk zou AJAX om die reden wat bonus punten moeten krijgen omdat we meer weerstand hebben dan onze concurrentie. AJAX roept toch extra krachten op bij de tegenstander. Een utrecht tegen ons is toch anders dan een utrecht tegen psv bijvoorbeeld. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Maar I B, ik vind het wel leuk dat je blijft hoor! Niet weggaan omdat mensen elkaar niet mogen. Die stukken moet je gewoon aan de kant leggen! Als je wilt dat ik met jouw over voetbal praat dan doe ik dat gewoon! Geen probleem hoor, maar soms moet je sommigen even vertellen hoe het werkt. En die mensen zorgen er soms ongewild voor dat anderen weer komen waar wij niet op zitten te wachten. En daarmee bedoel ik mensen met een andere clubvoorkeur. Lachen om de prestaties van anderen doe je thuis, maar niet op het forum van die club! Want je zorgt er direct voor dat sommige laag denkende mensen van dat forum dat een volgende keer bij ons komen doen als het niet loopt. Zitten we allemaal niet op te wachten! Hou het gewoon bij je eigen clubforum, mits je netjes kan reageren zoals Eide of Remco! Maar dat is mijn mening! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Thanks ouwe, daar kan ik vanavond wel wat mee doen denk ik! |
|
|
|
|
Inglourious bastard
|
|
|
quote:Op maandag 11 augustus 2014 - 13:20 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Hehehehehehehe maar deze discussie bevat geen ruzie, maar gewoon een redelijke vraag! Toch? Maar inderdaad, gelijk behandelen en niet de 1 met fluwelen handschoenen aanpakken! Gaan ze nu ook alle beelden bestuderen? Net zoals na de bekerfinale? Worden drukke tijden voor de politie! ;-) Haha daarom is het ook werken! Je vraag balanceert op een dun randje maar is binnen de lijnen.(om even een voetbalmetafoor te gebruiken;) ) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Deze clubs strijden nog om een plekje in de CL:
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 11 augustus 2014 - 13:26 schreef Inglourious bastard het volgende:[..] Heb ook de indruk dat de tegenstanders daar steeds beter in worden en het voor ons alleen maar moeilijker wordt, het voetballend op te lossen. Eigenlijk zou AJAX om die reden wat bonus punten moeten krijgen omdat we meer weerstand hebben dan onze concurrentie. AJAX roept toch extra krachten op bij de tegenstander. Een utrecht tegen ons is toch anders dan een utrecht tegen psv bijvoorbeeld. Klopt en dat staat mij al jaren tegen! Dat is ook de reden dat ik afgelopen week ergens reageerde dat Ajax niet zo maar meer een tegenstander met 6 of 7 doelpunten declasseert. Die clubs spelen gewoon met 10 man achter de bal en voetballen op een punt! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Deze clubs hebben al een plekje:
|
|
|
|
|
Inglourious bastard
|
|
|
Super hasjkoph! Dankjewel |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik vind dat ze al die naargeestige clubs uit de Oekraine en Rusland uit de CL moeten trappen, het is geen Europa. Laat die maar lekker met de Jappaners en Chinezen ballen |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 11 augustus 2014 - 13:27 schreef Inglourious bastard het volgende:[..] Haha daarom is het ook werken! Je vraag balanceert op een dun randje maar is binnen de lijnen.(om even een voetbalmetafoor te gebruiken;) ) YES!!!! Wat ben ik toch lief!! ;-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 11 augustus 2014 - 13:31 schreef Nenam_tiL het volgende:Ik vind dat ze al die naargeestige clubs uit de Oekraine en Rusland uit de CL moeten trappen, het is geen Europa. Laat die maar lekker met de Jappaners en Chinezen ballen Volgensmij behoort Oekraine gewoon bij Europa hoor haha. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Niet dus, vandaar dat ze bonje daar hebben |
|
|
|
|
Inglourious bastard
|
|
|
quote:Op maandag 11 augustus 2014 - 13:27 schreef Ajax Warrior het volgende:Maar I B, ik vind het wel leuk dat je blijft hoor! Niet weggaan omdat mensen elkaar niet mogen. Die stukken moet je gewoon aan de kant leggen! Als je wilt dat ik met jouw over voetbal praat dan doe ik dat gewoon! Geen probleem hoor, maar soms moet je sommigen even vertellen hoe het werkt. En die mensen zorgen er soms ongewild voor dat anderen weer komen waar wij niet op zitten te wachten. En daarmee bedoel ik mensen met een andere clubvoorkeur. Lachen om de prestaties van anderen doe je thuis, maar niet op het forum van die club! Want je zorgt er direct voor dat sommige laag denkende mensen van dat forum dat een volgende keer bij ons komen doen als het niet loopt. Zitten we allemaal niet op te wachten! Hou het gewoon bij je eigen clubforum, mits je netjes kan reageren zoals Eide of Remco! Maar dat is mijn mening! Dankjewel. Ik vind het ook leuk om te blijven. En amuseer me ook wel met dat gedol van jullie naar elkaar. Maar op een gegeven moment voegt het voor mij niks meer toe en lijkt het alsof ik naar een slechte tenniswedstrijd kijk met veel te lange rally's. En het gaat mij toch om het voetbal gedeelte;) |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op maandag 11 augustus 2014 - 13:11 schreef Inglourious bastard het volgende:PA heb jij toevallig een overzicht van de huidige stand van zaken betreffende de potverdeling? Nee, dit is puur gesproken uit een gevoel.
Gevoel dat gebaseerd is op de succes van de clubs.
Bayern zit in 1 Psg heeft weinig succes behaald en zal niet naar 1 zijn gestegen en blijven zitten waar ze zaten en dat is 2.
Pot indeling is pas bekend als de kwalificatie is afgelopen.
edit: Pot indeling kun je wel alvast maken haha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 augustus 2014 door Positieve Arrogantie -- |
|
|
|
|
Inglourious bastard
|
|
|
quote:Op maandag 11 augustus 2014 - 13:30 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Klopt en dat staat mij al jaren tegen! Dat is ook de reden dat ik afgelopen week ergens reageerde dat Ajax niet zo maar meer een tegenstander met 6 of 7 doelpunten declasseert. Die clubs spelen gewoon met 10 man achter de bal en voetballen op een punt! De tijd van overlopen hebben we al jaren achter de rug inderdaad. Een sporadische grote overwinning zie je nu vooral tegen ploegen als AZ en twente. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 11 augustus 2014 - 13:34 schreef Inglourious bastard het volgende:[..] Dankjewel. Ik vind het ook leuk om te blijven. En amuseer me ook wel met dat gedol van jullie naar elkaar. Maar op een gegeven moment voegt het voor mij niks meer toe en lijkt het alsof ik naar een slechte tenniswedstrijd kijk met veel te lange rally's. En het gaat mij toch om het voetbal gedeelte;) "Vroeger" waren dat soort "discussies" echt te mooi. Waren het alle oude forumleden tegen die ene en die werd daardoor heel erg gefrustreerd ervan haha. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 11 augustus 2014 - 13:34 schreef Inglourious bastard het volgende:[..] Dankjewel. Ik vind het ook leuk om te blijven. En amuseer me ook wel met dat gedol van jullie naar elkaar. Maar op een gegeven moment voegt het voor mij niks meer toe en lijkt het alsof ik naar een slechte tenniswedstrijd kijk met veel te lange rally's. En het gaat mij toch om het voetbal gedeelte;) Klopt ouwe, mijn welgemeende excuses maar ik ben nog niet zover als Nenam! Die is gewoon soft geworden! ;-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 11 augustus 2014 - 13:34 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Nee, dit is puur gesproken uit een gevoel. Gevoel dat gebaseerd is op de succes van de clubs. Bayern zit in 1 Psg heeft weinig succes behaald en zal niet naar 1 zijn gestegen en blijven zitten waar ze zaten en dat is 2. Pot indeling is pas bekend als de kwalificatie is afgelopen. Zie mijn overzicht. Daar kun je wel wat uit opmaken denk ik :) EDIT: En dus zo te zien is PSG nummer 10 en dus pot 2.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 augustus 2014 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 11 augustus 2014 - 13:35 schreef Inglourious bastard het volgende:[..] De tijd van overlopen hebben we al jaren achter de rug inderdaad. Een sporadische grote overwinning zie je nu vooral tegen ploegen als AZ en twente. En Vitesse!! Pfffffff wat heb ik mij drukgemaakt voor de wedstrijd van gisteren, maar gelukkig ruim gewonnen. Al was het voetbal nog niet heel bijzonder! |
|
|
|
|
Inglourious bastard
|
|
|
quote:Op maandag 11 augustus 2014 - 13:34 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Nee, dit is puur gesproken uit een gevoel. Gevoel dat gebaseerd is op de succes van de clubs. Bayern zit in 1 Psg heeft weinig succes behaald en zal niet naar 1 zijn gestegen en blijven zitten waar ze zaten en dat is 2. Pot indeling is pas bekend als de kwalificatie is afgelopen. Het hoeft ook niet altijd realistisch te zijn toch? Je hebt mooie ploegen uitgekozen. Ben uiteraard wel benieuwd of je er nog een interessante laagvlieger aan toe weet te voegen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 11 augustus 2014 - 13:35 schreef Hasjkoph het volgende:[..] "Vroeger" waren dat soort "discussies" echt te mooi. Waren het alle oude forumleden tegen die ene en die werd daardoor heel erg gefrustreerd ervan haha. Nu moet ik alles alleen doen, want Nenam is een softie! ;-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 11 augustus 2014 - 13:37 schreef Inglourious bastard het volgende:[..] Het hoeft ook niet altijd realistisch te zijn toch? Je hebt mooie ploegen uitgekozen. Ben uiteraard wel benieuwd of je er nog een interessante laagvlieger aan toe weet te voegen. Aalborg! :) |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op maandag 11 augustus 2014 - 13:36 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Zie mijn overzicht. Daar kun je wel wat uit opmaken denk ik :) EDIT: En dus zo te zien is PSG nummer 10 en dus pot 2. ik had nog wat toegevoegd haha.
Je kan de pot indeling wel alvast maken, dat klopt en bedankt daarvoor.
Zeer nuttig |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 11 augustus 2014 - 13:37 schreef Inglourious bastard het volgende:[..] Het hoeft ook niet altijd realistisch te zijn toch? Je hebt mooie ploegen uitgekozen. Ben uiteraard wel benieuwd of je er nog een interessante laagvlieger aan toe weet te voegen. Ik ontloop liever Bayern, maar vind een ploeg als Man Utd en Arsenal wel mooi. Daarnaast een ploeg uit Spanje, maar dan geen Barca of Real. Zou wel tegen Atletico willen spelen. Als laatste een mooie ploeg uit Belgiƫ of Duitsland. Schalke bijvoorbeeld of Anderlecht! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 11 augustus 2014 - 13:38 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] ik had nog wat toegevoegd haha. Je kan de pot indeling wel alvast maken, dat klopt en bedankt daarvoor. Zeer nuttig Ik zie het ja. Misschien dat ik dat vanavond probeer (als ik tijd heb). Is wel lachen. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Willen wij trouwens in pot 2 belanden, moeten Arsenal, Zenit, Porto en Leverkussen verliezen :O |
|
|
|
|
Inglourious bastard
|
|
|
Een engelse ploeg mag van mij wel. Daar kunnen wevaak wel wat voor elkaar krijgen. En een affische AJAX-liverpool is niet verkeerd. En logistiek gezien zou ik een ploeg uit Londen ook wel waarderen:) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Schalke Olympiacos Ajax Aalborg
Because why the hell not? :) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 11 augustus 2014 - 13:41 schreef Inglourious bastard het volgende:Een engelse ploeg mag van mij wel. Daar kunnen wevaak wel wat voor elkaar krijgen. En een affische AJAX-liverpool is niet verkeerd. En logistiek gezien zou ik een ploeg uit Londen ook wel waarderen:) O ja, Liverpool is er ook nog! Die lijkt me ook wel gaaf!!! |
|
|
|
|
Inglourious bastard
|
|
|
quote: Is aan jou wel besteed heb ik de indruk;) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 11 augustus 2014 - 13:41 schreef Inglourious bastard het volgende:Een engelse ploeg mag van mij wel. Daar kunnen wevaak wel wat voor elkaar krijgen. En een affische AJAX-liverpool is niet verkeerd. En logistiek gezien zou ik een ploeg uit Londen ook wel waarderen:) Liverpool kan niet. Die komen ook in pot 3. Hebben zelfs minder punten dan wij. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Ligt eraan of we doorgaan. Anders moet je je doodschamen :-) |
|
|
|