BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Van Hooijdonk tipte Feyenoord over Kazim-Richards

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - woensdag 13 augustus 2014 - 10:10
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Van Hooijdonk tipte Feyenoord over Kazim-Richards (SoccerNews.NL)

Rotterdam, Charlois
 Rotterdam, Charlois - woensdag 13 augustus 2014 - 11:30   quote  deeplink  
Kap toch met die tweede hands voetballers!!! Laat te Vrede toch een goede kans krijgen,!! Hij kan het, zeker weten en pak een goede organisator voor de achterhoede!!!! B.V. De Zeeuw wil terug naar Nederland!!
van geil
 van geil - woensdag 13 augustus 2014 - 11:32   quote  deeplink  
Als hij is gehaald als stand inn voor Te Vrede en of de vleugels vind ik t prima.
mits er natuurlijk dan twee hele goede middenvelders bijkomen.
Toornstra en Ziyech.
dan met Hahn in de goal.
simpel kampioen.
BertusBadeend
 BertusBadeend - woensdag 13 augustus 2014 - 11:40   quote  deeplink  
hele goede rechtsbuiten. Huren en Verhoek wegsturen? Lijkt me geen slechte deal. Kan als het echt nodig is ook in de spits spelen maar dan meer als target man. Type die bal kan vast houden, alleen t.o.v. Pelle focust hij zich meer op het in stelling brengen van anderen, in dit geval Boetius, Vilhena of de Turk...
Brhaven
 Brhaven - woensdag 13 augustus 2014 - 11:41   quote  deeplink  
Kan het slechter dan Johnny van de Beukering?
Brhaven
 Brhaven - woensdag 13 augustus 2014 - 11:46   quote  deeplink  
Het aantrekken van Verhoek heb ik nooit begrepen. Een van de slechtste aankopen in tijden. Hij mag in handjes knijpen het shirt van Feyenoord te mogen dragen!!!
dr love
 dr love - woensdag 13 augustus 2014 - 11:49   quote  deeplink  
Nou jongens effe niet zo snel kritisch zijn, ik heb effe ook de archieven opgezocht en tot heden bekeken op YouTube tis wel een zeer behendig en snel durft z.n mannetje voorbijgaan een echte type Cristiano Ronaldo, maar voor een diepe spits positie is hij te onrustig raakt de controle kwijt op scherpte maar zeer zeker grote aanwinst voor feyenoord. met hem kan je zeer zeker een sterk 4-4-2 of 4-3-3 spelen.
van geil
 van geil - woensdag 13 augustus 2014 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 - 11:49 schreef dr love het volgende:
Nou jongens effe niet zo snel kritisch zijn, ik heb effe ook de archieven opgezocht en tot heden bekeken op YouTube tis wel een zeer behendig en snel durft z.n mannetje voorbijgaan een echte type Cristiano Ronaldo, maar voor een diepe spits positie is hij te onrustig raakt de controle kwijt op scherpte maar zeer zeker grote aanwinst voor feyenoord. met hem kan je zeer zeker een sterk 4-4-2 of 4-3-3 spelen.
WTF
BertusBadeend
 BertusBadeend - woensdag 13 augustus 2014 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 - 11:49 schreef dr love het volgende:
Nou jongens effe niet zo snel kritisch zijn, ik heb effe ook de archieven opgezocht en tot heden bekeken op YouTube tis wel een zeer behendig en snel durft z.n mannetje voorbijgaan een echte type Cristiano Ronaldo, maar voor een diepe spits positie is hij te onrustig raakt de controle kwijt op scherpte maar zeer zeker grote aanwinst voor feyenoord. met hem kan je zeer zeker een sterk 4-4-2 of 4-3-3 spelen.
iemand die uitzoekt voordat hij spreekt! U is uniek op dit forum :D
ik sluit me hier volledig bij aan.
sportverteller
 sportverteller - woensdag 13 augustus 2014 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 - 11:50 schreef BertusBadeend het volgende:

[..]

iemand die uitzoekt voordat hij spreekt! U is uniek op dit forum :D
ik sluit me hier volledig bij aan.
Eens.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 13 augustus 2014 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 - 11:50 schreef BertusBadeend het volgende:

[..]

iemand die uitzoekt voordat hij spreekt! U is uniek op dit forum :D
ik sluit me hier volledig bij aan.
yup, te veel mensen beoordelen m als spits, maar dat is t niet.
Hij is de vervanger van Armenteros. Daarmee weten dus niet Manu en Te Vrede waar ze aan toe zijn, maar Schaken en Verhoek, aangezien Bilal en JP de onbetwiste basisspelers zullen zijn!
dr love
 dr love - woensdag 13 augustus 2014 - 12:10   quote  deeplink  
Nou moet feyenoord nog twee spelers halen een middenmoot en toch een ervaren diepe spits. Clasie, verhoek, Mathijssen,schaken eruit allen niveau van bijv. Nec of jupiler. Oh ja vergeten goossens ook weg a.u.b heeft lekker verdient op de bank en weer dom geïnvesteerd door feyenoord alleen maar kapitaal vernietiging. en waarom moet je in hemelsnaam 33 spelers hebben zwaar overdreven je kan maar 11 spelers op het veld gebruiken en voor elke positie een wissel speler dan ben je klaar als trainer werkt het beter en heb je overzicht op kwaliteit van de spelers en financiële kant voordeel.
dr love
 dr love - woensdag 13 augustus 2014 - 12:20   quote  deeplink  
Ik ben toch blij dat p.v.hooydonk de helpende hand bied voor feyenoord of hij klikt met deze selectie weten we nooit van te voren maar het is wel een vooruitgang.en klikt het niet moeten we de schuld geven aan p.v.hooydonk en v.geel van geel kun je alleen kwalijk nemen op trage handelingen.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 13 augustus 2014 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 - 12:20 schreef dr love het volgende:
Ik ben toch blij dat p.v.hooydonk de helpende hand bied voor feyenoord of hij klikt met deze selectie weten we nooit van te voren maar het is wel een vooruitgang.en klikt het niet moeten we de schuld geven aan p.v.hooydonk en v.geel van geel kun je alleen kwalijk nemen op trage handelingen.
De een noemt het traag de ander verstandig..
Barabas
 Barabas - woensdag 13 augustus 2014 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 - 11:46 schreef Brhaven het volgende:
Het aantrekken van Verhoek heb ik nooit begrepen. Een van de slechtste aankopen in tijden. Hij mag in handjes knijpen het shirt van Feyenoord te mogen dragen!!!
hij is nooit aangekocht... geruild met die druif van een Cabral... maar dat terzijde...

wel een dramatisch slechte voetballer...
Barabas
 Barabas - woensdag 13 augustus 2014 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 - 12:23 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

De een noemt het traag de ander verstandig..
ik noem Van Geel verstandig en Van Hooijdonk traag... vooral van begrip!
charlotte
 charlotte - woensdag 13 augustus 2014 - 12:54   quote  deeplink  
we wachten het af met pelle begon ook iedereen te lachen
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 13 augustus 2014 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 - 12:54 schreef charlotte het volgende:
we wachten het af met pelle begon ook iedereen te lachen
Of spontaan leeg te lopen..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 13 augustus 2014 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 - 12:59 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Of spontaan leeg te lopen..
Doen ze voor die Kazim ook al, heb je die foto gezien?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 13 augustus 2014 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 - 12:59 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Doen ze voor die Kazim ook al, heb je die foto gezien?
Yep, lekker ding naast hem he d:-)
Stylzz
 Stylzz - woensdag 13 augustus 2014 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 - 13:00 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Yep, lekker ding naast hem he d:-)
precies!
Nick4F
 Nick4F - woensdag 13 augustus 2014 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 - 11:49 schreef dr love het volgende:
Nou jongens effe niet zo snel kritisch zijn,
Wanneer krijgt dit blog-fenomeen officieel de status van onschendbaarheid voor dit Forum? Bij ons thuis kun je de zaak inmiddels nog alleen maar flashen!
moa
 moa - woensdag 13 augustus 2014 - 13:33   quote  deeplink  
Verwacht dat er ook wel een optie tot koop is op deze Kazim, heeft iig. voldoende power om het te maken in de eredivisie. Zou het helemaal niet erg vinden als wij de club worden die goedkoop toppers uit het buitenland haalt en hun carrière weer op de rit krijgt zoals bij Pelle.

Geef die jongen eerst maar eens de kans, zal wel met Bilal om de rechter kant moeten strijden, niet onverstandig om gewoon 2 toppers voor elke positie te hebben vooral in de voorhoede.
Sensi
 Sensi - woensdag 13 augustus 2014 - 13:52   quote  deeplink  
Op wiki staat trouwens dat ie zn eerste doelpunt maakte tegen pisvee. Positief! haha
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 13 augustus 2014 - 13:58   quote  deeplink  
D:-)
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 13 augustus 2014 - 14:10   quote  deeplink  
Feyenoord lijkt zich snel te versterken met Colin Kazim-Richards, aanvaller van Bursaspor. De 27-jarige aanvaller heeft in zijn carriere bij veel verschillende clubs gespeeld. Martijn Krabbedam, journalist van Voetbal International, laat weten dat hij niet weet of Kazim-Richards dé spits is waar Feyenoord het van moet hebben. 'Hij heeft in zijn carriere weinig doelpunten gemaakt, zegt Krabbedam tegenover VI-radio.
'Ik denk dat Feyenoord Kazim-Richards ziet als een stand-in. De speler kan uit de voeten in de spitspositie, maar ook aan de zijkant en zelfs achter de spits, zegt de journalist. 'Hij zal niet heel veel gekost hebben, concludeert Krabbedam. De speler is al bij veel clubs weggestuurd na uitspattingen buiten de club, begrijp ik als ik Turkse collegas spreek. Wel heeft hij veel ervaring, in de Champions League en als international van Turkije.
De Feyenoord-watcher van Voetbal International betwijfeld ook of de geboren Engelsman meteen kan aansluiten bij het eerste van Feyenoord. 'Ik hoor dat hij eigenlijk geen voorbereiding bij zijn club Bursaspor heeft gehad, omdat hij druk bezig was met vakantie-vieren in Amerika. Hij heeft zijn laatste wedstrijd gespeeld in februari, dus ik weet niet of hij zo kan aansluiten.' zegt hij.
Krabbedam benadrukt dat met de komst van Kazim-Richards de zoektocht naar een spits niet gestaakt is. 'Nee ,dat zeker niet, zegt hij. 'Feyenoord is nog altijd in gesprek met drie spitsen, Guidetti, Dost en Zapata. Eén van die drie spitsen zal ongetwijfeld wel komen.'
van geil
 van geil - woensdag 13 augustus 2014 - 14:11   quote  deeplink  
onze eigen Balotelli
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 13 augustus 2014 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 - 14:11 schreef van geil het volgende:
onze eigen Balotelli
Mooi toch..
Sensi
 Sensi - woensdag 13 augustus 2014 - 14:13   quote  deeplink  
Als ie ook zo kan poeieren als Ballie dan hoor je mij niet klagen haha.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 13 augustus 2014 - 14:14   quote  deeplink  
Poeieren kan ie zag ik op youtube..
Sensi
 Sensi - woensdag 13 augustus 2014 - 14:20   quote  deeplink  
Kaziiiiiiiiiim... lalalalalalalalalaaaaaaaaaaaa
lalalalalalalallaaaaaa, jalalalalalalalaaaaaaa Kaziiiiim

Hoor het al gaan in de Kuip haha!
BertusBadeend
 BertusBadeend - woensdag 13 augustus 2014 - 14:27   quote  deeplink  
http://www.youtube.com/watch?v=P3NuEJc6HuM
BertusBadeend
 BertusBadeend - woensdag 13 augustus 2014 - 14:27   quote  deeplink  
Op youtube zie ik hem vooral als nummer 10 spelen...
Sensi
 Sensi - woensdag 13 augustus 2014 - 14:28   quote  deeplink  
Klopt, hij kan ook op 3 positie's las ik.. Spits, achter de spits en vleugel. Is niet verkeerd om een spelert te hebben die je voorin bijna overal kwijt kan.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 13 augustus 2014 - 14:30   quote  deeplink  
hmmmm op het oog hebben we geen reservespits/buitenspeler nodig. Betekent dit dan dat bijvoorbeeld Schaken en Verhoek vertrekken?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 13 augustus 2014 - 14:31   quote  deeplink  
Immers kan natuurlijk sowieso wel wat meer concurrentie gebruiken.
Sensi
 Sensi - woensdag 13 augustus 2014 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 - 14:30 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
hmmmm op het oog hebben we geen reservespits/buitenspeler nodig. Betekent dit dan dat bijvoorbeeld Schaken en Verhoek vertrekken?
Ik hoop het. En wat breedte kan echt geen kwaad!
dr love
 dr love - woensdag 13 augustus 2014 - 14:32   quote  deeplink  
Nou wordt het toch gezellig in de kuip en de koffiehuizen allemaal feyenoord producten en zo komt multicultureel een stap dichterbij mooier kan het niet.toch ?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 13 augustus 2014 - 14:33   quote  deeplink  
Ik was blij net even van al die Turkse berichten af te zijn op Twitter.
BertusBadeend
 BertusBadeend - woensdag 13 augustus 2014 - 14:44   quote  deeplink  
zit even de statistieken te bekijken maar over het algemeen pakt hij per seizoen meer kaarten dan doelpunten en assists samen :p

Hier zijn zijn stats:
SOcHBJ9.png
Els
 Els - woensdag 13 augustus 2014 - 14:46   quote  deeplink  
Weer één die niet fit schijnt te zijn. Hebben ze dat fitnesshok van Verbeek te lang leeg zien staan en moet die nodig weer eens gebruikt worden ofzo?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 13 augustus 2014 - 14:48   quote  deeplink  
Krabbendam, tsja, ik heb gehoord dat, zo lust ik er ook nog tien?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 13 augustus 2014 - 14:50   quote  deeplink  
Ben er nog niet kapot van. Begint een naam te krijgen als voetbalnomade en weer een speler die al een half jaar niet meer gespeeld heeft. Ik herinner met Kazim-Kazim nog wel van een jaar of 5 terug. Heb ik een hem een handvol keer zien spelen. Prima speler, die Kazim-Kazim van toen is zeker een aanwinst voor Feyenoord. Het is geen typische Van Geel aanwinst. Die kijkt meestal dichter bij huis. Nederland, België, Scandinavië. Of ten minste spelers die in NL hebben gespeeld.

Ik moet het nog zien. Als Schaken en Verhoek niet vertrekken, dan lijkt hij overbodig. Dus ik ga er maar vanuit dat die spelers wel vertrekken.
dr love
 dr love - woensdag 13 augustus 2014 - 16:40   quote  deeplink  
Oh shit dus ook weer eentje die niet optimaal fit is dus nog eentje die plaats kan nemen op de wissel bank dan hebben we meer zieken en nutteloze spelers uitgezonderd vormer na dan.
kakkie21
 kakkie21 - woensdag 13 augustus 2014 - 16:48   quote  deeplink  
Ik snap niet waarom ze met guidetti twijfelen gezien zijn fitheid en dan deze speler huren.
stel je haalt guidetti straks en beide spelers blijken niet voldoende fit, zijn, dan sta je weer met te vrede.
sevillana
 sevillana - woensdag 13 augustus 2014 - 16:58   quote  deeplink  
heeft al een tijdje geen wedstrijdminuten gemaakt begrijp ik?
Tjabba
 Tjabba - woensdag 13 augustus 2014 - 17:00   quote  deeplink  
En bedankt goofy.
kakkie21
 kakkie21 - woensdag 13 augustus 2014 - 17:02   quote  deeplink  
Sinds februari geen wedstrijden meer gespeeld begreep ik.
Barabas
 Barabas - woensdag 13 augustus 2014 - 17:10   quote  deeplink  
Ik ook niet... Boeien...
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 13 augustus 2014 - 17:14   quote  deeplink  
Tip van Pierre? Dan zal het wel weer niks zijn ...
Alexi
 Alexi - woensdag 13 augustus 2014 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 - 14:44 schreef BertusBadeend het volgende:
zit even de statistieken te bekijken maar over het algemeen pakt hij per seizoen meer kaarten dan doelpunten en assists samen :p

Hier zijn zijn stats:
[ afbeelding ]
Tja,Turkije he.......

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6005
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Van Hooijdonk tipte Feyenoord over Kazim-Richards









0.0084910