|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Van Hooijdonk tipte Feyenoord over Kazim-Richards (SoccerNews.NL)
|
|
|
dr love
|
|
|
Lijdensweg je bent een ondankbaar kakkerlak om kritiek te uiten tegen pp.v.hooydonk we moeten als supporters dankbaar zijn dat hij feyenoord toch een grote prijs heeft behaald voor alle feyenoord en aanhang. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De verstandige posts waren van korte duur. hoe onverwacht. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 14:46 schreef dr love het volgende:Lijdensweg je bent een ondankbaar kakkerlak om kritiek te uiten tegen pp.v.hooydonk we moeten als supporters dankbaar zijn dat hij feyenoord toch een grote prijs heeft behaald voor alle feyenoord en aanhang. Over kritiek uiten gesproken..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 augustus 2014 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Zaten ze in dezelfde kebabtent? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: hadden dezelfde imam. |
|
|
|
|
feyenoorder1962
|
|
|
Jongens ik vraag me af wat Van geel In Oekraine moet doen in gods naam. DE onderhandelingen wat betreft Toornstra staan even stil omdat meneer Van geel misschien in moet vallen? Triest. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T is niet goed of het deugt niet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 20 augustus 2014 - 20:22 schreef feyenoorder1962 het volgende:Jongens ik vraag me af wat Van geel In Oekraine moet doen in gods naam. DE onderhandelingen wat betreft Toornstra staan even stil omdat meneer Van geel misschien in moet vallen? Triest. Ben je bang dat Toornstra van Twente gaat houden? |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
|
|