|
|
jariheld
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 - 13:54 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Wie denkt overigens dat Van der Hoorn speelt? Blind en Viergever kunnen vrij wel overal spelen Centrale duo Moissander, Viergever? Hebben ze vrij lang gedaan bij AZ.. Het zou dus kunnen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 - 15:33 schreef nora het volgende:Tja geen Denswil en geen Veltman in selectie tegen AZ, ik denk dat er met Denswil meer speelt achter de schermen als wat wij weten misschien met contract te maken ? .Van Veltman begrijp ik het niet dat zou dan conditie moeten zijn want qua voetbal is hij een klasse beter als v/d Hoorn.Soms begrijp ik niks van Frankie maar goed ik zie ook geentrainingen. Frank heeft ook gezegd dat het bij Veltman is om ritme op te doen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 - 15:49 schreef madretsma het volgende:[..] Heb je een punt, Toch pikt siggi wel zijn goaltje mee, zoals tegen psv toen.. Milik moet nog veel bewijzen! En Siggie heeft nog nooit iets bewezen bij Ajax.. |
|
|
|
|
madretsma
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 - 15:51 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Wat zie jij nog in Sigthorsson dan? Volgensmij elk jaar gewoon gefaald en dan houdt het gewoon op. in 59 wedstrijden 24 goals, En dat met vleugelspelers die hem niet vaak opzocht Bij IJsland doen ze dat wel in 23 wedstrijden 15 goals en dat bij zo'n klein landje dus hij kan wel wat die Siggi |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 augustus 2014 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
madretsma
|
|
|
quote: Nee maar vergelijking, Als je Siggi wel opzoekt en hem vaak in stelling brengt dan kan hij van waarden zijn, Jij hoeft mij ook niet uit te leggen dat IJsland geen Ajax is.. En in 59 wedstrijden 24 goals is niet veel maar ook niet weinig als je ziet dat Siggi vaak op een eilandje stond, En met eilandje bedoel ik weer niet IJsland;-) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Siggie heeft zat kansen gehad. Constant geblesseerd (waarvan een flinke door een stommiteit als stoeien met een kapotte schouder) en daar waar hij zich kon en moest bewezen speelde hij als een natte krant. Logisch dat Ajax wel klaar is met Siggie en hij mag vertrekken. Terecht ook.
Ik vind het wel opvallend dat Veltman niet mee gaat. Ritme kan je ook opdoen met een eerste invalbeurt bij Ajax 1. Zeker omdat Blind wel mee is. Lijkt me toch dat Frank het verschil tussen Viergever en/of V.d. Hoorn en Veltman niet zo groot acht. Als je onvoorwaardelijk gelooft in Veltman had hij er gewoon bij gezeten. |
|
|
|
|
jolanpalma
|
|
|
Kijk.. psv kan het thuis publiek wel vermaken |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Tja, met die tegenstand is dat niet bepaald moeilijk. Overigens mocht PSV van enig geluk spreken dat het niet gewoon met 2-2 de rust in ging. Vorig jaar scoorde zo ook makkelijk, ze kregen ze alleen ook erg makkelijk tegen. |
|
|
|
|
madretsma
|
|
|
quote: Nou eerste helft had Nac 3 keer moeten scoren verdediging was weer matig maar Nac is ook matig die gaven die goals weg, Hoogstaand was het allerminst Geflatteerd die 6-1... En Nac degradatie kandidaat nummer 1 voor mij..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 augustus 2014 door madretsma -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Volgende week krachtmeting met PSV, mooi om te kijken waar we staan met dit team. AZ is ook al een goede test, maar PSV is toch wel het echte werk. |
|
|
|
|
madretsma
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 - 21:19 schreef NatjosFC het volgende:Volgende week krachtmeting met PSV, mooi om te kijken waar we staan met dit team. AZ is ook al een goede test, maar PSV is toch wel het echte werk. Ik maak me meer druk om Az dan om Psv eerlijk gezegd.. ik voorspel 6-1 voor Ajax tegen Psv;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 augustus 2014 door madretsma -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Verdedigend oogt PSV echt heel wankel. Maar laat Ajax zich eerst maar eens richten op AZ. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Psv speelde onthutsend zwak de eerste helft. Ze hadden makkelijk ook 3/4 tegen 2 achter kunnen staan. Na de rust kwam nac weer op een aantal kansen, daarna speelde Nac een slechte 10 minuten en was het prijsschieten.
Je kan het vergelijken met Brazilie-Duitsland alleen was dat toen in extreme. |
|
|
|
|
madretsma
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 - 22:45 schreef freakie het volgende:[..] Psv speelde onthutsend zwak de eerste helft. Ze hadden makkelijk ook 3/4 tegen 2 achter kunnen staan. Na de rust kwam nac weer op een aantal kansen, daarna speelde Nac een slechte 10 minuten en was het prijsschieten. Je kan het vergelijken met Brazilie-Duitsland alleen was dat toen in extreme. En Maher weer niet gezien, word een Aissati verhaal denk ik... begin nu echt te zien dat hij wellicht tekort komt..
Psv met deze verdediging en Hiljemark als controleur krijgt volgende week een fikse afstraffing in de Arena, mark me words.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 - 23:54 schreef NatjosFC het volgende:[..] Ben ook fan van Sigthorsson, maar hij heeft zijn kansen gehad. Milik is nu het vertrouwen nodig, dan gaat hij vanzelf produceren... enzo niet, dan Menig of Zivko maar eens proberen. Ik hoop voor Kolbein dat hij een mooie transfer krijgt naar een subtopper in de Bundesliga of Premier league. Snap niet dat er supporters zijn die het 3 jaar zagen zitten in Sigthorsson....en maar hoop hielden.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 14 augustus 2014 - 14:11 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Nee, we verliezen echt. Marco v basten weet precies wat hij moet doen om ons middenveld kapot te spelen....veel druk zetten....en dat kan Az heel goed. Denk ook dat wij verliezen, ze hebben mij nog niet overtuigd...vind ons middenveld vrij zwak... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 - 13:54 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Wie denkt overigens dat Van der Hoorn speelt? Blind en Viergever kunnen vrij wel overal spelen Centrale duo Moissander, Viergever? Hoop dat Moisander snel wordt verkocht, vind hem een zwakke schakel in onze defensie... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Grappig dat jij dit meld... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 - 23:52 schreef madretsma het volgende:[..] En Maher weer niet gezien, word een Aissati verhaal denk ik... begin nu echt te zien dat hij wellicht tekort komt.. Psv met deze verdediging en Hiljemark als controleur krijgt volgende week een fikse afstraffing in de Arena, mark me words.. Hun middenveld en aanval is super...wij winnen niet zo maar van PSV... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 00:07 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Hoop dat Moisander snel wordt verkocht, vind hem een zwakke schakel in onze defensie... Tsja raar hoor.....ik vindt Moisander een Ajacied, wordt vrolijk van die jongen...bij vd Hoorn heb ik dat niet, Denswill ook niet |
|
|
|
|
madretsma
|
|
|
quote: Hiljemark en Maher vind ik niet super, De Jong vind ik niet super, Alleen Wijnaldum en Depay zijn goed Dus ja, om nou vanwege die 2 het middenveld en aanval super te noemen gaat mij wat te ver..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 augustus 2014 door madretsma -- |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 - 22:45 schreef freakie het volgende:[..] Psv speelde onthutsend zwak de eerste helft. Ze hadden makkelijk ook 3/4 tegen 2 achter kunnen staan. Na de rust kwam nac weer op een aantal kansen, daarna speelde Nac een slechte 10 minuten en was het prijsschieten. Je kan het vergelijken met Brazilie-Duitsland alleen was dat toen in extreme. En Arias had rood moeten krijgen dus had het heel anders kunnen aflopen voor PSV |
|
|
|
|
jolanpalma
|
|
|
Middenveld komt wel goed bij psv, ze gooien er nog wel 8 milj. Tegenaan. Ons ajax is op elk vlak zeer matig, verdedigend, middenveld en aanval. Heb ze gezien op trainingskamp hier in de lutte en je ziet dat spelers bang zijn om fouten te maken, geen enkele actie om een speler uit te spelen, zelfs juventa 12 kon met gemak van ajax winnen. Zal wel eerlijk zijn als ajax alsnog kampioen worden en/of een top seizoen draaien zal ik voorop in de polonaise lopen al zal dat niet makkelijk zijn tussen al die kansloze twente supporters en die heracles stagaires |
|
|
|
|
madretsma
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 01:16 schreef jolanpalma het volgende:Middenveld komt wel goed bij psv, ze gooien er nog wel 8 milj. Tegenaan. Ons ajax is op elk vlak zeer matig, verdedigend, middenveld en aanval. Heb ze gezien op trainingskamp hier in de lutte en je ziet dat spelers bang zijn om fouten te maken, geen enkele actie om een speler uit te spelen, zelfs juventa 12 kon met gemak van ajax winnen. Zal wel eerlijk zijn als ajax alsnog kampioen worden en/of een top seizoen draaien zal ik voorop in de polonaise lopen al zal dat niet makkelijk zijn tussen al die kansloze twente supporters en die heracles stagaires Nee ze gooien er geen 8 miljoen tegen aan, De beste optie Defour wilde ze niet verder gaan dan 5,5 miljoen. En niet ons Ajax zeggen want jij bent duidelijk een psver, Ik heb ze ook gezien in de voorbereiding en ze wonnen mooi tegen Sociedad en Benfica, Om eerlijk te zijn praat je gewoon onzin, Ajax heeft een goede verdediging Met veel opties vooral nu Viergever erbij is die ook op het middenveld kan spelen. Cilessen als hele goede keeper die rust geeft aan de verdediging, Middenveld zit gewoon heel goed inelkaar, Klaassen toppertje! Blind,Viergever,Andersen,Serero In de aanval komt nog een spits bij, In de winsterstop Fischer er weer bij, Kishna heeft ongelofelijk veel potentie, Schone heel belangrijk, Milik moet zich nog bewijzen maar er komt een spits bij, El Ghazi top talent! Muric,Becker,Zivkovic enz enz... Dus nogmaals vind het onzin wat je allemaal zegt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 augustus 2014 door madretsma -- |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Om weer bovenaan te staan moeten we met 0-4 winnen in alkmaar.
Weer bericht gezien... Veel regen en Harde wind. Dat betekend dat ik niet graag speler van Ajax wil zijn, niet op zo dag in Alkmaar. Wind gaat morgen een belangrijke rol spelen. |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Ik hoop op 1-2 winst. ...
maar inderdaad Remco, hoe dan ook ben ik ontevreden. .. Waarom. ... dat gezeik over eto'o! Laten ze zo moeilijk doen voor een ijzervretende middenvelder, dan pas zie ik onze kansen toenemen voor overwintering in de CL. .... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Ja laten we met 10 man beginnen.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 - 15:57 schreef madretsma het volgende:[..] in 59 wedstrijden 24 goals, En dat met vleugelspelers die hem niet vaak opzocht Bij IJsland doen ze dat wel in 23 wedstrijden 15 goals en dat bij zo'n klein landje dus hij kan wel wat die Siggi Hij werd zo vaak opgezocht... En zo vaak geen controle, geen kracht, geen rendement.. Drama |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 00:10 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Tsja raar hoor.....ik vindt Moisander een Ajacied, wordt vrolijk van die jongen...bij vd Hoorn heb ik dat niet, Denswill ook niet Ik ook! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 01:16 schreef jolanpalma het volgende:Middenveld komt wel goed bij psv, ze gooien er nog wel 8 milj. Tegenaan. Ons ajax is op elk vlak zeer matig, verdedigend, middenveld en aanval. Heb ze gezien op trainingskamp hier in de lutte en je ziet dat spelers bang zijn om fouten te maken, geen enkele actie om een speler uit te spelen, zelfs juventa 12 kon met gemak van ajax winnen. Zal wel eerlijk zijn als ajax alsnog kampioen worden en/of een top seizoen draaien zal ik voorop in de polonaise lopen al zal dat niet makkelijk zijn tussen al die kansloze twente supporters en die heracles stagaires Omdat ze 8 miljoen besteden worden ze kampioen? Hoe is dat trouwens bij Real gegaan? Klopt, ze worden gewoon 3e!😱 |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 09:10 schreef Stanley het volgende:Ik hoop op 1-2 winst. ... maar inderdaad Remco, hoe dan ook ben ik ontevreden. .. Waarom. ... dat gezeik over eto'o! Laten ze zo moeilijk doen voor een ijzervretende middenvelder, dan pas zie ik onze kansen toenemen voor overwintering in de CL. .... Talenten genoeg op het middenveld! En die geruchten van Eto'o niet lezen, die gaat pas de laatste week beslissen |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Opstelling Ajax: Cillessen, Ligeon, Van der Hoorn, Moisander, Boilesen, Klaassen, Viergever, Blind, Schöne, Sigthórsson, Kishna. Wissels: Vermeer, Riedewald, Andersen, Milik, El Ghazi, Tete, Serero. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Dat Sigi in de spits speelt kan ik niet begrijpen, misschien omdat hij vaak belangrijk is in grote wedstrijden. maar anders kan ik het niet plaatsen.
Blind erin voor Serero en Viergever behouden vind ik de beste keuze die de Boer had kunnen maken, Viergever geeft net die power die we nodig hebben op het middenveld en Blind is gewoon beter dan Serero of Andersen op dit moment. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Las het net ja.. Siggie in de basis. Heel apart. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Volgens FdB speelt Siggie omdat die zich op de training goed heeft laten zien. ik heb zelf het idee dat het ook komt omdat de ploeg Siggie beter kent dan Milik. Siggie is dus minder wennen. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Kishna overtuigt nog steeds niet. Maar we staan wel 0-1 voor. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Klasse goal hoor, goed uitgespeeld. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
mooi binnen geschoven ook door Klaassen, 1 kans voor hem 1 goal. hij wordt nog heel belangrijk dit seizoen! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Vind Ajax heel sterk tot nu toe, geven AZ geen kans. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Er wordt regelmatig heel zak ingespeeld bij Ajax. Als je een bal in de dekking speelt moet zo'n bal hard en zuiver zijn. Nu van de half slappe rollertjes waar de verdediger makkelijk tegen de opponent aan kan ruipen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Mike was z'n man weer eens kwijt. Gebeurt hem gelukkig niet zo vaak.... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Veltman is beter, maar lijkt me lastig om hem gelijk tegen een in vorm PSV te laten terugkeren. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
T gaat toch prima, kishna heeft het lastig, kan altijd gebeuren |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Met de rust meteen maar El Ghazi brengen wat mij betreft. Met Kishna wil het niet echt, dan de andere jongeling maar.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 augustus 2014 door Eide -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 17 augustus 2014 - 12:56 schreef NatjosFC het volgende:[..] Veltman is beter, maar lijkt me lastig om hem gelijk tegen een in vorm PSV te laten terugkeren. Eerst kijken of Blind een hele wedstrijd kan spelen. Als hij dat kan zal Veltman spelen. psv is in vorm zeg je, ik denk dat ze een makkelijke start hebben. De teams Nac en Willem II vind ik minder dan Vitesse en Az. Ajax heeft meer de bal, maakt weinig stomme overtredingen. Psv is verdedigend zeer zwak |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Kishna mist duidelijk fysieke kracht. Hij is jong. Wat je duidelijk ziet is dat de Ajax spelers vaak bij balbezit snel de bal verliezen door een klein beetje druk van AZ. Dit wordt wel een mooie test voor de verdediging. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Dat balverlies heeft echter niets te maken met fysieke kracht. De inspeelpass is dusdanig zwak dat AZers tegen Ajacieden aan kunnen kruipen waardoor de controle bijna onmogelijk wordt alsook het snel doorspelen. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Sigthorsson bekoort mij op het moment wel meer dan Milik die nog niks heeft laten zien. |
|
|
|