BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AZ - Ajax (Zondag 17 Augustus 2014, 12:30)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
jolanpalma
 jolanpalma - zondag 17 augustus 2014 - 14:29   quote  deeplink  
Sorry jongens, wou even mn excuses aanbieden. Ik zat er (weer) helemaal naast. Het spijt me.
madretsma
 madretsma - zondag 17 augustus 2014 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 14:27 schreef Ronald 1960 het volgende:
Wat zei Gouweleeuw ook al weer, wie gaat er met 0 punten naar huis...??? ;-)
Huppi hupperts zei dat ook haha

Snap niet mensen huppi bij Ajax wou zien voor ons niveau komt hij tekort
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 17 augustus 2014 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 14:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Dan zit je wel op rozen. Twente en Feyenoord hebben ook al punten verloren..

Als Ajax wint, is het de enige titelkandidaat die nog niet verloren zou hebben.. En dan ook nog tegen 3 topploegen heeft gespeeld..
Vorig seizoen heeft Ajax tegen deze tegenstanders (Vitesse thuis = 0-1 en AZ uit = 3-2) nul punten opgehaald. Nu, dit seizoen de volle zes punten. Dat noem ik toch echt flitsend uit de startblokken komen.

Ik moet nog wat werken, maar deze wedstrijd wilde ik per se zien.
Plezierige zondag verder iedereen.
Eide
 Eide - zondag 17 augustus 2014 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 14:28 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Bij elke club, Clasie, Blind en Depay zouden zomaar kunnen vertrekken.
Depay is voor PSV misschien nog wel belangrijker dan Blind bij Ajax.
freakie
 freakie - zondag 17 augustus 2014 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 14:32 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat denk ik ook!;)
remco k
 remco k - zondag 17 augustus 2014 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 14:06 schreef Bobby1972 het volgende:
Vorig jaar vond jij het een prima spits Remco?
Ik vind het ook een prima spits, maar bij een ploeg die met vleugelspelers met een voorzet speelt.. Bij Ajax moet je als spits meer de man in de combinatie zijn..

Aan de bal heb ik hem nooit goed gevonden..
madretsma
 madretsma - zondag 17 augustus 2014 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 14:29 schreef jolanpalma het volgende:
Sorry jongens, wou even mn excuses aanbieden. Ik zat er (weer) helemaal naast. Het spijt me.
Jij zei dat Ajax een slechte verdediging,middenveld en aanval heeft
Jij bent geen Ajacied heb je allang door..
Brandje
 Brandje - zondag 17 augustus 2014 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 14:30 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Vorig seizoen heeft Ajax tegen deze tegenstanders (Vitesse thuis = 0-1 en AZ uit = 3-2) nul punten opgehaald. Nu, dit seizoen de volle zes punten. Dat noem ik toch echt flitsend uit de startblokken komen.

Ik moet nog wat werken, maar deze wedstrijd wilde ik per se zien.
Plezierige zondag verder iedereen.
Yep. Dit zijn al zes punten extra tov vorig seizoen. Veel goede dingen gezien. Viergever kan mij prima bekoren. Naast Blind waardoor Klaassen ook meer tot zijn recht komt.
Minpunt blijft onze IJSlandse houthakker. Beste Frank, deze jongen kan echt niet meer. El Ghazi is wel een mannetje hoor. Helaas komt Ligeon echt tekort voor ajax. Hoorn misschien voetballend niet altijd even zeker maar wel lekker om zo'n goede kopper in je defensie te hebben. Heeft verdedigend elk kopduel gewonnen dus die kan je best hebben in de CL waar ik Veltman soms echt te klein voor vind.

Al met al een prima ajax gezien. Ze hadden eigenlijk met 1-7 moeten winnen maar goed, nogmaals, nu al twee wedstrijden gewonnen die vorig jaar verloren gingen
remco k
 remco k - zondag 17 augustus 2014 - 14:34   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ik denk dat PSV echt een probleem heeft als hij vertrekt..
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 17 augustus 2014 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 14:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind het ook een prima spits, maar bij een ploeg die met vleugelspelers met een voorzet speelt.. Bij Ajax moet je als spits meer de man in de combinatie zijn..

Maar als je ziet wat voor kansen hij mist, ook vorig jaar, dat snap ik dan niet helemaal... heeft dat dan puur met vertrouwen te maken? zal toch ook wel wat van kwaliteit bij zitten.
remco k
 remco k - zondag 17 augustus 2014 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 14:34 schreef Brandje het volgende:

[..]

Yep. Dit zijn al zes punten extra tov vorig seizoen. Veel goede dingen gezien. Viergever kan mij prima bekoren. Naast Blind waardoor Klaassen ook meer tot zijn recht komt.
Minpunt blijft onze IJSlandse houthakker. Beste Frank, deze jongen kan echt niet meer. El Ghazi is wel een mannetje hoor. Helaas komt Ligeon echt tekort voor ajax. Hoorn misschien voetballend niet altijd even zeker maar wel lekker om zo'n goede kopper in je defensie te hebben. Heeft verdedigend elk kopduel gewonnen dus die kan je best hebben in de CL waar ik Veltman soms echt te klein voor vind.

Al met al een prima ajax gezien. Ze hadden eigenlijk met 1-7 moeten winnen maar goed, nogmaals, nu al twee wedstrijden gewonnen die vorig jaar verloren gingen
Vraagje, waarom vond je Ligeon niet goed??? Vond hem Huppperts eigenlijk gewoon in de binnenzak hebben, en was aan de bal volgens mij prima.. Wel een beetje nog een druistige voetballer..
Brandje
 Brandje - zondag 17 augustus 2014 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 14:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Zeer gebrekkige techniek. veel te traag. geen handelingssnelheid. Nee bij deze jongen moet je je verlies maar nemen want een 4e klasse amateurclub wil hem nog niet hebben.
Hij verzuimt wederom de wedstrijd te beslissen
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 17 augustus 2014 - 14:36   quote  deeplink  
quote:

[..]

mee eens, ik denk dat hij ook lastiger is om te vervangen. zou geen speler kunnen noemen die PSV zou kunnen kopen om hem te vervangen. Dan zou Bakkali moeten blijven, maar die zit nog langer niet op dat niveau.

Ik denk dat ze dan voor Chadli gaan.
remco k
 remco k - zondag 17 augustus 2014 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 14:35 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Maar als je ziet wat voor kansen hij mist, ook vorig jaar, dat snap ik dan niet helemaal... heeft dat dan puur met vertrouwen te maken? zal toch ook wel wat van kwaliteit bij zitten.
Ik denk dat hij in die kansen komt op een manier die niet zijn eigen is.. Van een afstandje na een stuk lopen bijvoorbeeld, vorig seizoen struikelde hij op die manier, nu miste hij ook twee of zelfs drie van die mogelijkheden op die manier..

Ik denk dat het een spits is die de bal maar 1 keer moet raken, due uit voorzetten..
Brandje
 Brandje - zondag 17 augustus 2014 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 14:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Vraagje, waarom vond je Ligeon niet goed??? Vond hem Huppperts eigenlijk gewoon in de binnenzak hebben, en was aan de bal volgens mij prima.. Wel een beetje nog een druistige voetballer..
Elke aanval van AZ kwam van links. Hupperts kwam er regelmatig overheen. Labyad vorige week was nog erger. Daarbij voetballend zeer matig en onrustig.
Gevalletje De Sa en Lukoki maar dan als verdediger
Brandje
 Brandje - zondag 17 augustus 2014 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 14:36 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

mee eens, ik denk dat hij ook lastiger is om te vervangen. zou geen speler kunnen noemen die PSV zou kunnen kopen om hem te vervangen. Dan zou Bakkali moeten blijven, maar die zit nog langer niet op dat niveau.

Ik denk dat ze dan voor Chadli gaan.
Die hadden ze al kunnen krijgen dmv ruil maar dat heeft PSV afgewezen.
remco k
 remco k - zondag 17 augustus 2014 - 14:38   quote  deeplink  
Waar ik bij PSV met name benieuwd naar ben is hoe sterk is de technische staf in mentaal opzicht.. Vorig seizoen maakte ze heel vaak verkeerde tactische keuzes op het moment dat de druk er op kwam...
remco k
 remco k - zondag 17 augustus 2014 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 14:38 schreef Brandje het volgende:

[..]

Die hadden ze al kunnen krijgen dmv ruil maar dat heeft PSV afgewezen.
Ik denk dat ze vinden dat Depay meer waard is.. En dat lijkt me ook..
Brandje
 Brandje - zondag 17 augustus 2014 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 14:38 schreef remco k het volgende:
Waar ik bij PSV met name benieuwd naar ben is hoe sterk is de technische staf in mentaal opzicht.. Vorig seizoen maakte ze heel vaak verkeerde tactische keuzes op het moment dat de druk er op kwam...
Ik maak mij totaal geen zorgen om psv. Ze kunnen volgende week best van ons winnen maar ik zie nu weer dingen terug van vorig seizoen. WII was gelijkwaardig en ook tot aan de 3-1 gisteren was NAC niet veel minder. Kregen zelfs nog een grote kans op de 2-2.
Als ze daar weer tegen dom puntverlies aanlopen dan gaat het weer hetzelfde als vorig seizoen want alleen Luuk de Jong gaat dat niet veranderen.
Mocht Ajax Eto'o ook nog binnenhalen dan denk dat dit onze makkelijkste titel van de 5 gaat worden
Het middenveld met Viergever en Blind vind ik echt een verademing.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 augustus 2014 door Brandje --
Brandje
 Brandje - zondag 17 augustus 2014 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 14:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat ze vinden dat Depay meer waard is.. En dat lijkt me ook..
Het gerucht was 19 miljoen en Chadli. Lijkt mij een prima deal.
hippy
 hippy - zondag 17 augustus 2014 - 14:42   quote  deeplink  
Wat ik al zei... Appeltje eitje, kat in het bakkie... ;))
freakie
 freakie - zondag 17 augustus 2014 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 14:41 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik maak mij totaal geen zorgen om psv. Ze kunnen volgende week best van ons winnen maar ik zie nu weer dingen terug van vorig seizoen. WII was gelijkwaardig en ook tot aan de 3-1 gisteren was NAC niet veel minder. Kregen zelfs nog een grote kans op de 2-2.
Als ze daar weer tegen dom puntverlies aanlopen dan gaat het weer hetzelfde als vorig seizoen want alleen Luuk de Jong gaat dat niet veranderen.
Mocht Ajax Eto'o ook nog binnenhalen dan denk dat dit onze makkelijkste titel van de 5 gaat worden
Het middenveld met Viergever en Blind vind ik echt een verademing.
Het is daarnaast ook Nac, een club die mij nooit bibbers heeft bezorgt
Eide
 Eide - zondag 17 augustus 2014 - 14:44   quote  deeplink  
Cijfertjes dan.

Cillessen: 6.5, Had weinig te doen maar deed wat hij moest doen prima.
Ligeon: 7, Had Hupperts vrij eenvoudig onder controle.
V.d. Hoorn: 7, Hele sterke 2e helft, iets minder in de eerste helft. Misschien wel zijn beste optreden voor Ajax tot dusver.
Moisander: 5, Wederom moeite met het organiseren van de verdediging.Speelde individueel prima maar een aanvoerder mag zich niet zo laten gaan. Daardoor onvoldoende.
Boilesen: 5, Stond te slapen bij de 1-1, was slordig en nonchalant.
Viergever: 5, Was mede schuldig aan de 1-1, kwam te weinig in het stuk voor. Komt in balbezit positioneel stevig te kort.
Klaasen: 6, Goede goal maar moet meer brengen op het middenveld. Is te vaak niet aanspeelbaar.
Blind: 8, Positioneel geweldig, technisch prima. Voetbalt heel makkelijk en vindt bijna altijd de goede oplossing.
Schone: 7, Speelde relatief zwak maar geeft wel weer een assist en maakt een prima goal en is daarmee doorslaggevend.
Sightorsson: 4, Vol goede wil, veel werklust maar technisch zwak, log en traag. En als hij dan moet scoren faalt hij opzichtig.
Kishna: 5, Begon de wedstrijd vrij goed maar zakte gedurende de eerste helft ver weg.

El Ghazi: 7, Viel prima in, heeft lef en gogme en maakte een prachtige goal. Dikke voldoende dus.
Serero: Speelde te kort voor een cijfer maar viel behoorlijk goed in.

Ajax als ploeg krijgt van mij vandaag een 6. Het was verdedigend al beter dan vorige week maar het doordekken blijft zwak waardoor lopende mensen makkelijk ruimte vinden. Moisander lijkt de verdediging niet afdoende te kunnen sturen. Aanvallend was het vandaag vrij goed. Er werden veel kansen gecreëerd maar de afwerking liet ernstig de wensen over.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 augustus 2014 door Eide --
Brandje
 Brandje - zondag 17 augustus 2014 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 14:44 schreef Eide het volgende:
Cijfertjes dan.

V.d. Hoorn: 7, Hele sterke 2e helft, iets minder in de eerste helft. Misschien wel zijn beste optreden voor Ajax tot dusver.
Moisander: 5, Wederom moeite met het organiseren van de verdediging.Speelde individueel prima maar een aanvoerder mag zich niet zo laten gaan. Daardoor onvoldoende.
Viergever: 5, Was mede schuldig aan de 1-1, kwam te weinig in het stuk voor. Komt in balbezit positioneel stevig te kort.
Klaasen: 6, Goede goal maar moet meer brengen op het middenveld. Is te vaak niet aanspeelbaar.
Blind: 8, Positioneel geweldig, technisch prima. Voetbalt heel makkelijk en vindt bijna altijd de goede oplossing.
Schone: 7, Speelde relatief zwak maar geeft wel weer een assist en maakt een prima goal en is daarmee doorslaggevend.
Sightorsson: 4, Vol goede wil, veel werklust maar technisch zwak, log en traag. En als hij dan moet scoren faalt hij opzichtig.
Kishna: 5, Begon de wedstrijd vrij goed maar zakte gedurende de eerste helft ver weg.

El Ghazi: 7, Viel prima in, heeft lef en gogme en maakte een prachtige goal. Dikke voldoende dus.

Ajax als ploeg krijgt van mij vandaag een 6. Het was verdedigend al beter dan vorige week maar het doordekken blijft zwak waardoor lopende mensen makkelijk ruimte vinden. Moisander lijkt de verdediging niet afdoende te kunnen sturen. Aanvallend was het vandaag vrij goed. Er werden veel kansen gecreëerd maar de afwerking liet ernstig de wensen over.
AZ eigenlijk geen kans geven behalve door eigen fouten. Verder zelf een stuk of tien goede kansen krijgen en 1-3 winnen dan vind ik een 6 wel heel erg laag.
remco k
 remco k - zondag 17 augustus 2014 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 14:27 schreef freakie het volgende:

[..]

Serero was sowieso niet zwak
1 goed moment, verder vond ik hem zwak invallen..
Brandje
 Brandje - zondag 17 augustus 2014 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Cijfertjes dan.

.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 augustus 2014 door Brandje --
Eide
 Eide - zondag 17 augustus 2014 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 14:47 schreef Brandje het volgende:

[..]

AZ eigenlijk geen kans geven behalve door eigen fouten. Verder zelf een stuk of tien goede kansen krijgen en 1-3 winnen dan vind ik een 6 wel heel erg laag.
Ik vind dat Ajax nog te veel dingen verkeerd doet om een hoger cijfer te rechtvaardigen. Het was vandaag zeker voldoende maar ik vond het nog niet een ruime voldoende. Daarvoor was de uitslag te laag (gezien alle kansen) en ging er verdedigend en in balbezit te veel verkeerd. Bovendien liet Ajax AZ veel te lang in de waan dat er iets te halen was.
freakie
 freakie - zondag 17 augustus 2014 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Cijfertjes dan.

El Ghazi: 6.5 mede omdat hij zo dom trucjes wil doen. Voor de rest prima.
Moisander: 6 speelde prima wedstrijd, fout was van Viergever en geen dom balverlies, mede door het laten gaan een 6 en geen 7
Viergever:6 weinig tot geen dom balverlies, goed het overzicht. Jammer van de tegengoal.
Siggie: 3 deed werkelijk niks goed. Inzet laat je maar bij de F'jes zien
Brandje
 Brandje - zondag 17 augustus 2014 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 14:48 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik vind dat Ajax nog te veel dingen verkeerd doet om een hoger cijfer te rechtvaardigen. Het was vandaag zeker voldoende maar ik vond het nog niet een ruime voldoende. Daarvoor was de uitslag te laag (gezien alle kansen) en ging er verdedigend en in balbezit te veel verkeerd. Bovendien liet Ajax AZ veel te lang in de waan dat er iets te halen was.
Nee dat deed Siggi. Die liet AZ in de wedstrijd. Als team hebben ze nauwelijks iets weg g
Ik heb een prima ajax gezien.
Had je vooraf voor 1-3 getekend met zo'n kansenverhouding??
freakie
 freakie - zondag 17 augustus 2014 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 14:48 schreef remco k het volgende:

[..]

1 goed moment, verder vond ik hem zwak invallen..
Niet 1 aantal keer in de kleine ruimte goed wegdraaien. Was echt niet 1 moment
Eide
 Eide - zondag 17 augustus 2014 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 14:50 schreef Brandje het volgende:

[..]

Nee dat deed Siggi. Die liet AZ in de wedstrijd. Als team hebben ze nauwelijks iets weg g
Ik heb een prima ajax gezien.
Had je vooraf voor 1-3 getekend met zo'n kansenverhouding??
Tja, als jij met droge ogen zegt een prima Ajax te hebben gezien houdt het snel op. De eerste helft constant balverlies, zwakke passing en lange tijd nauwelijks beter dan AZ. De tweede helft ging dat een stuk beter maar komt AZ wel terug in de wedstrijd.

En dat was niet alleen Sightorsson, ik geloof dat half Ajax wel de kans heeft gehad de trekker over te halen. Een 1-4 of 1-5 had een 7 gerechtvaardigd in mijn ogen, deze 1-3 zeker niet. Siggie wel heel zwak weer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 augustus 2014 door Eide --
nora
 nora - zondag 17 augustus 2014 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 14:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Ligeon verdedigend drama vorige week en nu weer let totaal niet op zijn man, aanvallend wil hij wel en is wel gevaarlijk behalve de laatste pas, helaas was Bouilessen vandaag ook onder de maat
remco k
 remco k - zondag 17 augustus 2014 - 14:58   quote  deeplink  
Cilissen een 7, speelde prima
Ligeon, een 7 speelde prima, Hupperts eigenlijk niet gezien en aan de bal ook prima, moet wel rustiger worden om een nog beter cijfer te krijgen
vd Hoorn, een 8, speelde zn beste pot voor Ajax en was op een enkel moment in de eerste helft na foutloos, met name het bikkelharde ingrijpen met een aantal tackles ben ik wel blij mee, en uiteraard zijn kopkracht.
Boilesen een 6,5, hij kon aan de goal niets doen, was namelijk onderweg vooruit, domme spelhervatting van Cilissen en Viergever was verantwoordelijk.
Viergever, een 7 ik vind hem positioneel juist goed, maar zal er eens extra op letten..
Blind, een 8,5 De beste man op het veld deed eigenlijk niets fout en brengt heel veel rust..
Klaassen, een 7, speelde een prima wedstrijd, met name zonder bal, aan de bal kan en moet het nog wel wat beter, lekker droge goal..
Kishna, een 6, groot talent, loopt zichzelf af en toe voorbij i.p.v. de tegenstander.
Siggie. een 4, is het gewoon niet.
Schone. een 7, twee punten voor de goal en assist, verder te weinig gezien, moet ook buiten de goals en assists om belangrijker zijn op bepaalde momenten.
El Ghazi. een 8, paar hele goede voorzetten en een geweldige goal, moet dat soort acties uiteraard niet doen, maar dat is hem vergeven, denkt dat ie heel snel geleerd heeft.
Serrero, een 6, krijgt een extra punt voor de actie waar de 3-1 uit komt, verder vond ik hem niet goed.
tactische plan technische staf. een 8, het klopt gewoon weer...

Geheel een 7, het was prima te noemen, maar het kan nog veel beter.. En dat is best lekker te noemen na twee top wedstrijden met 7 goals voor en 2 tegen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 augustus 2014 door remco k --
Brandje
 Brandje - zondag 17 augustus 2014 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 14:54 schreef Eide het volgende:

[..]

Tja, als jij met droge ogen zegt een prima Ajax te hebben gezien houdt het snel op. De eerste helft constant balverlies, zwakke passing en lange tijd nauwelijks beter dan AZ. De tweede helft ging dat een stuk beter maar komt AZ wel terug in de wedstrijd.

En dat was niet alleen Sightorsson, ik geloof dat half Ajax wel de kans heeft gehad de trekker over te halen. Een 1-4 of 1-5 had een 7 gerechtvaardigd in mijn ogen, deze 1-3 zeker niet. Siggie wel heel zwak weer.
Ze hadden tot aan de 0-1 al drie prima mogelijkheden gehad. Helaas moet je weer direct als een mesias je mening laten gelden en geef je weer geen antwoord op mijn vraag.

Tegen AZ zoveel kansen gehad en zelf zo weinig weg geven heb ik in jaren niet gezien. Dus JA ik durf met droge ogen te zeggen dat ik een prima ajax heb gezien vandaag
Eide
 Eide - zondag 17 augustus 2014 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 14:59 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ze hadden tot aan de 0-1 al drie prima mogelijkheden gehad. Helaas moet je weer direct als een mesias je mening laten gelden en geef je weer geen antwoord op mijn vraag.

Tegen AZ zoveel kansen gehad en zelf zo weinig weg geven heb ik in jaren niet gezien. Dus JA ik durf met droge ogen te zeggen dat ik een prima ajax heb gezien vandaag
Helaas moet jij meteen weer met termen als "lachwekkend" strooien waardoor ik je toch al niet serieus neem. Lekker met het vingertje wijzen terwijl je zelf als een dolle stier met minachtende termen strooit. Ga jij eens even in de spiegel kijken flapdrol.

Niemand verplicht je het met mij eens te zijn maar kennelijk wordt het jou al te veel als een ander z'n argumenten verklaart. Dan houdt een normale discussie tussen weldenkende volwassen rap op. En zolang jij je niet als een normale gesprekspartner kan gedragen zie ik ook geen enkele reden je serieus te nemen.
Brandje
 Brandje - zondag 17 augustus 2014 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 15:05 schreef Eide het volgende:

[..]

Helaas moet jij meteen weer met termen als "lachwekkend" strooien waardoor ik je toch al niet serieus neem. Lekker met het vingertje wijzen terwijl je zelf als een dolle stier met minachtende termen strooit. Ga jij eens even in de spiegel kijken flapdrol.

Niemand verplicht je het met mij eens te zijn maar kennelijk wordt het jou al te veel als een ander z'n argumenten verklaart. Dan houdt een normale discussie tussen weldenkende volwassen rap op. En zolang jij je niet als een normale gesprekspartner kan gedragen zie ik ook geen enkele reden je serieus te nemen.
Lachwekkend zie ik nergens staan. Heb twee keer geantwoord op je post waarvan een reactie verwijderd maar lachwekkend zie ik nergens staan
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 17 augustus 2014 - 15:22   quote  deeplink  
Kishna moet eerst maar eens een jaartje krachttraining gaan doen!
Eide
 Eide - zondag 17 augustus 2014 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 15:16 schreef Brandje het volgende:

[..]

Lachwekkend zie ik nergens staan. Heb twee keer geantwoord op je post waarvan een reactie verwijderd maar lachwekkend zie ik nergens staan
Die reactie heb je inderdaad verwijderd. dat was namelijk je 2e reactie op mijn post met cijfers.
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 17 augustus 2014 - 15:26   quote  deeplink  
Ik zie Sightorson niet vertrekken, omdat ze hem niet kwijt kunnen. Kan nog wel eens een hele trieste zaak worden wanneer Ajax een spits erbij koopt en ze hem niet kunnen verkopen.
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 17 augustus 2014 - 15:27   quote  deeplink  
Kunnen we het weer een beetje gezellig houden jongens. We hebben een prima Ajax zien spelen. Het is zondag....ontspan!!
Brandje
 Brandje - zondag 17 augustus 2014 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 15:26 schreef Bobby1972 het volgende:
Ik zie Sightorson niet vertrekken, omdat ze hem niet kwijt kunnen. Kan nog wel eens een hele trieste zaak worden wanneer Ajax een spits erbij koopt en ze hem niet kunnen verkopen.
Daarom zei ik ook. gewoon je verlies nemen met deze jongen
nora
 nora - zondag 17 augustus 2014 - 15:29   quote  deeplink  
Cillisen een 7
Ligeon een 5 verdedigend slecht gespeeld aanvallend beter laatste pas nog zwak
v/d Hoorn een 7 zijn beste wedstrijd tot nu toe
Moisander een 7 degelijk
Boilessen een 5 verdedigend slecht gespeeld net als vorige week denkt alleen aanvallend maar kan gewoon veel beter.
Blind een 8.5 beste man van het veld
Viergever een 7 werkt keihard en doet veel vuil werk ook voor Blind
Klaasen een 7 hardwerkend en een prima doelpunt komt langzaam weer invorm
Kishna een 5 verliest elk duel en lijkt mij heel erg moe
Siggi een 5 dat is alleen voor zijn werklust techn/een 3 had de wedstrijd allang moeten beslissen.
Schone een 7 voor zijn doelpunt en zijn werklust was geen top maar wel belangrijk.
El ghazi een 7 pracht doelpunt veel dreigender en gevaarlijk als Kishna
Sererro een 6
Eide
 Eide - zondag 17 augustus 2014 - 15:29   quote  deeplink  
Het maakt mij trouwens oprecht niet uit dat je het niet met mij eens bent. Ik heb nog nooit iets van iemand geleerd die het met mij eens was. Door meningsverschillen kom je tot nieuwe inzichten. Maar je moet wel op respectvolle wijze van mening kunnen verschillen. En zolang dat mogelijk zal ik je altijd serieus nemen en serieus op je antwoorden. En zo niet, dan niet.

Edit: Quote is van Dudley Field Malone en luidt letterlijk:
I have never in my life learned anything from any man who agreed with me.

Een uitspraak waar ik in geloof.

Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 17 augustus 2014 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 15:29 schreef Eide het volgende:
Het maakt mij trouwens oprecht niet uit dat je het niet met mij eens bent. Ik heb nog nooit iets van iemand geleerd die het niet met mij eens was. Door meningsverschillen kom je tot nieuwe inzichten. Maar je moet wel op respectvolle wijze van mening kunnen verschillen. En zolang dat mogelijk zal ik je altijd serieus nemen en serieus op je antwoorden. En zo niet, dan niet.

Edit: Quote is van Dudley Field Malone en luidt letterlijk:
I have never in my life learned anything from any man who agreed with me.

Een uitspraak waar ik in geloof.
Daarom reageer ik niet ;-)
remco k
 remco k - zondag 17 augustus 2014 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 15:29 schreef nora het volgende:
Cillisen een 7
Ligeon een 5 verdedigend slecht gespeeld aanvallend beter laatste pas nog zwak
v/d Hoorn een 7 zijn beste wedstrijd tot nu toe
Moisander een 7 degelijk
Boilessen een 5 verdedigend slecht gespeeld net als vorige week denkt alleen aanvallend maar kan gewoon veel beter.
Blind een 8.5 beste man van het veld
Viergever een 7 werkt keihard en doet veel vuil werk ook voor Blind
Klaasen een 7 hardwerkend en een prima doelpunt komt langzaam weer invorm
Kishna een 5 verliest elk duel en lijkt mij heel erg moe
Siggi een 5 dat is alleen voor zijn werklust techn/een 3 had de wedstrijd allang moeten beslissen.
Schone een 7 voor zijn doelpunt en zijn werklust was geen top maar wel belangrijk.
El ghazi een 7 pracht doelpunt veel dreigender en gevaarlijk als Kishna
Sererro een 6
Wat heeft Ligeon verdedigend verkeerd gedaan dan??
Eide
 Eide - zondag 17 augustus 2014 - 16:25   quote  deeplink  
Ik vond Ligeon een zeer behoorlijke wedstrijd spelen. Z'n directe tegenstander zat totaal niet in de wedstrijd en hij deed aanvallend ook redelijk mee. Ik vond Ligeon een pak beter dan vorige week.
Eide
 Eide - zondag 17 augustus 2014 - 16:43   quote  deeplink  
By the way: Schone. 3 goals, 2 assists. Die is aardig begonnen aan het seizoen.
madretsma
 madretsma - zondag 17 augustus 2014 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 16:43 schreef Eide het volgende:
By the way: Schone. 3 goals, 2 assists. Die is aardig begonnen aan het seizoen.
Hij was vorig seizoen ook onze top scorer,

Als hij maar bij ons blijft dan vind ik het helemaal goed..
Die Jongen verdient het om volgend jaar de keus te hebben om transfervrij
weg te gaan of te blijven.. Als breette aankoop werd hij transfervrij gehaald
En zie nu zijn derde seizoen en hij word steeds beter en belangrijk voor Ajax

Gewoon geweldig!
Eide
 Eide - zondag 17 augustus 2014 - 16:50   quote  deeplink  
Dat heeft Frank de Boer ook als terecht gezegd hé. Schone gaat niet naar de bank als hij niet bijtekent. Hij was transfervrij, is modelprof en aanhoudend belangrijk. Daarom blijft hij gewoon staan.

madretsma
 madretsma - zondag 17 augustus 2014 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 16:50 schreef Eide het volgende:
Dat heeft Frank de Boer ook als terecht gezegd hé. Schone gaat niet naar de bank als hij niet bijtekent. Hij was transfervrij, is modelprof en aanhoudend belangrijk. Daarom blijft hij gewoon staan.
Precies
En dat verdient Schone ook!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AZ - Ajax (Zondag 17 Augustus 2014, 12:30)

0.0083081