BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AZ - Ajax (Zondag 17 Augustus 2014, 12:30)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - zondag 17 augustus 2014 - 19:24   quote  deeplink  
Mooi trouwens dat El ghazi na de wedstrijd schuldbewust was aangaande het opstootje en ook eerlijk was en aangaf dat hij op z'n kloten had gekregen van FdB. Ik hou daar wel van, Ik heb genoten van Anwar el Ghazi vandaag. Hij is een klassieke rechtsbuiten die meer kan dan alleen naar de achterlijn sprinten en voorzetten, hij heeft ook een mooie actie, kan naar binnen komen en heeft een prima schot. Fijne speler.
remco k
 remco k - zondag 17 augustus 2014 - 19:27   quote  deeplink  
Jep, gaan we nog van genieten, ook van Kishna trouwens, begon namelijk goed maar zakte weg. Jonge spelers zijn nu eenmaal niet iedere week goed en zeker aanvallers niet..

Ik ben echt erg blij met wat ik vandaag van Ajax gezien heb, ik vind het afgelopen week al vrij aardig met het creeren van kansen, alleen zonder bal was het toen een stuk minder..

Ik hoop dat Ajax deze lijn vast kan houden, het ziet er ook erg goed uit vandaag.. Leuke pot, heerlijke zondag..
Eide
 Eide - zondag 17 augustus 2014 - 19:31   quote  deeplink  
Kishna komt ook wel goed. Hij zit vol goede wil en durft wel steeds de actie te maken ook al lukt het niet. Hij verzand niet in passiviteit wat bijvoorbeeld De Sa wel heel sterk had in mijn ogen.

Ik heb echt heel veel vertrouwen in de gasten omdat ze zo compleet zijn. Ze hebben de actie buitenom maar kunnen ook naar binnen komen. Beide hebben een goede traptechniek, passeren makkelijk... met vertrouwen en begeleiding kunnen dat echt schitterende voetballers worden.
remco k
 remco k - zondag 17 augustus 2014 - 20:23   quote  deeplink  
Wat ik erg leuk vind om te zien bij die gasten is eigenlijk een heel simpel iets wat je bij veel te veel spelers eigenlijk niet meer ziet. Gewoon een bal over 40 meter direct goed aannemen, de bal ligt altijd direct goed..
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 17 augustus 2014 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 14:44 schreef Eide het volgende:
Cijfertjes dan.

Cillessen: 6.5, Had weinig te doen maar deed wat hij moest doen prima.
Ligeon: 7, Had Hupperts vrij eenvoudig onder controle.
V.d. Hoorn: 7, Hele sterke 2e helft, iets minder in de eerste helft. Misschien wel zijn beste optreden voor Ajax tot dusver.
Moisander: 5, Wederom moeite met het organiseren van de verdediging.Speelde individueel prima maar een aanvoerder mag zich niet zo laten gaan. Daardoor onvoldoende.
Boilesen: 5, Stond te slapen bij de 1-1, was slordig en nonchalant.
Viergever: 5, Was mede schuldig aan de 1-1, kwam te weinig in het stuk voor. Komt in balbezit positioneel stevig te kort.
Klaasen: 6, Goede goal maar moet meer brengen op het middenveld. Is te vaak niet aanspeelbaar.
Blind: 8, Positioneel geweldig, technisch prima. Voetbalt heel makkelijk en vindt bijna altijd de goede oplossing.
Schone: 7, Speelde relatief zwak maar geeft wel weer een assist en maakt een prima goal en is daarmee doorslaggevend.
Sightorsson: 4, Vol goede wil, veel werklust maar technisch zwak, log en traag. En als hij dan moet scoren faalt hij opzichtig.
Kishna: 5, Begon de wedstrijd vrij goed maar zakte gedurende de eerste helft ver weg.

El Ghazi: 7, Viel prima in, heeft lef en gogme en maakte een prachtige goal. Dikke voldoende dus.
Serero: Speelde te kort voor een cijfer maar viel behoorlijk goed in.

Ajax als ploeg krijgt van mij vandaag een 6. Het was verdedigend al beter dan vorige week maar het doordekken blijft zwak waardoor lopende mensen makkelijk ruimte vinden. Moisander lijkt de verdediging niet afdoende te kunnen sturen. Aanvallend was het vandaag vrij goed. Er werden veel kansen gecreëerd maar de afwerking liet ernstig de wensen over.
ben het meer met Remco eens, vind dit wel vrij laag.
vond dat Ajax sterk speelde de eerste helft. 2e helft even wat minder, maar de 1-2 zat er aan te komen en voor de 3-1 ook een sterke fase, daarna kreeg AZ 2 kansen maar Ajax maakte toen gelijk een goal. weinig in de problemen geweest.

denk je dat van de Hoorn nu blijft staan richting PSV.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 17 augustus 2014 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 20:45 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

ben het meer met Remco eens, vind dit wel vrij laag.
vond dat Ajax sterk speelde de eerste helft. 2e helft even wat minder, maar de 1-2 zat er aan te komen en voor de 3-1 ook een sterke fase, daarna kreeg AZ 2 kansen maar Ajax maakte toen gelijk een goal. weinig in de problemen geweest.

denk je dat van de Hoorn nu blijft staan richting PSV.
Kan van de Hoorn ook rechtsback ??
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 17 augustus 2014 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 20:49 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

weet niet... Alderweireld kan het ook... maar is wel groot risico vanwege snelheid van Depay denk ik.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 17 augustus 2014 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 20:56 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

weet niet... Alderweireld kan het ook... maar is wel groot risico vanwege snelheid van Depay denk ik.
Alderwereld ???
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 17 augustus 2014 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2014 - 12:21 schreef Ronald 1960 het volgende:
1-3 !!!
We komen, zien en overwinnen ;-)

Wij zijn ajax, wij zijn de beste!!
Ik had het al voorspeld ;-)
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 17 augustus 2014 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 20:59 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Alderwereld ???
Ja, hij speelde vorig jaar nog voor ons weet je nog. Grote sterke centrale verdediger die ook als rechtsback uit de voeten kan, die vergelijk ff met van de Hoorn vanwege postuur en snelheid...
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 17 augustus 2014 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 21:04 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

hahaha lekker hoor:)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 17 augustus 2014 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 21:04 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Ja, hij speelde vorig jaar nog voor ons weet je nog. Grote sterke centrale verdediger die ook als rechtsback uit de voeten kan, die vergelijk ff met van de Hoorn vanwege postuur en snelheid...
Ja tuurlijk ken ik die nog, ik dacht dat je hem terug wilde halen ;-)
v/d Hoorn rechtsback en Veltman ernaast....dat bedoel ik
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 17 augustus 2014 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 21:04 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Je bent wel lief hoor....een beetje woepie, dat dan weer wel
Eide
 Eide - zondag 17 augustus 2014 - 21:13   quote  deeplink  
Van Rhijn is ook dicht bij een rentree in Ajax 1, net als Veltman. Speelde beiden prima bij Jong Ajax.
Oceanu
 Oceanu - zondag 17 augustus 2014 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 20:23 schreef remco k het volgende:
Wat ik erg leuk vind om te zien bij die gasten is eigenlijk een heel simpel iets wat je bij veel te veel spelers eigenlijk niet meer ziet. Gewoon een bal over 40 meter direct goed aannemen, de bal ligt altijd direct goed..
Wat mij betreft een voorbeeld van de uitkomsten van de revolutie. Groot punt van kritiek bij de jeugd was volgens mij de functionele techniek. Als die goed is, gaat vanzelf de handelingssnelheid omhoog. Dat zie je bij deze jongens wel terug.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 17 augustus 2014 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 21:13 schreef Eide het volgende:
Van Rhijn is ook dicht bij een rentree in Ajax 1, net als Veltman. Speelde beiden prima bij Jong Ajax.
Maar er kan er maar 1 spelen...
Want als ze allebei geen hele wedstrijd aan kunnen, je kan ze ook niet allebei wisselen tijdens de wedstrijd... dan heb je eigenlijk maar 1 wissel.
madretsma
 madretsma - zondag 17 augustus 2014 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
We hebben keuze zat iig

Daarom kunnen we ook met recht zeggen dat we de beste selectie van NL hebben
Gevolgd door Twente, Ebecillio-Mokotjo-Ziyech dat is een geweldig middenveld!
En dan Guiterrez die er nog bij komt en nog enkele andere talenten op de bank

De titel gaat denk ik tussen Ajax en Twente...
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 17 augustus 2014 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 21:07 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Je bent wel lief hoor....een beetje woepie, dat dan weer wel
Hahahaha

WIJ Zijn AJAX, WIJ Zijn De BESTE!!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 17 augustus 2014 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 21:27 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Hahahaha

WIJ Zijn AJAX, WIJ Zijn De BESTE!!!
Hehehehehe....zekers
Eide
 Eide - zondag 17 augustus 2014 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 21:19 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Maar er kan er maar 1 spelen...
Want als ze allebei geen hele wedstrijd aan kunnen, je kan ze ook niet allebei wisselen tijdens de wedstrijd... dan heb je eigenlijk maar 1 wissel.
Blind is fit voor een hele wedstrijd, Veltman speelde 77 minuten en is dus fit voor een hele wedstrijd. Alleen Van Rhijn speelde 60 minuten en zal dus normaliter met 75 minuten gewisseld moeten worden. Overigens is V.d. Hoorn tegen de kopsterke De Jong ook geen verkeerde optie. Hij maakt veel indruk in de kopduels vandaag.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 17 augustus 2014 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 21:34 schreef Eide het volgende:

[..]

Blind is fit voor een hele wedstrijd, Veltman speelde 77 minuten en is dus fit voor een hele wedstrijd. Alleen Van Rhijn speelde 60 minuten en zal dus normaliter met 75 minuten gewisseld moeten worden. Overigens is V.d. Hoorn tegen de kopsterke De Jong ook geen verkeerde optie. Hij maakt veel indruk in de kopduels vandaag.
Ik vind het een echte bikkel.....mooi om te zien
remco k
 remco k - zondag 17 augustus 2014 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 20:49 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Veltman heeft daar best veel gespeeld.. Alleen is niet echt een opkomende back..
remco k
 remco k - zondag 17 augustus 2014 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 21:14 schreef Oceanu het volgende:

[..]

Wat mij betreft een voorbeeld van de uitkomsten van de revolutie. Groot punt van kritiek bij de jeugd was volgens mij de functionele techniek. Als die goed is, gaat vanzelf de handelingssnelheid omhoog. Dat zie je bij deze jongens wel terug.
Dat klopt zeker.. Ook beide spelers goed gescout, ook dat is knap..
remco k
 remco k - zondag 17 augustus 2014 - 21:50   quote  deeplink  
quote:

[..]

Misschien dat de Boer daarom heel bewust Veltman met Jong Ajax mee liet spelen.. vd Hoorn om de Jong uit te schakelen..
remco k
 remco k - zondag 17 augustus 2014 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 21:48 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik vind het een echte bikkel.....mooi om te zien
Vind het ook wel knap dat ie nu positieve dingen laat zien terwijl hij ook hier weer eens door heel veel volk volledig werd afgeschreven...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 17 augustus 2014 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 21:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Vind het ook wel knap dat ie nu positieve dingen laat zien terwijl hij ook hier weer eens door heel veel volk volledig werd afgeschreven...
Te weinig van gezien om hem af te fakkelen, vele van jullie kijken alles.....vond het vandaag gewoon leuk om te zien
remco k
 remco k - zondag 17 augustus 2014 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 21:58 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Te weinig van gezien om hem af te fakkelen, vele van jullie kijken alles.....vond het vandaag gewoon leuk om te zien
Van Ajax heb jij vorig jaar ook vrijwel alles gezien..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 17 augustus 2014 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 22:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Van Ajax heb jij vorig jaar ook vrijwel alles gezien..
Ja maar niet van de jeugd....of beloften elftal, ik kan dat gewoon niet opbrengen
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 17 augustus 2014 - 23:20   quote  deeplink  
quote:

[..]

Denk wel dat van de Hoorn de beste optie is op het moment, hij is al wat meer ingespeeld. en brengt gevaar mee voor de corners.
Volgende week met corners, Hoorn Viergever Sigthorsson Moisander, kopsterke jongens. stelt PSV in de lucht weinig tegenover. alleen Bruma en de Jong...
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zondag 17 augustus 2014 - 23:34   quote  deeplink  
we hebben 6 punten meer dan vorig seizoen.
want ja, we hebben vorig seizoen deze 2 wedstrijden verloren.

Meer is niet nodig te vertellen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 17 augustus 2014 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 23:34 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
we hebben 6 punten meer dan vorig seizoen.
want ja, we hebben vorig seizoen deze 2 wedstrijden verloren.

Meer is niet nodig te vertellen.
Valt me tegen van je....meestal heb jij lappen tekst nodig
nora
 nora - zondag 17 augustus 2014 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Zondag gewoon van Rhijn weer opstellen.
Eide
 Eide - maandag 18 augustus 2014 - 00:54   quote  deeplink  
Scorende Ajacied alweer snel van de nul af: "Dat is zeker lekker"

Davy Klaassen maakte met de 0-1 tegen AZ zijn eerste doelpunt van het seizoen. "Lasse speelde de bal er lekker tussendoor en toen was het niet zo moeilijk om hem binnen te schieten. Dat is zeker lekker", toonde de middenvelder zich na het duel verheugd.

AZ kwam na die openingstreffer nog wel op gelijke hoogte, maar Ajax stelde vervolgens weer orde op zaken. "We hebben het goed gedaan en zijn niet echt reuze in de problemen gekomen", keek Klaassen na afloop terug bij RTV Noord-Holland. "We hadden de hele wedstrijd de controle. We gaven alleen de 1-1 onnodig weg en hadden eerder de 1-3 moeten maken. Daardoor was het nog even bikkelen."

In de slotfase van het duel dreigde het nog even uit de hand te lopen toen Jeffrey Gouweleeuw een paar trappen uitdeelde aan Anwer El Ghazi. "Het begon toen El Ghazi wat uitdaagde. Dat was niet zo slim van hem, dat heb ik ook tegen hem gezegd."

"Gouweleeuw gaf Anwer vervolgens een paar schoppen en toen kwam hij ook nog terug om verhaal te halen. Daar zat misschien een beetje frustratie van hem bij, maar zoiets laten wij niet gebeuren bij één van onze jonge spelers", keek Klaassen terug op het opstootje. Ajax is nu na twee wedstrijden gedeeld koploper met onder meer PSV, dat volgende week op bezoek komt. "Daar zijn we zeker weten klaar voor."

Bron

Mooi man, Klaassen is zelf pas 21 en er dan zo instaan. Schitterend.
nora
 nora - maandag 18 augustus 2014 - 09:04   quote  deeplink  
quote:

[..]

v/d Hoorn zal weinig aan koppen toe komen omdat PSV bijna geen hoge ballen op hun spits spelen vandaar dat de Jong ook voor geen meter scoort bij PSV.
remco k
 remco k - maandag 18 augustus 2014 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 22:13 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ja maar niet van de jeugd....of beloften elftal, ik kan dat gewoon niet opbrengen
Ik MOEt dat wel..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 18 augustus 2014 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 09:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik MOEt dat wel..
Moeten is dwang, maar vertel, waarom MOEt jij kijken
remco k
 remco k - maandag 18 augustus 2014 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 09:41 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Moeten is dwang, maar vertel, waarom MOEt jij kijken
Inderdaad dwang.. Van mezelf.. Omdat ik alles WIl zien, Moet ik kijken... WHahahaha
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 18 augustus 2014 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 09:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Inderdaad dwang.. Van mezelf.. Omdat ik alles WIl zien, Moet ik kijken... WHahahaha
Oké, geaccepteerd ;-)
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 18 augustus 2014 - 14:43   quote  deeplink  
We zijn allemaal wel een beetje koekkoek!!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 18 augustus 2014 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 23:44 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Valt me tegen van je....meestal heb jij lappen tekst nodig
Ik moest het toch kort houden?

Waarom dan onzinnige dingen bij vermelden.
uitslag en spel was wel oke, effectief was het zeker niet.

Vorige week hadden we veel kansen weggeven en dit keer niet.
Vorige week hadden we weinig kansen nodig om een mooie uitslag neer te zetten en nu hadden we juist veel kansen nodig.

Wie de fouten maakt, is niet belangrijk. Elke week is het wel een andere, tenzij het sprake is van een trend, het moet niet steeds de zelfde speler zijn die de fouten maakt.

Spel is niet drama, het kan natuurlijk altijd beter.
Schone speelt eigenlijk niet heel sterk, maar met 3 doelpunten en 2 assist moeten we spreken over scoreboordjournalistiek. Om die reden ook niet te passeren anders had ik liever het wel gedaan.

PS.. moet het nog korter?
Hummel10
 Hummel10 - maandag 18 augustus 2014 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 21:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Misschien dat de Boer daarom heel bewust Veltman met Jong Ajax mee liet spelen.. vd Hoorn om de Jong uit te schakelen..
Nee hij achtte Veltman, Blind nog niet fit genoeg voor een hele wedstrijd
en het zou hem twee wissels kosten als hij beide op moest stellen.
Zijn zijn eigen woorden nu kon Veltman ritme op doen
omdat vd Hoorn een prima indruk maakt en Blind harder nodig was.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 18 augustus 2014 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 19:24 schreef Eide het volgende:
Mooi trouwens dat El ghazi na de wedstrijd schuldbewust was aangaande het opstootje en ook eerlijk was en aangaf dat hij op z'n kloten had gekregen van FdB. Ik hou daar wel van, Ik heb genoten van Anwar el Ghazi vandaag. Hij is een klassieke rechtsbuiten die meer kan dan alleen naar de achterlijn sprinten en voorzetten, hij heeft ook een mooie actie, kan naar binnen komen en heeft een prima schot. Fijne speler.
Ja inderdaad eindelijk wat bravoure op het veld gezien..
Mooi man voor zulke gasten kom je naar het stadion hoop ook dat hij
deze lijn vast kan houden of een niet al te grote terugval krijgt.
Daar lijkt zijn broer Khisna wel last van te hebben!
remco k
 remco k - maandag 18 augustus 2014 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 15:52 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Nee hij achtte Veltman, Blind nog niet fit genoeg voor een hele wedstrijd
en het zou hem twee wissels kosten als hij beide op moest stellen.
Zijn zijn eigen woorden nu kon Veltman ritme op doen
omdat vd Hoorn een prima indruk maakt en Blind harder nodig was.
Ik heb ook gehoord wat de Boer zegt.. Maar die laat wel vaker niet het achterste van zijn tong zien..

Overigens zeg ik niet dat het zo is, het was gewoon hardop brainstormen..

Maar feit is wel dat vd Hoorn met zijn steeds beter wordende spel het de Boer steeds lastiger aan het maken is..
remco k
 remco k - maandag 18 augustus 2014 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 15:59 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ja inderdaad eindelijk wat bravoure op het veld gezien..
Mooi man voor zulke gasten kom je naar het stadion hoop ook dat hij
deze lijn vast kan houden of een niet al te grote terugval krijgt.
Daar lijkt zijn broer Khisna wel last van te hebben!
Hij speelt aan het begin van het seizoen niet geweldig.. Is dat dan meteen een terugval??

Jonge spelers zijn grillig. En als ik heel eerlijk ben vind ik dat ze weleens wat vaker wat meer steun mogen krijgen van de supporters bij Ajax, en dan heb ik het niet over het stadion.
madretsma
 madretsma - maandag 18 augustus 2014 - 19:59   quote  deeplink  
Offtopic

Waarom gaat V Gaal niet voor Nigel De Jong?
Verdedigend is hij op zijn minst niet minder dan Vidal
En hij kost veel minder dan Vidal.. Hummels,Rojo,Di Maria erbij
en dan doe je gewoon mee om de titel...

Van Blind afblijven!!! We willen nu eindelijk de 2de ronde halen in de ChamL
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 18 augustus 2014 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 19:59 schreef madretsma het volgende:
Offtopic

Waarom gaat V Gaal niet voor Nigel De Jong?
Verdedigend is hij op zijn minst niet minder dan Vidal
En hij kost veel minder dan Vidal.. Hummels,Rojo,Di Maria erbij
en dan doe je gewoon mee om de titel...

Van Blind afblijven!!! We willen nu eindelijk de 2de ronde halen in de ChamL
Nigel de Jong is een compleet ander type...

en Hummels, Rojo en Di Maria er bij is allemaal niet zo simpel als je het zegt...
daar zijn ze echt wel meebezig, maar blijkt tot nu toe onhaalbaar.
madretsma
 madretsma - maandag 18 augustus 2014 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 22:21 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Nigel de Jong is een compleet ander type...

en Hummels, Rojo en Di Maria er bij is allemaal niet zo simpel als je het zegt...
daar zijn ze echt wel meebezig, maar blijkt tot nu toe onhaalbaar.
Allebij een controleur, daarin een andere type maar veel goedkoper dan Vidal..
Ik zou De Jong er graag bij hebben als Man United zijne..

Hummels moet wel lukken rond de 35 miljoen...

Di Maria word moeilijk ze zijn er wel vol mee bezig

Rojo verhaal kennen we, Ik ben bang dat ze vol gaan voor Blind
remco k
 remco k - maandag 18 augustus 2014 - 22:37   quote  deeplink  
Ik vind Vidal de laatste jaren veel meer middenvelder dan echte controleur. Denk ook dat van Gaal hem gaat gebruiken als de lopende man naast een controleur waardoor die in balbezit met twee aanvallende middenvelders speelt, bij druk zetten ook met twee en verdedigend gewoon met twee controleurs..
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 18 augustus 2014 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 22:30 schreef madretsma het volgende:

[..]

Allebij een controleur, daarin een andere type maar veel goedkoper dan Vidal..
Ik zou De Jong er graag bij hebben als Man United zijne..

Hummels moet wel lukken rond de 35 miljoen...

Di Maria word moeilijk ze zijn er wel vol mee bezig

Rojo verhaal kennen we, Ik ben bang dat ze vol gaan voor Blind
Met Fletcher en Carrick heb je al 2 middenvelders, die voor de verdediging kunnen spelen. ze zijn juist een harde werker nodig, die zowel aanvallend als verdedigend zijn steentje bijdraagt. waar de Jong nauwelijks scoort of assists geeft, doet Vidal dit wel en met regelmaat. Hummels is net aanvoerder geworden, contract tot 2017, die laat Dortmund echt nu niet meer gaan. Di Mariá is zelfs te duur voor PSG.

met Blind is nooit contact gelegd, er is alleen en link gelegd door de media... er is nooit door van Gaal, de speler of 1 van beide clubs bevestig dat er belangstelling is.

Zou Rojo geen goede aankoop vinden. United moet bouwen, spelers als Laporte en Depay zijn ze nodig samen met wat meer gearriveerde namen zoals Benatia, Miranda en op het middenveld een Vidal of Khedira.
madretsma
 madretsma - maandag 18 augustus 2014 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 22:41 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Met Fletcher en Carrick heb je al 2 middenvelders, die voor de verdediging kunnen spelen. ze zijn juist een harde werker nodig, die zowel aanvallend als verdedigend zijn steentje bijdraagt. waar de Jong nauwelijks scoort of assists geeft, doet Vidal dit wel en met regelmaat. Hummels is net aanvoerder geworden, contract tot 2017, die laat Dortmund echt nu niet meer gaan. Di Mariá is zelfs te duur voor PSG.

met Blind is nooit contact gelegd, er is alleen en link gelegd door de media... er is nooit door van Gaal, de speler of 1 van beide clubs bevestig dat er belangstelling is.

Zou Rojo geen goede aankoop vinden. United moet bouwen, spelers als Laporte en Depay zijn ze nodig samen met wat meer gearriveerde namen zoals Benatia, Miranda en op het middenveld een Vidal of Khedira.
Vind Fletcher en Carrick(is geblesseerd) voor een club als United middelmaat..
vind dat echt niveau voor clubs als Everton,NewcastleU,Southampton.. Vidal,De Jong of Khedira
zou wel een mooie versterking zijn...

Bij Hummels lees ik al maanden lang in de Duitse Media ook
van de betrouwbare media dat Dortmund rond de 35 miljoen verlangt..

Di Maria daar willen ze 125 miljoen in inversteren laatste nieuws, de helft voor
Real Madrid de andere helft naar het contract voor Di Maria jaar salaris 12 miljoen
word vervolgd..

Depay zou ik kunnen begrijpen net als Blind ook al zijn er vanuit United geen berichten over Blind,
maar ik zal het kunnen begrijpen dat ze wel intern ermee bezig zijn.

Strootman werd ook vaak genoemd, maar verstandiger dat hij helemaal hersteld
en zijn ritme en vorm terug vind in een vertrouwde omgeving bij AS.Roma, mooi nieuw stadion
trouwens van As Roma!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 augustus 2014 door madretsma --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AZ - Ajax (Zondag 17 Augustus 2014, 12:30)

0.0140030