BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AZ - Ajax (Zondag 17 Augustus 2014, 12:30)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 18 augustus 2014 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 22:51 schreef madretsma het volgende:

[..]

Vind Fletcher en Carrick(is geblesseerd) voor een club als United middelmaat..
vind dat echt niveau voor clubs als Everton,NewcastleU,Southampton.. Vidal,De Jong of Khedira
zou wel een mooie versterking zijn...

Bij Hummels lees ik al maanden lang in de Duitse Media ook
van de betrouwbare media dat Dortmund rond de 35 miljoen verlangt..

Di Maria daar willen ze 125 miljoen in inversteren laatste nieuws, de helft voor
Real Madrid de andere helft naar het contract voor Di Maria jaar salaris 12 miljoen
word vervolgd..

Depay zou ik kunnen begrijpen net als Blind ook al zijn er vanuit United geen berichten over Blind,
maar ik zal het kunnen begrijpen dat ze wel intern ermee bezig zijn.

Strootman werd ook vaak genoemd, maar verstandiger dat hij helemaal hersteld
en zijn ritme en vorm terug vind in een vertrouwde omgeving bij AS.Roma, mooi nieuw stadion
trouwens van As Roma!
Carrick is een topspeler, onder United ook een van de belangrijkste speler. speelde niet voor niets bijna alles. Fenomenaal in de passing en knapt het vuile werk op. Een leider voor united en een nodig brok ervaring.
madretsma
 madretsma - maandag 18 augustus 2014 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 22:56 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Carrick is een topspeler, onder United ook een van de belangrijkste speler. speelde niet voor niets bijna alles. Fenomenaal in de passing en knapt het vuile werk op. Een leider voor united en een nodig brok ervaring.
Ik vind dat de 33jarige Carrick zijn beste dagen wel heeft gehad en in zijn beste dagen vond ik
het al niet zo bijzonder.. Vorig jaar 29 wedstrijden weinig assists en 1 goal en het spel vond ik wel
meevallen hoor, stond er ook bij gebrek aan beter, Hij is niet slecht maar bij United verwacht ik iets beters.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 19 augustus 2014 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 14:44 schreef Eide het volgende:
Cijfertjes dan.

Moisander: 5, Wederom moeite met het organiseren van de verdediging.Speelde individueel prima maar een aanvoerder mag zich niet zo laten gaan. Daardoor onvoldoende.

Moisander team van de week in VI haha:)
freakie
 freakie - dinsdag 19 augustus 2014 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2014 - 14:29 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Moisander team van de week in VI haha:)
Ja waarom zou Moisander slecht spelen als hij de verdediging slecht organiseert? Speelt elke wedstrijd prima, geen dom balverlies. 2 tegen krijgen(de eerste wedstrijd wel mazzel gehad) in 2 wedstrijden, die ook nog eens toppers zijn. Vind ik geen slecht verdedigen enzo hoor.
remco k
 remco k - dinsdag 19 augustus 2014 - 14:38   quote  deeplink  
in de eerste pot vond ik hem niet goed. En hadden we er ook zomaar 5 tegen kunnen krijgen..
madretsma
 madretsma - dinsdag 19 augustus 2014 - 15:16   quote  deeplink  
Moisander vorig jaar een sterk seizoen,
Hij kwam uit zijn vakantie niet in top vorm, maar na 1 wedstrijd waren
vele supporters zijn sterke seizoen vergeten. Ik maakte me iig geen zorgen
tegen Az niet foutloos maar vond hem wel weer naar een niveau toe groeien.
De fout van Ligeon hoe Moisander dat oploste was zeer goed! 9 van de 10 keer
is zo'n situatie een tegen goal.. Dus Moisander had zeker een aandeel in de uitslag
en overwinning op Az..
Eide
 Eide - dinsdag 19 augustus 2014 - 16:16   quote  deeplink  
Individueel heb ik Moisander vrijwel alles goed zien doen. Ik ben echter wel van mening dat hij als meest ervaren en oudste speler meer moet brengen en dan met name in de organisatie achterin. Die goal van Vitesse is typisch een situatie waarin juist Moisander sturend behoort te zijn.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 19 augustus 2014 - 18:26   quote  deeplink  
Maar als Moisander blijft zou wel top zijn, vind hem in alles beter dan Denswil, behalve in koppen misschien. Mischien sluit Moisander samen met Schöne zijn carriere hier af.
remco k
 remco k - dinsdag 19 augustus 2014 - 18:53   quote  deeplink  
Zou mooi zijn als die twee nog lang bij ons blijven..
freakie
 freakie - dinsdag 19 augustus 2014 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2014 - 14:38 schreef remco k het volgende:
in de eerste pot vond ik hem niet goed. En hadden we er ook zomaar 5 tegen kunnen krijgen..
Klopt! Was ook niet goed, maar komt ook niet alleen omdat Moisander het niet goed doet. Ligeon, Van der Hoorn, Vermeer en Viergever in een verdedigende rol dat betekend van de 5 verdedigende spelers 4 verschillen met vorig jaar. Met Cillesen heb je eerlijk gezegd een hoop meer rust, en dan met blind erbij zag je dat er al heel veel verschil was met de wedstrijd tegen Vitesse.
freakie
 freakie - dinsdag 19 augustus 2014 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2014 - 16:16 schreef Eide het volgende:
Individueel heb ik Moisander vrijwel alles goed zien doen. Ik ben echter wel van mening dat hij als meest ervaren en oudste speler meer moet brengen en dan met name in de organisatie achterin. Die goal van Vitesse is typisch een situatie waarin juist Moisander sturend behoort te zijn.
Dat vind ik echt onzin. Moisander heeft nu namelijk gewoon ervaring, ervaring bij Ajax.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 19 augustus 2014 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2014 - 18:53 schreef remco k het volgende:
Zou mooi zijn als die twee nog lang bij ons blijven..
inderdaad, staan alleen wel El Ghazi en Denswil in de weg...
Eide
 Eide - dinsdag 19 augustus 2014 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2014 - 22:16 schreef freakie het volgende:

[..]

Dat vind ik echt onzin. Moisander heeft nu namelijk gewoon ervaring, ervaring bij Ajax.
Eh? Ik heb geen idee wat je met deze reactie als reactie op mij bedoeld...
freakie
 freakie - dinsdag 19 augustus 2014 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2014 - 22:21 schreef Eide het volgende:

[..]

Eh? Ik heb geen idee wat je met deze reactie als reactie op mij bedoeld...
Ik ook.. Ik hallucineer
Eide
 Eide - dinsdag 19 augustus 2014 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2014 - 22:30 schreef freakie het volgende:

[..]

Ik ook.. Ik hallucineer
:) Gebeurt mij ook wel eens
freakie
 freakie - dinsdag 19 augustus 2014 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2014 - 22:43 schreef Eide het volgende:

[..]

:) Gebeurt mij ook wel eens
Top hahaah, heyy lees net dat Rojo is gehaald bij Manchester united als linksback.
Eide
 Eide - dinsdag 19 augustus 2014 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2014 - 22:44 schreef freakie het volgende:

[..]

Top hahaah,
Ik slik nooi medicijnen, heb nu een ontsteking... de tering, ben volledig van het pad door de meds.
nora
 nora - dinsdag 19 augustus 2014 - 23:07   quote  deeplink  
Je kan nog zo goed coachen maar als je ziet hoe makkelijk v/d Hoorn werd uitgekapt tegen Vitesse waardoor het 3-1 werd, dan kan je zelf nog zo goed spelen en coachen daar kan je als Moisander totaal niks aan doen.
freakie
 freakie - dinsdag 19 augustus 2014 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2014 - 22:57 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik slik nooi medicijnen, heb nu een ontsteking... de tering, ben volledig van het pad door de meds.
heerlijk.. :|
remco k
 remco k - woensdag 20 augustus 2014 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2014 - 23:07 schreef nora het volgende:
Je kan nog zo goed coachen maar als je ziet hoe makkelijk v/d Hoorn werd uitgekapt tegen Vitesse waardoor het 3-1 werd, dan kan je zelf nog zo goed spelen en coachen daar kan je als Moisander totaal niks aan doen.
Volgens mij moet hij daar niet vd Hoorn coachen, hij moet een aantal anderen coachen die dat gat dicht moeten lopen.. Een verdediger wordt weleens uitgekapt, dat is niet zo erg..
Eide
 Eide - woensdag 20 augustus 2014 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2014 - 23:07 schreef nora het volgende:
Het gaat erom dat als de verdedigd uitloopt iemand het overzicht moet hebben dat er 4 Vitesse spelers op rechts lopen en dat er tussen Ligeon en v.d. Hoorn een gapend gat zat. VOORDAT V.d. Hoorn uitgekapt wordt moet Moisander al tegen Ligeon roepen dat hij moet knijpen en moet hij de middenvelders richting rechts kantelen.

Coachen is niet het oplossen van problemen, coachen is het voorkomen van problemen. En ik vond Ajax daarin tegen Vitesse nadrukkelijk maarook tegen AZ op een aantal momenten tekort komen. En dat is juist de verantwoordelijkheid van de ervaren Moisander.

Dat moet gewoon beter om stabiliteit achterin te hervinden. AZ was al beter dan Vitesse maar het moet wel beter. En daarin speelt Moisander in mijn ogen een nadrukkelijke rol.
freakie
 freakie - woensdag 20 augustus 2014 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 12:29 schreef Eide het volgende:

[..]

Het gaat erom dat als de verdedigd uitloopt iemand het overzicht moet hebben dat er 4 Vitesse spelers op rechts lopen en dat er tussen Ligeon en v.d. Hoorn een gapend gat zat. VOORDAT V.d. Hoorn uitgekapt wordt moet Moisander al tegen Ligeon roepen dat hij moet knijpen en moet hij de middenvelders richting rechts kantelen.

Coachen is niet het oplossen van problemen, coachen is het voorkomen van problemen. En ik vond Ajax daarin tegen Vitesse nadrukkelijk maarook tegen AZ op een aantal momenten tekort komen. En dat is juist de verantwoordelijkheid van de ervaren Moisander.

Dat moet gewoon beter om stabiliteit achterin te hervinden. AZ was al beter dan Vitesse maar het moet wel beter. En daarin speelt Moisander in mijn ogen een nadrukkelijke rol.
Ik zie daar echt geen grote rol in, je kan nog zo goed coachen maar dat is soms niet te doen. Dat ze langs je verdediging lopen is altijd wel eens in een wedstrijd
Eide
 Eide - woensdag 20 augustus 2014 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 12:32 schreef freakie het volgende:

[..]

Ik zie daar echt geen grote rol in, je kan nog zo goed coachen maar dat is soms niet te doen. Dat ze langs je verdediging lopen is altijd wel eens in een wedstrijd
Het kan altijd gebeuren, maar het coachen is we; degelijk een belangrijke rol voor Moisander. Dat heeft hij zelf regelmatig gezegd in interviews toen hij werd gehaald en blijft actueel door de jonge verdedigers om hem heen.

En nogmaals: tegen AZ was het al een stuk beter maar nog altijd niet wat het moet zijn. De wisselwerking tussen Moisander, v.d. Hoorn en Biergever moet wat dat betreft nog wel beter.
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 20 augustus 2014 - 15:33   quote  deeplink  
"Biergever" is dat de gene die het bier rond brengt bij Ajax tijdens het spelen Eide? :)
freakie
 freakie - woensdag 20 augustus 2014 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 15:21 schreef Eide het volgende:

[..]

Het kan altijd gebeuren, maar het coachen is we; degelijk een belangrijke rol voor Moisander. Dat heeft hij zelf regelmatig gezegd in interviews toen hij werd gehaald en blijft actueel door de jonge verdedigers om hem heen.

En nogmaals: tegen AZ was het al een stuk beter maar nog altijd niet wat het moet zijn. De wisselwerking tussen Moisander, v.d. Hoorn en Biergever moet wat dat betreft nog wel beter.
Eens, beter kan het zeker, ook wel omdat de samenwerking met
van der Hoorn niet vaak is geweest, Vermeer die er stond en niet Cillessen en Viergever en niet Blind. Veel verschil met vorig jaar.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AZ - Ajax (Zondag 17 Augustus 2014, 12:30)

0.0101411