|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Huwelijk ex-Miljonair!
Als Huub dan eindelijk zijn krantje heeft, schrikt hij ineens op. "Wat? Wat?", roept hij uit. Palma loopt meteen naar hem toe en bekijkt het onderwerp van zijn verontwaardiging. "Nicolaas gaat trouwen!", roept Huub uit. Palma's reactie maakt hem niet zoveel uit, hij gaat meteen op zoek naar zijn vriendje. "Eric! Eric! Eric!", herhaalt hij een paar keer tot hij hem gevonden heeft en de krant toont. Beide mannen besluiten dat Nicolaas er goed uit ziet en dat ze blij voor hem zijn. Ook namens ons; gefeliciteerd!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Soerabaja
|
|
|
Wie is Nicolaas dan? En waarom moet dat in de krant? Komkommertijd bij de Telegraaf. Iedere halve zool die gaat trouwen komt er in. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
nicolaas heeft lang geleden in de villa gewoond...ja waarom dat in de krant staat weet ik niet;-) |
|
|
|
|
Soerabaja
|
|
|
Oh bedankt Ilse. Ik dacht al: Sint Niclaas misschien? Die grijze muis wil toch niemand hebben? Jij? |
|
|
|
|
DGKJaapio
|
|
|
Ik zag het groots in de krant staan, ik ken die 'zangeres' niet eens maar kennelijk me moeder wel maar die kent Nicolaas dan weer niet haha. Ach wel leuk voor hem en haar |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
hahaha nee bedankt ik ook niet sorabaja;-)hahaha.. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
hahaha dgkjaapioooo...ja nee nicolaas zat lang geleden alweer in de kooi,hij viel ook niet echt op moet ik zeggen hoor;-) |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
nicolaas heeft 2maal in de kooi gezeten,en maribel heeft het liedje gezongen ik hou van jou,wat gorden ook heeft gezongen |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
maribel en nicolaas heel veel geluk samen |
|
|
|