|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ouwe rechtse relnicht dat je er bent! ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dit is nog wel de grootste domper van vandaag. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Komt nu op breedte selectie aan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Net bevestigd wat we al zagen door clubarts Feyenoord: Toornstra richt zich op het trainingskamp vanaf 5-1. Hij mist #psvfey en #nacfey. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Jammer wie kan er op zijn plaats ? Bilal |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Logische wissel, ander spel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gadver , dat is balen zeg. belangrijke schakel. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Toornstra rest van het jaar uitgeschakeld
Feyenoord kan aanstaande woensdag in de kraker tegen PSV niet beschikken over Jens Toornstra. De middenvelder annex aanvaller van de Rotterdamse club heeft zondag in het duel met AZ (2-2) een scheurtje in zijn hamstring opgelopen. Toornstra mist daardoor de laatste wedstrijden voor de winterstop tegen PSV en NAC.
De 25-jarige Toornstra richt zijn pijlen op het trainingskamp dat Feyenoord van 5 tot 11 januari belegt in Dubai. Het gemis van Toornstra is een aderlating voor trainer Fred Rutten. De tweevoudig international was dit seizoen liefst acht keer trefzeker in Europees en competitieverband. Bron:Rijnmond |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Die ga je zo ontzettend missen, flink balen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Wat is die zwak zeg... |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Rutten flink in de problemen zo. Met zijn opstelling/filosofie/toeval opstelling was dit de laatste speler die geblesseerd moest raken. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hamstring blessure Jens Toornstra valt mee! PSV en NAC mist hij, maar na de winterstop sluit de middenvelder weer aan |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dat is dan een lichtpuntje zullen we maar zeggen. Zou het wat wezen om tegen PSV Boëtius naar rechts te zetten en Manu dan vanaf links te laten komen ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dacht ik ook. Blij dat het meevalt want het schoot er echt in 1 keer lelijk in. Iedereen zei gelijk al dat t foute boel was, en het had een stuk slechter gekund. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zou Fred teveel aan het elftal vasthouden want anders kan Kâzim toch ook nog op de plaats van Jens.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
t zal wel El op rechts worden, Vilhena er bij, en de rest hetzelfde . snif |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
de vraag is: Willen we t weten? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: o realy..(?)
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 15 december 2014 - 21:52 schreef tomson het volgende:Dat is dan een lichtpuntje zullen we maar zeggen. Zou het wat wezen om tegen PSV Boëtius naar rechts te zetten en Manu dan vanaf links te laten komen ? lijkt me een strak plan, .. maar Fred zal wel wat anders in z'n hoofd hebben |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: dat mag ik toch hopen van niet, die Willems loopt hem daar volop voorbij, zie toch liever dat JPB hem daar voorbij loopt |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Moet jij maar eens opletten Sevi..
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ik let altijd op hè!? ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat is je maar geraden ook..!!
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
ghehe..
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Hopelijk gaat hij Zondag halen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gewoon lekker goed laten herstellen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Er was nog n angstigere variant. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ik heb je gemist gisterenavond maar hoop je a.s. zondag weer te zien schitteren in Breda tegen NAC |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Lekker laten rusten. Stel je voor dat het deze keer wél raak is en hij tot april niet voetbalt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Geen risico nemen, pas na de winterstop weer laten spelen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 december 2014 door MMM -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vind ik ook, lijkt me niet (niet arrogant bedoeld) dat we Jens zullen missen tegen NAC.. |
|
|
|