|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Voor de tien positie. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Een aantal dagen al Piet.. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
Wordt verkracht door Rutten. De viespeuk dat die is haha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Haha. Veel roofbouw op die jongen gepleegd. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wanneer op 10? Op rechts word het 'm niet meer.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
lekker op de bank in deze vorm |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
quote: Immers laten staan? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Boetius - Anas - Bilal El - Kazim - Karsdorp Woudenberg - Kongolo - Verdonk - Cabral Mulder |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: die mag ook op de bank. THUIS |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Mag graag als ie niet een schorsing moet uitzitten had ik ergens opgevangen toch? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Die speelt toch altijd onder zijn grote vriend Fred Rutten. |
|
|
|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 maart 2015 - 04:12 schreef VVout het volgende:[..] Mag graag als ie niet een schorsing moet uitzitten had ik ergens opgevangen toch? Heeft ie al uitgezeten toch.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja want Immers speelt veel beter... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Rutten overweegt Boetius voor Toornstra |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat weet ik, maar dat zou de keuze niet moeten zijn. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
de technische staf denkt daar helaas heel anders over. opvallend eigenlijk dat er alleen gesukkeld word met makkelijke prooien. zegt ook wel iets. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik vind dat Jens veel te weinig op de juiste manier gebruikt wordt. En Flutten die Immers er maar steeds weer neerzetten.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Toornstra al weken uitgeblust. Vilhena is al jaren ondermaats. Boëtius speelt een helft een keer goed. Ja, dan blijft Immers slechts over. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gelukkig hebben we Lex nog.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De conference is vroeg begonnen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Misschien eens op 10 laten beginnen FRED |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
In alle klassementen in n vrije val naar beneden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
geen aanwinst vanaf dat Fraser bedacht om de verdedigers door te laten dekken op de middenvelders heeft hij geen bal meer geraakt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 april 2015 door van geil -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wel een aanwinst. Verkeerd misbruikt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Rutten heeft roofbouw op 'm gepleegd. Heeft dat ook op zichzelf gepleegd. |
|
|
|
|
FANdré
|
|
|
Even uit de drukte en dan weer inzetbaar maken. Hij stond eerst links op het middenveld (DH), werd als 10 geturned en mocht uiteindelijk op de 7 voetballen? Makkelijk lullen weer. Multi inzetbaar geweest en nu multi afgezeken, jammer, verdient die gozer niet. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Absoluut een aanwinst, zeer belangrijk geweest. Laatste tijd een dipje.
Graag op 10 volgend seizoen. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 april 2015 - 11:38 schreef MMM het volgende:Absoluut een aanwinst, zeer belangrijk geweest. Laatste tijd een dipje. Graag op 10 volgend seizoen. Komt wel weer terug, iederéén heeft een dipje als hij naar een TOPCLUB gaat, het blijft voor mij een zeer goeie aankoop gewoon een vaste elftalspeler en dus op 10
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 april 2015 door de bluffer -- |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ik dacht t eerst ook. maar vanaf de winterstop niet meer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik wel. Speelt vooruit.laat m maar eens staan. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ik heb de wedstrijd maar half gevolgd, maar ik had niet de indruk dat Jens zo slecht was dat ie gewisseld moest worden halverwege. Heb ik iets gemist? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 april 2015 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Mist vertrouwen.. kut rutten optyfen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 19 april 2015 - 14:42 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Ik heb de wedstrijd maar half gevolgd, maar ik had niet de indruk dat Jens zo slecht was dat ie gewisseld moest worden halverwege. Heb ik iets gemist? Dat vond ik ook. Manu en Anass hadden er allebei afgemoeten. Maar ja. Bilal op de tribune... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Triest dat hij WEER gewisseld werd. Pispaaltje van Rutten, iedere week als hij mag beginnen in de rust eruit! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Terecht vandaag , was niveau Immers, net als Vilhena |
|
|
|